Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 35

Θέμα: Gsx1400 ή Cbf1000

  1. #16
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
    Δκίμασε και τη σειρά Κ της bmw
    Αλλο πράγμα το Κ, αλλά άλλα λεφτά επίσης adam!

    Το CBF και το ZRX το παίρνεις καινούριο με 10.000.

    Μην κοιτας που βρήκες εσυ την περιπτωσάρα
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #17
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Κοιτα και το νεο Bandit 1250. Πολυ κοντα σε ροπη με το gsx1400 και περισσοτερο ταξιδιαρικο.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #18
    Άλλο το ένα, άλλο το άλλο......

    Θέλεις ενα μηχανάκη μέτριο σε όλα που να τα κάνει όλα? CBF
    Θέλεις ενα μηχανάκη κλασσικό (διαχρονικό) με σύγχρονα στοιχεία και το καλύτερο κατ' εμένα στην κατηγορία του? Πάρε GSX!
    Τα + του καθενός:
    -CBF προστασια αέρα, άνεση, ροπή, στενό, ελαφρύτερο απο GSX (μάλλον)
    -GSX κλασσικό λούκ, αναρτησάρες, φρενάρες, σελάρα, ροπάκλα, οχι καλή προστασία απο αέρα (μεχρι 140-160 την βγάζεις)
    CALCULATOR ISLAND

  4. #19
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gian_nykt
    Άλλο το ένα, άλλο το άλλο......

    Θέλεις ενα μηχανάκη μέτριο σε όλα που να τα κάνει όλα? CBF
    Θέλεις ενα μηχανάκη κλασσικό (διαχρονικό) με σύγχρονα στοιχεία και το καλύτερο κατ' εμένα στην κατηγορία του? Πάρε GSX!
    Τα + του καθενός:
    -CBF προστασια αέρα, άνεση, ροπή, στενό, ελαφρύτερο απο GSX (μάλλον)
    -GSX κλασσικό λούκ, αναρτησάρες, φρενάρες, σελάρα, ροπάκλα, οχι καλή προστασία απο αέρα (μεχρι 140-160 την βγάζεις)
    Μόνο που οι αναρτησαρες , όπως τι λες, του GSX1400 κλάνουν στα γρήγορα και φτύνουν τα λάδια τους και μετα πας για WP η Οhlins, αφού δεν υπάρχει τίποτα άλλο.
    1000 Ευρω.....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/02/2007
    Μηνύματα
    104
    σημερα οδηγησα ξανα το CBF1000, πολυ φιλικο (honda αλλωστε), πολυ ευελικτο, ροπη παντου, πολυ καλα φρενα...αλλα κατι ελειπε απ οσα προσφερε σε ευχαριστηση το GSX1400. Ισως να ναι και ο πιο διασκεδαστικος κινητηρας αυτος του GSX...το θεμα ειναι, τη παντρευεσαι μετα? ιδωμεν..

    στο παιχνιδι εχει μπει και το καινουργιο tiger που θα οδηγησω μεθαυριο και θα αποφασισω μεταξυ των 3!

    το bandit 1200 θα το εξεταζα αν το ...εισηγαγε η suzuki!

  6. #21
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aquatic

    το bandit 1200 θα το εξεταζα αν το ...εισηγαγε η suzuki!
    Ρωτησες και σου ειπαν οτι δεν θα ερθει ?

    1200 ειναι το παλιο, 1250 ειναι το καινουργιο

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  7. #22
    Κοίτα, ξέρω για ενα GSX που ειχε πρόβλημα στο πίσω δεξί αμορτισέρ αλλά νόμιζα οτι υπήρχε απο κάποιον λόγο το λάδι που έβγαζε το οποίο σημειωτέων το έβγαζε μονο αν συμπίεζε πολύ το ελατήριο.Σε άλλες ρυθμίσεις δεν εβγαζε λάδι. Αλλά δεν το έχω ακούσει σαν πρόβλημα!
    CALCULATOR ISLAND

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/02/2007
    Μηνύματα
    104
    για το bandit 1250 ρώτησα και δεν θα το φερνει η suzuki - δεν κατανοώ της απόφαση της δεδομένου ότι σαν αντιπρόσωπος θα έπρεπε να φροντίσει να διαφημίσει κατάλληλα τη μοτοσυκλέτα και να δημιουργήσει αγορά γι αυτήν. Αλλά όταν πουλάει τα VStrom με ρυθμό από παπάκια σιγά μην ασχοληθεί με αυτή τη κατηγορία μηχανών..

    Για το GSX πάλι δεν έχω ακούσει κάποια προβλήματα..αν έχετε θα βοηθούσατε να τα αποτυπώνατε εδώ

  9. #24
    Βασικα δεν ξερω αν το εχετε καταλαβει, αλλα οι αντιπρωσοπιες στην Ελλαδα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αντιπροσωπιες

    Ειναι επισημοι εισαγωγεις, και εισαγουν οτι ειναι πιο επικερδες για αυτους, με μια στοιχειωδη καλυψη

  10. #25
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    απο τα δυο που γραφεις λεω susuki Με τα 1400.....


    για το θεμα της επιτάχυνσης μην εισαι απόλυτος Αρη(sapila) αμα το παν ητνα η ροπη τοτε το παπι μου (διχρονο dinamik --- > 0 ροπη) θα ηταν "αργο" σε σχεση με τα τετραχρονα ... αλλα τα περναει σα σταματημενα ολα τα παπια

    η ροπη ειναι αναγκαία μεχρι ενος σημειου. μετα καταντάει αρνητικός παραγοντα (πολυ σπιναρισμα και πολυ σουζα..)

    το παν ειναι να εχεις σωστο αναβατη σε μια "κοντρα" και να κανεις καλη εκκίνηση
    με τα ιδια 3 μηχανακια σε συνεχόμενα φαναρια εγω και 2 φιλοι απο το φορουμ εχουμε καθε φορα διαφορετικο αποτελεσμα σε καθε φαναρι αναλογα με το πως θα ξεκινήσουμε (μιλαμε για μικρες διαφορες ομως)

    τα "παλιου τυπου" γυμνα με τις μεγαλες ροπες εχουν ενα μικρο προβαδιμα λογο του βαρους και της κατανομης βαρους τους και οχι λογο ροπης

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/02/2007
    Μηνύματα
    104
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Βασικα δεν ξερω αν το εχετε καταλαβει, αλλα οι αντιπρωσοπιες στην Ελλαδα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αντιπροσωπιες

    Ειναι επισημοι εισαγωγεις, και εισαγουν οτι ειναι πιο επικερδες για αυτους, με μια στοιχειωδη καλυψη
    συμφωνώ και επαυξάνω! Αλλά τους έχουμε καλομάθει δεδομένου ότι μας έχουν τρομοκρατήσει να μην παίρνουμε παράλληλης εισαγωγής μηχανές γιατί δεν θα τις καλύπτουν λες και ζούμε στην Αιθιοπία και όχι στην ΕΕ! αλλά δεν βρίσκεται ένας σύλλογος μοτοσικλετιστών να κάνει μια αγωγή και να τελειώνει το παραμύθι και δεχόμαστε αφενός όλα τα υπερκέρδη τους, αφετέρου τις ακριβές συντηρήσεις που προσφέρουν - δεν είναι δυνατόν ένας εμποράκος να μπορεί να φέρει μόνος του μηχανή και να τη κοστολογεί 800 και 1000 ευρώ κάτω απ τη τιμή αντιπροσώπου ο οποίος, υποτίθεται, εισάγει 10δες μηχανές!!!

    Ξέρετε τι έπρεπε να κάνουμε, για ένα 2μινο να μην αγοραστεί μηχανή από αντιπρόσωπο αλλά μόνο από παράλληλη εισαγωγή ώστε να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός (επιτέλους) και να κατεβάσουν τις τιμές! το GSX1400 έχει 10.500 (χωρίς yosimura) στον Σφακιανάκη και από 8.500 - 9.000 (maximum) στις παράλληλες εισαγωγές, δηλαδή διαφορά 25% πάνω!!!!

    μαύρο στο Μαυρογιαλούρο!!

  12. #27
    beer drinker Το avatar του/της nakedorange
    Εγγραφή
    30/11/2006
    Μηνύματα
    599
    δες και αυτο..


    Κινητήρας ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ 4Τ 4Κ
    Κυβικά εκατοστά (cc) 1284
    Ιπποδύναμη/στροφές 116/7500
    Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 11,7/5500
    Εκκίνηση ΜΙΖΑ
    Μετάδοση 5 ΤΑΧ.
    Διαστάσεις (Μ-Π-Υ σε χιλ.) 2220Χ790Χ1120
    Ύψος σέλας 790 ΧΙΛ.
    Απόσταση από το έδαφος 135 ΧΙΛ.
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 21 ΛΙΤΡΑ
    Βάρος 230 ΚΙΛΑ
    Φρένα (εμπρός/πίσω) 2Δ/Δ
    Ελαστικά (εμπρός - πίσω) (inches) 120/70/17 - 180/60/17


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	main_88_1.gif 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	27,2 KB 
ID:	80260

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/02/2007
    Μηνύματα
    104
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nakedorange
    δες και αυτο..


    Κινητήρας ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ 4Τ 4Κ
    Κυβικά εκατοστά (cc) 1284
    Ιπποδύναμη/στροφές 116/7500
    Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 11,7/5500
    Εκκίνηση ΜΙΖΑ
    Μετάδοση 5 ΤΑΧ.
    Διαστάσεις (Μ-Π-Υ σε χιλ.) 2220Χ790Χ1120
    Ύψος σέλας 790 ΧΙΛ.
    Απόσταση από το έδαφος 135 ΧΙΛ.
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 21 ΛΙΤΡΑ
    Βάρος 230 ΚΙΛΑ
    Φρένα (εμπρός/πίσω) 2Δ/Δ
    Ελαστικά (εμπρός - πίσω) (inches) 120/70/17 - 180/60/17

    Καλό αλλά...τιμή: 11.390?

  14. #29
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    αμα το παν ητνα η ροπη τοτε το παπι μου (διχρονο dinamik --- > 0 ροπη) θα ηταν "αργο" σε σχεση με τα τετραχρονα ... αλλα τα περναει σα σταματημενα ολα τα παπια

    τα "παλιου τυπου" γυμνα με τις μεγαλες ροπες εχουν ενα μικρο προβαδιμα λογο του βαρους και της κατανομης βαρους τους και οχι λογο ροπης

    Idi δεν έχεις δίκιο. Τι ροπή δίνει το Dynamic ? Πιθανόν να έχει καλύτερη ροπή απ΄τα τετράχρονα, ΑΛΛΑ να την δίνει πολύ ψηλά.

    Αυτό με το προβάδισμα λόγω βάρους και κατανομής, ομολογώ δεν το κατάλαβα. Το βάρος παντού είναι μειονέκτημα, καθώς επιβαρύνει τον λόγο ΗP/KG.

    Προσωπικά πάντως δεν πιστεύω ότι ένα Z750 μπορεί να καθήσει δίπλα σε μεγάλο μηχανάκι (1200+)
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #30
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Idi δεν έχεις δίκιο. Τι ροπή δίνει το Dynamic ? Πιθανόν να έχει καλύτερη ροπή απ΄τα τετράχρονα, ΑΛΛΑ να την δίνει πολύ ψηλά.

    Αυτό με το προβάδισμα λόγω βάρους και κατανομής, ομολογώ δεν το κατάλαβα. Το βάρος παντού είναι μειονέκτημα, καθώς επιβαρύνει τον λόγο ΗP/KG.

    Προσωπικά πάντως δεν πιστεύω ότι ένα Z750 μπορεί να καθήσει δίπλα σε μεγάλο μηχανάκι (1200+)
    Ακόμα εδώ είσαι???

    Ο idi εννοεί (κατα την γνώμη μου ) οτι τα παλαιού τύπου, σαν τα δικα μου ενα πραμα :rotflmao: εχουνενα προβαδισμα γιατί λόγω διαφορετικης κατανομής βάρους δεν σουζάρουν εύκολα.
    Αυτό ειναι μεγάλη αλήθεια. Με το ZR7 πατούσα σε εκκίνηση παντού και πάντα τo Hornet 600 του φίλου μου αφού σουζάριζε για την πλάκα και δεν μπορούσε να ξεκινήσει καλά.
    Βεβαια με περνούσε λίγο μετά, αλλά ασχετο αυτό, αν το φαναρι ηταν κοντα ειχα κερδίσει.

    Ετσι και τα τερατα, δεν σουζαρουν όπως ενα GSXR, R1, Tuono (καλα αυτο ειναι και λίγο ψόφιο που να σουζάρει), κλπ.


    idi το παπι σου εχει μεγαλύτερη ροπή απ τα τετραχρονα , αλλα λίγο πιο ψηλά. Εχει ομως φυγοκεντρικό συμπλέκτη κι ετσι τα κανονίζει μόνο του.
    Δηλαδή αποσυμπλέλει σίγουρα λίγο πιο ψηλά.


    Μην νομίζεις οτι τα δίχρονα δεν εχουν ροπή, εχουν και παραέχουν

    Το συμπέρασμα ειναι τελικά οτι το μηχανάκι μου τους πατάει όλους στα φανάρια γιατί ειμαι πιλοτάρα
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. gsx1400 vs cb 1300
    από adam13 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2007, 08:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF