Το Κ7 όμως έχει και 2 εξατμίσεις...Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Α, και κάτι άλλο ..........
είναι άραγε τυχαίο ότι το 1000άρι Κ7 "πάχυνε" κατά 6 κιλά σε σχέση με το Κ6 ;;;;;;;;;;;
Το Κ7 όμως έχει και 2 εξατμίσεις...Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Α, και κάτι άλλο ..........
είναι άραγε τυχαίο ότι το 1000άρι Κ7 "πάχυνε" κατά 6 κιλά σε σχέση με το Κ6 ;;;;;;;;;;;
Πάντα όρθιοι.
Sex is like hacking.You get in,you get out and you hope you didn't leave something behind that can be traced back to you.
:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από bored
![]()
![]()
Για τα λεφτά τα κάνεις όλα
Για τα λεφτά δεν μ' αγαπάς
Mα θα 'ρθει κάποτε η ώρα
Kαι δε θα ξέρεις που χρωστάς..
Ευτυχώς εμένα η γυναίκα μου ΔΕΝ θα τα χρειαστεί τα ηρεμιστικά γιατί τουλάχιστον από σπασμένο πλαίσιο δεν θα πάω ..................Αρχικά δημιουργήθηκε από bored
![]()
Προς το παρόν ΕΥΤΥΧΩΣ δεν έχουμε ΑΚΟΜΑ θανατηφώρο ατύχημα ..........
ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΤΕ !!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΛΗ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ, ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣHMAINEI ΟΤΙ ΔΕΝ
ΣΤΡΑΒΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΟΒΕΙ.
ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΟΨΕ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ.
Η ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΕΧΕΙ ΤΡΙΨΙΜΟ ΣΤΟ ΦΕΡΙΓΚ ΣΤΟ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΟΝ
ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ ΕΙΧΕ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. (ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ
ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΙΧΕ ΞΥΣΙΜΟ ΤΟΣΟ ΒΑΘΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΛΑΔΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΡΤΕΡ)
ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΣΕ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΡΚΕΤΑ
ΔΥΝΑΤΑ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΑΞΙΩΣΗΜΙΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ (ΔΕΞΙΑ)
ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ Η ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ.
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΕΣΚΑΣΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ (ΤΟΥΜΠΑΡΕ). ΣΤΙΣ ΦΟΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΛΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΝΤΕΨΑΝ ΣΩΣΤΑ.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΟΔΗΓΟΥΣΕ Ο 17ΧΡΟΝΟ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟ
ΑΤΥΧΕΣ ΣΥΜΒΑΝ ΕΓΙΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ.
ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΚΑΡΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ
ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Μ@Λ@ΚΕΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ
ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΝΤΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ
Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ.
![]()
![]()
![]()
![]()
GSXR POWER
φιλε μου μπορει να εχεις χιλια δικια...Αρχικά δημιουργήθηκε από BLACK STORM
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΛΗ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ, ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣHMAINEI ΟΤΙ ΔΕΝ
ΣΤΡΑΒΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΟΒΕΙ.
ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΟΨΕ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ.
Η ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΕΧΕΙ ΤΡΙΨΙΜΟ ΣΤΟ ΦΕΡΙΓΚ ΣΤΟ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΟΝ
ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ ΕΙΧΕ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. (ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ
ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΙΧΕ ΞΥΣΙΜΟ ΤΟΣΟ ΒΑΘΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΛΑΔΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΡΤΕΡ)
ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΣΕ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΡΚΕΤΑ
ΔΥΝΑΤΑ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΑΞΙΩΣΗΜΙΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ (ΔΕΞΙΑ)
ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ Η ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ.
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΕΣΚΑΣΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ (ΤΟΥΜΠΑΡΕ). ΣΤΙΣ ΦΟΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΛΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΝΤΕΨΑΝ ΣΩΣΤΑ.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΟΔΗΓΟΥΣΕ Ο 17ΧΡΟΝΟ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟ
ΑΤΥΧΕΣ ΣΥΜΒΑΝ ΕΓΙΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ.
ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΚΑΡΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ
ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Μ@Λ@ΚΕΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ
ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΝΤΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ
Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ.
![]()
![]()
![]()
![]()
αλλα εγω κανω και τον δικιγορο του διαβολου...
το εχω ξαναγραψει για το τρακαρισμα μου(honda CBR-RR600 04)....περναγαν και ρωταγαν αν το παιδι σκοτωθηκε....ειχε σπασει το καρτερ ,ειχε στραβωσει το υποπλαισιο,ειχε κτυπηθει το ψαλιδι και αλλα πολλα...το πλαισιο ομως δεν εσπασε...![]()
οπως και στο 99% το ατυχηματων τα πλαισια δεν σπανε.....
εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι τυχαιο....
και το αξιοσημειωτο ειναι ...(πες πως εσπασε λογω του πεσιματος)...οτι εσπασε στην κοληση που ειχαν κοπει και τα υπολοιπα κ5-κ6...
και στην τελικη πες οτι ολα ειχαν σπασει μετα απο πεσιματα....στις αλλες εταιριες γιατι δεν κοβονται ετσι τα πλαισια μετα απο πεσιματα...???
συζητηση κανουμε ετσι...
στην τελικη kawasaki εχω...![]()
![]()
Don'tand drive just :a44: and fly
ο καγκουρας...![]()
![]()
!!!!!!!!!! Καλύτερα ρώτα σε καλύμπρα για το αλουμίνιο τι κάνει !!!!!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από BLACK STORM
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΛΗ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ, ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣHMAINEI ΟΤΙ ΔΕΝ
ΣΤΡΑΒΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΟΒΕΙ.
ρώτα πόσα στραβά έχουν ισιώσει: δεν μπορώ να υπολογίσω πόσα, θα σου πεί ο μάστορας.
δυστυχώς υπάρχει πολύς καπνός αλλά δεν βλέπεις τη φλόγαΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ
ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΝΤΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
![]()
![]()
![]()
[/B]
![]()
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΩ, ΙΣΩΣ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΛΛΗΣΗ
ΤΙΣ ΣΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΗΣΤΗΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η SUZUKΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙΣ
ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΙΤΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ
ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΥΜΠΑΓΕΣ. ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΗΛΑΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΣΙΜΟ ΜΗΛΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΜΠΑ
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑΣΚΑ,ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΚΤΛΠ.? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ?
ΑΠΛΑ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΕΣΚΑΣΕ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΤΟ
ΣΚΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΖΑΝΤΑ ΣΤΡΑΒΩΜΕΝΗ. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΠΗΡΕ ΟΛΗ ΤΗΝ
ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΞΕΣΠΑΣΕ ΕΚΕΙ. Π.Χ. ΑΝ ΠΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΣΠΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΚΛΕΙΔΩΣΗ. ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
ΞΑΝΑΕΠΙΣΗΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΟΨΕ
ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ.
![]()
![]()
![]()
![]()
GSXR POWER
και εγώ χαίρομαι που μιλάμε γιατί πραγματικά θα ήθελα να μάθω πως έγινε αφού ξέρεις από πρώτο χέρι. Για να μην μιλάμε με υποθέσεις αλλά με αποδείξεις. Θα ήθελα πραγματικά να υπήρξε λόγος σοβαρός που κόπηκε το πλαίσιο για να μην το εντάξουμε και αυτό στο λάθος σχεδιασμό πλαισίου και κολλήσεων. Πραγματικά ψάχνω ένα στήριγμα για να υποστηρίξω τη γαμημένη εταιρεία που γουστάρω, γιατί δεν έχω κανένα παράπονο από το μοτό που έχω, απλώς μου γάμησε την ψυχολογία την στιγμή που αποφάσισα να πάρω Κ5-6.Αρχικά δημιουργήθηκε από BLACK STORM
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΩ, ΙΣΩΣ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΛΛΗΣΗ
ΤΙΣ ΣΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΗΣΤΗΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η SUZUKΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙΣ
ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΙΤΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ
ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΥΜΠΑΓΕΣ. ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΗΛΑΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΣΙΜΟ ΜΗΛΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΜΠΑ
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑΣΚΑ,ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΚΤΛΠ.? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ?
ΑΠΛΑ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΕΣΚΑΣΕ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΤΟ
ΣΚΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΖΑΝΤΑ ΣΤΡΑΒΩΜΕΝΗ. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΠΗΡΕ ΟΛΗ ΤΗΝ
ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΞΕΣΠΑΣΕ ΕΚΕΙ. Π.Χ. ΑΝ ΠΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΣΠΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΚΛΕΙΔΩΣΗ. ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
ΞΑΝΑΕΠΙΣΗΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΟΨΕ
ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ.
![]()
![]()
![]()
![]()
Πες μου εάν αυτό όπως και τα υπόλοιπα συγκαταλέγεται στη λίστα των μοτό που τα έχουν μαμήσει και κολοτουμπάρει τουλάχιστον από μία φορά με 5 περιστροφες και τούμπες για να τους δικαιολογήσω και να πω δεν φταίει η αγαπημένη μου εταιρεία.
Και κλείνοντας. Πρέπει να έχουν περάσει γύρω στα 22 - 24 χρόνια που σχεδιάστηκε το αλουμινένιο πλαίσιο στα μοτό. Μπορείς να μου πείς εάν ξέρεις, γιατί δεν έχοΥν αναφερθεί κρούσματα ή σωρεία κρουσμάτων όπως για το κ5-6, για τα προηγούμενα μοντέλα ?
Να είσαι καλά και θέλω πραγματικά να μου απαντήσεις γιατί προσωπικά εγώ δεν βλέπω εάν δεν αλλάξει κάτι στο πλαίσιο να αγοράζω άλλο Κ. Αναγκαστικά θα πάω σε άλλη εταιρεία.![]()
Αυτό η μαμά SUZUKI το σκέφτεται, ότι με τις μαλακίες της χάνει πελάτες ?
Μπα στα Kungfuαρχίδια τους μας γράφουν
....και λέει ο SUZUKOJAPANEZOS από μέσα του (γιατί είναι και ευγενής) για τους πελάτες του, με Ιαπωνέζικη προφορά:
στ΄αρχίδια μου σε γράφω
και κάνω το ζωγράφο
![]()
(κερνάει και μπύρα για να κατέβει το πλαίσιο κάτω)![]()
Έχοντας αρκετά χρόνια στο κουρμπέτι και γνωρίζοντας αρκετό κόσμο, αυτά που εγώ έμαθα από τους γνωστούς και φίλους είναι ότι η μηχανή έχει φάει μια ψιλή χύμα αλλά ότι κατά τα άλλα έκοψε στα φρένα, λίγα μέτρα μετά τα φανάρια στο γιόφυρο.......Αρχικά δημιουργήθηκε από BLACK STORM
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΛΗ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ, ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣHMAINEI ΟΤΙ ΔΕΝ
ΣΤΡΑΒΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΟΒΕΙ.
ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΟΨΕ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ.
Η ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΕΧΕΙ ΤΡΙΨΙΜΟ ΣΤΟ ΦΕΡΙΓΚ ΣΤΟ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΟΝ
ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ ΕΙΧΕ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. (ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ
ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΙΧΕ ΞΥΣΙΜΟ ΤΟΣΟ ΒΑΘΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΛΑΔΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΡΤΕΡ)
ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΣΕ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΡΚΕΤΑ
ΔΥΝΑΤΑ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΑΞΙΩΣΗΜΙΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ (ΔΕΞΙΑ)
ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ Η ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ.
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΕΣΚΑΣΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ (ΤΟΥΜΠΑΡΕ). ΣΤΙΣ ΦΟΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΛΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΝΤΕΨΑΝ ΣΩΣΤΑ.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΟΔΗΓΟΥΣΕ Ο 17ΧΡΟΝΟ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟ
ΑΤΥΧΕΣ ΣΥΜΒΑΝ ΕΓΙΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ.
ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΚΑΡΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ
ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Μ@Λ@ΚΕΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ
ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΝΤΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ
Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ.
![]()
![]()
![]()
![]()
Τη μηχανή δεν την έχω δει από κοντά.
Πάντως καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει..........
Και κάτι άλλο τα αλουμινένια πλαίσια μιά χαρά στραβώνουν και επίσης ξεστραβώνουν, οι κολλήσεις κόβουν κάποιες φορές..........
Και επίσης στο ξεστράβωμα πιθανόν να κόψουν, όχι όμως ότι δεν στραβώνουν !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ SUZUKOBIOS ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΤΑ SOYZOYKIA
ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΠΑΣΤΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΠΟΥ Ο ΙΑΠΩΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ
ΠΙΣΤΕΨΕΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ, ΑΝ ΨΑΞΕΙΣ ΚΑΙ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΔΥΣΤΗΧΟΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ
ΟΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ7 GSXR1000 ΕΧΟΥΝ ΑΛΑΞΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΑΠΟ ΠΛΑΙΣΙΟ? Η ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ? ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΟΙ ΡΑΦΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ
ΑΛΛΟ ΠΛΑΙΣΙΟ SUZUKI ΚΑΙ ΜΗ. ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΛΙΓΟ Η ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ (ΒΙΑ) ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΙΧΜΗΣ (ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ). ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΚΙΝΑΝ ΑΠ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ Κ6
ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ 600-750
ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΛΑΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ. ΑΝ ΠΑΣ ΓΙΑ Κ7 1000 ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ (ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ).
ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΕΦΑΓΕ ΓΕΡΗ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ
ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΑΠ ΤΗΝ ΜΑΜΑ SUZUKI ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΑΡΕΙΣΑΓΩΓΗΣ?
ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΩ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ? ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΛΕΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ!!! ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΑ!
Υ.Γ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΦΩΤΟ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ? THANKS!!
O ΙΑΠΩΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ!!
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΩΜΑΣΤΑΙ
![]()
![]()
GSXR POWER
ΦΙΛΕ ΑΡΧΑΙΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΑΦΟΥ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΝΩ ΠΗΓΕΝΑΙ ΕΙΔΗ ΜΕ ΚΑΜΙΑ 70ΚΜ
ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΛΕΩ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΟΙ SORY MEN
ΕΙΠΑ Μ@Λ@ΚΙ@.
![]()
![]()
:a47:
GSXR POWER
Ο αγαπητός BLACK STORM μπορεί να έχει και δίκιο.
Όσο για το βάρος του Κ7 είναι από τις εξατμίσεις και τους καταλύτες του EYRO3.
Και πάλι, πολύ υπερβολικό να κοπεί έτσι βάση των περιγραφών.
Απλώς να πω πως αν μπορούσα να αγοράσω σήμερα Κ6, σίγουρα θα το αγόραζα παρά τα μύρια όσα βγαίνουν στο φώς.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Το θέμα είναι απλό ........
Γιατί τα R1, CBR κ.λπ. ΔΕΝ κόβουν πλαίσιο ;;;;;
Αυτό δεν σημαίνει κάτι ;;;;;;;;
Αν ήταν 1 ή 2 τα περιστατικά δεν θα το συζητάγαμε καν, κάτι όμως πάει στραβά με το συγκεκριμμένο μηχανάκι ........
Πόσα ξέρεις, πόσα ξέρεις.............Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Το θέμα είναι απλό ........
Γιατί τα R1, CBR κ.λπ. ΔΕΝ κόβουν πλαίσιο ;;;;;
Αυτό δεν σημαίνει κάτι ;;;;;;;;
Αν ήταν 1 ή 2 τα περιστατικά δεν θα το συζητάγαμε καν, κάτι όμως πάει στραβά με το συγκεκριμμένο μηχανάκι ........![]()
![]()
![]()
http://www.bikenet.gr/index.php?opti...9&topic=3913.0
http://sportriding.gr/forum/showpost...4&postcount=12
![]()