Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: Erρώτηση για γρανάζια (δύσκολη)

  1. #16
    Σιγα μη μου ζητησεις και συγγνωμη ρε συ GST κουβεντα κανουμε. Απλα τα περισσοτερα μηχανακια παιρνουν τη μετρηση απο το μπροστινο γραναζι της μεταδοσης, τουλαχιστον τα περισσοτερα SS και street που ξερω. Ειδες που μαθαμε και κατι?

    Απλα οταν απαντας ετσι σε καποιον ειτε εχεις ειτε οχι δικιο μπαινει και ο αλλος στο τριπακι να σε ειρωνευτει και η κουβεντα χανει το νοημα της

    Αααντε γεια μαςςςς!!

  2. #17
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από StarSailor
    Χμμ ναι ειχα βαλει ενα κοντερ στο BMX μου καποτε πριν πολλαααα χρονιαα. Αυτο οντως επιανε στη μπροστινη ροδα.
    Τωρα δεν ξερω τι μηχανη εχεις αλλα σιγουρα εχεις δει μετρητη της γωνιακης ταχυτητας στο μπροστινο τροχο της?? Γιατι εγω δεν εχω δει σε καμια απ οσες ξερω, μ αρεσει που ειστε με τη ειρωνια στο στομα χωρις να γνωριζετε κιολας. Επικινδυνο αυτο

    Παντα φιλικα ετσι??

    Εμενα (στην Αφρικα) ειναι στο μπροστινο με γραναζι.
    Πλαστικο γραναζι μαλιστα για να "προστατευει" το κοντερ σε περιπτωση που κολησει η ντιζα!

    Την ειρωνια μαλλον μεσα στο μυαλο σου την εχεις, γι' αυτο και την χρησιμοποιεις.

    Σου ειπα οτι δεν ξερω, αλλα απλα μου φανηκε περιεργο.

    Τεσπα ...
    Δεχομαι εκ των προταιρων το οτι το ποστ (πιθανον) δεν μπορει να μεταφερει συναισθηματα.
    Για τον λογο αυτο λοιπον ....

    Φιλικα

    Χρηστος
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  3. #18
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    ................

    Το Hornet πιάνει την τελική του (223 στο ίσιωμα) μόνο με 5η, γιατι η 6η είναι overdrive. μάλιστα και η 5η δεν φτάνει τις 12.000 σαλ γιατί αν τις έφτανε θα έπιανε 228 χαω.
    .............
    [FONT=courier new]Χμμμμ άλλο Hornet θα είχα εγώ........ γιατί δεν έχει overdrive το Hornet... και έπιανε με 5η τις 13Κ

    OK δεν είναι και το καλύτερο naked πια αλλά η 6η δεν εiναι Οverdrive..... είναι μακρυά η σχέση αλλά όχι και overdrive...

    Ερώτηση : την μηχανή την πήρες από ελλάδα η απ' εξω; Κυκλοφορούν και κλειστά μοντέλα.... ποιού έτους είναι;


    Οι σχέσεις :

    1 2.929 (41/14)
    2 2.063 (33/16)
    3 1.647 (28/17)
    4 1.368 (26/19)
    5 1.200 (24/20)
    6 1.087 (25/23)




    [/FONT]
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #19
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    Αρχικά δημιουργήθηκε από StarSailor


    Και ερωτω..υπαρχει τροπος αλλαζοντας γραναζια να κανεις καποια αλλαγη στο κοντερ ωστε να μη χανει?? Γκεγκε??
    ενας τρόπος που ξέρω για να μην χάνει το κοντέρ όταν αλλάξεις γρανάζι, είναι να μακρύνεις το γραναζωμα και όχι να το κοντύνεις
    Άλλος τρόπος απαιτεί ροοστάτη
    Και άλλος τρόπος λέγεται yellow box
    Βάλτο στην αναζήτηση google και θα το βρεις

    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  5. #20
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    StarSailor

    Πήγαινε και στο
    http://www.speedohealer.com/eng/intro.htm
    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  6. #21
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    StarSailor
    για να μην μου συγχύζεσαι
    yellow box
    http://www.blackrobotics.com/
    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  7. #22
    Δεν ηταν overdrive;;;;;;;;;
    Δηλαδή η 6η έφτανε 13.000 και έπιανε τα 272 χαω;;!!!;;;!!!
    Σύμφωνα με τα charts της μετάδοσης , αλλά και την ίδια τη Honda η 6η στις 12.000 σαλ (αν μπορούσε να τις φτάσει) θα έδινε 251 χαω και στις 13.000 σαλ 272 χαω!!!
    Η 6η όμως δεν ξεπερνάει (παρά μόνο σε κατηφόρα) τις 10700 σαλ και τα 223 χαω.
    Η 5η στις 12.000 σαλ έχει 228 χαω και στα χαρτιά και στην πράξη (για το δικό μου μιλάω μοντ. 2000 Japan)

    Όταν λέμε ότι η τελευταία σχέση είναι overdrive εννοούμε ότι δεν μπορεί να φτάσει το κόκκινο, αλλά ούτε καν τις στροφές με την ανωτατη ιπποδύναμη (στο Hornet 12.000).
    Aν μπεις στο message board του Hornets nest, θα επιβεβαιώσεις όσα αναφέρω.

    Το Hornet είναι πολύ ψόφιο σε σύγκριση με το παλιό fazer που είχα πριν 2 χρόνια. Αυτό όμως οφείλεται αποκλειστικά στο γρανάζωμα.

  8. #23
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    [FONT=courier new] Κοντερισια τελική 250 (225 περιπου πραγματικά)


    Τότε δεν έγινε καλό στρώσιμο από τον πρώτο ιδιοκτήτη ή ο κινητήρας έχει κλείσει από κακή χρήση......

    Το Hornet είναι πολύ ψόφιο σε σύγκριση με το παλιό fazer που είχα πριν 2 χρόνια


    Κόψε κάτι τώρα!!!!! :hypnotize


    Παρεπιμπτόντως..... στις μηχανές οι τελικές και γενικά οι επιδόσεις και ειδικότερα στα γυμνά έχουν να κάνουν και με τον σωματότυπο του αναβάτη, το πως κάθεσε κλπ...
    Αλλά γιατί και τόση πρεμούρα με την τελική;

    Το F έχεις ή το FS; [/FONT]
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #24
    Έχω το F με ένα πολύ καλό φαιριγκάκι της κάπα , που δεν απαιτεί ιδιαίτερο σκύψιμο στην τελική (έχουμε και μια ηλικία).
    Τα νούμερά σου με εντυπωσιάζουν. Οι εγγλέζοι που προανέφερα , βλέπουν τελικές 215-225, με μόνη εξαίρεση ένα σκυλοφτιαγμένο με 100 άλογα στον τροχό, που είδε 154 μίλια= 247 χαω. Εσύ είδες 250;;;
    Κάνε με να το πετάξω ΤΩΡΑ. Έπαθα ένα σοκ όταν ανηφόριζα στο Σείριο με 215 και με πέρασε ένα τουτου station wagon, τώρα μου λες κι εσύ ότι έπρεπε να βλέπω 250 κοντέρ..... δεν τον γλιτώνει το γκρεμό μου φαίνεται.


    ΥΓ μήπως το είχες πάρει μεταχειρισμένο και το είχε σκυλογραναζώσει ο προκάτοχος;

  10. #25
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    [FONT=courier new]Μήπως δεν είδες τι έγραψα;

    Κοντέρ! Βγάλε τώρα ένα 10-15% που κλέβει το κοντέρ και βγαίνει το πόσο πάει.....

    την έκφραση "κλειστομουνι@ζει" δεν την έχεις ακούσει; Όχι μαμά ήταν η μηχανή....


    Χμμμμ φαιριγκακι της καππα.... Δεν απαιτεί ιδιαίτερο σκύψυμο; Τι είπες τώρα;;; Πόσα κιλά είσαι; και δεν σκύβεις;;;;;; ετσι περιμένεις να πιάσεις τελική;

    Να προσέχεις πάντως γιατί με αυτές τις ταχύτητες είσαι εντελώς στα όρια.....

    Δεν μας είπες όμως γιατί θες παραπάνω τελική στο Hornet.....

    [/FONT]
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #26
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    [FONT=courier new] Κοντερισια τελική 250 (225 περιπου πραγματικά)


    Τότε δεν έγινε καλό στρώσιμο από τον πρώτο ιδιοκτήτη ή ο κινητήρας έχει κλείσει από κακή χρήση......



    Κόψε κάτι τώρα!!!!! :hypnotize


    Παρεπιμπτόντως..... στις μηχανές οι τελικές και γενικά οι επιδόσεις και ειδικότερα στα γυμνά έχουν να κάνουν και με τον σωματότυπο του αναβάτη, το πως κάθεσε κλπ...
    Αλλά γιατί και τόση πρεμούρα με την τελική;

    Το F έχεις ή το FS; [/FONT]
    ΠΩΣ ΤΟ ΠΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΡΕ ΣΛΙΠΕΡ ΠΑΛΙ??250 ΤΟ ΠΟΡΝΕΤ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ??ΚΑΙ??ΠΟΙΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΗΤΑΝΕ ΡΕ ΜΥΝΧΑΟΥΖΕΝ??ΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑ
    ΑΧΑΧ
    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ..ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΣΤΟ ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ..ΑΧΑΑΧ
    ΑΧΧΑΑΧ
    ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΡΕ ΣΥ ΚΑΙ 260...

  12. #27
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    [FONT=courier new]προφανώς ήσουν δίπλα και ξέρεις....[/FONT]
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #28
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Σιγά μάγκες με τα γραναζώματα ....
    (Θα υπάρξει μπλέξιμο)....

    ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ είναι σωστό να μην υπάρχει ακέραια σχέση τελικής μετάδοσης, για να μην έρχονται σε επαφή τα ίδια δόντια με τους αντίστοιχους κρίκους.
    ΠΡΑΚΤΙΚΑ δεν προλαβαίνει να χαλάσει κανένα σετ αλυσίδας - γραναζιών γι'αυτό τον λόγο (διαπιστωμένο και σε χωμάτινες συνθήκες).

    Αν τώρα αλλαχτεί η σχέση μετάδοσης με μικρότερο μπροστινό έχουμε : φθηνή και εύκολη αλλαγή - γρηγορότερη φθορά αλυσίδας λόγω μικρότερου τόξου αναδίπλωσης.
    Με μεγαλύτερο πισινό έχουμε : ακριβότερη και δυσκολότερη αλλαγή, μεγαλύτερο μη αναρτόμενο βάρος τροχού - μακροζωία αλυσίδας λόγω μεγαλύτερου τόξου αναδίπλωσης.

    Αυτό που μάλλον δεν λαμβάνουμε υπόψη είναι το ότι με κοντύτερο γρανάζωμα (1 δόντι μπροστά ή 2-3 δόντια πίσω) το μηχανάκι όντως θα αποκτήσει "νεύρο", θα γεμίζει πιο άνετα και γρήγορα τις ταχύτητες αλλά στην 6η ΔΕΝ θα βγάλει μεγαλύτερη τελική γιατί ενώ θα μπαίνει στην μέγιστη ισχύ του, ο πίσω τροχός θα περιστρέφεται με λιγότερες στροφές από πριν άρα και με λιγότερα χλμ/ώρα.


    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #29
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    ΛΟΙΠΟΝ..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    [FONT=courier new]προφανώς ήσουν δίπλα και ξέρεις....[/FONT]
    ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΕΙΣΟΥΝΑ ΕΚΕΙ..:rotflmao: :rotflmao:

    ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΟΜΩΣ Ε??


    ΑΚΟΥ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΤΟ ΗΟΡΝΕΤ..ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΔΕ ΜΕ ΟΥΡΙΟ ΑΝΕΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ..235..ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ!
    ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ..ΤΟΥ ΝΙΚΟ13G ΤΟ ΠΟΡΝΕΤ..ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ!!!

    ΑΤΣΑ Ο ΝΙΚΟΣ ΚΑΙ 250 ΜΕ ΤΟ ΠΟΡΝΕΤ...ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!:rotflmao: :rotflmao:

  15. #30
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    [FONT=courier new]Με αυτή την λογική και αφού ο Νίκος το έχει τούμπανο και είδε μόνο 235 τότε εμείς τι μιλάμε ρε; Έλα ντε.... σόρρυ... [/FONT]
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΑΛΥΣΙΔΑ-ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΓΙΑ Varadero
    από alex-varadero στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/05/2015, 07:53
  2. σε αλυσίδα γρανάζια για zzr400?
    από zzr2005 στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2010, 10:34
  3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΚΑΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ
    από KOSTIS1976 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2010, 11:44
  4. Ερώτηση για γρανάζια!
    από edmarios στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2009, 01:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF