Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 50

Θέμα: 1η ΤΑΧΥΤΗΤΑ

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostisthegreek
    Ζέσταμα του κινητήρα, μεγαλύτερη κατανάλωση, κλπ είναι οι συνέπειες της 1ης με πολλές στροφές.
    σύμφωνοι, αλλά αυτό ισχύει για όλες τις σχέσεις

    με 4 κυλ. και 400 κυβικά, το μοτέρ "ζητάει" την πρώτη περισσότερο

  2. #17
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    σύμφωνοι, αλλά αυτό ισχύει για όλες τις σχέσεις

    με 4 κυλ. και 400 κυβικά, το μοτέρ "ζητάει" την πρώτη περισσότερο
    Ναί ισχύει για όλες τις σχέσεις απλά η 1η ανεβάζει πιο εύκολα στροφές.
    Το ζητούμενο είναι να πέσουν λίγο οι στροφές αλλά και να βαστάει καλά η σχέση που θα βάλεις.
    Αν με 1η πηγαίνει καλύτερα κανένα πρόβλημα, φτάνει να μην κοκκινίζει.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  3. #18
    μπα, δεν κοκκινίζει, πολύ σπάνια φτάνω τις 9000 με κόκκινα στις 12500

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από harlek
    Το κιβώτιο σε κάθε περίπτωση διαχειρίζεται την ίδια ροπή: Αυτήν του κινητήρα. Η μέγιστη τιμή της είναι δεδομένη και δεν εξαρτάται από τη σχέση στο κιβώτιο. Μάλιστα, σε μεγάλες σχέσεις ταλαιπωρείται περισσότερο, γιατί είναι πολύ πιο συχνό να ανοίγεις πολύ το γκάζι με πέμπτη (π.χ. σε ένα προσπέρασμα) παρά με πρώτη (η οποία θα γεμίσει αμέσως).

    Αυτά που όντως δέχονται περισσότερη ροπή στις μικρές σχέσεις είναι τα γρανάζια και η αλυσίδα.
    Και η αντίδραση του δρόμου μέσω του ελαστικού-γραναζιών κ.τ.λ.?

    Το tractive effort (μου διαφεύγει αυτή την στιγμή η μετάφραση) , παίρνει την μέγιστη τιμή του με 1η ταχύτητα...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #20

    Re: 1η ΤΑΧΥΤΗΤΑ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
    Η ερωτηση μου ειναι απλη,
    ποσο φορτωνουμε την 1η ταχυτητα

    θυμαμαι οτι στο μανουαλ του τρανσαλπ
    δηλαδη πρεπει να ανοιξεις το μανουαλ για να καταλαβεις πως παει το μηχανακι σου?
    απλα τα πραγματα ,αν θες να το καψεις ξεκινα με 13 χιλιαδες
    και αλλωστε ακους ποτε αγκομαχαει το μοτερ
    σε αγωνες τρεχεις ωστε να κανεις 0-100 σε 5 δευτερα?
    η σε κυνηγανε στο δρομο??

    3-4-5 ταχυτητες δωσε στροφες και λογικοτατο το βλεπω

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της takis1964
    Εγγραφή
    20/07/2006
    Μηνύματα
    112
    enoite oti oi simboules ston filo ine gia to an kani na termatizi tin proti opote theli.os anafora tin kanoniki kinisi k efoson den viazese h den kani kontres...souzes klp enoite oti fortonis tis taxitites opos thelis exalou to transalp fortoni 5h me 3.000 strofes

  7. #22
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Εγω εχω μια διαφορετικη αποψη.
    Ο κινητηρας βγαζει μια δυναμη Α ας πουμε στις 10.000 στροφες.
    Οταν η μηχανη ταξιδευει με π.χ. 180 χλμ σε αυτες τις στροφες η δυμανη του κινητηρα καταναλωνεται καπου, αντιστασεις αερα, τριβες κυλισης κτλ. Με πρωτη ταχυτητα και 10.000 στροφες η δυναμη του κινητηρα η οποια παραμενει η ιδια, που καταναλωνεται ? Οι αντιστασεις αερα κτλ ειναι σιγουρα μικροτερες, επομενως εχω την εντυπωση οτι ο κινητηρας καταπονειται περισσοτερο με πρωτη ταχυτητα και πολλες στροφες απο οτι στις μεγαλυτερες σχεσεις.

    Αυτο βεβαια δεν με αποθαρυνει να αφηνω τα λαστιχα κατω :rotflmao:

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Με πρωτη ταχυτητα και 10.000 στροφες η δυναμη του κινητηρα η οποια παραμενει η ιδια, που καταναλωνεται ?
    σ' αυτό που προορίζεται, στην ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ


  9. #24
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    σ' αυτό που προορίζεται, στην ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ

    Δεν ειπα να επιταχυνεις με πρωτη μεχρι τις 10.000 στρ.
    Ειπα να κινησαι με πρωτη και 10.000 στρ.

    Γενικα πιστευω οτι ολοι οι κινητηρες δεν ειναι σωστο να δουλευουν χωρις ή με πολυ μικρο "φορτιο".
    Και γιατι να μην βαλουμε και την νεκρα στο παιχνιδι μιας και το θεμα μας ειναι αν καταπονειται ο κινητηρας ? Ανοιγει κανενας το γκαζι κοντα στα κοκκινα (και να το κρατησει) με νεκρα ? Δεν νομιζω, εκτος και εαν θελει να δει εαν ισχυει η εγγυηση

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  10. #25

    ..

    H 1i kai i 2i einai oi poio polyxrisimopoiimenes taxitites giati etsi ksekinas opote k ta granazia tous kataponountai perissotero apo ta upoloipa.

    Se ena zzr400 pou eixa, epeidi zoriza arketa tin proti katelikse me spasmeno granazi..
    "My goal in life is to be as good of a person my dog already thinks I am."

    Os tote, pao gia tsigaro


  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Δεν ειπα να επιταχυνεις με πρωτη μεχρι τις 10.000 στρ.
    Ειπα να κινησαι με πρωτη και 10.000 στρ.
    δεν υπάρχει άνθρωπος με σώας τας φρένας που να επιλέξει να ΚΙΝΕΙΤΑΙ με πρώτη και 10.000 στροφές

    τις 10.000 στροφες τις πιάνει κανείς στα πλαίσια της επιτάχυνσης και μετά αμέσως αλλάζει σε 2η

    άρα το διάστημα κατά το οποίο το μοτέρ δουλεύει πάνω από τις 8.000 είναι της τάξης των δύο δευτερολέπτων

    αυτό σε αντιπαράθεση με την 6η και τις 10.000 στροφές, όπου το μοτέρ μπορεί να βρίσκεται για μια ώρα και πλέον διαρκώς σε ένα ταξίδι, αν ο κυβισμός είναι μικρός ή αν ο αναβάτης είναι γκαζοφονιάς

  12. #27
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    δεν υπάρχει άνθρωπος με σώας τας φρένας που να επιλέξει να ΚΙΝΕΙΤΑΙ με πρώτη και 10.000 στροφές

    τις 10.000 στροφες τις πιάνει κανείς στα πλαίσια της επιτάχυνσης και μετά αμέσως αλλάζει σε 2η

    άρα το διάστημα κατά το οποίο το μοτέρ δουλεύει πάνω από τις 8.000 είναι της τάξης των δύο δευτερολέπτων

    αυτό σε αντιπαράθεση με την 6η και τις 10.000 στροφές, όπου το μοτέρ μπορεί να βρίσκεται για μια ώρα και πλέον διαρκώς σε ένα ταξίδι, αν ο κυβισμός είναι μικρός ή αν ο αναβάτης είναι γκαζοφονιάς
    Επομενως ερχεσαι στα λογια μου. Δεν υπαρχει ανθρωπος με σωας τα φρενας να το κανει αυτο γιατι πολυ συντομα θα φαει καμια μπιελα στο κεφαλι.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Επομενως ερχεσαι στα λογια μου. Δεν υπαρχει ανθρωπος με σωας τα φρενας να το κανει αυτο γιατι πολυ συντομα θα φαει καμια μπιελα στο κεφαλι.

    μα δεν συζητούσαμε ποτέ το θέμα που θέτεις

    το ερώτημα ήταν "πόσο ΦΟΡΤΩΝΟΥΜΕ την πρώτη"

    δηλαδή πόσο την ανεβάζουμε πριν ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ταχύτητα

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    - Για ψάρεμα πας ???

    - Όχι...για ψάρεμα...

    - Κρίμα...και έλεγα να πάμε μαζί ....



  15. #30
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Δεν ειμαι ουτε μηχανικος ουτε γκουρου των μηχανων

    απλα στο manual του Transalp ελεγε οτι δεν πρεπει να φορτωνουμε πολυ την 1η αρα κατι παιζει εδω

    επιπλεον θα ελεγα οτι η συζητηση ανοιχτηκε οχι στα πλαισια του καλυτερου 0-100 αλλα της μακροζωηας της μοτοσυκλετας ως πακετο

    με λιγα λογια πως πρεπει καποιος να διαχειριζεται τις στροφες του κινητηρα του σε σχεση με τις ταχυτητες

    αυτο που εχω παρατηρησει απλα ειναι οτι με μικρες σχεσεις στο κιβωτιο ο κινητηρας μουγκριζει εχουμε πολλους κραδασμους και εμενα τουλαχιστον μου αφηνει την εντυπωση οτι ειναι ποιο "υγειινο" για την μηχανη να της αλλαζεις ταχυτητα

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αν σας πιάσουν για "υπερβολική" ταχύτητα
    από sniper στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2004, 15:09
  2. Γραμμική ταχύτητα εμβόλου;;;
    από jtoros στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2004, 19:09
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2004, 10:17
  4. Η 1η μοτό αποκλειστικά για γυναίκες
    από Wizard13 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2004, 20:36
  5. Paris Dakar - 1η φάση
    από DIT στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 15:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF