Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Φρεσκάρισμα δισκόπλακας

  1. #1

    Φρεσκάρισμα δισκόπλακας

    Εχω ενα προβληματάκι με την μπροστινή δισκόπλακα , έχει ελαφριά φθορά , και έχει κάνει χιλάκια στην εξωτερική και εσωτερική περιφέρεια .

    Συνήθως η γιατρειά είναι ο τόρνος , αλλά από την άλλη σκέφτομαι να προσπαθήσω ένα πέρασμα με τριβείο ..

    Το έχει δοκιμάσει κανείς ?

    Και εαν ναι , τι νούμερο γυαλόχαρτο έβαλε για αρχή , και τι για το τελείωμα ?

  2. #2
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Καινούργια δισκόπλακα.+-

    Δεν αξίξει να έχεις μειωμένη απόδωση με το να τρώς ανομοιόμορφα τα τακάκια σου. Χώρια που στην τελική μπορεί να πάθουν και ζημιά τα έμβολα.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  3. #3
    Αυτη την λυση δεν θα την προτεινα.Ειναι τοσο σκλυρη η δισκοπλακα που με το τριβιο δεν προκειται να κανεις τιποτα.Ετσι κι αλλιως δεν θα οφελησει σε κατι.
    Αν εχει κανει μονο ενα νυχακι αστο ετσι οπως ειναι.Φυσιολογικη φθορα ειναι.
    Αν ειναι περισσοτερο παρε δισκοπλακα.Επισης υπαρχουν μερικοι που σου φτιαχνουν δισκοπλακα.

    Ελπιζω να βοηθησα.
    I am not driving fast
    I am just flying low!

    GL1500 '89 Streetfighter TURBO
    Suzuki GSXR 1100 '92 Customized

  4. #4
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857

    Re: Φρεσκάρισμα δισκόπλακας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Εχω ενα προβληματάκι με την μπροστινή δισκόπλακα , έχει ελαφριά φθορά , και έχει κάνει χιλάκια στην εξωτερική και εσωτερική περιφέρεια .

    Συνήθως η γιατρειά είναι ο τόρνος , αλλά από την άλλη σκέφτομαι να προσπαθήσω ένα πέρασμα με τριβείο ..

    Το έχει δοκιμάσει κανείς ?

    Και εαν ναι , τι νούμερο γυαλόχαρτο έβαλε για αρχή , και τι για το τελείωμα ?

    Δυστυχώς ο τόρνος είναι μονόδρομος στη περίπτωση αυτή.. Αν έχει κάνει μικρή πατούρα έρχεται εύκολα, αλλά δεν ξέρω πόσα θα σου ζητήσει ο μάστορας ...

    Καινούργια πόσο έχει ?

    Καλή συνέχεια!


  5. #5
    eixa dei enan meshlika sth geitonia moy me ena zephyr

    ειχα βαλει το διπλο σταντ...

    ειχε ριξει πρωτη στο σασμαν...

    και με τροχο λειανσης πρσπαθουσε να εξαφανισει το δοντι...

    για γελια κια για κλαματα...


    να το κανει ενας 60αρης το καταλαβαινω...


    να το κανεις ενας πιτσιρικας αδιανόητο! ποσο μαλλον οταν κατεχει τεχνικα θεματα...

  6. #6
    και εξηγούμαι:

    η φθορά του δίσκου ειναι μεγαλυτερη στο σημειοπου ασκει την εση το εμβολο στο τακακι...

    στο κεντρο της επαφης του τακακιου με τον δισκο δηλαδη.


    με τον καιρο μειωνεται το υλικο περισσότερο στο κεντρο επαφης λιγότερο στα (μεγαλυτερης και μικροτερης ακτίνας σημεια απο το κεντρο του τροχου) και καθολου οπου δεν επιτυγχανεται επαφη, στην στεφανη δηλαδη και απο τακακι και μεσα!

    το να ξυρισεις την στεφανη για να φυγει το νυχι δεν θα δουλεψει οπως περιμένεις...


    πλεον ο δισκος σου στο σημειο επαφης αν το δεις σε τομή δεν ειναι επιπεδος αλλα εχει κανει κυλωμα.. οποτε το καινουργιο τακακι αρχικα θα παταει μονο στα εξωτερικα του σημεια , και αργοτερα με την παροδο των χιλιομετρων θα "φιλαει" αλλά το φρεναρισμα δεν ειναι το ιδιο...


    επίσης το σημαντικοτερο ειναι να μην υπερβαινεις την φθορα που επιτρεπει ο κατασκευαστης...

    στην ΚΤΜ φερειπειν ο δισκος 320 mm πρεπει να αντικατασταθει οταν το παχος επαφης εχει μειωθει κατ 1 χιλιοστο απο το αρχικο παχος... απο 3.5 χιλιοστα που εναι σε 2.5 δηλαδη...


    ειναι τοσο καλα υπολογισμενο που παρατηρησα πως μολις ξεπερασα το οριο αρχισαν να σχηματιζονται ρωγμες μεταξυ εξωτερικης περιμετρου και οπων (ειναι τρυπητη και floating)

    οποτε μην τσιγκουνευεσαι τα χρηματα. κανε την καλη και παρε καινουργια να εχει υπερβει το οριο...

    αν δεν το εχει υπερβει συνεχισα διχως να ξυρισεις τιποτα!

  7. #7
    άλλαξε μία δισκόπλακα ρε άνθρωπα!!!!! αφτερ μάρκετ 150 ευρό το πολύ...

  8. #8
    ρε φιλε Κυριακο.....ελεος δηλαδη....παρε μια καινουργια δισκοπλακα....εγω ειχα παρει για το ax1 μια μαργαριτα breaking apo break shop to 2005 me 75 eyro και εκανα την δουλεια μου μια χαρα....
    NEVER DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY!!!!!!

  9. #9
    πέρα από το νυχάκι , οι πλάκες μου έχουν πιάσει ελαφριά οξείδωση λόγο του μεγάλου διαστήματος που κάθονταν η μηχανή .

    Εκανα την απόπειρα και την πέρασα με το τριβείο ( την μισή ) και τα αποτελέσματα από άποψη αισθητικής είναι θαυμάσια (Νο100 γυαλόχαρτο)

    Τωρα για το θεμα φθορά πλάκας , είμαστε στην αρχή της φθοράς , έφαγα τον τόπο να βρω το μικρόμετρο μου, για να επιβεβαιώσω ότι δεν είναι λιωμένες οι πλάκες .. ( αλλά δεν το βρήκα ακόμα)

    Η πλάκα μετράει 3.2 χιλιοστά , και το κατέβασμα - φθορά , δείχνει να είναι το 0.2 - 0.3 χιλιοστά. (δεν γράφω δέκατα , διότι δεν βρήκα ακόμα το ρημάδι το μικρόμετρο ) .

    Δυο εικόνες = 2000 λέξεις


    .


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p6224772.jpg 
Προβολές:	393 
Μέγεθος:	68,5 KB 
ID:	94025

  10. #10

  11. #11
    καλη φαινεται απο θεμα παχους... αλλα λιωνεις τελειως τα τακακια, και πιανουν μεταλλο!

    αλλαζε τα πιο νωρις..

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    καλη φαίνεται απο θέμα πάχους... αλλά λιώνεις τελείως τα τακάκια, και πιάνουν μέταλλο!

    αλλαζε τα πιο νωρις..
    Το κακό είναι στο ΑΧ-1 , οτι τα μπροστινά τακάκια ειναι κριμένα μέσα στην δαγκάνα , και δεν βλέπεις εύκολα , τις φθορές .

    Και εγώ, εδώ που τα λέμε, δεν ανησυχώ για το θέμα δίσκου , ο δίσκος άντε να έχει κάνει 10.000 χιλιόμετρα , μέσα σε ενάμιση χρόνο , ενώ η μηχανή κάθετε εδώ και 20 μήνες .

    Ο πίσω δίσκος είναι σαν καινούργιος !!

    Πάντως, θυμαμαι ότι τους είχα αλλάξει ταυτόχρονα , κάπου στα 150? και οι δυο .

  13. #13
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563
    Η δικια μου συμβουλη ειναι να αλαξεις δισκοπλακα. Τα φρενα ειναι αυτα που θα σε κρατησουν ζωντανο σε μια στραβη και θα σε βοηθησουν σε καθε σου στιγμη επειδη ειναι το πιο σημαντικο σε μια μηχανη !!

    Οτι εχει να κανει με τη σωστη πεδηση κρατα το σε τελεια κατασταση. Ειδικα τωρα που αναπαλαιωνεις το μηχανακι ειναι ευκαιρια οτι ειναι "στραβο" να το σιαξεις !

    Φυσικα αν τα μερη του συστηματος πεδησης ειναι σε καλη κατασταση και θελουν απλα συντηρηση η καθαρισμα καλο ειναι να χρησιμοποιησεις καποια αλοιφη που καθαριζει μεταλα και βαλε γρασσο χαλκου για τα πιστονια στις δαγκανες.

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
    Φυσικα αν τα μερη του συστηματος πεδησης ειναι σε καλη κατασταση και θελουν απλα συντηρηση η καθαρισμα, καλο ειναι να χρησιμοποιησεις καποια αλοιφη, που καθαριζει μεταλα και βαλε γρασσο χαλκου για τα πιστονια στις δαγκανες.
    Φιλε μου είσαι μέσα στο μυαλό μου !!

    Λεω να βάλω λίγο Μπράσο , και να ξαναζωντανέψω λίγο την περιοχή που πατάνε τα τακάκια , βέβαια εαν μπουν τα νέα τακάκια , μόλις πατήσουν , θα κάνουν αυτά την δουλειά του γυαλίσματος ..

  15. #15
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.636
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Λεω να βάλω λίγο Μπράσο , και να ξαναζωντανέψω λίγο την περιοχή που πατάνε τα τακάκια , βέβαια εαν μπουν τα νέα τακάκια , μόλις πατήσουν , θα κάνουν αυτά την δουλειά του γυαλίσματος ..

    Μην κάνεις κανένα τέτοιο αστείο....

    Καθαριστικά, γυαλιστικά, αλοιφές και συναφή απαγορεύονται δια ροπάλου στην δισκόπλακα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Επιλογή δισκόπλακας-ερωτήσεις
    από corfudoctor στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2007, 16:41
  2. Είδη δισκόπλακας
    από Nikoskazer2000 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 03/10/2006, 03:04
  3. Ισιωμα Δισκοπλακας..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 18:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF