Α) Όταν σταματάτε σε φανάρι, κατεβάζετε ταχύτητες πριν στηματήσει η μηχανή ή όχι; Ποια είναι η πιο "ορθή" συμπεριφορά;
Β) Αν σταματήσετε με 4η, 5η ή 6η ταχύτητα στο φανάρι, οι ταχύτητες κατεβαίνουν εύκολα όταν είσαι σταματημένος; Απο μηχανή σε μηχανή διαφέρει αυτό; Παίζουν ρόλο τα κυβικα της μηχανής;
ΥΓ1: Τα δύο ερωτήματα κατά κάποιο τρόπο συνδέονται αλλά θα ήθελα ξεχωριστές απαντήσεις τουλάχιστον για αρχή!
ΥΓ2: Δεν θέλώ σε καμία περίπτωση αυτό το thread να καταλλήξει σε διαμάχη μεταξύ Honda, Kawasaki κλπ. Φυσικά οι διαφορετικές συμπεριφορές συγκεκριμένων μοντέλων είναι σχεδόν αναμενόμενες
ΥΓ3: Δεν μιλάω για φρενάρισμα ανάγκης!
Ευχαριστώ!

:a13:
and drive just :a44: and fly
ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΚΙΝΗΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΗΔΗ ΝΕΚΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΡΑΣΗΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΓΡΗΓΟΡΑ , ΑΣΕ ΠΟΥ ΦΘΕΙΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΣΟΥ
ΕΠΙΣΗΣ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕ ΝΕΚΡΑ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ
:a015: . ΑΠΟ ΜΙΧΑΝΗ ΣΕ ΜΙΧΑΝΗ ΔΕΝ ΑΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ . ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ ΧΤ ΚΑΙ ΤΩΡΑ TRANSALP ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ .