Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 50

Θέμα: 1η ΤΑΧΥΤΗΤΑ

  1. #1
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691

    Question 1η ΤΑΧΥΤΗΤΑ

    Η ερωτηση μου ειναι απλη,
    ποσο φορτωνουμε την 1η ταχυτητα

    θυμαμαι οτι στο μανουαλ του τρανσαλπ ελεγε οτι την 1η ταχυτητα την φορτωνουμε τοσο ωστε να αρχισει να κινειται η μηχανη (περιπου 3000 στροφες απο δικη μου εμπειρια) και μετα αλλαγη σε 2αρα

    στο VFR τωρα δεν λεει τιποτα αλλα υποπτευομαι οτι στα τετρακυλινδα δεν ισχυουν τα παραπανω εγω παντως την παω το πολυ 4000 στροφες (κοκκινο 10750)

    τι θεωρειται σωστο γενικως?

  2. #2
    ντεν ξέρω για τα 4κ εγώ πάντως τη σπάω όπως και τις άλλες 5...
    Fuck the universe.

  3. #3
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Νομιζω πως για χρηση στον δρομο και οχι πιστα αυτο δεν ειναι σωστο γιατι καταπονεις πολυ τον κινητηρα

  4. #4
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
    Νομιζω πως για χρηση στον δρομο και οχι πιστα αυτο δεν ειναι σωστο γιατι καταπονεις πολυ τον κινητηρα
    O κινητήρας στην 1η δουλεύει ακριβώς όπως και στις υπόλοιπες σχέσεις....

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #5
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Εισαι σιγουρος για αυτο που λες η εικαζεις?

    Δεν ξερω αλλα εχω την αισθηση οτι παρολο που το εργο που παραγεται απο τον κινητηρα ειναι το ιδιο η 1η ταχυτητα τον φρεναρει πολυ και τον ζοριζει

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Στα ανοίγματα μικρών ταχυτήτων η μετάδοση καταπονείται πολύ περισσότερο από τον κινητήρα...

  7. #7
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
    Εισαι σιγουρος για αυτο που λες η εικαζεις?

    Δεν ξερω αλλα εχω την αισθηση οτι παρολο που το εργο που παραγεται απο τον κινητηρα ειναι το ιδιο η 1η ταχυτητα τον φρεναρει πολυ και τον ζοριζει
    Το μόνο που αλλάζει ειναι το γρανάζι στo κιβώτιο.... το μόνο που κουράζει έναν κινητήρα (έως να τον καταστρέψει) είναι να τον δουλεύεις στα κόκκινα.....

    Σε διαφορετική περίπτωση θα το έγραφαν και τα User Manual....

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #8
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Στο μανιουαλ του τρανσαλπ το εγραφε στο vfr οχι?

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της takis1964
    Εγγραφή
    20/07/2006
    Μηνύματα
    112
    tosa xronia odigo tis moto pou ixa k exo xoris na kitao min xeperaso orismenes strofes!!den milao gia ta kokina ta opia vriskonte alos gia na se proidopioune gia to zorisma tou kinitira!!! (ektos kian thelo na kano oikonomia!!) alios thaxe kofti stin proti to poli os tis 5.000 strofes...apolafse to mixanaki sou to opoio simioteon den spai den xalai!!!

  10. #10
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    ok ευχαριστω

  11. #11
    Ο κινητήρας δέχεται την μεγαλύτερη καταπόνηση με την τελευταία σχέση όπου και η ταχύτητα της μοτό τείνει προς την μέγιστη δυνατή και εκτός των μηχανικών φορτίων προστίθονται και τα αεροδυναμικά.

    Αντίθετα, την μεγαλύτερη καταπόνηση το κιβώτιο την δέχεται με την 1η ταχύτητα αφού με αυτήν μεταδίδεται πιο πολύ ροπή από ότι με τις επόμενες.

    Μία φιλική συμβουλή προς τον X_NR.
    Αντιλαμβάνομαι ότι έχεις καινούργιο κοσκιννάκι αλλά χαλάρωσε. Έτσι όπως το πας θα γεράσεις πριν από αυτό.


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Δικιο εχεις προσπαθω μα μην το παρακανω αλλα το συγκεκριμενο το γουσταρα απο φοιτητης και ξερεις πως ειναι οταν επιτελους αγγιζεις το ονειρο....

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harlek
    Εγγραφή
    28/08/2005
    Μηνύματα
    222
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Αντίθετα, την μεγαλύτερη καταπόνηση το κιβώτιο την δέχεται με την 1η ταχύτητα αφού με αυτήν μεταδίδεται πιο πολύ ροπή από ότι με τις επόμενες.
    Το κιβώτιο σε κάθε περίπτωση διαχειρίζεται την ίδια ροπή: Αυτήν του κινητήρα. Η μέγιστη τιμή της είναι δεδομένη και δεν εξαρτάται από τη σχέση στο κιβώτιο. Μάλιστα, σε μεγάλες σχέσεις ταλαιπωρείται περισσότερο, γιατί είναι πολύ πιο συχνό να ανοίγεις πολύ το γκάζι με πέμπτη (π.χ. σε ένα προσπέρασμα) παρά με πρώτη (η οποία θα γεμίσει αμέσως).

    Αυτά που όντως δέχονται περισσότερη ροπή στις μικρές σχέσεις είναι τα γρανάζια και η αλυσίδα.

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από harlek
    Το κιβώτιο σε κάθε περίπτωση διαχειρίζεται την ίδια ροπή: Αυτήν του κινητήρα. Η μέγιστη τιμή της είναι δεδομένη και δεν εξαρτάται από τη σχέση στο κιβώτιο.
    +100

    το θέμα συζητήθηκε πριν 2 περίπου χρόνια εδώ (ίσως και άλλες φορές)

    επέμενα πως δεν πειράζει να κοκκινίζουμε την πρώτη

    ρώτησα και τον μηχανικό μου τότε, άνθρωπος με εμπειρία περίπου 35 ετών ως μάστορας, και με βεβαίωσε πως δεν τρέχει μία

    το ΜΟΝΟ πρόβλημα που βλέπω είναι πως επειδή η ταχύτητα είναι χαμηλή η ψύξη από τον αέρα δεν είναι και η καλύτερη, αλλά οι ψηλές στροφές στην 1η κρατάνε λίγα δευτερόλεπτα, δεν τρέχει τίποτε

    προσωπικα δεν την κοκκινίζω την πρώτη (ούτε και καμία άλλη) αλλα όχι και 4000 στροφές βρε παιδιά...

  15. #15
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Ζέσταμα του κινητήρα, μεγαλύτερη κατανάλωση, κλπ είναι οι συνέπειες της 1ης με πολλές στροφές.
    Αμα βαστάει η 2α στην ταχύτητα που κινήσαι εκείνη τη στιγμή άλλαξέ την.
    (τα παραπάνω για οδήγηση μέσα στην πόλη)
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αν σας πιάσουν για "υπερβολική" ταχύτητα
    από sniper στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2004, 15:09
  2. Γραμμική ταχύτητα εμβόλου;;;
    από jtoros στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2004, 19:09
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2004, 10:17
  4. Η 1η μοτό αποκλειστικά για γυναίκες
    από Wizard13 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2004, 20:36
  5. Paris Dakar - 1η φάση
    από DIT στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 15:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF