Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
BTW....
Τι κουφό σχήμα έχουν τα λεπτά ελατήρια; Σαν μακριές @@@@τριχες δεν είναι ;;
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Δεν ειναι ελατηρια αυτα, ασφαλειες ειναι
εμ...οβαλ ελατηρια ειναι, να μην βαλουμε και καμια ασφαλεια για.....ασφαλεια?Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Σοβαρά ;![]()
![]()
τοτε ακομα οι κινητηρες δεν ειχαν αυτες τις ελαχιστες ανοχες οπως σημερα, για αυτο και ειχαν τοσα ελατηρια για μονωση απο τα λαδια
Tετραγωνο με γωνιες περασμενες στο ρουτερ μηπως ???Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Το οβαλ δεν ξέρω που βλέπετε..................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ερώτηση -βαθύτατης- μοτοσυκλεστικής γνώσης:
Τα σετάκι πιστόνι-ελατήρια που βλέπετε, ανήκουν σε πολιτική ή αγωνιστική έκδοση?
Παρακαλούνται να μην απαντήσουν όσοι:
α) διέκριναν ασφάλειες στη φωτό
και
β) όσοι είναι γεννημένοι πριν τις 1-1-1961
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ερώτηση -βαθύτατης- μοτοσυκλεστικής γνώσης:
Τα σετάκι πιστόνι-ελατήρια που βλέπετε, ανήκουν σε πολιτική ή αγωνιστική έκδοση?
Παρακαλούνται να μην απαντήσουν όσοι:
α) διέκριναν ασφάλειες στη φωτό
και
β) όσοι είναι γεννημένοι πριν τις 1-1-1961
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν υπηρχε NR σε αγωνιστικη εκδοση ( αλλα και να υπηρχε τα ιδια θα φοραγε !!! )![]()
Υπήρχε 750 με οβάλ πιστόνια και έτρεχε στου αγώνες αντοχής (Le Mans, Suzuka κτλ.) με κωδικά -μάλλον- RVF 750...Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Δεν υπηρχε NR σε αγωνιστικη εκδοση ( αλλα και να υπηρχε τα ιδια θα φοραγε !!! )![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
... και υπήρχαν ουσιώδεις διαφορές...![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Δεν υπηρχε NR σε αγωνιστικη εκδοση ( αλλα και να υπηρχε τα ιδια θα φοραγε !!! )![]()
Υπήρχε η NR500 που ανέβαζε 22.000 σ.α.λ. το 1979. Επαναστατικό μοτέρ φυσικά με άλυτα (τότε) τα προβλήματα με τα ελατήρια.
Αν και σταμάτησε να κατεβάζει μοτοσυκλέτες με οβαλ πιστόνια η Honda, δεν εγκατέλειψε την αρχική ιδέα, κατεβάζοντας το 1987 ένα NR750 στο LeMan με το οποίο πήρε και την 2η θέση.
Εχω την εντύπωση ότι συνέχισαν να τρέχουν σε κάποιους αγώνες στην Αμερική με κινητήρες με οβάλ πιστόνια και αν θυμάμαι καλά τα ονόμαζε RVF με σπόνσορα την Rothmans.
NR 500 (1979)
![]()
Η ερώτηση παραμένει...:smilea:
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Το 750 δεν λεγόταν NR.Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Υπήρχε η NR500 που ανέβαζε 22.000 σ.α.λ. το 1979. Επαναστατικό μοτέρ φυσικά με άλυτα (τότε) τα προβλήματα με τα ελατήρια.
Αν και σταμάτησε να κατεβάζει μοτοσυκλέτες με οβαλ πιστόνια η Honda, δεν εγκατέλειψε την αρχική ιδέα, κατεβάζοντας το 1987 ένα NR750 στο LeMan με το οποίο πήρε και την 2η θέση.
Εχω την εντύπωση ότι συνέχισαν να τρέχουν σε κάποιους αγώνες στην Αμερική με κινητήρες με οβάλ πιστόνια και αν θυμάμαι καλά τα ονόμαζε RVF με σπόνσορα την Rothmans.
NR 500 (1979)
Για το 500 φυσικά και δεν τίθεται θέμα (αναφερόμουν στο 750)![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Εσύ μιλάς για το RC41 άν θυμάμαι καλά το οποίο δενΑρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Υπήρχε 750 με οβάλ πιστόνια και έτρεχε στου αγώνες αντοχής (Le Mans, Suzuka κτλ.) με κωδικά -μάλλον- RVF 750...
έχει καμιά σχέση με το NR αλλά ήταν το τελευταίο
γιαπωνέζικο που πήρε πρωτάθλημα πρίν τα σερί του
τρελλοFoggy...
Και φυσικά το NR του 1987 δεν είχε καμμιά σχέση με το
NR του 92...