α) ίσως "γεμίζει" τις ταχύτητές του γρήγορα και δεν τις αντιλαμβάνεται
τις δονήσεις παρά μόνο όταν βάλει 6η και κρατά σταθερή ταχύτητα...
β) η κακή ζυγοστάθμιση δεν σου μουδιάζει τα χεράκια και ούτε περνάει
δονήσεις στο τιμόνι. Απλά αρχίζει και κουνάει, και περνάει ταλάντωση
στο τιμόνι. Σέ άλλους είναι σε μία κλίμακα χλμ (δλδ από τα 80 εώς τα 140),
ενώ σε άλλους εμφανίζεται νωρίς, χάνεται, και ξαναεμφανίζεται σε πολλά
χιλιόμετρα...
γ) να σου πώ την αλήθεια, επειδή από το '98 ασχολούμαι με ψεκαστά μηχανάκια
(Gsxr 750 SRAD) και γενικότερα έτσι λίγο με μηχανολογία, ποτέ δεν έχω δεί
ή ακούσει μηχανάκι να παρουσίασε πρόβλημα συντονισμού λόγω κακής τροφο-
δοσίας. Σκορτσαρίσματα ναι, σκασίματα ναι, απροθυμία ανεβάσματος στροφών
ναι, αλλά δονήσεις ποτέ....
δ) άν έγραψες αυτά τα μηχανάκια για εντυπωσιασμό και μετά για να ειρωνευτείς,
δέν έχω να πώ τίποτα. Άν τα έγραψες για παράδειγμα, απλά θα σου πώ ότι πουθενά
πρίν δεν έγραψα ότι οι δονήσεις εξαφανίζονται ώς δια μαγείας και όλα καλά...
Απλά γίνονται λιγότερο αισθητές άρα και ενοχλητικές, όμως αυτό δεν τις σταματά
από το να μας μουδιάζουν χέρια-πόδια-κωλομέρια..![]()
![]()
ε) και μήν μου πείς ότι αυτό δεν συμβαίνει με το R1 του '03, γιατί συμβαίνει και με
τα ZXR, και τα GSXR, και τα CBR και όλα τα μηχανάκια... Απλά οι κατασκευαστές
πολλές φορές κάνουν καλή δουλειά ώστε να τους κάνουν όσο το δυνατόν
λιγότερο αντιληπτούς (κραδασμούς)![]()