Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 38 από 38

Θέμα: Μέγεθος ψυγείου

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Για του λογου το αληθες...

    http://www.dansmc.com/watercooling.htm

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	11.jpg 
Προβολές:	97 
Μέγεθος:	61,2 KB 
ID:	96648

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2004
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pissaman
    Ποιο cbr? RR ή XX??
    RR

  4. #34
    A.I.R.P. Το avatar του/της pissaman
    Affiliate
    Εγγραφή
    26/05/2005
    Μηνύματα
    641
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    οι μηχανες δεν εχουν θερμοστατη για ανοιγμα-κλεισιμο του κυκλωματος ψυξης σαν τα αυτοκινητα.

    σε πολλες μηχανες ο θερμοστατης που ανοιγοκλεινει το βεντιλατερ βρισκεται πριν το ψυγειο (οπως στο r1) γιατι εκει πιανει την μεγιστη θερμοκρασια ψυκτικου μιας κ αυτο εξερχεται απο το μοτερ σ εκεινο το σημειο...
    Κοίτα να δεις.
    Αυτός ο θερμοστάτης που δείχνεις, είναι αυτός που ανοίγει και κλείνει τα νερά. Μάλλον δεν διαβάζεις καλά τις οδηγίες που συνοδεύουν ένα σχεδιάγραμμα.
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Α! και το σχεδιάγραμμα που δείχνεις είναι από V κινητήρα. Το R1 σου, βγήκε σε V???

    Και μιας και μας λες ότι δεν ανοιγοκλείνουν τα νερά πάρε και ένα κείμενο από το δικό σου το λινκ

    You can run without a thermostat but it's not a good idea because the thermostat controls the flow of water from the radiator to the engine. Some old line mechanics theorize that if the flow is too fast, the water doesn't stay in the radiator long enough to cool off so your engine could end up running too hot. Others disagree and feel the engine will run too cold and never reach operating temperature. It may depend on how efficient the system is to begin with. Also, when starting from cold, it would keep the engine too cold, as the engine would have to heat up all the coolant in the radiator as well as the engine coolant. Take your pick, but all agree you need a thermostat to keep the engine temperature right. Most systems have a coolant reservoir, recovery or overflow tank that catches coolant that overflows from the radiator when it is hot. as the engine cools the coolant is then sucked back into the radiator. You want to always have some coolant in this tank, but not full. There is usually a line on the tank. Keep the coolant level at this line. When you refill your radiator with new coolant remember to recheck the coolant level in the radiator again after you have run the engine up to operating temperature and then allowed it to cool off. Also recheck the fluid in the overflow tank too.

    Πριν βάζεις χέρι στα μοτέρ, μάλλον θα έπρεπε να ξέρεις τι κάνεις.
    Προφανώς οι κατασκευαστές που φτιάχνουν έναν κινητήρα από λευκό χαρτί, δεν είναι ποιο χαζοί από εσένα και από εμένα
    Do You Ride? Ανταλλακτικά Μοτο
    Τα πάντα είναι εφικτά! Είναι απλά θέμα χρόνου και χρήματος!
    Videos

  5. #35
    A.I.R.P. Το avatar του/της pissaman
    Affiliate
    Εγγραφή
    26/05/2005
    Μηνύματα
    641
    Αρχικά δημιουργήθηκε από S16
    RR
    Δεν έχει διακόπτη για το βεντιλατέρ. Παίρνει από τον εγκέφαλο
    Do You Ride? Ανταλλακτικά Μοτο
    Τα πάντα είναι εφικτά! Είναι απλά θέμα χρόνου και χρήματος!
    Videos

  6. #36
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Καλό θα ηταν (για να συννενοηθείτε δηλαδή) να λέτε τα εξαρτήματα με το όνομά τους.
    Αλλο ο Θερμοστάτης κι αλλο η βαλβίδα του βεντιλατέρ
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #37
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Αλλο ο Θερμοστάτης κι αλλο η βαλβίδα του βεντιλατέρ
    Να πούμε ότι ο πρώτος είναι μηχανικός (συνήθως διμεταλικό έλασμα) ενώ ο δεύτερος ηλεκτρικός (θερμοστοιχείο) ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    ok pissaman εχεις δικιο! τοσο καιρο νομιζα οτι ο διακοπτης του βεντιλατερ λεγεται θερμοστατης...

    ειναι θερμοστατης (ηλεκτρικος μπραβο oldman) αλλα προφανως για αποφυγη μπερδεματος τα μανιουαλ τον αναφερουν ως διακοπτη (fan switch)

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2006, 18:20
  2. Πλαϊνά καλύμματα ψυγείου Ζ750...
    από modeerf στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2005, 19:31
  3. Προστατευτικά ψυγείου για Z 750
    από Davas στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 16/11/2005, 16:09
  4. Προστατευτικα ψυγειου για Z
    από AFTER στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 01/11/2005, 23:30
  5. Πλαϊνά καπάκια ψυγείου Ζ1000 σε Ζ750
    από haldaios στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 03/10/2005, 18:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF