Σελίδα 7 από 8 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 120

Θέμα: R6 2006

  1. #91
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi

    α και τα περι "στριβουν καλυτερα" ειναι θεωριες αυτοκινητακιδων... το σωστο θα ηταν "ειναι πιο ισορροπιμενο" ή κατι τετοιο...


    ρε γμτ θα με τρελανετε εδω μεσα!!

    δε μπορω αλλο με τις θεωριες περι στριψηματος.....
    τα χω παιξει τελειως ...ο ενας λεει "ειναι καλο αλλα δε στριβει"
    ο αλλος μας λεει "τα περι στρηψιματος ειναι βλακειες ολα το ιδιο στριβουν..."


    εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    δε παει αλλο...μεχρι να καταληξετε σ ενα συμπερασμα περι στρηψιματος δε μπορω ν ακουσω αλλες θεωριες.... :ZZZ:

  2. #92
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764

    Σ Τ Ρ Η Ψ Ι Μ Ο ! ! !

    Ας ΜΑς ΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟ ΣΡΙΒΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ!!!!!


  3. #93
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    στριβει καλυτερα αυτο με τον καλυτερο αναβατη και το πιο καταληλο μηχανακι για μια συγκεκριμενη διαδρομη

  4. #94
    daytona 675 : SS master Το avatar του/της jbear
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    445
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    οχι γιατι το ΖΧ10 φοραει λαστιχα SS "απο τη μανα του" και το 675 ΓΟΜΕΣ!!!! τεραστια δοραφορα!!!

    μη λετε βλακιες δε μπορεις να περασεις ενα ΖΧ10 σε μια μεγαλη πιστα ετσι ευκολα.... 160+ ιππους στο τροχο εχει το γομαρι!

    α και τα περι "στριβουν καλυτερα" ειναι θεωριες αυτοκινητακιδων... το σωστο θα ηταν "ειναι πιο ισορροπιμενο" ή κατι τετοιο...

    Τα ιδια λαστιχα φορουσαν, τα dunlop qualifier. Aλλα ειναι λαστιχα δρομου και δε φτανουν για τη δυναμη του ΖΧ10, με λαστιχα αγωνιστικα δε υπηρχε περιπτωση να χασει το ΖΧ10...

    Σιγουρα στο στριψιμο ο αναβατης παιζει το μεγαλυτερο ρολο.

    alexk:
    Γενικα αυτα που εγραψα ειναι αυτα που νομιζω, κατι σαν διαισθηση, και δε μπορω να αποδειξω κατι απ αυτα προς το παρον...Σιγουρα εσεις που τα οδηγειτε εχετε πολλα περισσοτερα να πειτε, κι ο κοσμος που τα διαβαζει μπορει να βασιστει πανω σας πιστευω, σε μενα δε θα ηθελε να βασιστει :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: !!! Ειναι αληθεια οτι τα τελευταια με τις καλες αναρτησεις, τα φρενα, τα πλασια, τα λαστιχα, κλπ που εχουν βελτιωθει σημαντικα μεσα απ τους αγωνες μιας που η συνεισφορα τους στην εξελιξη ειναι μοναδικη...χωρις αυτους δε θα υπηρχε ουσιαστικη εξελιξη ή τουλαχιστον τα παντα θα γινοταν πιο αργα... Τωρα λοιπον τα 150+ αλογα φαινονται πιο ευκολα, αλλα δε πρεπει να πεφτουμε στην παγιδα, για οποιον ασχετο (βαζω και τον εαυτο μου μεσα) που στην πραγματιοκοτητα δεν ξερει τι ακριβως τον περιμενει ειναι επικινδυνα, δαγκωνουν!!! Καταλαβαινετε τι θελω να πω, χωρις τη γνωση και το μυαλο οποιαδηποτε πλαισια-φρενα-αναρτησεις και οτι αλλο δε λενε τιποτα, δε βοηθανε να εκμεταλευτεις την ισχυ απο μονα τους, χρειαζονται κι εναν "καλο" αναβατη...

    Λεω οτι τα 1000αρια πανε τους αναβατες τους γιατι το 90+% τα παιρνουν για την καφετερια κι αυτο το χουνε πει πολλοι εδω μεσα, οπως εχουν διατυπωθει κι αποριες "γιατι πωλουνται τοσα πολλα ss ?", σχεδον προφανης απαντηση... Τωρα αν καποιος ασχοληθει να μαθει τη συμπεριφορα της μοτοσυκλετας του και κανει και μαθηματα τυπου css, ειναι σαφως σ αλλη μοιρα και σε καμια περιπτωση δεν αναφερομουν σε τετοιους αναβατες.
    Θελω ενα Ducati 1098 S ΤΩΡΑAAAA!!! :a07:

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία" - Σωκρατης

  5. #95
    daytona 675 : SS master Το avatar του/της jbear
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    445

    Re: Σ Τ Ρ Η Ψ Ι Μ Ο ! ! !

    Αρχικά δημιουργήθηκε από elias_sgr
    Ας ΜΑς ΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟ ΣΡΙΒΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ!!!!!


    Αυτο που θελεις ειναι κορυφη και το ξερεις!!! Κι οπως ειπανε και οι πιο εμπειροι ο αναβατης ειναι που μετραει.

    Εισαι στο σωστο δρομο!!! Keep walking!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Θελω ενα Ducati 1098 S ΤΩΡΑAAAA!!! :a07:

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία" - Σωκρατης

  6. #96
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jbear

    alexk:
    ... Ειναι αληθεια οτι τα τελευταια με τις καλες αναρτησεις, τα φρενα, τα πλασια, τα λαστιχα, κλπ που εχουν βελτιωθει σημαντικα μεσα απ τους αγωνες μιας που η συνεισφορα τους στην εξελιξη ειναι μοναδικη...χωρις αυτους δε θα υπηρχε ουσιαστικη εξελιξη ή τουλαχιστον τα παντα θα γινοταν πιο αργα... Τωρα λοιπον τα 150+ αλογα φαινονται πιο ευκολα, αλλα δε πρεπει να πεφτουμε στην παγιδα, για οποιον ασχετο (βαζω και τον εαυτο μου μεσα) που στην πραγματιοκοτητα δεν ξερει τι ακριβως τον περιμενει ειναι επικινδυνα, δαγκωνουν!!! Καταλαβαινετε τι θελω να πω, χωρις τη γνωση και το μυαλο οποιαδηποτε πλαισια-φρενα-αναρτησεις και οτι αλλο δε λενε τιποτα, δε βοηθανε να εκμεταλευτεις την ισχυ απο μονα τους, χρειαζονται κι εναν "καλο" αναβατη...

    Λεω οτι τα 1000αρια πανε τους αναβατες τους γιατι το 90+% τα παιρνουν για την καφετερια κι αυτο το χουνε πει πολλοι εδω μεσα, οπως εχουν διατυπωθει κι αποριες "γιατι πωλουνται τοσα πολλα ss ?", σχεδον προφανης απαντηση... Τωρα αν καποιος ασχοληθει να μαθει τη συμπεριφορα της μοτοσυκλετας του και κανει και μαθηματα τυπου css, ειναι σαφως σ αλλη μοιρα και σε καμια περιπτωση δεν αναφερομουν σε τετοιους αναβατες.
    Μιλάς σωστά φίλε. Η μεγάλη διαφορά όπως και εσύ είπες είναι η συνολική εξέλιξη των SS. Τα πλαίσια πλέον είναι τέρατα (φτιαγμένα για 220+ άλογα), οι αναρτήσεις εξαιρετικές και τα φρένα εκπληκτικά. Χωρίς αυτά, ένα σύγχρονο μοτέρ που στροφάρει σαν δίχρονο θα ήταν ότι χειρότερο για τον αναβάτη. Είναι εκπληκτικό όμως να δεις πως ένα σύγχρονο ss καταπίνει ένα "γιεπ" σε μια ανοιχτή στροφή με ταχύτητες 200+. Με του που κάνει το γκνταπ και πάει να ταλαντωθεί, απλά αφήνεις την πίεση των χεριών σου από τα clip-ons και αμέσως ισσοροπεί.

    Τώρα, δεν ξέρω ακριβώς γιατί πωλούνται τόσα πολλά SS. Ίσως να μην ξέρουν για ποιο λόγο ακριβώς τα αγοράζουν ή να τα εξαντλούνε (λέμε τώρα...) τόσο γρήγορα που τα βαριούνται και τα πουλάνε.

    Τώρα, για να είμαι ειλικρινής
    www.clubcsl.com

  7. #97
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    χμ..απ οτι καταλαβαινω,κ βλεποντας τι λενε κ ορισμενοι ιδιοκτητες σε διπλα φορουμ,το 675 πρεπει να σου δινει περισσοτερη εμπιστοσυνη γιατι ειναι ή το αισθανεσαι ελαφρυτερο απ τα αλλα.
    τα 1000 ειναι βαρυτερα απο τα 600.
    επομενως τα 600 ισως εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα μεσα στη στροφη.
    καπου ειχα δει κ οτι τα 125 μεσα στη στροφη εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα απο τα 250 κ τα μεγαλα.
    μαλλον σε πολλη κλειστη στροφη , αν ισχυει.κ μαλλον λογω βαρους.

    περισσοτερη ιπποδυναμη σημαινει κ περισσοτερο βαρος κ μεγαλυτερη ταχυτητα στην ευθεια.
    αλλα μες στη στροφη μετραει πιο πολυ ο ελεγχος που θα εχει ο αναβατης.κ ελεγχει καλυτερα ενα ελαφρυτερο μηχανακι.
    ε?

    τες πα αυτο εχω καταλαβει εγω :/

  8. #98
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
    χμ..απ οτι καταλαβαινω,κ βλεποντας τι λενε κ ορισμενοι ιδιοκτητες σε διπλα φορουμ,το 675 πρεπει να σου δινει περισσοτερη εμπιστοσυνη γιατι ειναι ή το αισθανεσαι ελαφρυτερο απ τα αλλα.
    τα 1000 ειναι βαρυτερα απο τα 600.
    επομενως τα 600 ισως εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα μεσα στη στροφη.
    καπου ειχα δει κ οτι τα 125 μεσα στη στροφη εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα απο τα 250 κ τα μεγαλα.
    μαλλον σε πολλη κλειστη στροφη , αν ισχυει.κ μαλλον λογω βαρους.

    περισσοτερη ιπποδυναμη σημαινει κ περισσοτερο βαρος κ μεγαλυτερη ταχυτητα στην ευθεια.
    αλλα μες στη στροφη μετραει πιο πολυ ο ελεγχος που θα εχει ο αναβατης.κ ελεγχει καλυτερα ενα ελαφρυτερο μηχανακι.
    ε?

    τες πα αυτο εχω καταλαβει εγω :/


    και γω το ιδιο εχω καταλαβει!!!

    λες να εχουμε δικιο ρε βασιλη???

  9. #99
    daytona 675 : SS master Το avatar του/της jbear
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    445
    Αρχικά δημιουργήθηκε από elias_sgr
    ...

    και γω το ιδιο εχω καταλαβει!!!

    λες να εχουμε δικιο ρε βασιλη???
    Μπααααααααααα....μαλλον δεν καταλαβατε καλα!!!!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    πλακα κανω

    Εκει που διαφωνω ειναι στο "περισσοτερη ιπποδυναμη σημαινει κ περισσοτερο βαρος", τα 600αρια εχουν λιιιιγο μικροτερο βαρος απ τα 1000αρια αλλα εχουν τεραστια διαφορα στην ιπποδυναμη...Επισης γενικα ισχυει (νομιζω) μικροτερο βαρος=μεγαλυτερη ταχυτητα στη στροφη, αν και νομιζω πως περισσοτερο ειναι μικροτερο βαρος=μεγαλυτερος ελεγχος κι ευελιξια που σου δινουν περισσοτερη αυτοπεποιθηση και καλυτερη αισθηση στη διαρκεια της στροφης, κι αυτο δινει αισθηση μεγαλυτερης ταχυτητας στη στροφη. Τα 1000αρια που φαινεται να δινουν πιο σταθερη-στιβαρη και "βαρια" αισθηση κι αυτο ισως παρασυρει καποιους να πιστευουν οτι δεν εχουν και τοσο μεγαλη ταχυτητα στη στροφη... Πανω απ ολα η αισθηση πιστευω, βοηθαει τα μεγιστα στην αυτοπεποιθηση του αναβατη να πιεσει ολο και πιο πολυ... Απ οτι εχω διαβασει η MV Agusta παροτι εχει την πιο βαρια αισθηση, καταφερνει να κραταει μεγαλυτερη ταχυτητα απ τα υπολοιπα μηχανακια!!! Αλλα αυτο θα γινει με εμπειρο αναβατη, οι υπολοιποι μαλλον θα δυσκολευτουν... Δηλαδη ισως ειναι μυθος το "μικροτερο βαρος=μεγαλυτερη ταχυτητα στη στροφη" το "ελαφρυτερη αισθηση" στεκει πιο πολυ νομιζω...κι αυτο λογω μιας ιδεας κυριαρχιας και ελεγχου που δινει στο αναβατη. Τελικα μαλλον δεν πιστευω οτι υπαρχει κατι στανταρ!!! Καποια πραγματα μπορει σε κανουν να νομιζεις οτι λιγο πιο γρηγορα αλλα αυτο δε συμβαινει απαραιτητα στην πραξη...




    Μπορει να εχω γραψει πολλες μ@λ@κιες, αλλα βαριεμαι να το ξαναδιαβασω!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Θελω ενα Ducati 1098 S ΤΩΡΑAAAA!!! :a07:

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία" - Σωκρατης

  10. #100
    Μια και είμαστε σε R6 θέμα, έχετε να πείτε εντυπώσεις για την εν λόγω μηχανή ή μπάάά.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  11. #101

    Thumbs up R6

    ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ R6. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΧΟΛΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΑΕΙ ΤΑΠΑ ΠΑΝΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΠΙΣΤΑ
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ R6 ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΕΠΟΧΗ. ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΑ ΚΙΒΙΚΑ ΣΤΑ ΙΣΙΑ.
    ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.
    soraios

  12. #102
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764

    Re: R6

    Αρχικά δημιουργήθηκε από takistrigonis
    ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ R6. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΧΟΛΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΑΕΙ ΤΑΠΑ ΠΑΝΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΠΙΣΤΑ
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ R6 ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΕΠΟΧΗ. ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΑ ΚΙΒΙΚΑ ΣΤΑ ΙΣΙΑ.
    ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.
    ρ6 εναντιον 675 ομως....

  13. #103
    show must go on..... Το avatar του/της Frezas
    Εγγραφή
    12/05/2005
    Μηνύματα
    236
    Λοιπον το καλυτερο μηχανακι ειναι το R6 .....

    ..γιατι το εχω αγορασει και γουσταρω τρελα,
    παντου και παντα, πιστα και δρομο....

    Νομιζω να σας απεισα με την αντικειμενικη μου αποψη..




    Υ.Γ. : Για να ακριβολογω , το δικο μου ειναι και πιο ωραιο και
    πιο γρηγορο απο τα αλλα R6.......

    :rotflmao: :rotflmao:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	219 
Μέγεθος:	55,4 KB 
ID:	72941

  14. #104
    daytona 675 : SS master Το avatar του/της jbear
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    445
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Μια και είμαστε σε R6 θέμα, έχετε να πείτε εντυπώσεις για την εν λόγω μηχανή ή μπάάά.
    μπααααααααα!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Θελω ενα Ducati 1098 S ΤΩΡΑAAAA!!! :a07:

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία" - Σωκρατης

  15. #105
    Ρε παιδια ολα τα μηχανακια του μεγαλου κυβισμου ειναι πολυ καλα εγω πιστευο ειναι θεμα οδηγου και τπτ αλλο.

    Και επειδη δλδ λενε σε ενα περιοδικο εκεινο το μηχανακι στη πιστα γαμαει και και στριβει καλυτερα θα παμε να το αγορασουμε? λεσ και θα ειμαστε στη πιστα μερα νυχτα.Παντωσ σαν τα 1000 δεν εχει... και γκαζια και πανεμορφα

Σελίδα 7 από 8 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αυτο ειναι ενα R6 2006....
    από idi στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2007, 09:09
  2. r6 2006
    από tassosrr στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2006, 11:46
  3. R6 2006 ψαχνει μανιταρακια...Προτασεις??
    από Frezas στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2006, 16:18
  4. new R6, 2006
    από ruyjin στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2005, 14:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF