ποιο θα προτιμουσατε μεταξυ των δυο και γιατι?
σε ιπποδυναμη και ροπη τα ιδια ειναι, οποτε απο εμφανιση, μεταπωληση, αξιοπιστια, καταναλωση κλπ μαλλον πρεπει να κριθουν...
ποιο θα προτιμουσατε μεταξυ των δυο και γιατι?
σε ιπποδυναμη και ροπη τα ιδια ειναι, οποτε απο εμφανιση, μεταπωληση, αξιοπιστια, καταναλωση κλπ μαλλον πρεπει να κριθουν...
καλημέρα kalant
το είχε φίλος το DL 1000 για ένα χρόνο και το πούλησε και πήρε το CBF 1000 και απ' ότι μου έλεγε καλλίτερη συμπεριφορά στο δρόμο, ABS, καθόλου τριγμούς και μη ξεχνάς ότι είναι ο κινητήρας του προηγούμενου CBR 900 φιμωμένος
Καθαρά θέμα γούστου είναι πιστεύω.Όσον αφορά τη μεταξύ τους σύγκριση θα έλεγα ισχύει το παλιός vs νέου.Το ενα είναι μηχανή δεκαετίας(αξιόπιστη) και το άλλο φρέσκο(σχεδόν) και τεχνολογικά πιο σύγχρονο.Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα δλδ!Στα υπόλοιπα μάλλον τα ίδια είναι πάνω κάτω.(εκτός μεταπώλησης).Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
ποιο θα προτιμουσατε μεταξυ των δυο και γιατι?
σε ιπποδυναμη και ροπη τα ιδια ειναι, οποτε απο εμφανιση, μεταπωληση, αξιοπιστια, καταναλωση κλπ μαλλον πρεπει να κριθουν...
ΥΓ:το FAZER TO 1000 δεν ήθελες η κάνω λάθος?:smilea:
![]()
so far so good.
O κινητηρας ειναι του cbr1000rrΑρχικά δημιουργήθηκε από liospi
καλημέρα kalant
το είχε φίλος το DL 1000 για ένα χρόνο και το πούλησε και πήρε το CBF 1000 και απ' ότι μου έλεγε καλλίτερη συμπεριφορά στο δρόμο, ABS, καθόλου τριγμούς και μη ξεχνάς ότι είναι ο κινητήρας του προηγούμενου CBR 900 φιμωμένος
φιλε μεταξυ πολλων ειμαι...Αρχικά δημιουργήθηκε από georgeboy
Καθαρά θέμα γούστου είναι πιστεύω.Όσον αφορά τη μεταξύ τους σύγκριση θα έλεγα ισχύει το παλιός vs νέου.Το ενα είναι μηχανή δεκαετίας(αξιόπιστη) και το άλλο φρέσκο(σχεδόν) και τεχνολογικά πιο σύγχρονο.Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα δλδ!Στα υπόλοιπα μάλλον τα ίδια είναι πάνω κάτω.(εκτός μεταπώλησης).
ΥΓ:το FAZER TO 1000 δεν ήθελες η κάνω λάθος?:smilea:
![]()
ενταξει σα street που ειναι θα εχει καλυτερη συμπεριφορα, το dl δεν ειμαι πιο ομορφο ομως?Αρχικά δημιουργήθηκε από liospi
καλημέρα kalant
το είχε φίλος το DL 1000 για ένα χρόνο και το πούλησε και πήρε το CBF 1000 και απ' ότι μου έλεγε καλλίτερη συμπεριφορά στο δρόμο, ABS, καθόλου τριγμούς και μη ξεχνάς ότι είναι ο κινητήρας του προηγούμενου CBR 900 φιμωμένος
πιο απο τα δυο εχει καλυτερη μεταπωλητικη αξια?
Αρχικά δημιουργήθηκε από liospi
καλημέρα kalant
το είχε φίλος το DL 1000 για ένα χρόνο και το πούλησε και πήρε το CBF 1000 και απ' ότι μου έλεγε καλλίτερη συμπεριφορά στο δρόμο, ABS, καθόλου τριγμούς και μη ξεχνάς ότι είναι ο κινητήρας του προηγούμενου CBR 900 φιμωμένος
O κινητηρας ειναι του cbr1000rr
AFTER μπορεί να έχεις δίκιο γιατί είναι 998 τα κυβικά ενώ το προηγούμενο cbr ήταν 954, απλά το διάβασα σε ένα από τα motoπεριοδικά που κυκλοφορούν το οποίο έγραφε αυτό που έγραψα και γω παραπάνω...
Του CBR1000 είναι ο κινητήρας του CBF.
Αλλά είναι πολύ διαφορετικές μοτοσικλέτες.
On-Off το DL1000, street το CBF. καμία σχέση.
Κάντα test ride κι όποιο σου αρέσει τσίμπατο.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
απο το cbf1000 + dl 1000
διαλεγω.... DL650!!!!
σοβαρα!!!!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
το dl δεν ειμαι πιο ομορφο ομως?![]()
Συγνώμη για την τσόντα αλλά νομίζω ότι
αυτή είναι η κατάλληλη ευκαιρία να πω πως...
δε μου αρέσει καθόλου![]()
Και αν κάποτε το ζαχάρωνα (λίγο)
λόγω επιδόσων-τιμής δε μπόρεσα ποτέ
να το δω σοβαρά λόγω εμφάνισης...
Νομίζω όμως ότι λόγω όρθιας θέσης θα είναι πιο άνετο
από το cbf.
Εξάλλου...και τα δύο άσχημα είναι![]()
ΥΓ.:Το TDM καινούργιο με ABS παίζει ακόμα και στα 8800![]()
Ξέρω από βέσπα!
Το πρόβλημα είναι ψυχολογικό....
Mε το STROM δεν σε ενοχλεί που σε πατάνε τα γρήγορα τετρακύλινδρα 600άρια (αν και όχι σε όλες τις συνθήκες...) γιατί σαν μεγάλο ον-οφφ έχει την πολυτέλεια να αδιαφορεί για τις απόλυτες επιδόσεις και επιπλέον έχει την δικαιολογία ότι του λείπουν 2 κύλινδροι....άσε που είναι το πιο γρήγορο στην κατηγορία του οπότε ρεφάρει εκεί.... :rotflmao:
Με το CBF δεν υπάρχουν δικαιολογίες πλήν χαμηλής τιμής...Να έχεις 1.000 τερακύλινδρα κυβικά και να περνάνε από πάνω σου μηχανάκια με τα μισά κυβικά....εεεε πως να το κάνουμε....είναι πίκρα.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
+1000 THEODΑρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Το πρόβλημα είναι ψυχολογικό....
Mε το STROM δεν σε ενοχλεί που σε πατάνε τα γρήγορα τετρακύλινδρα 600άρια (αν και όχι σε όλες τις συνθήκες...) γιατί σαν μεγάλο ον-οφφ έχει την πολυτέλεια να αδιαφορεί για τις απόλυτες επιδόσεις και επιπλέον έχει την δικαιολογία ότι του λείπουν 2 κύλινδροι....άσε που είναι το πιο γρήγορο στην κατηγορία του οπότε ρεφάρει εκεί.... :rotflmao:
Με το CBF δεν υπάρχουν δικαιολογίες πλήν χαμηλής τιμής...Να έχεις 1.000 τερακύλινδρα κυβικά και να περνάνε από πάνω σου μηχανάκια με τα μισά κυβικά....εεεε πως να το κάνουμε....είναι πίκρα.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αλλά καλύτερα να με περνάνε απο πάνω παρά να με πάρει απο κάτω που καβαλάω το έκτρωμα που λέγεται DL.
Έχουμε δεί το τέλος της ιστορίας, το τέλος του υπαρκτού σοσιαλισμού, το τέλος της Θρησκείας, το τέλος της αυταπάτης, ακόμα και το τέλος της χιλιετηρίδας...
Μόνο το τέλος της μαλακίας δεν προβλέπεται να δούμε σύντομα.
φιλε μου αν υπηρχαν κιολας θα τα εκανα test ride...Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Του CBR1000 είναι ο κινητήρας του CBF.
Αλλά είναι πολύ διαφορετικές μοτοσικλέτες.
On-Off το DL1000, street το CBF. καμία σχέση.
Κάντα test ride κι όποιο σου αρέσει τσίμπατο.
αντε και το DL το βρηκα και το εκανα (σημερα το οδηγησα), το αλλο ομως δεν υπαρχει πουθενα...
απο σεπτεμβρη και αν...
οποτε ρωτησα μηπως το εχει οδηγησει ή το εχει καποιος για να πει εντυπωσεις...
παντος απο περιοδικα και φωτογραφιες εχω να πω οτι να εχει το cbf τα οργανα του transalp στην εποχη μας ειναι απαραδεκτο...
το αλλο τουλαχιστον εχει κατι παραπανω τεχνολογικα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sabre
Αλλά καλύτερα να με περνάνε απο πάνω παρά να με πάρει απο κάτω που καβαλάω το έκτρωμα που λέγεται DL.
Τί έπαθες εσύ....Σε έχει "πατήσει" κανένα Στρόμα και το έχεις απωθημένο ???![]()
![]()
![]()
Τέσπα, υποκειμενικό πράγμα η αισθητική, αλλά τουλάχιστον το 650 (που είναι χειρότερο αισθητικά από το 1000) έχει πουλήσει τα άντερά του, που σημαίνει ότι πολύς κόσμος το βρίσκει όμορφο....
Και το δικό μου το 1000άρι που είχα, μου άρεσε αισθητικά, οπότε περί ορέξεως κολοκυθόπιττα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Το πρόβλημα είναι ψυχολογικό....
Mε το STROM δεν σε ενοχλεί που σε πατάνε τα γρήγορα τετρακύλινδρα 600άρια (αν και όχι σε όλες τις συνθήκες...) γιατί σαν μεγάλο ον-οφφ έχει την πολυτέλεια να αδιαφορεί για τις απόλυτες επιδόσεις και επιπλέον έχει την δικαιολογία ότι του λείπουν 2 κύλινδροι....άσε που είναι το πιο γρήγορο στην κατηγορία του οπότε ρεφάρει εκεί.... :rotflmao:
Με το CBF δεν υπάρχουν δικαιολογίες πλήν χαμηλής τιμής...Να έχεις 1.000 τερακύλινδρα κυβικά και να περνάνε από πάνω σου μηχανάκια με τα μισά κυβικά....εεεε πως να το κάνουμε....είναι πίκρα.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: