Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Gsx1400 ή Cbf1000

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/02/2007
    Μηνύματα
    104

    Gsx1400 ή Cbf1000

    ρε παιδια για δωστε καμια γνωμη, οσοι ξερετε βεβαια..

    ειμαι μεταξυ των δυο αυτων μοτοσυκλετων, θα πειτε δεν ειναι ακριβως το ιδιο, η μια γυμνη η αλλη με μισο φερινγκ..τελος παντων για μενα και οι 2 ειναι ανθρωποκεντρικες μηχανες με ορθια θεση οδηγησης που βασιζονται περισσοτερο στη ροπη τους παρα στην ιπποδυναμη, κι αυτο ειναι που μ αρεσει σ αυτες..

    ποια να παρω ομως..η χρηση θαναι μικτη..και λιγο πολη και λιγο ταξιδι..και λιγο χαλαρες βολτες..οτι κανουμε ολοι δηλαδη που εχουμε τις μηχανες για το κεφι μας.

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Multistrada 1100 . . .



    Και αν επιμένεις το gsx
















    .

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/02/2007
    Μηνύματα
    104
    θελω τετρακυλινδρο, οχι 2κυλινδρο..

    δοκιμασα και τη σειρα R της BMW σ αυτη τη κατηφορία και δεν μ αρεσε..άσχετο αλλα δεν εχω καταλαβει τι βρισκουν στους boxer κινητηρες απο πλευρας οδηγικης ευχαρίστησης..κραδασμοι παντου, ελλειψη δυναμης...τελος παντων.

    μηπως να εβλεπα και το XJR1300?

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aquatic
    θελω τετρακυλινδρο, οχι 2κυλινδρο..

    δοκιμασα και τη σειρα R της BMW σ αυτη τη κατηφορία και δεν μ αρεσε..άσχετο αλλα δεν εχω καταλαβει τι βρισκουν στους boxer κινητηρες απο πλευρας οδηγικης ευχαρίστησης..κραδασμοι παντου, ελλειψη δυναμης...τελος παντων.

    μηπως να εβλεπα και το XJR1300?

    Συγνώμη για την παρέμβαση, μην πάρεις multistrada, πάρε ένα z750

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/02/2007
    Μηνύματα
    104
    καλο το z750 αλλα ειναι μεγαλη η διαφορα στην αισθηση με τα 1000ρια+ γυμνα..

    εχω πειστει να αγορασω μηχανη στη κατηγορια του λιτρου και πανω..

  6. #6
    Ναι εδώ που τα λέμε τώρα τί να σου κάνει το 750άρι ε; Νεκρό το μηχανάκι...

    Αφού θες πάνω από λίτρο πάρε το GSX και κάνε καλού κακού και καμμιά κουμπαριά με τον λαστιχά της γειτονιάς σου...
    Fortis Fortuna Adiuvat

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/02/2007
    Μηνύματα
    104
    στο θεμα μηχανη δεν χωραει παντα η λογικη. το 750 ειναι μια χαρα μηχανακι μεχρι να οδηγησεις ενα χιλιαρι..οπως και η 29'' τηλεοραση μεχρι να δεις 42''..τι τα θες..οσο δοκιμαζεις θες κατι καλυτερο.

    οσον αφορα το λαστιχο, δεν ειμαι πια σε ηλικιες για παντιες..απλα η αισθηση της περισσιας δυναμης στο δεξι χερι ειναι μεγαλη υποθεση..και μεγαλος fun factor!

    για οσους δεν εχουν οδηγησει αυτα τα μικρα τερατατακια τους προκαλω να κανουν ενα test ride και θα με θυμηθουν...

  8. #8
    μπορει τα XJR1300-CB1300-GSX1400 να εχουν ΠΟΛΥ παραπανω ροπη, αν τα βαλεις ομως διπλα απο σταση, πιστεψε με το Ζ750 θα ριξει και στα 3!
    Αλλη φαση βεβαια η ΠΟΛΥ ροπη, αλλα περισσοτερα κυβικα, δεν σημαινει και ''πιο γρηγορο''


  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aquatic
    στο θεμα μηχανη δεν χωραει παντα η λογικη. το 750 ειναι μια χαρα μηχανακι μεχρι να οδηγησεις ενα χιλιαρι..οπως και η 29'' τηλεοραση μεχρι να δεις 42''..τι τα θες..οσο δοκιμαζεις θες κατι καλυτερο.

    οσον αφορα το λαστιχο, δεν ειμαι πια σε ηλικιες για παντιες..απλα η αισθηση της περισσιας δυναμης στο δεξι χερι ειναι μεγαλη υποθεση..και μεγαλος fun factor!

    για οσους δεν εχουν οδηγησει αυτα τα μικρα τερατατακια τους προκαλω να κανουν ενα test ride και θα με θυμηθουν...


    Μα δεν είπα εγώ ότι θα κάνεις εσύ παντιλίκια,το 1400άρη κάνει και μόνο του χωρίς να σε ρωτήσει,είπαμε είναι μηχανάκι με προσωπικότητα
    Fortis Fortuna Adiuvat

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Αυτο που ειναι πιο "μπιμπελο"

  11. #11
    και οι δυο ειναι πολυ καλες οπως γνωριζεις...
    εγω παντως θα προτιμουσα το cbf που ειναι πιο ταξιδιαρικο λογω φερινγκ...
    οποιο και να παρεις να εισαι καλα να το χαιρεσαι


  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.216
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    μπορει τα XJR1300-CB1300-GSX1400 να εχουν ΠΟΛΥ παραπανω ροπη, αν τα βαλεις ομως διπλα απο σταση, πιστεψε με το Ζ750 θα ριξει και στα 3!
    Αλλη φαση βεβαια η ΠΟΛΥ ροπη, αλλα περισσοτερα κυβικα, δεν σημαινει και ''πιο γρηγορο''
    Κάνεις μέγάλο λάθος AFTER!!
    Και τα 3 θα ρίξουν και μάλιστα εύκολα στο Ζ750, ειδικά από στάση.
    Επιτάχυνση = Ροπή!!

    aquatic αφού σου αρέσουν τα συγκεκριμένα τέρατα, και θες ροπή βάλε και το ZRX1200 στις επιλογές σου.
    Ειναι το καλύτερα στημένο απ όλα τα άλλα, και εχει και πολύ καλή τιμή τώρα που την κατέβασαν, και εχει κα 6πίστονες και ψαλιδΑΡΑ!!!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Κάνεις μέγάλο λάθος AFTER!!
    Και τα 3 θα ρίξουν και μάλιστα εύκολα στο Ζ750, ειδικά από στάση.
    Επιτάχυνση = Ροπή!!
    Ξερεις πολυ καλα οτι δεν εχω λογο πλεον να υποστιριζω κατι

    Ενας φιλος με ενα xjr1300 μπορει να στο εξηγησει

  14. #14
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aquatic
    θελω τετρακυλινδρο, οχι 2κυλινδρο..

    δοκιμασα και τη σειρα R της BMW σ αυτη τη κατηφορία και δεν μ αρεσε..άσχετο αλλα δεν εχω καταλαβει τι βρισκουν στους boxer κινητηρες απο πλευρας οδηγικης ευχαρίστησης..κραδασμοι παντου, ελλειψη δυναμης...τελος παντων.

    μηπως να εβλεπα και το XJR1300?
    Δκίμασε και τη σειρά Κ της bmw
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.216
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Ξερεις πολυ καλα οτι δεν εχω λογο πλεον να υποστιριζω κατι

    Ενας φιλος με ενα xjr1300 μπορει να στο εξηγησει
    Ούτε εγω εχω λόγο με την εννοια που το θέτεις, αφού δεν εχω κάποιο από αυτα τα τέρατα.

    Τι να μου εξηγήσει ο φίλος σου? Τα βάλατε μαζι και του έριξες?? Για πες, συζήτηση κάνουμε!
    Εγω θα σου έλεγα να δεις τους χρόνους 0-400 από ξενα τεστ, και θα το δεις και μόνος σου.
    Η ροπή ειναι άμεσα συνδεδεμένη με την επιτάχυνση και η ιπποδύναμη με την τελική.
    Ειμαι Μηχανολόγος Μηχανικός και το εχω ψάξει πολύ το θέμα, επίσης πάντα εχω μηχανές με μεγάλη ροπή από χαμηλά, ψηλά δεν με νοιάζει και τόσο.

    Και το Hornet που εχω, τελειώνει γρήγορα ψηλά, εχει πάνω κάτω την ιδια ιπποδύναμη με το Ζ750, αλλά το αφήνει αρκετά πίσω στα φανάρια. Αυτό γίνεται γιατί εχει 9 κιλά ροπή στις 6, και μέχρι να ανεβάσει στροφές το Ζ το ροπάτο εχει φύγει ήδη.
    Επίσης το ροπάτο μηχανάκι ξεκινάει και εύκολα, χωρίς δηλαδή ο οδηγός να είναι ΄πιλότος΄, ενω με ενα R1 για να ξεκινλησεις χωρίς σούζες κλπ, πρέπει να εισαι μάγκας!

    Το XJR ειναι το πιο 'βολτίσιο' απο τα τέρατα, και δεν φευγει τόσο καλά οσο πχ το ZRX, αλλά πάλι το Ζ το παίρνει.

    Σημείωση!!!
    Ολα τα παραπάνω θέλουν πολύ καλή άσφαλτο για να φύγουν καλά, σε ασφαλτο τύπου Αγ.Μελετίου ενα Transalp η ενα ΧΤ ρίχνει σε όλα
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. gsx1400 vs cb 1300
    από adam13 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2007, 08:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF