Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 85

Θέμα: ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΑΔΙΩΝ ΜΟΤΟ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

  1. #46
    Τα λάδια είναι αντρικό σπορ ... οι τσαπερδόνες καλά θα είναι,
    να μάθουν τίποτα περί λαχανοντολμάδες .

  2. #47
    Μέλος με μέλι Το avatar του/της marulis
    Εγγραφή
    09/06/2007
    Μηνύματα
    538
    Αρχικά δημιουργήθηκε από airamhag
    τι θα γινει με την παρτη σας ρε παιδια..

    μπαινει η ασχετη τσαπερδονα να μαθει 2-3 πραγματα κ ξεχναει κ αυτα που ηξερε..

    τα ελαχιστα..

    εμπερδευθην..
    Ξανα προτείνω το θρεντ του δάσκαλου , θα πέσουν ερωτήσεις

    S.O.S.περί ιξώδους

    oil



    YΓ. (τσαπερδονα )
    θελω να ΦΥΓΩ!!!!!!!!!!!
    ...........Πέταξες ψηλά , κι΄ας λεν σε ρηξαν, Γιάννη δε σε χωράει όλη η γηηηη .............
    Η μυρωδιά του εμετού από το χαλί φεύγει με γάλα η να το τρίψω με πράσινο σαπούνι;
    πω-πω μια κανονια!!!!

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της airamhag
    Εγγραφή
    26/01/2006
    Μηνύματα
    696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Τα λάδια είναι αντρικό σπορ ... οι τσαπερδόνες καλά θα είναι,
    να μάθουν τίποτα περί λαχανοντολμάδες .
    αφου ενδιαφερομαι και για τα δυο ομως..καλο θα ειναι να τα μαθω σωστα..

    γιατι φανταζεσαι να βαλω motul στο αυγολεμονο?

    ( αμαν πια με αυτο το σπαμ..καταρα ειναι ? )
    Mη μου γαματε τη καρδια ειμαι παιδι ακομα..

  4. #49
    Αρχικά δημιουργήθηκε από airamhag
    [B
    γιατι φανταζεσαι να βαλω motul στο αυγολεμονο?
    [/B]
    Θα σου κόψει (φταίνε οι Γαλλικές συνταγές για τις οποίες έχουν σχεδιαστεί).

    Βάλε Pennzoil

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #50
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.754
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Τα λάδια είναι αντρικό σπορ ... οι τσαπερδόνες καλά θα είναι,
    να μάθουν τίποτα περί λαχανοντολμάδες .



    λαχανοντολμάδες να μάθεις εσύ!!!!




    Ακούς εκεί τα λάδια δεν είναι για μας!!!!


    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  6. #51
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
    ειναι στον ασπροπυργο μια εταιρια η ε.λ.τ.ε.π.ε μπυ φαινετε που παιρνει λαδια ......................δεν γινονται αυτα?μαλλον ναι αλλα αλο εξωτερικο π.χ αμερικη και αλλο ελαντα.


    καλά λάδια για να λιπαίνω τον τόρνο μετά το καθάρισμα και για σχετικές εργασίες....


    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  7. #52
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Ωραία η απάντηση , αλλά δεν στέκει .


    η HONDA motors , ..........

    .Ξερω οτι με τα παραπάνω , χαλάω τον μύθο , απο την άλλη , γούστο μου, και καπέλο μου

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Τα λάδια είναι αντρικό σπορ ... οι τσαπερδόνες καλά θα είναι,
    να μάθουν τίποτα περί λαχανοντολμάδες .


    τι δουλεια ειπαμε πως κανεις!!!!!



















    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  8. #53
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
    λαχανοντολμάδες να μάθεις εσύ!!!!




    Ακούς εκεί τα λάδια δεν είναι για μας!!!!



    εεε σεμνα!!!


    ξερεις πως τους καλυτερους λαχανοντολμαδες τους φτιαχνεις με Castrol


    ενω τους κεφτεδες με BP



    συμπεραμα τα Castrol ειναι για μαγειρευτα

    και τα BP για τηγανητα
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  9. #54
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Θα σου κόψει (φταίνε οι Γαλλικές συνταγές για τις οποίες έχουν σχεδιαστεί).

    Βάλε Pennzoil

    Μεγάλε !! Πάλι έγραψες ιστορία :a19:

  10. #55
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.754
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag
    εεε σεμνα!!!


    ξερεις πως τους καλυτερους λαχανοντολμαδες τους φτιαχνεις με Castrol


    ενω τους κεφτεδες με BP



    συμπεραμα τα Castrol ειναι για μαγειρευτα

    και τα BP για τηγανητα


    Εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω τουλάχιστον, δεν επιτρέπεται σε ένα φορουμ που αρκετοί ασχολούμαστε με τα του χώρου να λέγονται τέτοια, και να γίνονται τετοιοι διαχωρισμοί!!!!


    Μπορεί να μην ξέρω πως φτιάχνονται οι λαχανοντολμάδες ή οι κεφτέδες αλλά σίγουρα ξέρω να διακρίνω τα λάδια των αυτοκινήτων από των μηχανών!!!!

    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  11. #56
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
    Μπορεί να μην ξέρω πως φτιάχνονται οι λαχανοντολμάδες ή οι κεφτέδες αλλά σίγουρα ξέρω να διακρίνω τα λάδια των αυτοκινήτων από των μηχανών!!!!


    Μπας και είναι από την Μυτιλήνη το κορίτσι ?? :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Εκει ξέρουν από καλό λάδι !! το λέει και η τηλεόραση

  12. #57
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.754
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Μπας και είναι από την Μυτιλήνη το κορίτσι ?? :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Εκει ξέρουν από καλό λάδι !! το λέει και η τηλεόραση



    Χμμμμμμμμμμμμμμμμμ,



    βαλε εσύ το λαδάκι για αυτοκίντητα στη μηχανούλα σου και άσε εμάς να είμαστε από τη Μυτιλήνη!!!!!



    Για να μη σου πω να βάλεις κατευθείαν βαλβολίνες!!!! Να μην το παιδεύεις να καεί!!!!



    Αλήθεια με τι μηχανάκι κυκλοφορείς είπαμε???


    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  13. #58
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Κάποτε στον σκαραβαίο έβαλα elf turbo full συνθετικό. Δεν έλεγε να σηκώσει πίεση με τίποτα.......

    Τα λαδάκια όπως και τα manual γράφουν τις απαραίτητες προδιαγραφές που πρέπει να ακολουθούμε σε κάθε κινητήρα. Τώρα αν γουστάρουμε και χώνουμε φράγκα είναι γούστο και καπέλο του καθενός.

    Για να σπάσει το λάδι και να μην λιπαίνει πρέπει να φτάσει σε θερμοκρασίες τρέλες. Η μεγάλη ζημιά από μη συχνή αλλαγή γίνετε λόγω κάπνας και ρινισμάτων.

    Οσο για το γιατί μαζεύονται τα λάδια από ΟΛΑ τα συνεργεία, προς 60 ευρά το βαρέλι, νομίζω ότι όλοι ξέρουμε............

    Για την ιστορία, στους jet κινητήρες τόσο των μαχητικών όσο και των πολιτικών αεροπλάνων, αδειάζουμε τα λαδάκια, τα φυγοκεντρίζουμε για να φύγει η κάπνα και τα μέταλα και να επανέρθουν στο φυσιολογικό τους χρωματάκι, προσθέτουμε ένα περίπου 10% φρέσκο και τα ξαναβάζουμε στην θέση τους. Και δεν νομίζω να υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να νομίζει ότι οι jet δουλεύουν σε φυσιολογικές θερμοκρασίες.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  14. #59
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/08/2007
    Μηνύματα
    19

    KAPOIOS ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ.

    Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΜΟΤΟ ΤΟ 1982 SUZUKI 400GSF (256000ΔΡΧ) Η ΔΕΥΤΕΡΗ KAWASAKI GPZ 600R ΤΟ 1985 (710000)ΚΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΤΟ 1986 HONAD VT 750 SHADOW(1000000) ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΑ ΜΙΣΘΟ 70000 ΔΡΧ . ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 600000. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΤΑ ΛΕΜΕ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΡΩΣΩ.
    ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ 1986 ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑ 2500 ΧΙΛ ΚΑΙ ΒΑΖΑΜΕ BELRAY ΕΝΩ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΕΓΕ 10-40 ΑΝΑ 8000ΧΙΛ. Η ΤΡΙΤΗ ΜΟΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΝΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΖΕΙ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 1983 ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ. ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΛΘΕ ΤΟ 1991 ΩΣ NV750 CUSTOM.70 AΛΟΓΑ
    ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ

  15. #60
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.754
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
    Κάποτε στον σκαραβαίο έβαλα elf turbo full συνθετικό. Δεν έλεγε να σηκώσει πίεση με τίποτα.......

    Τα λαδάκια όπως και τα manual γράφουν τις απαραίτητες προδιαγραφές που πρέπει να ακολουθούμε σε κάθε κινητήρα. Τώρα αν γουστάρουμε και χώνουμε φράγκα είναι γούστο και καπέλο του καθενός.

    Για να σπάσει το λάδι και να μην λιπαίνει πρέπει να φτάσει σε θερμοκρασίες τρέλες. Η μεγάλη ζημιά από μη συχνή αλλαγή γίνετε λόγω κάπνας και ρινισμάτων.

    Οσο για το γιατί μαζεύονται τα λάδια από ΟΛΑ τα συνεργεία, προς 60 ευρά το βαρέλι, νομίζω ότι όλοι ξέρουμε............

    Για την ιστορία, στους jet κινητήρες τόσο των μαχητικών όσο και των πολιτικών αεροπλάνων, αδειάζουμε τα λαδάκια, τα φυγοκεντρίζουμε για να φύγει η κάπνα και τα μέταλα και να επανέρθουν στο φυσιολογικό τους χρωματάκι, προσθέτουμε ένα περίπου 10% φρέσκο και τα ξαναβάζουμε στην θέση τους. Και δεν νομίζω να υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να νομίζει ότι οι jet δουλεύουν σε φυσιολογικές θερμοκρασίες.


    Για τιε τρελές θερμοκρασίες λοιπόν που ανέφερες, ένα μονοκύλινδρο μηχανάκι, αερόψυκτο, αν δεν κάνω λάθος ένα μέρος της θερμοκρασίας την αποβάλει στο λάδι. Το λάδι, ειδικά καλοκαίρι λοιπόν ανεβάζει περίπου τις ίδιες θερμοκρασίες κάθε μέρα, αν χρησιμοποιήται για τα ίδια χιλιόμετρα και με τις ίδιες συνθήκες (συνθήκες πόλης). Κι όμως παρ' όλο που οι θερμοκρασία λειτουργιας της είναι φυσιολογική, αν το λάδι το αφήσεις πάνω από 3000-4000χλμ. χάνει την ιδιότητα λίπανσης και νερώνει όπω λέμε. Απόδειξη ότι κατά την χρήση μιας μηχανής το λάδι δε χρειάζεται να φτάσει σε ακραίες θερμοκρασίες για να νερώσει!!!

    Απλά συνήθως οι κατασκευαστές των μοτέρ δίνουν πιο γρήγορα την αλλαγή λαδιών με αποτέλεσμα να μην το διαπιστώνουμε. Αλλά όπως και να το κάνουμε η θερμοκρασία αλλιώνει σιγά σιγά τις χημικές ενώσεις μέσα σε ένα λάδι!!!


    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF