Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 85

Θέμα: ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΑΔΙΩΝ ΜΟΤΟ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

  1. #61
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira

    Απλά συνήθως οι κατασκευαστές των μοτέρ δίνουν πιο γρήγορα την αλλαγή λαδιών με αποτέλεσμα να μην το διαπιστώνουμε. Αλλά όπως και να το κάνουμε η θερμοκρασία αλλιώνει σιγά σιγά τις χημικές ενώσεις μέσα σε ένα λάδι!!!



    Τι λες βρε παιδάκι μου .... έτσι εεε ..... οι κατασκευαστές των μοτέρ ... ΤΙ ΑΛΛΟ θα ακούσουμε σήμερα !!

    Βρε, αυτοί οι κατασκευαστές των μοτέρ , πρέπει να είναι πολύ πονηρά άτομα !!!

  2. #62
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.754
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Τι λες βρε παιδάκι μου .... έτσι εεε ..... οι κατασκευαστές των μοτέρ ... ΤΙ ΑΛΛΟ θα ακούσουμε σήμερα !!

    Βρε, αυτοί οι κατασκευαστές των μοτέρ , πρέπει να είναι πολύ πονηρά άτομα !!!



    Πρώτον: Δεν είμαι παιδάκι σου!!! Εγώ δε σε έβρισα!!!!

    Δεύτερον: Δεν τα ακούς, τα διαβάζεις,και

    Τρίτον: Α στα διαλα!!!!


    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
    Για τιε τρελές θερμοκρασίες λοιπόν που ανέφερες, ένα μονοκύλινδρο μηχανάκι, αερόψυκτο, αν δεν κάνω λάθος ένα μέρος της θερμοκρασίας την αποβάλει στο λάδι. Το λάδι, ειδικά καλοκαίρι λοιπόν ανεβάζει περίπου τις ίδιες θερμοκρασίες κάθε μέρα, αν χρησιμοποιήται για τα ίδια χιλιόμετρα και με τις ίδιες συνθήκες (συνθήκες πόλης). Κι όμως παρ' όλο που οι θερμοκρασία λειτουργιας της είναι φυσιολογική, αν το λάδι το αφήσεις πάνω από 3000-4000χλμ. χάνει την ιδιότητα λίπανσης και νερώνει όπω λέμε. Απόδειξη ότι κατά την χρήση μιας μηχανής το λάδι δε χρειάζεται να φτάσει σε ακραίες θερμοκρασίες για να νερώσει!!!
    Απλά συνήθως οι κατασκευαστές των μοτέρ δίνουν πιο γρήγορα την αλλαγή λαδιών με αποτέλεσμα να μην το διαπιστώνουμε. Αλλά όπως και να το κάνουμε η θερμοκρασία αλλιώνει σιγά σιγά τις χημικές ενώσεις μέσα σε ένα λάδι!!!
    Ολοι οι κινητήρες αποβάλουν μέρος τις θερμότητας μέσω των λαδιών. Αυτό που περιγράφεις έχει να κάνει με γήρανση και όχι με μεταβολή της μοριακής δομής. (Η Castrol έβγαζε κάποτε ένα φυτικό λάδι για αγωνιστικά αυτοκίνητα με διάρκεια ζωής 1-2 μέρες) Ολα τα λάδια τα αλλάζουμε σε maximum έξι μήνες (και το γράφουν ολα τα manual όλων των κατασκευαστών) γιατί αρχίζουν και δημιουργούν οξέα που καταστρέφουν φλάντζες, τσιμούχες κλπ. Αυτό συμβαίνει έστω και μία ώρα να έχει δουλέψει το λάδι. Οι κατασκευαστές, φυσικά, γράφουν υπολογίζοντας μέσους όρους χρήσης, ανοχές κινητήρα, προορισμό κινητήρα κλπ.

    Δηλαδή αν το TTR σου δούλευε στη Σουηδία σε πολύ πιο κρύα κλίματα το manual θα έλεγε άλλα μέσα?

    Υπάρχει μια τάση να θεοποιούμε τους κατασκευαστές και να θεωρούμε βίβλο το manual. Ειδικά στα γιαπωνέζικα (και μην αρχίσουμε τον πόλεμο της Ευρώπης πάλι) το βρίσκω λίγο αστείο λαμβάνοντας υπ όψη ότι σε 6 μήνες έχουν "βελτιώσει" το κάθε μοντέλο. (Με το feedback που είχαν απο τα συνεργεία τους σχετικά με τα προβλήματα που έβγαλε το κάθε μηχανάκι και με ανάλογη στατιστική μελέτη αν αξίζει η μετατροπή η καλύτερα να επισκευάζουν εντός εγγύησης)

    Μην ξεχνάμε τι έγινε με την Ford και τα Brigestone. Συνέφερε να πάει στα δικαστήρια και να πληρώνει νεκρούς πελάτες από το να κάνει ανάκληση σε, δεν θυμάμαι πόσα, αυτοκίνητα για να τους αλλάξει λάστιχα. Αυτά για την αξιοπιστία του τι μας γράφουν στα manual.

    Ολα μπίζνα είναι, και όποια μάρκα λιπάντικών σκάσει τα περισσότερα αυτή θα γραφτεί στο manual.

    Και επειδή το μηχανάκι μου το διάλεξα με υπερβολική προσοχή σας ενημερώνω ότι το σαζμάν θέλει 90αρα βαλβολίνη (με 80αρα χτυπάει) και το "διαφορικό" 140αρα (ένα στάδιο πριν το γράσσο) και τα δύο δεν υπάρχουν σε μοτοσυκλετομάρκες και χρησιμοποιώ αναγκαστικά αυτοκινητάδικα. Ολα φυσικά της Agip. Της καλύτερης μάρκας στον κόσμο ουλάκερο (Το 140αρι είναι για διαφορικά φορτηγών αν δεν κάνω λάθος - και δεν θέλω σχόλια) Το μηχανάκι έχει 48 (και καλά) άλογα και ΜΟΝΟ με commander και εξατμίσεις πάει στα 95. Δεν έχω διαβάσει πουθενά προβλήματα με λίπανση σε πειραγμένα.

    Από εκεί και πέρα είπαμε, όποιος θέλει να χώνει φράγκα, με γειά του και χαρά του.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  4. #64
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.754
    Εννοείτε ότι και ο χρόνος αλλιώνει το λάδι!!!!



    Αλλά υπέθεσα ότι μιλάμε για πιο τακτικές αλλαγές λαδιών!!!!


    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  5. #65
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
    Εννοείτε ότι και ο χρόνος αλλιώνει το λάδι!!!!

    Αλλά υπέθεσα ότι μιλάμε για πιο τακτικές αλλαγές λαδιών!!!!
    Μπααααααααααααααα

    Αν δεν ανάψει λαμπάκι, δεν χρειάζεται (συμπλήρωμα)
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  6. #66
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.754
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
    Μπααααααααααααααα

    Αν δεν ανάψει λαμπάκι, δεν χρειάζεται (συμπλήρωμα)


    Καλά! Δεν έχει λαμπάκι, το δικό μου!!!! Αλλά αλλάζει η συμπεριφορά της πάνω από κάποια χλμ. με το ίδιο λάδι!!!!


    Επιπλέον, υπάρχουν εταιρείες που τα λάδια τους κατά την λειτουργεία του κινητήρα αφήνουν πάρα πολλά κατάλιπα στον κινητήρα! Ακόμα κι αν θεωρούνται καλά γιατί ο κινητήρας δεν καίει λάδια, το εσωτερικό του κινητήρα (δε μιλάω για τους χώρους καύσης) φορτώνεται σιγά σιγά με κατάλιπα!!!


    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
    Επιπλέον, υπάρχουν εταιρείες που τα λάδια τους κατά την λειτουργεία του κινητήρα αφήνουν πάρα πολλά κατάλιπα στον κινητήρα! Ακόμα κι αν θεωρούνται καλά γιατί ο κινητήρας δεν καίει λάδια, το εσωτερικό του κινητήρα (δε μιλάω για τους χώρους καύσης) φορτώνεται σιγά σιγά με κατάλιπα!!!
    Κοίτα, δεν λέω να βάζεις απο το βαρέλι, αν και στις αντιπροσωπείες το κάνουν. Αλλά πρέπει πάντα να υπολογίζεις τα πράγματα με μία λογική.

    Εσυ πχ έχεις ένα αερόψυκτο μονοκύλινδρο που δουλεύει συνήθως Αθήνα, αν δεν κάνω λάθος. Οτι λάδι και να του βάλεις σίγουρα θα αφήσει κατάλοιπα, και είναι λογικο λαμβάνοντας υπ όψη ότι το TTR είναι για πιό σκληρή χρήση και στους ρυθμούς της Αθήνας ψιλουποφέρει. Εκτός αυτού, έχει μια συγκεκριμένη διάρκεια ζωής. 100χιλ km χωρίς να ανοιχτεί το μοτέρ δεν νομίζω να παίζουν στο συγκεκριμένο μηχανάκι. 40-50 ίσως.

    Πληρώνοντας τα ακριβά λάδια 2-3 φορες παραπάνω επιμηκύνεις ναι μεν την ζωη του κινητήρα για ισως αλλά 10 χιλ χιλιόμετρα αλλά έχεις πληρώσει το κόστος μέσω της αξίας των λαδιών πολύ παραπάνω. Και βέβαια όλα αυτά είναι θεωρητικά γιατί μια μπιέλα πχ μπορεί να σου χτυπήσει ανα πάσα στιγμή ότι λάδι και αν έχεις μέσα, από ένα άτσαλο κατέβασμα ταχύτητας πχ.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  8. #68
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
    Μπααααααααααααααα

    Αν δεν ανάψει λαμπάκι, δεν χρειάζεται (συμπλήρωμα)

    περιμενε να αναψει το λαμπακι και αν δεν δεις το μοτερ σε τευχη.....
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag
    περιμενε να αναψη το λαμπακι και αν δεν δεις το μοτερ σε τευχη.....
    Γιου νόου χιούμορ?
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  10. #70
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.754
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
    Κοίτα, δεν λέω να βάζεις απο το βαρέλι, αν και στις αντιπροσωπείες το κάνουν. Αλλά πρέπει πάντα να υπολογίζεις τα πράγματα με μία λογική.

    Εσυ πχ έχεις ένα αερόψυκτο μονοκύλινδρο που δουλεύει συνήθως Αθήνα, αν δεν κάνω λάθος. Οτι λάδι και να του βάλεις σίγουρα θα αφήσει κατάλοιπα, και είναι λογικο λαμβάνοντας υπ όψη ότι το TTR είναι για πιό σκληρή χρήση και στους ρυθμούς της Αθήνας ψιλουποφέρει. Εκτός αυτού, έχει μια συγκεκριμένη διάρκεια ζωής. 100χιλ km χωρίς να ανοιχτεί το μοτέρ δεν νομίζω να παίζουν στο συγκεκριμένο μηχανάκι. 40-50 ίσως.

    Πληρώνοντας τα ακριβά λάδια 2-3 φορες παραπάνω επιμηκύνεις ναι μεν την ζωη του κινητήρα για ισως αλλά 10 χιλ χιλιόμετρα αλλά έχεις πληρώσει το κόστος μέσω της αξίας των λαδιών πολύ παραπάνω. Και βέβαια όλα αυτά είναι θεωρητικά γιατί μια μπιέλα πχ μπορεί να σου χτυπήσει ανα πάσα στιγμή ότι λάδι και αν έχεις μέσα, από ένα άτσαλο κατέβασμα ταχύτητας πχ.

    Καλά, το δικό μου μηχανάκι έχει πάει και τις διαδρομές του, και το βουνό του (μια φορα ) και την Αθήνα την έχει φάει με το κουτάλι! Δε ξερω πόσα χιλ. ζωής έχει το μοτέρ αλλά μάλλον δε θα μάθω (ανοίχτικε μια φορά όταν το πήρα για αλλαγή ελατηρίων και τα σχετικά μιας και το πήρα μεταχειρισμένο!!!

    Και συμφωνώ πως το λάδι που θα βάλεις είναι καλύτερα είναι το καλύερο σε ποιότητα γιατί είναι το πιο σημαντικό για έναν κινητήρα!!! Από αυτό εξαρτάται βασικά η καλή του λειτουργία!!!! Τώρα βέβαια αν σε ένα μοτέρ βάλεις πολύ πιο λεπτό λάδι από αυτό που αναγράφει ο κατασκευαστής είναι αρκετά πιθανό να το καίει μιας και οι ανοχές στον κύλινδρό είναι τέτοιες που του επιτρέπουν να περάσει (διαπστομένο από πολλάαααααααααααα μοτέρ!!!).

    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  11. #71
    :a5: :a5: :a5: κοιτα ρε ποστ που εχασα....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #72
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
    Το λάδι της μηχανής σε καμία περίπτωση δεν είναι ίδιο με αυτό του αυτοκινήτου!!!!!

    Χαζοί είναι να βγάζουν δύο διαφορετικά λάδια (αναφερόμενη στη συσκευασία!) για την ίδια χρήση???

    Χαζοί ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι... Όταν το κατά 95% ίδιο λάδι λόγω και καλά της "ειδικής του σύνθεσης κατάλληλης για μοτοσυκλέττες" το πουλάνε στην 2πλάσια τιμή, τότε αυτό δεν έχει να κάνει με χαζομάρα...Με κέρδος έχει να κάνει...

    Πάντως προσωπικά δεν έχω διαβασει ποτέ μανουαλ κατασκευαστή που να απαιτεί "μοτοσυκλετιστικό" λάδι...
    MOTOR oil ζητάνε, και απλά αναφέρουν την κατάλληλη κλίμακα ιξώδες και την ελάχιστη κατά ΑΡΙ προδιαγραφή...Μόνη συνηθισμένη επισήμανση είναι η αποφυγή λαδιών με ειδικά αντιτριβικά πρόσθετα που ΙΣΩΣ δημιουργήσουν προβλημα πατιναρίσματος...

  13. #73
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    oldman, dirtbird.... απορία ώς άσχετος...

    Η λεγόμενη "ανακύκλωση" σε διυλισμένο προϊόν (λιπαντικό) που έχει χρησιμοποιηθεί για χιλιάδες χιλιόμετρα και έχει υποστεί τις όποιες αλλοιώσεις σε σύνθεση και ιδιότητες, δεν είναι επικίνδυνα;
    Εννοώ οτι δεν ΄πρόκειται να δημιουργήσουν ζημιές σε κινητήρα, αν τα χρησιμοποιησούμε ακούσια ή εκούσια;

    Για απαντήστε σε αυτό, σας παρακαλώ.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  14. #74
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.754
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    oldman, dirtbird.... απορία ώς άσχετος...

    Η λεγόμενη "ανακύκλωση" σε διυλισμένο προϊόν (λιπαντικό) που έχει χρησιμοποιηθεί για χιλιάδες χιλιόμετρα και έχει υποστεί τις όποιες αλλοιώσεις σε σύνθεση και ιδιότητες, δεν είναι επικίνδυνα;
    Εννοώ οτι δεν ΄πρόκειται να δημιουργήσουν ζημιές σε κινητήρα, αν τα χρησιμοποιησούμε ακούσια ή εκούσια;

    Για απαντήστε σε αυτό, σας παρακαλώ.

    Gandalf


    Όπως είπε και ο Sotpag αυτά τα λάδια υποτίθεται πως χρησιμοποιούνται για άλλες χρήσεις!!!!

    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  15. #75
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260
    kala re den trepeste iste stis genikes ke exete sovari sizitisi?

    kapios na to pai sta texnika amesos

    den 8a anex8oume tosi sovarotita stis genikes
    okso leme

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF