Αρχικά δημιουργήθηκε από gloum
Χαλαρώστε βρε.μην βαρατε..![]()
![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από gloum
Χαλαρώστε βρε.μην βαρατε..![]()
![]()
![]()
![]()
Παίζουμε?
Θέλω...
Θέλω κι άλλες...
Θέλω κι άλλες διακοπές...
Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη............
Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη το καλοκαίριιιιιιιιιιιι......
(den allazei se ellinika sygnomi)
to zhthma einai ti thes na kaneis,pote na to makeis kai giati to kaneis.
alios symperiferese me hamiles taxitites kai alios me ipsiles.
mathe to mixanaki sou,prospathise na matheis ta oria sou se eleghomeno perivalon an einai dinatonai pano apo ola an agapas ton motosykletismo proponisou MONOS sou kai panta me prostasia.elpizo na se kalipsa.
α) Σε οποιοδήποτε φρενάρισμα σε φανάρι κατεβάζεις σίγουρα σταδιακά μέχρι δευτέρα... Ποτέ δεν πατάς συμπλέκτη και πατάς τα φρένα μόνο αφήνοντας μέσα πέμπτη ή παρασκευή....
Πρώτον η μηχανή όταν επιβραδύνεις με κατεβάσματα είναι πιό σταθερή αλλοιώς είναι ακριβώς όπως ένα πατίνι... 2ον δεν τρώς τόσο τα τακάκια των φρένων... 3ον σταματάς πολύ πιο γρήγορα...
β) Όταν έχεις μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και είσαι σταματημένος οι ταχύτητες κατεβαίνουν δυσκολότερα στις περισσότερες μηχανές ανεξαρτήτως κυβισμού αλλά αναλόγως της ποιότητας κατασκευής του σασμάν... Συνήθως κατεβάζεις και πρέπει να σπρώξεις με τα πόδια μπρος-πισω λίγα εκατοστά ωστε να κινήσει η αλυσίδα το γρανάζι... αλλά δεν συμβαίνει σε όλες και πάντα...
Συμφωνώ οτι κατεβαίνει πιό γλυκά η ταχύτητα με συμπλέκτη και ξερόγκαζο αλλά ένας μάστορας μου είπε ότι με το να συμπλεκτάρεις και να μαρσάρεις για να κατεβάσεις δημιουργείς φθορές πχ.α) με τα ξερόγκαζα ξε-ρυθμίζεις τις βαλβίδες β) Κρατάς περισσότερο το συμπλέκτη άρα θα αρχίσει να πατινάρει πίο γρήγορα το μοτόρι γ) Καταναλώνεις άσκοπα καύσιμο...
Δηλαδή εσύ κατεβάζεις πάντα χωρίς συμπλέκτη (για να μην τον φθείρεις) και χωρίς να ρυθμίζεις τις στροφές ωστε να γινει πιο ομαλη η αλλαγή (για να μην καις ασκοπα καυσιμο).Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
α) Σε οποιοδήποτε φρενάρισμα σε φανάρι κατεβάζεις σίγουρα σταδιακά μέχρι δευτέρα... Ποτέ δεν πατάς συμπλέκτη και πατάς τα φρένα μόνο αφήνοντας μέσα πέμπτη ή παρασκευή....
Πρώτον η μηχανή όταν επιβραδύνεις με κατεβάσματα είναι πιό σταθερή αλλοιώς είναι ακριβώς όπως ένα πατίνι... 2ον δεν τρώς τόσο τα τακάκια των φρένων... 3ον σταματάς πολύ πιο γρήγορα...
β) Όταν έχεις μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και είσαι σταματημένος οι ταχύτητες κατεβαίνουν δυσκολότερα στις περισσότερες μηχανές ανεξαρτήτως κυβισμού αλλά αναλόγως της ποιότητας κατασκευής του σασμάν... Συνήθως κατεβάζεις και πρέπει να σπρώξεις με τα πόδια μπρος-πισω λίγα εκατοστά ωστε να κινήσει η αλυσίδα το γρανάζι... αλλά δεν συμβαίνει σε όλες και πάντα...
Συμφωνώ οτι κατεβαίνει πιό γλυκά η ταχύτητα με συμπλέκτη και ξερόγκαζο αλλά ένας μάστορας μου είπε ότι με το να συμπλεκτάρεις και να μαρσάρεις για να κατεβάσεις δημιουργείς φθορές πχ.α) με τα ξερόγκαζα ξε-ρυθμίζεις τις βαλβίδες β) Κρατάς περισσότερο το συμπλέκτη άρα θα αρχίσει να πατινάρει πίο γρήγορα το μοτόρι γ) Καταναλώνεις άσκοπα καύσιμο...
Ολα καλά αφού σε βολευει , αλλά αυτα που θα γλυτωσεις από δίσκους και βενζίνα θα τα πληρωσεις Χ5 για καινούριο κιβωτιο.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ειδικά στο βρεγμένο, δεν προλαβαίνεις να δεις τον κώλο που σε προσπέρασε (και ήταν ο δικός σου...)Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Σε οποιοδήποτε φρενάρισμα σε φανάρι κατεβάζεις σίγουρα σταδιακά μέχρι δευτέρα... η μηχανή όταν επιβραδύνεις με κατεβάσματα είναι πιό σταθερή![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Α) Κατεβάζω ταχύτητες πριν σταματήσει η μηχανή. Αυτό που προσπαθώ, ουσιαστικά, είναι να ταιριάζω την ταχύτητα της μηχανής ή, καλύτερα, τις στροφές με την ταχύτητα στο κιβώτιο.Αρχικά δημιουργήθηκε από villy
Α) Όταν σταματάτε σε φανάρι, κατεβάζετε ταχύτητες πριν στηματήσει η μηχανή ή όχι; Ποια είναι η πιο "ορθή" συμπεριφορά;
Β) Αν σταματήσετε με 4η, 5η ή 6η ταχύτητα στο φανάρι, οι ταχύτητες κατεβαίνουν εύκολα όταν είσαι σταματημένος; Απο μηχανή σε μηχανή διαφέρει αυτό; Παίζουν ρόλο τα κυβικα της μηχανής;
Β) Αυτό μου έχει τύχει σε φρεναρίσματα πανικού μόνο και οι ταχύτητες δεν κατέβαιναν εάν δεν κουνούσα λίγο εμπρός - πίσω τη μηχανή.
Μάλλον δε διάβασες σωστά και παραξήγησες...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δηλαδή εσύ κατεβάζεις πάντα χωρίς συμπλέκτη (για να μην τον φθείρεις) και χωρίς να ρυθμίζεις τις στροφές ωστε να γινει πιο ομαλη η αλλαγή (για να μην καις ασκοπα καυσιμο).
Ολα καλά αφού σε βολευει , αλλά αυτα που θα γλυτωσεις από δίσκους και βενζίνα θα τα πληρωσεις Χ5 για καινούριο κιβωτιο.![]()
Ούτε για αστείο χωρίς συμπλέκτη πάντα με στπλέκτη αλλοιώς θα πάρεις το σασμάν στο χέρι...
Αλλά κατεβάζω χωρίς το ξερόγκαζο...
Και ιδιαίτερα αν μπαίνεις και σε πίστες εκεί σε καθυστερεί πολύ εκτός του ότι μπορεί να αργήσεις λόγω του ξερόγκαζου και να βρεθείς μεσα στη στροφή με την αδράνεια του πατημένου συμπλέκτη...
Αυτό είναι κάτι που άρχισα να εφαρμόζω πρόσφατα αφότου διάβασα κι ένα από τα βιβλία που μου πρότεινε ο Ταξιδευτής σε άλλο thread. (Ταξιδευτή, ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βιβλιογραφία. Τα παρήγγειλα όλα!). Πράγματι, η οδήγηση γίνεται πιο ομαλή κι έχεις και καλύτερο έλεγχο.Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
ayto poy χρειαζεται συνηθως είναι ένα μικρό μαρσάρισμα (ανοιγοκλεισιμο) της γκαζιέρας τη στιγμή που πατάς να αλλάξεις (κατεβάσεις ) ταχύτητα, για να συντονισθεί το κιβώτιο και να την "ρουφήξει" ομαλά!
Ειλικρινα φιλε Ninja η χαρα ηταν ολη δικη μου που μπορεσα να σε βοηθησω!![]()
Νίκος
Open Horizons