Σελίδα 3 από 13 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 193

Θέμα: ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ...(πάλι πλάισιο από gsx-r)...

  1. #31
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125

    1*Δεν μπορώ να καταλάβω από που βγάλατε το συμπέρασμα εσείς ότι το πλαίσιο πρέπει να μένει αλώβητο ότι και να του κάνεις.Δηλαδή αν εσύ κατάφερνες να σπάσεις ένα πλαίσιο στουκάρωντας με 240 θα ζητούσες τα ρέστα από την Suzuki;Ας σοβαρευτούμε λίγο...Ή μήπως αν ήταν Yamaha,Honda,Kawasaki,Ducati,X,Ψ,Ω δεν θα έσπαγε το πλαίσιο μετά από τέτοιο χτύπημα...





    2*Αν σπάσει η ζάντα το λάστιχο κρατάει αέρα θές να μου πεις;




    3*Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά αυτή είναι μία από τις ιδιότητες του αλουμινίου (αλουμινένιο είναι το πλαίσιο του Κ6).Δεν στραβώνει αλλά σπάει...
    1*Edo den milame gia STOUKA....
    2*Mia zanta pos borei na spasei an pigeneis me 50/60/70/80/90/100/110/120/130km?
    Prepei na peseis se KRATHRA mikous pano apo 40cm.
    3*To aluminio kai stravonei kai spaei.

    Edo den milaei gia traka,alla gia xarakiri tou plaisiou!!
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  2. #32
    Το θέμα ρε παιδιά είπαμε είναι να μην τα μηδενίζουμε όλα.Κόπηκαν τα πλαίσια σε 5 GSXR σε όλο τον κόσμο,(χωρίς να ξέρουμε τις συνθήκες,χωρίς να γνωρίζουμε πως το μεταχειρίζονταν ο ιδιοκτήτης) και βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα,όλα τα GSXR είναι για πέταμα.Έσπασε το μοτέρ ενός CBR 1000 και αμέσως βγάζουμε συμπέρασμα,όλα τα CBR είναι για πέταμα,σπάει το μοτέρ ενός,δύο,τριών SV και αμέσως να το βγάλουμε άχρηστο και αυτό αλλά και το V-Strom που φοράει ίδιο μοτέρ.Δηλαδή έλεος,στις δεκάδες χιλιάδες μοτοσυκλέτες που βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής των εργοστασίων υπάρχει περίπτωση να παραχθούν και κάποια ελαττωματικά κομμάτια,είπαμε,ουδείς αλάθητος...
    Fortis Fortuna Adiuvat

  3. #33
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125
    Το θέμα ρε παιδιά είπαμε είναι να μην τα μηδενίζουμε όλα.Κόπηκαν τα πλαίσια σε 5 GSXR σε όλο τον κόσμο,(χωρίς να ξέρουμε τις συνθήκες,χωρίς να γνωρίζουμε πως το μεταχειρίζονταν ο ιδιοκτήτης) και βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα,όλα τα GSXR είναι για πέταμα.Έσπασε το μοτέρ ενός CBR 1000 και αμέσως βγάζουμε συμπέρασμα,όλα τα CBR είναι για πέταμα,σπάει το μοτέρ ενός,δύο,τριών SV και αμέσως να το βγάλουμε άχρηστο και αυτό αλλά και το V-Strom που φοράει ίδιο μοτέρ.Δηλαδή έλεος,στις δεκάδες χιλιάδες μοτοσυκλέτες που βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής των εργοστασίων υπάρχει περίπτωση να παραχθούν και κάποια ελαττωματικά κομμάτια,είπαμε,ουδείς αλάθητος...
    Ego toulaxiston DEN eipa tipota tetoio...
    To provlima einai giati ginetai an ginetai.Einai poli epikindino,den milame gia kapsimoa asfaleias...
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  4. #34
    Lord of the Strings Το avatar του/της SPORAKIAS
    Εγγραφή
    26/02/2005
    Μηνύματα
    931
    Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125
    SPORAKIAS το θέμα είναι πως δεν γίνεται να σπάσει στα καλά του καθουμένου το πλαίσιο μίας μοτοσυκλέτας.Μπορεί στο συγκεκριμένο μηχανάκι να υπήρχε κάποιο πρόβλημα στην κόλληση.Όσο για αυτό που είπες για τα Κ5 όλες οι περιπτώσεις αφορούσαν μοτοσυκλέτες που σπάσανε το πλαίσιο ή το υποπλαίσιο ΜΕΤΑ την πτώση.Εδώ λέγεται ότι η πτώση προκλήθηκε από ένα πλαίσιο που έσπασε στα καλά του καθουμένου.Δεν προσπαθώ να κάνω τον συνήγορο της Suzuki απλά δεν μου αρέσει να βλέπω κάποιους να βγαίνουν και να ψάχνουν ευκαιρία να θάψουν τις "αντίπαλες" εταιρίες παίζοντας με την ψυχολογία των ανθρώπων που καβαλάνε GSXR στην συγκεκριμένη περίπτωση...
    το οτι σε ολες τις αλλες πτωσεις εγινε μετα το σπασιμο δεν το ξερω-ηξερα....

    δεν λεω για την ταχυτητα-πλαισιο...

    αλλα για την ταχυτητα-ολα τα αλλα.....που ειπαν οτι πρεπει να πηγαινε με πολλα....



    για ολα τα αλλα δεν διαφωνω-συμφωνω....οπως ειπε και ενας αλλος συμφουριτης...δεν ειμασταν μπροστα...
    Don't and drive just :a44: and fly

    ο καγκουρας...



  5. #35
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/08/2003
    Μηνύματα
    5
    Συγνώμη ρε παιδιά. Βλέπουμε άτομα με gsxr παλιά, με honda, yamaha, κλπ κλπ, να τα λιώνουν σε πίστα με τρελά φρεναρίσματα και μεγάλες καταπονήσεις πλαισίου λόγω "οριακών" κλίσεων, να κάνουν endo κατ'εξακολούθηση, σούζες με απότομες προσγειώσεις και άλλα πολλά, και δεν έχουν πάθει τίποτα οι μηχανές τους.

    Είναι τυχαίο το γεγονός ότι έχουν ραγίσει πάααρα πολλά πλαίσια από Κ5, Κ6?
    Όχι βέβαια! Για τσεκάρετε το βάρος τους σε σχέση με τα αντίστοιχα ss, και το βάρος του ίδιου μοντέλου ακριβώς ένα χρόνο πριν.
    Όλοι το λένε εδώ και 2 χρόνια, ότι έχουν ελαττώσει υλικό στο πλαίσιο για μείωση βάρους, και γι'αυτό και παρατηρείται αυτό το φαινόμενο.
    Ούτε λόγω θερμοκρασίας στην πόλη είναι, ούτε στούκα πρέπει να έχει φάει το μηχανάκι, ούτε αστοχία υλικού.

    Ρωτήστε κάποιον σχετικά θαμώνα των μεγάρων να σας πει πόσα gsxr (κυρίως το 1000άρι) έχουν σπάσει εκεί κατά καιρούς.

    Καλό, χρυσό, πολύ γρήγορο, πολύ όμορφο είναι, αλλά....
    Το άσχημο είναι ότι ενώ παρατηρείται 2 χρόνια σχεδόν τώρα αυτό το φαινόμενο, δε βλέπουμε καμία βελτίωση από τη μεριά της suzuki. Για αποζημίωση δε, αν λέει το παλικάρι ότι τρέχει στα δικαστήρια... χέσε μέσα!

  6. #36
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Δεν νομίζω ότι είναι θέμα βάρους... Το δικό μου (Κ4) το έχω ζυγίσει στα Μέγαρα σε τεχνικό έλεγχο στα 179 κιλά γεμάτο (χωρίς εξοπλισμό δρόμου, μαμά κατά τα άλλα). Δεν νομίζω ότι τα Κ6+ είναι ελαφρύτερα.

    Κάτι άλλο παίζεται αλλά δεν γνωρίζω τι......... Ίσως απλά να είναι θέμα αστοχίας υλικών λόγω κάποιας μ@λ@κί@ς κάποιου Γιαπωνέζου μαρκετίστα που προσπαθούσε να μειώσει το κόστος με αποτέλεσμα να αυξηθεί το ποσοστό αστοχίας. Λέμε τώρα, δεν ξέρω τι μπορεί να είναι....

    Πάντως να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν ξέρω μέχρι ποιά όρια δικαιολογείται να περιμένουμε ένα πλαίσιο να είναι άφθαρτο. Πχ αν τρακάρει κάποιος με αμάξι με 150-160 χλμ δεν νομίζω ότι το πλαίσιο στο αμάξι θα μείνει ανέπαφο......

  7. #37
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125
    [B]Το θέμα ρε παιδιά είπαμε είναι να μην τα μηδενίζουμε όλα.Κόπηκαν τα πλαίσια σε 5 GSXR σε όλο τον κόσμοB]
    δυστυχώς μόνο 5 ξέρω εγώ έως τώρα στην Ελλάδα !!!!
    2 κ6 600, 1 κ6 750, 2 κ 5,6 1000
    και εξωτερικό χωρίς να την έχω πολυψάξει άλλα 7.
    όλες οι μάρκες κόβουν πλαίσια από το 2005 και μετά (υπάρχει και πόστ του gcrook)* αλλά όχι με αυτή τη συχνότητα.
    Αυτό μήπως λέει κάτι για την τακτική των εταιριών?
    Και γιατί λοιπόν δεν συμβαίνει με τα προηγούμενα μοντέλα GSXR από 1996-2004 ?
    καλή δύναμη


    *πόστ του gcrook σπασμένα πλαίσια μοτό

  8. #38
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895

    Re: ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ...(πάλι πλάισιο από gsx-r)...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Atsatsos
    Αντιγράφω το θέμα φίλου από άλλο φόρουμ:

    Από ΣΥΜΟΡΕ Ρεθυμνου


    Σας γνωρίζω ότι στις 24 Ιαν 2007 και ενώ επέβαινα στη μοτοσικλέτα μου GSXR 600 (K6)αναγκάστηκα σε αιφνίδια πέδηση με ταχύτητα περίπου 40 χλμ εντός της πόλης του Ηρακλείου. Το αποτέλεσμα τρομακτικό. Εσπασε
    το πλαίσιο της μηχανής και στις δύο πλευρές στο σημείο των συγκολήσεων με αποτέλεσμα τη πτώση μου και το σύρσιμο της μηχανής στο οδόστρωμα 4-5 μέτρα έως ότου σταμάτησε επαυτού.Άσχετα με το δικαστικό αγώνα μου με την εταιρεία θα ήθελα να ενημερώσω και να ενημερωθώ για παρόμοια ατυχήματα ώστε να γίνουν οι απαιτούμενοι προληπτικοί έλεγχοι από κάθε ενδιαφερόμενο.Φωτογραφίες διαθέσιμες που αποδεικνύουν το γεγονός και δείχνουν τη μηχανή ανέπαφη κατά τα άλλα.
    Φιλικά Νίκος.
    Στυλιανίδης Νίκος.(6972303154 )

    http://rapidshare.com/files/14933495/DSC00024.JPG.html
    http://rapidshare.com/files/14933496/DSC00025.JPG.html
    http://rapidshare.com/files/14933497/DSC00026.JPG.html
    http://rapidshare.com/files/14933498/DSC00027.JPG.html
    http://rapidshare.com/files/14933499/DSC00028.JPG.html

    Για να μην σας κουράζω πήρα τηλ στη λέσχη στο
    Ρέθυμνο και έμαθα ότι

    Α) Ο Οδηγός (είναι από Αθήνα) πήγαινε αυστηρά με 40 χλμ γιατί είχε τον γιο του πάνω στο GSXR
    Το πλαίσιο έσπασε και το μηχανάκι απλά έκατσε με την καρίνα στο δρόμο (Φανταστείτε ότι δεν έπεσαν κάτω)
    Απλά τα clipons ακούμπησαν στο πάνω μέρος των πλαϊνών πλαστικών

    Β) Η αντιπρωσοπεια επιμένει ότι το μηχανάκι χτύπησε κάπου πολύ δυνατά ( ΑΤΟΠΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΟΔΗΓΟΥ – ΜΑΡΤΥΡΩΝ)


    Και τέλος ότι έχει κινηθεί νομικά κατά της αντιπρωσοπειας – καταστήματος αγοράς της μοτο .

    Αυτά ρε παιδιά έμαθα και δεν μπορώ να καταλάβω πώς με 40 χλμ μπορεί ένας τέτοιος δοκός μετάλλου να κοπεί σαν αγκουρι (όπως έλεγαν οι παλιοί)

    πάρε πληροφορίες από εδώ:
    σπασμένα πλαίσια μοτό

    και εδώ:

    σπασμένο πλαίσιο Κ6 1000

  9. #39
    Πάντως πολύ ύποπτο τό όλο σκηνικό.

    Για να επαναλάβω άλλη μια φορά, υπάρχει πληροφόρηση για ανάλογα περιστατικά στο εξωτερικό ή είμαστε παγκόσμιο φαινόμενο? Διότι το μοτόρι είνια κορυφή και κάνει πωλήσεις τρελές.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  10. #40
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    σκεφτηκε κανεις ότι το πίσω το λάστιχο παίζει να το ξεφούσκωσε ο οδηγός από την express για να μπορεέσει να σταθεροποιήσει την μηχανή καλυτερα μιας και το πλαίσιο είναι κομένο και δεν στέκετε η μηχανή ορθια?(δεν μπορει να την σφιξει με ιμάντες λόγω αδυναμίας πλαισίου) Δείτε τις φωτο να δειτε πως εχει ανήξει το τιμόνι! Επίσης τα πλαστκά έχουν σπάσει έτσι λόγω της μετατόπισης που έχει δεχτεί το τιμόνι με αποτέλεσμα την πίεση να την φάνε τα πλαστικά!

    Μην βιάζεστε τόσο γρήγορα να κατηγορίσετε έναν άνθρωπο!


    όσο για το άνοιγμα που έχει κάνει το πλαίσιο το θεωρώ απαράδεκτο όποια και αν ειναι η αιτία και από την στιγμή που δεν έχει φάει μετωπική σύγκρουση!
    Όσον αφορά το λάστιχο αυτό ακριβώς έγινε !!!!!!!!!!
    Επίσης το μηχανάκι ήταν ατρακάριστο....
    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ στο σημείο που έγινε το συμβάν πίστεψέ με δεν παίζει να πήγαινε πάνω από 50 και ειδικά την ώρα που έγινε (κυκλοφορία αιχμής)..........
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ, ΘΥΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ !!!!!!!!!
    Το ελαφρύτερο στην κατηγορία του κ.λ.π.
    Αυτά από καποιον που ζει στο Ηράκλειο και ΘΑ ΗΞΕΡΕ αν παίζει μαμουνιά .........


  11. #41
    μέχρι ώρας, πάντως, πλαίσιο gsxr κομμένο, , χωρίς όμως να του έχουν κακοφερθεί , με βεβαιότητα δεν έχουμε δει.

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bored
    μέχρι ώρας, πάντως, πλαίσιο gsxr κομμένο, , χωρίς όμως να του έχουν κακοφερθεί , με βεβαιότητα δεν έχουμε δει.

    Nαι σωστα ξεχασαν να τα φροντισουν με προδερμ και αγαπη
    Warning!! Motorsports can be Dangerous....

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ernti
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    699
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MIKE_16V
    Nαι σωστα ξεχασαν να τα φροντισουν με προδερμ και αγαπη

    +10000
    Τι παει να πει κακοφερθει?
    Συγνωμη πλαισιακι μου που εκανα σουζα,μου ξεφυγε δεν θα ξαναγινει,κι αυτο το εντο δεν το ηθελα,αλλα ειδα ξαφνικα τον αχορταγο που πεταχτηκε απο το στοπ...
    Δεν μπορουμε να βγαλουμε ακρη νομιζω απο φωτογραφιες.
    Κι οσο για τις ζημιες στα μηχανακια, ποιος θα πει οτι ειναι ζημια απο το πεσιμο η τη στουκα, και αρα γι αυτο εκοψε το πλαισιο, η ειναι ζημιες στα πλαστικα η οπουδηποτε αλλου, που ηταν συνεπεια της πτωσης ΜΕΤΑ το σπασιμο του πλαισιου?
    Σιγουρα οχι οποιοσδηποτε απο μια φωτο,αλλα ενα εμπειρο ματι μετα απο μια επιτοπια εξεταση.
    Σιγουρα δεν υπαρχει καπνος χωρις φωτια,αλλα θα υπαρξουν και πολλοι που μεσα στην αναμπουμπουλα θα κοιταξουν να επωφεληθουν.

  14. #44
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    Κατ'αρχήν σας έγραψα παραπάνω ότι απο όσο ξέρω το μηχανάκι ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΡΑΚΑΡΕΙ .........
    Εδώ κάτω οι βρώμες μαθαίνονται ΓΡΗΓΟΡΑ !!!!!!!!!!!

    ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΠΟΙΑ ΨΙΛΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΟΜΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πάτε καλά κάποιοι ;;;;;;;;;;;
    Τι σημαίνει δηλαδή του κακοφέρθηκε ;;;;;;;;;;
    Δηλαδή κάποια μηχανάκια μόνο σε πίστα ;;;;;;;;;;;;;
    ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΝ ΣΕ ΛΑΚΚΟΥΒΑ ;;;;;;;;;;

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ;;;;;;;;;;;;;;

    Για να ρίξουν το βάρος έχουν κάνει τα πλαίσια τσιγαρόχαρτα ........
    Δηλαδή κάποια RD του '80 πόσα έπρεπε να έχουν κόψει ;;;;;;;;;;;;

    Στην πίστα αν πέσει δηλαδή το GSXR πρέπει να κόβει το πλαίσιο ;;;;;;;;;;;;;;;;
    Και αν δεν κόψει το αλλάζουμε προληπτικά ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Τι είναι αυτά πια, ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΙΑΣ ΠΤΩΣΗΣ ;;;;;;;;;;;;;;;;
    ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ;;;;;;;;;;;;

    ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΟΜΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. #45
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    Α, και κάτι άλλο ..........
    είναι άραγε τυχαίο ότι το 1000άρι Κ7 "πάχυνε" κατά 6 κιλά σε σχέση με το Κ6 ;;;;;;;;;;;

Σελίδα 3 από 13 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2009, 16:00
  2. απιστευτο και ομως αληθινο!!!
    από nikostz9 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2007, 13:21
  3. Απίστευτο και όμως αληθινό
    από latris mixanis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2005, 15:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF