ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ....?????
Μπές σέ μιά άριστερή στροφή,άνοιξε άπότομα τό γκάζι μέ δευτέρα τρίτη άνάλογα μέ τά χιλιόμετρα καί στρίψε τό τιμόνι δεξιά......!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ........!!!!!!!!!
![]()
ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ....?????
Μπές σέ μιά άριστερή στροφή,άνοιξε άπότομα τό γκάζι μέ δευτέρα τρίτη άνάλογα μέ τά χιλιόμετρα καί στρίψε τό τιμόνι δεξιά......!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ........!!!!!!!!!
![]()
Φιλε καραμπολα οταν κατεβαζεις 1 -2 ταχυτητες και ταυτοχρονα το πλαγιαζεις λιγο οπως γραφεις
εχεις κανει τη
μιση δουλεια.Αυτο που ξεχνας ειναι να τσιμπας το μπροστα φρενο ουτος ωστε να εχεις το βαρος στο
μπροστα κι ελαφρο το πισω για να πλασαριστει.Τωρα οσον αφορα τον συμπλεκτη οσο τον αφηνεις
απλωνει το μηχανακι οσο τον μαζευεις μαζευεται.Α και μην ξεχασεις να κοιτας εκει που πρεπει..Καλη
προσπαθεια!!![]()
![]()
Εγώ εννοούσα ένα κείμενο που είναι και στο site μου που περιγράφει ένας εκπαιδευτής πως να το κάνεις με χωμάτινο με διάφορους τρόπους...
Μου φαίνεται χαζό να κάνεις τέτοια σε κατοικημένες περιοχές, όσο καλός και να νομίζεις ότι είσαι (εγώ δεν είμαι). Στα videogames άλλο, εκεί τα σκίζω τα πραπρά.
Μου έχει χρειαστεί όμως να το κάνω με πίσω φρένο για να γλυτώσω από κουτάκια που ήταν στο ρεύμα μου και βγήκε σε επαρχιακή στροφή και πήγαινα με λίγα... θυμίζω ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτές λένε να δοκιμάζεις στο χώμα ότι δίκυκλο καβαλάς για να έχεις μια ιδέα του τι γίνεται όταν μπλοκάρουν οι τροχοί, όταν ντριφτάρεις με γκάζι κλπ.
Με TUONO ???Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ....?????
Μπές σέ μιά άριστερή στροφή,άνοιξε άπότομα τό γκάζι μέ δευτέρα τρίτη άνάλογα μέ τά χιλιόμετρα καί στρίψε τό τιμόνι δεξιά......!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ........!!!!!!!!!
![]()
![]()
Χρειαζετε να στριψει και το τιμονι δεξια ανοιγωντας αποτομα το γκαζι ??? Την ωρα που μπαινει στην αριστερη στροφη ???![]()
Και μετα.......![]()
Εχω την εντυπωση οτι....
Θα του ερθει ο κωλος μπροστα σε χρονο ΤΤ και μετα.... Μονο θα ποναει......![]()
η απαντηση που εδωσε ο giorgos 19 ειναι και η πιο σωστη αναμεσα σε αλλες...
αναλογα την ποιοτητα του ασφαλτοταπητα... αλλες φορες θα χρειαστει να κατεβασεις μια ταχυτητα... αλλες δυο... κι αλλες καμια ...
παντα πρεπει να δινεις λιγη κλιση στην μηχανη......
το μπροστινο φρενο επισης βοηθαει... ειδικα σε καλη ασφαλτο ουτως ωστε να ελαφρωσει το πισω μερος επιτρεπωντας στον πισω τροχο να ντριφταρει ευκολοτερα....
γενικοτερα για να ντριφταρεις ... χρειαζονται smooth κινησεις....
ο συμπλεκτης θα ρυθμισει το ποσο θα ντριφταρεις και το ποσο ¨αποτομα¨ ...
βρες ενα αδειο parking η κανα δρομο με ελαχιστη κυκλοφορια για να δοκιμαζεις συνεχεια στον ιδιο ασφαλτοταπητα μεχρι να το ψιλοβρεις.... μν πας σε κανα γυαλοχαρτο και μετα σε κανα γυαλι και το πεταξεις κατω...
αν ειχες μονοδρομο τα παντα θα γινοντουσαν ευκολοτερα....
το πρωτο που θα σου συμβει θα ειναι να χοροπηδησει ο τροχος.... το δευτερο... να μπλοκαρεις τον πισω τροχο... γι αυτο δοκιμαζε τα με μετριες ταχυτητες και σε ευθειες οχι πριν καμια στροφη.....
κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!
Και σου εχω πει να φορας καλτσες ρε παιδι μου....Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR600R
To FZR driftarει χωρις συμπλεκτη
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Αρχικά δημιουργήθηκε από karabolas
Δεν είναι ωραίο να σε ξεφτιλίζουνε και πραγματικά, ένα ωραίο πρωί στην Λεωφόρο Κηφισίας ένας μάγκας με CBR1000R Fireblabe μου έκανε επίδειξη ντριφτάροντας ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Όταν εννοώ ντρίφταρε δεν εννοώ με γκάζι ή υπερστροφή.
Έκτοτε έχω λυσσάξει να καταφέρω να "πλασάρω" το πίσω τροχό δοκιμάζοντας :
1. να κατεβάσω απότομα ταχύτητα(ες) πλαγιάζοντας ελαφρά.....μπαααα
2. να μπλοκάρω το πίσω φρένο......μάλλον λάθος-game over
Πιστεύω πως θα σκάσω εάν δεν καταφέρω να πλασάρω το πίσω τροχό κατά το δοκούν. Δυστυχώς δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να οδηγήσω σε πίστα (αν και πολύ θα το ήθελα) αλλά ούτε να έχω συμβουλές από κάποιον και ότι έχω μάθει είναι αυτοδίδακτο (οδηγάω δίκυκλο περίπου 20 χρόνια).
Θα εκτιμούσα εάν κάποιος με αγωνιστική εμπειρία από motard ή πίστα ή όχι, μου εξηγούσε πως γίνεται να ντριφτάρης προοδευτικά τον πίσω τροχό. Θα ήταν καλό πριν φάω το TUONO μου (και την πάρτη μου φυσικά) σε κανέναν γυαλόδρομο.
![]()
Καλημέρα είμαι ο κάτοχος του CBR 1000 RR στην Λ.Κηφησίας
To drift αυτό που λές δεν το μαθένεις μέσα σε πίστα .
Γιατί η πίστα έχει πολύ καλό κράτημα (υπερκράτημα)
Το μαθένεις σε δρόμους που θεωρείς εσύ οικιους σε σενα με συντελεστη τριβης πλησιον του Μηδέν.
Δηλ Κιφησιας κτλ κτλ όλοι οι δρόμοι της Αττικής εκτός Αττικής Οδου.
Συμπληρώνω απο όλα τα παραπάνω πρέπει να πατας μπροστινό φρένο αρκετα ώστε να ξεφορτίζεται το βάρος απο τον πίσω τροχό και επίσεις με τα χέρια σου βοηθάς το τιμόνι για να πάρει την καταλλήλη κλήση το μηχανάκι .
είτε τραβόντας το ένα κλιπον είτε τραβώντας το άλλο κλιπον .
γιατι τρομαζεις τον κοσμο ρεμαλι?Αρχικά δημιουργήθηκε από fzr1000exup
Καλημέρα είμαι ο κάτοχος του CBR 1000 RR στην Λ.Κηφησίας
To drift αυτό που λές δεν το μαθένεις μέσα σε πίστα .
Γιατί η πίστα έχει πολύ καλό κράτημα (υπερκράτημα)
Το μαθένεις σε δρόμους που θεωρείς εσύ οικιους σε σενα με συντελεστη τριβης πλησιον του Μηδέν.
Δηλ Κιφησιας κτλ κτλ όλοι οι δρόμοι της Αττικής εκτός Αττικής Οδου.
δε μπορεις να οδηγησεις σαν ανθρωπος για μια φορα?
:rotflmao:![]()
:rotflmao:
Εσύ φιλαράκι να πας σε καμμιά πίστα (έχει μία στα Μέγαρα και μία στα Σέρρας) να μάθεις να οδηγείς και να σταματήσεις να κάνεις καγκουριές στους δρόμους....Αρχικά δημιουργήθηκε από fzr1000exup
Συμπληρώνω απο όλα τα παραπάνω πρέπει να πατας μπροστινό φρένο αρκετα ώστε να ξεφορτίζεται το βάρος απο τον πίσω τροχό και επίσεις με τα χέρια σου βοηθάς το τιμόνι για να πάρει την καταλλήλη κλήση το μηχανάκι .
είτε τραβόντας το ένα κλιπον είτε τραβώντας το άλλο κλιπον .
Κι όταν πας.... πάρε μας τηλ....
να έρθουμε να μας δείξεις κανένα πάτημα της προκοπής![]()
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Γεια σας παιδια. Διαβασα τον προβληματισμο σου φιλε μου κ αυτο που εχω να σου απαντησω ειναι το εξης. Αυτο που θες να κανεις ειναι αρκετα ευκολο αρκει να εχεις αναπτυξει πολυ καλη αισθηση στην μηχανη σου. Αυτο που θες να κανεις γινεται με κατεβασμα ταχυτητας κ λιγο φρενο. Αρχισε να κατεβαζεις στην αρχη ταχυτητα κ να αφηνεις αποτομα τον συμπλεχτη. Ψαχνε δρομους οι οποιοι να ειναι ολισθηροι. Δοκιμαζε να κανεις το κατεβασμα σε διαφορετικα σημεια στροφων για να δεις σε ποιο σημειο εχει περισοτερο φρεναρισμα ο κινητηρας σου. Δηλαδη στην αρχη κανε κατεβασμα απο τις 5.000 στροφες πχ. στον ιδιο δρομο μετα κανε απο τις 6. Θα δεις οτι οταν θα αφηνεις τον συμπλεχτη θα εχει διαφορετικο φρεναρισμα αναλογα με το που κανεις το κατεβασμα. Μπορει να γλιστρησει κιολας. Απλα ξεκινα ετσι χωρις πλαγιασμα κ φρενο για να αναπτυξεις την αισθηση του τι θα κανει η μηχανη οταν κανεις το αποτομο κατεβασμα. Μετα μπορεις να αρχισεις να πατας κ λιγο φρενο μαζι με το κατεβασμα το οποιο θα βοηθησει να χασει το λαστιχο την προσφυση του. Προσοχη ομως. Ο τροχος δν πρεπει να μπλοκαρει. Αυτο που γινεται ειναι να γυρναει ο τροχος με λιγοτερες στροφες απο αυτες που πρεπει να εχει για να κινειται με την ταχυτητα που εχεις ηδη κ ετσι θα γλιστρησει. Οταν αρχισεις να γλιστρας με κατεβασμα κ φρενο σε ευθεια πορεια τοτε θα αρχισεις να το κανεις κ σε στροφες σιγα σιγα. Δοκιμασε το απο 3η σε 2α η απο 2α σε 1η, οχι πιο πανω γιατι ειναι πιο δυσκολο κ πιο επικινδυνο. Αυτο ομως που θα πρεπει να κανεις πρωτα ειναι να εχεις απολυτη αισθηση της μηχανης σου σε καθε κατασταση, επιταχυνση, φρεναρισμα, γλιστρημα. Παντα με συναιση κ παντα εξοπλισμο. Αυτα, ελπιζω να βοηθησα.
Πραγματι βοηθαει, αλλα σε καμια περιπτωση μην δοκιμασεις να ντριφταρεις χρησιμοποιοντας κ μπροστινο αν δν εχεις μαθει πρωτα καλα να το κανεις χωρις αυτο. Αυτο σημαινει οτι ακομα δν εχεις την απαραιτητη αισθηση κ θα ειναι πολυ επικινδυνο να χρησιμοποιησεις μαζι κ το μπροστινο. Πριν το κανεις αυτο θα πρεπει να αναπτυξεις καλη αισθηση του φρεναρισματος κ του γλιστρηματος.Συμπληρώνω απο όλα τα παραπάνω πρέπει να πατας μπροστινό φρένο αρκετα ώστε να ξεφορτίζεται το βάρος απο τον πίσω τροχό
K κατι ακομα. Ρε παιδια γιατι τετοια επιθετικοτητα. Το παιδι προσπαθησε να απαντησει σε μια ερωτηση κ να βοηθησει. Το ντριφταρισμα οταν το μαθεις καλα ειναι απολυτα ελεγχομενο κ ειναι σχεδον το ιδιο ασφαλες με το να στριβεις χωρις να ντριφταρεις. Ομως οσοι δν αναπτυξουν αυτη την αισθηση που θελει για να το κανεις με απολυτη ασφαλεια δν μπορουν να καταλαβουν το ποσο ασφαλες κ το ποσο ευχαριστο ειναι να το κανεις.Εσύ φιλαράκι να πας σε καμμιά πίστα (έχει μία στα Μέγαρα και μία στα Σέρρας) να μάθεις να οδηγείς και να σταματήσεις να κάνεις καγκουριές στους δρόμους....