Σίριαλ το κάνατε το θέμα...![]()
Είναι πιο βασικό το γεγονός ότι ένα δερμάτινο παντελόνι και μπουφάν πχ, προστατεύει ΚΑΙ από τις πτώσεις πιο αποτελεσματικά από ένα απλό αντιανεμικό ΚΑΙ από το κρύο (και λιγουλάκι από τη βροχή). Το φλιτς βοηθά αλλά μόνο από μέσα από κάτι άλλο με αντιανεμικές ιδιότητες.
Για παράδειγμα είναι μέγα λάθος να φορέσεις ισοθερμικό παντελόνι και από πάνω ένα τζιν και να νομίζεις ότι θα κάνεις μια τζάμι διαδρομή μιάμισης ώρας με μέση ωριαία 150 χαω με θερμοκρασία οδοστρώματος 10 βαθμούς. Θα το δαγκώσεις.
Επειδή την έχω πατήσει με μικρότερες ταχύτητες (όπως και οι περισσότεροι) και χάλια ένδυση, ας έχετε το νου σας, από ένα σημείο και μετά μουδιάζουν τα άκρα, μετά το μυαλό, και η οδήγηση πάει περίπατο -στάση σε κοντινό καφέ, κλείδωμα μηχανής, ζεστά ροφήματα, ξεκούραση, καμιά γυναίκα (η καλύτερη κεροζάν), ώσπου να ανακάμψεις για να συνεχίσεις.
Τα χειρουργικά γάντια έχουν νόημα μόνο σε έντονη βροχή κάτω από τα καλά δερμάτινα -που δεν χρειάζονται πρόσθετα επειδή είναι αρκετά ζεστά ήδη, εκτός αν πήρες τίποτα φτηνά ή καλοκαιρινά.
Και εδώ ένα φοβερά ζεστό γάντι χωρίς αρκετά προστατευτικά μέρη, είναι άχρηστο για μηχανή -όπως όλα τα ήδη αναβάτη. Άν με είχε πείσει και κάνας αρμόδιος πού#της όταν έκανα αηδίες με το παπί να χρησιμοποιώ σωστή ένδυση, θα είχα και λιγότερους τραυματισμούς.
Σε πολύ κρυόκωλες χώρες -αν το ψάξεις- κυκλοφορούν αρκετά θερμαινόμενα ήδη ένδυσης με καλώδια που συνδέονται στη μηχανή -αν είσαι τόσο άρρωστος.
Μην υποτιμάτε τον κρύο δρόμο, καί αργούν να ζεσταθούν τα λάστιχα, καί όταν ζεσταθούν δε γουστάρουν παγοδρόμια με 5 βαθμούς Κελσίου -η πρόσφυση γενικά χειροτερεύει.
Όσο για την αδρεναλίνη, ο πιο σύντομος δρόμος για να στουκάρεις είναι αν η αδρεναλίνη είναι στο μέγιστο και το μυαλό σου πασχίζει να ακολουθήσει τη καύ#α σου.
Όταν πηγαίνεις γρήγορα, άν οδηγάς ψυχρά και υπολογίζεις όλες τις παραμέτρους σε έρημες επαναλαμβανόμενες διαδρομές, κάθε φορά που περνάς το ίδιο σημείο μετράς πόσο καλύτερα ή όχι το πέρασες και γίνεσαι καλύτερος. Αλλιώς αναλώνεσαι στη θολούρα της αδρεναλίνης που μπορεί πιο εύκολα να σε κάνει να κάνεις μια λάθος κίνηση -μπορεί και μοιραία-, παρά να "χτίσεις" μια μηχανική σωστή αντίδραση κάνοντας σωστές κινήσεις στις ίδιες διαδρομές.
Και... η καύ#α είναι απείρως περισσότερη όταν ξέρεις ακριβώς τι κάνεις.![]()