Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: ερωτησης για συντονισμο απο 5000-6000 στροφες

  1. #16
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    α) ίσως "γεμίζει" τις ταχύτητές του γρήγορα και δεν τις αντιλαμβάνεται
    τις δονήσεις παρά μόνο όταν βάλει 6η και κρατά σταθερή ταχύτητα...

    β) η κακή ζυγοστάθμιση δεν σου μουδιάζει τα χεράκια και ούτε περνάει
    δονήσεις στο τιμόνι. Απλά αρχίζει και κουνάει, και περνάει ταλάντωση
    στο τιμόνι. Σέ άλλους είναι σε μία κλίμακα χλμ (δλδ από τα 80 εώς τα 140),
    ενώ σε άλλους εμφανίζεται νωρίς, χάνεται, και ξαναεμφανίζεται σε πολλά
    χιλιόμετρα...

    γ) να σου πώ την αλήθεια, επειδή από το '98 ασχολούμαι με ψεκαστά μηχανάκια
    (Gsxr 750 SRAD) και γενικότερα έτσι λίγο με μηχανολογία, ποτέ δεν έχω δεί
    ή ακούσει μηχανάκι να παρουσίασε πρόβλημα συντονισμού λόγω κακής τροφο-
    δοσίας. Σκορτσαρίσματα ναι, σκασίματα ναι, απροθυμία ανεβάσματος στροφών
    ναι, αλλά δονήσεις ποτέ....


    δ) άν έγραψες αυτά τα μηχανάκια για εντυπωσιασμό και μετά για να ειρωνευτείς,
    δέν έχω να πώ τίποτα. Άν τα έγραψες για παράδειγμα, απλά θα σου πώ ότι πουθενά
    πρίν δεν έγραψα ότι οι δονήσεις εξαφανίζονται ώς δια μαγείας και όλα καλά...
    Απλά γίνονται λιγότερο αισθητές άρα και ενοχλητικές, όμως αυτό δεν τις σταματά
    από το να μας μουδιάζουν χέρια-πόδια-κωλομέρια..

    ε) και μήν μου πείς ότι αυτό δεν συμβαίνει με το R1 του '03, γιατί συμβαίνει και με
    τα ZXR, και τα GSXR, και τα CBR και όλα τα μηχανάκια... Απλά οι κατασκευαστές
    πολλές φορές κάνουν καλή δουλειά ώστε να τους κάνουν όσο το δυνατόν
    λιγότερο αντιληπτούς (κραδασμούς)

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    α, β σωστος

    γ) μπορει καποιο τρεμουλο να οφειλεται σε κακη ρυθμιση τροφοδοσιας.

    δ)ειναι μηχανακια που ειχα/εχω και με ολα μουδιαζουν τα χερια μου.

    οποτε το μουδιασμα οφειλεται σε δονησεις που υπαρχουν αλλα δεν τις καταλαβαινουμε και υπαρχουν σε ολες τις σαλ μετα απο καποιο σημειο...σιγουρα σε ορισμενες σαλ θα ειναι πιο εντονες...

    ε)Παλι σωστα υπαρχουν κραδασμοι, αλλα εδω ο alfa156 μας περιεγρψε κατι που δεν μοιαζει με φυσιολογικο

    κανονικα τα 4κυλινδρα εχουν ελαχιστους κραδασμους και εδω μας λεει οτι τρεμει το τιμονι οποτε κατι τρεχει...

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180
    μιλησα για ΔΟΝΗΣΗ και οχι ΤΡΕΜΟΥΛΟ..ΠΑΙΞΙΜΟ.ΤΖΟΓΟς...
    η δονηση δεν εχει καμια σχεση με τα παραπανω 3 που σας αναφερω...
    πιθανολογο οτι τα βαριδια στα κλιπον ,θα δοκιμασω να βαλω μεγαλυτερε,κατι θα αλλαξω,η τουλαχιστον να μεταφερω την δονηση σε αλλο φασμα στροφων ωστε να με ενοχλει λιγοτερο μεσα εδω/...
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  4. #19
    BANDITΑΚΙΑΣ
    Εγγραφή
    13/08/2006
    Μηνύματα
    132
    Eixa postarei to idio problima me tin BanditV 400 mou, ala den eixa sobares apantiseis, kai emena mou diasoun ta xeria mou meta apo arketh wra odhgishs.

    Ekei pou ginetai enoxlitiko kai polu poio antilipto einai se kathfores opou to baros peftei sta xeria kai aporofane akoma poio entona tis doniseis.

    Eixa kanei mia xazh erwtish kai tin xanakanw kai twra. Mias kai den uparxei tropos na apofugoume autes stis mikrodoniseis tote iiisos an falw ligo poio malakes labes sta xeria na meiothei ligo to problima?

    Gelio ligo xerw alla eipa na xanarwtisw...
    πρώιν banditakias νην V-STROMAKIAS

  5. #20
    εχω αλλαξει 40 περιπου μηχανακια εκ των οποιων τα 10 ηταν τετρακυλινδρα με κυβισμους απο 400-1300...δεν υπηρξε δυστυχως ουτε ενα με το οποιο να μην μουδιαζαν τα χερια μου...σε αλλα περισσοτερο σε αλλα λιγοτερο...

    δεν υπαρχει κινητηρας χωρις κραδασμους και επιπλεον δεν υπαρχει περιπτωση να μην συντονισει με το πλαισιο σε καποια συγκεκριμενη περιοχη στροφων... τα τετρακυλινδρα χονδρικα συντονιζουν περιπου στο μεσον του ευρους των στροφων τους... επισης δυστυχως για την μεταφορα κραδασμων, οι κινητηρες ειναι σταθερα βιδωμενοι στα πλαισια,οποτε ο συντονισμος περναει σχεδον αφιλτραριστος στα χερια μας... οι κατασκευαστες ,οταν εχουν την δυνατοτητα κανουν οτι μπορουν για να μην περνανε στα χερια μας...παραδειγμα τα μηχανακια τουρισμου που εχουν ελαστικες βασεις οπου ειναι δυνατον μια και το ζητουμενο δεν ειναι η απολυτη ξυραφενια συμπεριφορα και αισθηση ,αλλα η ανεση...

    τα supersports απο την αλλη που το κυριο περιβαλλον χρησης τους ειναι η πιστα και γενικοτερα η απολυτη συμπεριφορα δεν χαιρουν της ιδιας αντιμετωπισης απο το εργοστασιο...

    εν κατακλειδι...ξεπερασε το...

    υ.γ.τα παραπανω αναφερονται στους φυσιολογικους υψισυχνους κραδασμους που εχουν τα τετρακυλινδρα...το φαινομενο μπορει να γινει πολυ χειροτερο αν κατι δεν ειναι σφιγμενο σωστα... εξυπακουεται λοιπον οτι θα ελεγξεις ολες τις βιδες της μοτοσυκλεττας σου με ιδιαιτερη προσοχη σε αυτες που συνδεουν μοτερ με σκελετο,μπροστινο συστημα,εξατμιση με μοτερ, εξατμιση με πλαισιο και το ψαλιδι...με δυναμοκλειδο ε....κι αν ολα ειναι οκ τοτε οπως προειπα καντο γαργαρα η αποφευγε παρατεταμενη παραμονη σε αυτο το ευρος στροφων...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Το θεμα των υψισυχνων κραδασμων στο τιμονι πιστευω λυνεται με το να φοραει κανεις χειμερινα γαντια. Φυσικα και η αλλαγη με βαρυτερα βαρυδια θα μειωσει τους κραδασμους.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF