Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 62

Θέμα: NR project

  1. #1
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    BTW....

    Τι κουφό σχήμα έχουν τα λεπτά ελατήρια; Σαν μακριές @@@@τριχες δεν είναι ;;


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2003_10_31_bikepics-77377-full.jpg 
Προβολές:	451 
Μέγεθος:	53,2 KB 
ID:	80355
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #2
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    BTW....

    Τι κουφό σχήμα έχουν τα λεπτά ελατήρια; Σαν μακριές @@@@τριχες δεν είναι ;;

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Δεν ειναι ελατηρια αυτα, ασφαλειες ειναι

  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Δεν ειναι ελατηρια αυτα, ασφαλειες ειναι
    Σοβαρά ;

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Σοβαρά ;

    εμ...οβαλ ελατηρια ειναι, να μην βαλουμε και καμια ασφαλεια για.....ασφαλεια?

    τοτε ακομα οι κινητηρες δεν ειχαν αυτες τις ελαχιστες ανοχες οπως σημερα, για αυτο και ειχαν τοσα ελατηρια για μονωση απο τα λαδια

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Το οβαλ δεν ξέρω που βλέπετε..................

  6. #6
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Το οβαλ δεν ξέρω που βλέπετε..................
    Tετραγωνο με γωνιες περασμενες στο ρουτερ μηπως ???


  7. #7
    Ερώτηση -βαθύτατης- μοτοσυκλεστικής γνώσης:

    Τα σετάκι πιστόνι-ελατήρια που βλέπετε, ανήκουν σε πολιτική ή αγωνιστική έκδοση?

    Παρακαλούνται να μην απαντήσουν όσοι:

    α) διέκριναν ασφάλειες στη φωτό

    και

    β) όσοι είναι γεννημένοι πριν τις 1-1-1961


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #8
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Ερώτηση -βαθύτατης- μοτοσυκλεστικής γνώσης:

    Τα σετάκι πιστόνι-ελατήρια που βλέπετε, ανήκουν σε πολιτική ή αγωνιστική έκδοση?

    Παρακαλούνται να μην απαντήσουν όσοι:

    α) διέκριναν ασφάλειες στη φωτό

    και

    β) όσοι είναι γεννημένοι πριν τις 1-1-1961


    Δεν υπηρχε NR σε αγωνιστικη εκδοση ( αλλα και να υπηρχε τα ιδια θα φοραγε !!! )

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Δεν υπηρχε NR σε αγωνιστικη εκδοση ( αλλα και να υπηρχε τα ιδια θα φοραγε !!! )
    Υπήρχε 750 με οβάλ πιστόνια και έτρεχε στου αγώνες αντοχής (Le Mans, Suzuka κτλ.) με κωδικά -μάλλον- RVF 750...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #10
    ... και υπήρχαν ουσιώδεις διαφορές...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #11
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Δεν υπηρχε NR σε αγωνιστικη εκδοση ( αλλα και να υπηρχε τα ιδια θα φοραγε !!! )
    Υπήρχε η NR500 που ανέβαζε 22.000 σ.α.λ. το 1979. Επαναστατικό μοτέρ φυσικά με άλυτα (τότε) τα προβλήματα με τα ελατήρια.

    Αν και σταμάτησε να κατεβάζει μοτοσυκλέτες με οβαλ πιστόνια η Honda, δεν εγκατέλειψε την αρχική ιδέα, κατεβάζοντας το 1987 ένα NR750 στο LeMan με το οποίο πήρε και την 2η θέση.
    Εχω την εντύπωση ότι συνέχισαν να τρέχουν σε κάποιους αγώνες στην Αμερική με κινητήρες με οβάλ πιστόνια και αν θυμάμαι καλά τα ονόμαζε RVF με σπόνσορα την Rothmans.

    NR 500 (1979)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nr500a.gif 
Προβολές:	351 
Μέγεθος:	51,1 KB 
ID:	80404
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    Η ερώτηση παραμένει...:smilea:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Υπήρχε η NR500 που ανέβαζε 22.000 σ.α.λ. το 1979. Επαναστατικό μοτέρ φυσικά με άλυτα (τότε) τα προβλήματα με τα ελατήρια.

    Αν και σταμάτησε να κατεβάζει μοτοσυκλέτες με οβαλ πιστόνια η Honda, δεν εγκατέλειψε την αρχική ιδέα, κατεβάζοντας το 1987 ένα NR750 στο LeMan με το οποίο πήρε και την 2η θέση.
    Εχω την εντύπωση ότι συνέχισαν να τρέχουν σε κάποιους αγώνες στην Αμερική με κινητήρες με οβάλ πιστόνια και αν θυμάμαι καλά τα ονόμαζε RVF με σπόνσορα την Rothmans.

    NR 500 (1979)
    Το 750 δεν λεγόταν NR.

    Για το 500 φυσικά και δεν τίθεται θέμα (αναφερόμουν στο 750)

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  14. #14
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Υπήρχε 750 με οβάλ πιστόνια και έτρεχε στου αγώνες αντοχής (Le Mans, Suzuka κτλ.) με κωδικά -μάλλον- RVF 750...
    Εσύ μιλάς για το RC41 άν θυμάμαι καλά το οποίο δεν
    έχει καμιά σχέση με το NR αλλά ήταν το τελευταίο
    γιαπωνέζικο που πήρε πρωτάθλημα πρίν τα σερί του
    τρελλοFoggy...

    Και φυσικά το NR του 1987 δεν είχε καμμιά σχέση με το
    NR του 92...

  15. #15
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    ... και υπήρχαν ουσιώδεις διαφορές...
    Χωρίς να είμαι σίγουρος το παρακάτω μάλλον είναι από αγωνιστικό. Κάτι έπαιζε με το υλικό κατασκευής αλλά δεν...... (κεραμικά μήπως?)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nrpiston.jpg 
Προβολές:	363 
Μέγεθος:	58,7 KB 
ID:	80405
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. sf το project μου
    από sotpag στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2008, 00:17
  2. TDR250 Project
    από KeLeYTiS στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2006, 11:39
  3. R1 Turbo project...
    από free rider στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 09:04
  4. Project SV/MV/RC30/Ducati/GSX-R
    από gcrook στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2005, 08:16
  5. Project Z-1000
    από jimk στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2004, 17:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF