67000 χιλιομετρα σε 2,5 χρονια εχω αλλαξει 2 φορες τρομπα συμπλεκτη στο 950.απο δω και περα στα ταξιδια εχω παντα εναν μαζι μου.στο 990 τον εχει αλλαξει κατι ακουγεται και για μας.θα δουμε.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΚΕΙ ΕΞΩ!
Ισως επαναφερω το ζητημα αλλα να κανω μια ερωτηση.
Επειδη λεω να παρω ενα 990 δεν υπαρχει οριστικη λυση στο προβλημα? Αν ειναι να του πω να το αλλαξει πριν ακομα το παρω να ειναι ετοιμο.
Δεν υπαρχει λυση? Για τον προβληματικο συμπλεκτη λεω οχι για την τρομπα.
το πρόβλημα είναι ΕΝΑ .ειναι στο συμπλεκτη και οχι στη τρόμπα του.Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Ισως επαναφερω το ζητημα αλλα να κανω μια ερωτηση.
Επειδη λεω να παρω ενα 990 δεν υπαρχει οριστικη λυση στο προβλημα? Αν ειναι να του πω να το αλλαξει πριν ακομα το παρω να ειναι ετοιμο.
Δεν υπαρχει λυση? Για τον προβληματικο συμπλεκτη λεω οχι για την τρομπα.
και δε νομίζω οτι μπορείς να αλλάξεις κάτι.
αλλά ΜΗΝ αγχώνεσαι φιλε δεν τρέχει κάστανο και να το πάθεις.
και ταξίδι πας και οτι θες κανεις..δε μένει το μηχανάκι.
ok Ευχαριστω φιλε μου. Θα περασω και απο τον θαναση (αυγερη) το απογευμα να ρωτησω.
Εντυπωση μου κανει παντως. Κριμα. Να εχει ενα χαζοπροβλημα.
Καλημερα. Πηγα χτες στο συνεργειο και μου ειπε οτι δεν ειναι ουσιαστικο προβλημα αυτο και οτι ουσιαστικα εχει λυθει.
Δεν σε αφηνει οπως ειπε και ο φιλος δουκας.
Καλο αυτο.
Οποτε απο αρχη του χρονου κοιταμε για 990. Το μοντελο με το ABS με την ψηλη σελα αλλαγη απο την αρχη.
![]()
Κατ'αρχήν για κάτι που διάβασα παραπάνω, τα προβλήματα είναι ή μάλλον για μένα ήταν δύο!!
1) Το θέμα του κυλίνδρου. Φαίνεται να έγινε μία κίνηση τελευταία με τον κυλινδρο όπου η μπίλια μέσα στο πιστονάκι είναι λίγο μεγαλύτερη. Έτσι η δύναμη εφαρμόζεται σε μεγαλύτερη επιφάνεια και το πιστονάκι ευελπιστούμε οτι δεν θα ραγίζει πιά!!
Όσον αφορά το άλλο πρόβλημα που είναι οι διαροές που παρουσιάζει μερικές φορές γύρω απ΄το ο-ρινγκ περιμένουμε να δούμε τι θά μας βγεί!! Μάλλον φταίει οτι η μαύρη πλαστική βάση του όλου συστήματος παραμορφώνεται από τη ζέστη της μηχανής και οδηγεί το πιστονάκι στραβά. Έτσι η εφαρμογή παύει να είναι στεγανή και το ο-ρίνγκ χάνει τα υγρά του ή το πιστονάκι τρίβεται απ'ευθείας στον κύλινδρο και τον γδέρνει! Στην Αμερική ζήτησαν από την evoluzione να αναπτύξει νέο κυλινδράκι πιό αξιόπιστο με πολλά ο-ρίνγκ και θα υπάρχει και αυτή η λύση σε λίγο! Η τιμή θα είναι κοντά στου ορίτζιναλ αλλά με 10χρονη εγγύηση! Εμένα το πιό σύντομο χρονικό διάστημα που μου άντεξε ήταν 6μήνες!
2) Το θέμα της αποσύμπλεξης! Μετά από e-mail που έκανα στη hellinmoto και αφού περίμενα μία εβδομάδα χωρίς απάντηση, έγραψα στη ΚΤΜ αυστρίας. Μετά από λίγες μέρες με ειδοποίησαν από την αντιπροσωπία να κανονίσω για ραντεβού με το συνεργείο στα κεντρικά, όπου και μου αντικατέστησαν στην εγγύηση τα δισκάκια του συμπλέκτη (τα φερμουί και τα μεταλλικά) και το clutch booster!! Ήταν η τελευταία μέρα της 3χρονης εγγύησης! Το μηχανάκι έγινε φανταστικό και έστρωσε!! Αλλάζει ταχύτητες εύκολα, ακόμα και όταν ζεσταθούν καλά τα λάδια!! Το booster είχε σημαντική φθορά΄όπως μου είπε ο Αυγέρης απ΄τα μεγάλα ταξίδια! Παρατεταμένη οδήγηση με πολλά χιλόμετρα!
Τα δισκάκια δεν έδειχναν φθορά!! Ούτε τα μεταλλικά ούτε τα φερμουί! Τα καινούργια μου φάνηκαν να είναι από άλλο υλικό!! Σαν να μήν είναι ατσάλινα!!
Νομίζω οτι το κρίσιμο επιχείρημα, επειδή δεν ήταν η πρώτη φορά που έγραφα στη ΚΤΜ αυστρίας, ήταν οτι είχα αρχικά το μηχανάκι χωρίς το ζιγκλεράκι που λαδώνει τον συμπλέκτη και ίσως αυτό να συνέβαλε στο πρόβλημα του συμπλέκτη ώστε να κολλάει!! Λογικό πιστεύω!!
Αυτά για τον συμπλέκτη!! Καλή χρονιά!!
Άαααααα έτσι στέλνουμε φωτογραφίες έεεεεε;;; Πάρτε να'χετε!! Το ραγισμένο πιστόνι στο συμπλέκτη!!
![]()
Φαίνεται οτι μόνο εγώ στέλνω εδώ. Μάλλον είμαι ο μοναδικός με προβλήματα στο πιστόνι του συμπλέκτη. Και ναί πάλι με άφησε στα 76 χ χλμ. Τελευταία άντεξε 2 χρόνια. Εντυπωσιακή αξιοπιστία έ! Λοιπόν είναι το πέμπτο μου. Ελπίζω να μην τα χιλιάσω. Γειά χαρά.
Είμαι ένας φτωχός και μόνος κατεμάκιας και με το συμπλέκτη μου παιδεύομαι...λα λα λα...
gefr σίγουρα δεν είσαι ο μόνος ΚΤΜάκιας με αυτό το πρόβλημα.
Σίγουρα όμως είσαι ο μόνος που του εκανε 76.000 χλμ![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Προφανώς δεν είσαι ο μόνος και τα θέματα που αναφέρεις τα έχω παρατηρήσει και εγώ, αλλά (όπως έχω πει και σε άλλα posts) στα 51000χλμ έχω μείνει χωρίς συμπλέκτη 1 φορά.Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Φαίνεται οτι μόνο εγώ στέλνω εδώ. Μάλλον είμαι ο μοναδικός με προβλήματα στο πιστόνι του συμπλέκτη. Και ναί πάλι με άφησε στα 76 χ χλμ. Τελευταία άντεξε 2 χρόνια. Εντυπωσιακή αξιοπιστία έ! Λοιπόν είναι το πέμπτο μου. Ελπίζω να μην τα χιλιάσω. Γειά χαρά.
Είμαι ένας φτωχός και μόνος κατεμάκιας και με το συμπλέκτη μου παιδεύομαι...λα λα λα...
Δεν το πολυσκαλίζω το θέμα γιατί δεν έχω τις γνώσεις και γιατί από 'τι φαίνεται το πρόβλημα θα παραμείνει (τόσα χρόνια και δεν βρήκαν τη λύση ή καλύτερα δεν ενδιαφέρθηκαν να την βρουν).
Επομένως απλά οδηγώ και ελπίζω να μη μου κάτσει η στραβή στο βουνό (γιατί τότε την κάτσαμε....)
![]()
Η τρομπα συμπλεκτη ειναι μια και λεγεται evoluzionne και στοιχιζει
περιπου 200 ευρω με μεταφορικα απο αμερικη .
Το προβλημα λυνεται οριστικα και δεν βγαζει ποτε βλαβη.
Με τον ακαμαρινο ειχαμε συζητησει για ομαδικη παραγγελια
αλλα δεν καναμε κατι .
Οι αληθινοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουμε χάσει