Για του λογου το αληθες...
http://www.dansmc.com/watercooling.htm
Για του λογου το αληθες...
http://www.dansmc.com/watercooling.htm
RRΑρχικά δημιουργήθηκε από pissaman
Ποιο cbr? RR ή XX??
Κοίτα να δεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
οι μηχανες δεν εχουν θερμοστατη για ανοιγμα-κλεισιμο του κυκλωματος ψυξης σαν τα αυτοκινητα.
σε πολλες μηχανες ο θερμοστατης που ανοιγοκλεινει το βεντιλατερ βρισκεται πριν το ψυγειο (οπως στο r1) γιατι εκει πιανει την μεγιστη θερμοκρασια ψυκτικου μιας κ αυτο εξερχεται απο το μοτερ σ εκεινο το σημειο...
Αυτός ο θερμοστάτης που δείχνεις, είναι αυτός που ανοίγει και κλείνει τα νερά. Μάλλον δεν διαβάζεις καλά τις οδηγίες που συνοδεύουν ένα σχεδιάγραμμα.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Α! και το σχεδιάγραμμα που δείχνεις είναι από V κινητήρα. Το R1 σου, βγήκε σε V???
Και μιας και μας λες ότι δεν ανοιγοκλείνουν τα νερά πάρε και ένα κείμενο από το δικό σου το λινκ
You can run without a thermostat but it's not a good idea because the thermostat controls the flow of water from the radiator to the engine. Some old line mechanics theorize that if the flow is too fast, the water doesn't stay in the radiator long enough to cool off so your engine could end up running too hot. Others disagree and feel the engine will run too cold and never reach operating temperature. It may depend on how efficient the system is to begin with. Also, when starting from cold, it would keep the engine too cold, as the engine would have to heat up all the coolant in the radiator as well as the engine coolant. Take your pick, but all agree you need a thermostat to keep the engine temperature right. Most systems have a coolant reservoir, recovery or overflow tank that catches coolant that overflows from the radiator when it is hot. as the engine cools the coolant is then sucked back into the radiator. You want to always have some coolant in this tank, but not full. There is usually a line on the tank. Keep the coolant level at this line. When you refill your radiator with new coolant remember to recheck the coolant level in the radiator again after you have run the engine up to operating temperature and then allowed it to cool off. Also recheck the fluid in the overflow tank too.
Πριν βάζεις χέρι στα μοτέρ, μάλλον θα έπρεπε να ξέρεις τι κάνεις.
Προφανώς οι κατασκευαστές που φτιάχνουν έναν κινητήρα από λευκό χαρτί, δεν είναι ποιο χαζοί από εσένα και από εμένα
Δεν έχει διακόπτη για το βεντιλατέρ. Παίρνει από τον εγκέφαλοΑρχικά δημιουργήθηκε από S16
RR
Καλό θα ηταν (για να συννενοηθείτε δηλαδή) να λέτε τα εξαρτήματα με το όνομά τους.
Αλλο ο Θερμοστάτης κι αλλο η βαλβίδα του βεντιλατέρ![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Να πούμε ότι ο πρώτος είναι μηχανικός (συνήθως διμεταλικό έλασμα) ενώ ο δεύτερος ηλεκτρικός (θερμοστοιχείο) ???Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αλλο ο Θερμοστάτης κι αλλο η βαλβίδα του βεντιλατέρ![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ok pissaman εχεις δικιο! τοσο καιρο νομιζα οτι ο διακοπτης του βεντιλατερ λεγεται θερμοστατης...
ειναι θερμοστατης (ηλεκτρικος μπραβο oldman) αλλα προφανως για αποφυγη μπερδεματος τα μανιουαλ τον αναφερουν ως διακοπτη (fan switch)