Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 30

Θέμα: Φρεσκάρισμα δισκόπλακας

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Λεω να βάλω λίγο Μπράσο , και να ξαναζωντανέψω λίγο την περιοχή που πατάνε τα τακάκια , βέβαια εαν μπουν τα νέα τακάκια , μόλις πατήσουν , θα κάνουν αυτά την δουλειά του γυαλίσματος ..
    eisai trelos?

    oso περισσοτερη rugorosita (δεν θυμαμαι την εννοια στα ελληνικα) αγριαδα δηλαδη τοσο καλυτερα!

    σιγα μην ριξεις και λαδι!

  2. #17
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6

    Μην κάνεις κανένα τέτοιο αστείο....

    Καθαριστικά, γυαλιστικά, αλοιφές και συναφή απαγορεύονται δια ροπάλου στην δισκόπλακα.
    Το γρασσο χαλκου δεν ειναι καθαριστικο !!! Απλα ξεκολλαει τα πιστονια απο διαφορα καταλοιπα του δρομου που τα κανουν και κολλανε !!! π.χ. αλατια αν οδηγεις χειμωνα

    Επισης οταν ειπα για καθαρισμα δισκοπλακας για να μη παρεξηγιομαστε δεν εννοω το μερος που πατανε τα τακακια !!

  3. #18
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.637
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
    ....
    Tifo δεν έκανα quote σε σένα. Μιλάω για το μπράσσο που είπε να βάλει στην δισκόπλακα για να γυαλίσει.....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #19
    Εντάξει ... εντάξει ..... δεν βάζω Μπράσο ... ΟΚ


    Οι δαγκανες ειναι καθαρισμένες , οσο για το γράσο , δεν μπαίνει στα πιστόνια , αλλά στους πίρους από τις δαγκάνες .. για να δουλεύουν ελεύθερα τα μάγουλα ..

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Γράσο χαλκού στους πείρους αν βαλες βαλε πάρα πολύ λίγο
    Αν τους παστώσεις θα έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα

    Ο Τόρνος σε τρυπητή δισκόπλακα το μόνο που κάνει είναι να την καταστρέψει

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Η πλάκα μετράει 3.2 χιλιοστά , και το κατέβασμα - φθορά , δείχνει να είναι το 0.2 - 0.3 χιλιοστά. (δεν γράφω δέκατα , διότι δεν βρήκα ακόμα το ρημάδι το μικρόμετρο ) .


    Άρα το πάχος της είναι περίπου 2.6 χιλιοστά
    Δεν νομίζω ότι αντέχει πολύ ακόμα ( πρέπει να έχει χτυπημένα νούμερα επάνω της που να λένε το ελάχιστο πάχος )
    Καλό είναι αν βγάζεις μια δισκόπλακα με σκοπό να την ξανά βάλεις να σημαδεύεις την θέση που ήταν πριν και να την βάζεις στο ίδιο σημείο

    Ένα ένα μου έρχονται ρε γμτ συγνώμη

  7. #22
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
    Η πλάκα μετράει 3.2 χιλιοστά , και το κατέβασμα - φθορά , δείχνει να είναι το 0.2 - 0.3 χιλιοστά. (δεν γράφω δέκατα , διότι δεν βρήκα ακόμα το ρημάδι το μικρόμετρο ) .


    Άρα το πάχος της είναι περίπου 2.6 χιλιοστά
    Δεν νομίζω ότι αντέχει πολύ ακόμα ( πρέπει να έχει χτυπημένα νούμερα επάνω της που να λένε το ελάχιστο πάχος )
    Καλό είναι αν βγάζεις μια δισκόπλακα με σκοπό να την ξανά βάλεις να σημαδεύεις την θέση που ήταν πριν και να την βάζεις στο ίδιο σημείο

    Ένα ένα μου έρχονται ρε γμτ συγνώμη
    Ωραίος

  8. #23
    Οχι βρε παιδια .. εγω έγραψα οτι μαζί με την φθορά πρέπει να κατέβηκε στα 3mm .

    Οπως και να έχει , το βιβλίο της μηχανής λέει κάτω από τα 3mm πάχος.... αντικατάσταση .

    Και εγώ λέω .. ας φάω ένα ακόμη, ζευγάρι τακάκια με αυτήν την πλάκα , και την αλλάζω στην πορεία .


    Τελείωσα τα τριψίματα με το τριβείο , το αποτέλεσμα μιλάει ..

    .


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p6224776.jpg 
Προβολές:	242 
Μέγεθος:	67,4 KB 
ID:	94051

  9. #24
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.637
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Τελείωσα τα τριψίματα με το τριβείο , το αποτέλεσμα μιλάει ...
    Όντως το τριβείο μαμάει...... (sorry φιλε, αλλά σαν διαφήμιση του τριβείου είναι)
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Όντως το τριβείο μαμάει...... (sorry φιλε, αλλά σαν διαφήμιση του τριβείου είναι)
    Διαφήμιση .. δεν βαριέσαι ... 25? παραμυθάκι είναι , αλλά ναι , έχω εντυπωσιαστεί τόσο από το αποτέλεσμα , που δεν καταλαβαίνω τίποτα .. :rotflmao:

  11. #26
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Aν μπορουσαμε να σωσουμε καποιον που θα επιχειρησει να βαλει μπρασο-γρασο-βαζελινη και δεν ξερω τι στην δισκοπλακα του για να γιαλισει θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα......

    Η μπροστινη δισκοπλακα του exc 450 γνησια της brembo τιμη αντιπροσωπειας ειχε 90 ευρω και αν την επαιρνα σε αφτερ μαρκετ την εβρισκα και με 50 !!!

    Αφηστε τα φρενα σας στην ησυχια τους !!!


  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Aν μπορουσαμε να σωσουμε καποιον που θα επιχειρησει να βαλει μπρασο-γρασο-βαζελινη και δεν ξερω τι στην δισκοπλακα του για να γιαλισει θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα......
    Αφηστε τα φρενα σας στην ησυχια τους !!!



    +1 ....


    Αν κάποιο παιδάκι από εδώ μέσα διαβάσει για τριψίματα και πράσα γυαλίσματος και τα εφαρμόσει στη μηχανή του ξέρετε που θα καταλήξει ;;

    Μην κάνετε αλχημείες και ότι σας κατέβει στο κεφάλι με βασικά σημεία στην ασφάλεια της μοτοσυκλέτας...

    @Kyriakost... Μετράς την δισκόπλακα με ένα παχύμετρο και αν είναι εκτός επιτρεπτών ορίων την πετάς .... βάλε και ένα σετ φρέσκα τακάκια γιατί τα παλιά μπορεί να έχουν ψωριάσει κάνε και μια αλλαγή υγρών και είσαι οκ...


  13. #28
    Το βασικότερο πρόβλημα που χαλάει τα φρένα στα παλιά μηχανάκια και ζεσταίνει τα υγρά παραπάνω το είπατε;

    (το εσωτερικό της δαγκάνας, πιστόνια και τσιμούχες... άν ανοίγει καλώς αλλιώς ολόκληρη η δαγκάνα κομπλέ δεν πρέπει είναι ακριβή... δέ ξέρω στο ΑΧ πόσο βέβαια)

    Εγώ μόνο ειδικό σπρέι καθαρισμού φρένων έβαζα (όταν έβλεπα σκουριές σε άλλα μηχανάκια μου) πάντως.

  14. #29
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Το μπρασο ΔΕΝ κανει για την δουλεια που θελεις.
    Το μπρασο κανει για τον λαιμο της εξατμισης κλπ..
    Το δισκοφρενο οτι και να κανεις αν εχει φθορες μεγαλες ειναι για αλλαγη.
    Το Ν"100 γυαλοχαρτο ειναι σχετικα βαρυ.
    Εγω στην θεση σου θα ετριβα τον δισκο με ενα γυαλοχαρτο τυπου 300-400 ισα ισα να τριφτει λιγο,θα πεταγα τα τακακια και θα αλλλαζα υγρα φρενων.
    Τα υγρα φρενων τραβανε υγρασια και την μεταδιδουν στα τακακια που με την σειρα τους στην δισκοπλακα.
    Υγρα διαφορα που θα βαλεις στον δισκο θα σου βγαλουν OFF αμεσως τα νεα τακακια...οποτε δεν θα εχεις παλι φρενα.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  15. #30
    Xrider

    Συμφωνώ μαζί σου ... και εντάξει οι λεπτομέρειες , δεν είναι θέμα διαλόγου .
    Πληροφοριακά θα αναφέρω , οτι ο δίσκος είναι τόσο σκληρός , που το μόνο που κατάφερε να απομακρύνει το γυαλόχαρτο- τριβείο, είναι μόνο τα ξένα σώματα προς τον δίσκο , ενώ ο δίσκος δεν πήρε ούτε μια γρατσουνιά από το γυαλόχαρτο !!!

    edited .......

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Επιλογή δισκόπλακας-ερωτήσεις
    από corfudoctor στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2007, 16:41
  2. Είδη δισκόπλακας
    από Nikoskazer2000 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 03/10/2006, 03:04
  3. Ισιωμα Δισκοπλακας..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 18:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF