Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Ρύθμισμα βαλβιδων......

  1. #1
    Πολλά τα χρόνια... Το avatar του/της Antwnis
    Εγγραφή
    18/02/2003
    Μηνύματα
    274

    Ρύθμισμα βαλβιδων......

    Για κάθε μηχανάκι, ο κατασκευαστής του ορίζει τα διαστήματα που θα πρέπει να ελέγχονται οι βαλβίδες του και να ρυθμίζονται ανάλογα.
    Πρακτικά, ή8ελα να ρωτήσω, ποια είναι τα συμπτώματα απο τα οποία μπορεί να καταλάβει κανείς ότι οι βαλβίδες της μηχανής του θέλουν ρύθμισμα;
    Στην συγκεκριμενη περιπτωση, το μηχανακι μου είναι μονοκύλινδρο, πεναβάλβιδο TENERE 660 και ο κατασκευαστής ορίζει έλεγχο κάθε 6.000 χλμ. Έχω κάνει 13.000 από την τελευταία ρύθμιση και το μοτερ λειτουργεί μια χαρά. Business as usual, δηλαδή :smilea:
    Αλλα.... Μήπως θέλουν ρύθμισμα ?? Έχει κάνει και 66.000 χλμ συνολικα.

    Όλα είναι έτσι, μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αλλιώς! :a39:

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Πρακτικά, ή8ελα να ρωτήσω, ποια είναι τα συμπτώματα απο τα οποία μπορεί να καταλάβει κανείς ότι οι βαλβίδες της μηχανής του θέλουν ρύθμισμα;
    Αν τα διακενα ειναι μεγαλυτερα απ το κανονικο οι βαλβιδες χτυπανε και μεχρις ενος σημειου δεν υπαρχει προβλημα.

    Αν τωρα τα διακενα ειναι μικροτερα απ το κανονικο δεν υπαρχει κανενα συμπτωμα και αν το αφησεις μεχρι να γινουν πολυ μικρα (η και μηδενικα).....τον πουλο
    Οι βαλβιδες δεν ψυχονται αρκετα με αποτελεσμα να στραβωσουν και να μεινει καποια απο αυτες ανοιχτη...

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: Ρύθμισμα βαλβιδων......

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Antwnis
    ο κατασκευαστής ορίζει έλεγχο κάθε 6.000 χλμ. Έχω κάνει 13.000 από την τελευταία ρύθμιση και το μοτερ λειτουργεί μια χαρά.
    Ο "έλεγχος" ΔΕΝ σημαίνει αναγκαστικά "ρύθμιση" .....


    Υ.Γ.
    Στο δικό μου έχουν γίνει τουλάχιστον 5-6 έλεγχοι βαλβίδων από το συνεργείο (και άλλοι τόσοι από εμένα...) χωρίς ΚΑΜΙΑ ρύθμιση !!!
    (για να μην μας πρήζουν τα @@ κάτι βρωμοδίχρονοι ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4

    Re: Re: Ρύθμισμα βαλβιδων......

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ο "έλεγχος" ΔΕΝ σημαίνει αναγκαστικά "ρύθμιση" .....


    Υ.Γ.
    Στο δικό μου έχουν γίνει τουλάχιστον 5-6 έλεγχοι βαλβίδων από το συνεργείο (και άλλοι τόσοι από εμένα...) χωρίς ΚΑΜΙΑ ρύθμιση !!!
    (για να μην μας πρήζουν τα @@ κάτι βρωμοδίχρονοι ...)
    Tι δουλειά είχε στο συνεργείο?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Tι δουλειά είχε στο συνεργείο?
    Εθιμοτυπικές επισκέψεις ....!!!

    (πας, αφήνεις το μηχανάκι, πίνεις κανα-δυο καφέδες, λες να ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ, φεύγεις και το παίρνεις την άλλη μέρα - πλυμένο/γυαλισμένο !!)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Πολλά τα χρόνια... Το avatar του/της Antwnis
    Εγγραφή
    18/02/2003
    Μηνύματα
    274
    OK, δεν λεω, βοηθαει στη ψυχική ανάταση του αναβάτη να αφηνει το μοτορι του για ψυχο8εραπεία στο συνεργειο αλλα.....

    Περα απο το κλασσικο ενοχλητικο χτύπημα που μπορει να ακουσει κανεις απο τις βαλβίδες, τι αλλα συμπτώματα μπορει να παρατηρήσει που σημαίνουν οτι χρειάζονται ρύθμιση?
    Όλα είναι έτσι, μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αλλιώς! :a39:

  7. #7
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Antwnis
    OK, δεν λεω, βοηθαει στη ψυχική ανάταση του αναβάτη να αφηνει το μοτορι του για ψυχο8εραπεία στο συνεργειο αλλα.....

    Περα απο το κλασσικο ενοχλητικο χτύπημα που μπορει να ακουσει κανεις απο τις βαλβίδες, τι αλλα συμπτώματα μπορει να παρατηρήσει που σημαίνουν οτι χρειάζονται ρύθμιση?
    Το μηχανάκι σιγά-σιγά αλλα σταθερά παίρνει την κατιούσα:

    Αυξημένη κατανάλωση, μειωμένη ιπποδύναμη, θόρυβος. Ίσως και αυξημένη φθορά στον κύλινδρο, δεν ξέρω.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Antwnis
    OK, δεν λεω, βοηθαει στη ψυχική ανάταση του αναβάτη να αφηνει το μοτορι του για ψυχο8εραπεία στο συνεργειο αλλα.....

    Περα απο το κλασσικο ενοχλητικο χτύπημα που μπορει να ακουσει κανεις απο τις βαλβίδες, τι αλλα συμπτώματα μπορει να παρατηρήσει που σημαίνουν οτι χρειάζονται ρύθμιση?

    Αν τα διακενα ειναι μεγαλυτερα απ το κανονικο οι βαλβιδες χτυπανε
    Tι αλλο θες να ακουσεις για να δεις οτι θες ρυθμιση...Κανα ΓΚΡΑΟΥ ισως???

  9. #9
    Πολλά τα χρόνια... Το avatar του/της Antwnis
    Εγγραφή
    18/02/2003
    Μηνύματα
    274
    Dear FZR, επέμεινα πάλι στην ερώτηση μου ακριβώς γιατί δεν τις ακούω να χτυπάνε και γιαυτο ρωτησα για άλλα πι8ανα συμπτώματα.
    Οχι, το ΓΚΡΑΟΥ δεν 8ελς κα8όοολου να το ακούσω!
    Η κατανάλωση και το τραβηγμα πάντως είναι στα ίδια πλαίσια.









    :smilea:
    Όλα είναι έτσι, μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αλλιώς! :a39:

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Εγω πιστευω οτι η καταναλωση ισως αυξηθει λιγο αν τα διακενα μικρυνουν αλλα το μοτορι ισως παει καλυτερα μεχρι να σπασει...οποτε δεν μπορεις να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα απο τετοια συμπτωματα...

    Βεβαια για να σπασει πρεπει να το αφησεις πανω απο 50.000χλμ χωρις ρυθμιση πιστευω...

  11. #11

    Re: Re: Ρύθμισμα βαλβιδων......

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Στο δικό μου έχουν γίνει τουλάχιστον 5-6 έλεγχοι βαλβίδων από το συνεργείο (και άλλοι τόσοι από εμένα...) χωρίς ΚΑΜΙΑ ρύθμιση !!!
    (για να μην μας πρήζουν τα @@ κάτι βρωμοδίχρονοι ...)
    Η δική μου εμπειρία είναι η εξής :

    Αν το μοτόρι έχει κοκοράκια ΚΑΙ είσαι και περίεργος , τότε κοίταζέ τις που και που ...
    Στο Brossaki που έιχα για 40.000 Km στις 3-4 φορές που άνοιξα καπάκια ΜΙΑ φορά ΜΙΑ βαλβίδα ήθελε (όχι φανατικά -αυτό για τους μύστες του φίλλερ!)ρύθμιση .
    Σε VT 600 φίλου , μέχρι τα 80.000 Km , ανοίγαμε κάθε 10.000 τα καπάκια , ανοίγαμε και τα καπάκια απο τις μπύρες και "ψιλορυθμίζαμε "... Μετά σταματήσαμε το σπόρ , και ξαναελέγξαμε στα 150.000 Κm . Ήταν σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα ...

    Αν τώρα το μοτόρι έχει καπελώτα...
    Η δική μου γνώμη είναι να ΜΗΝ τα δίνουμε για ρύθμιση . ΚΑΘΟΛΟΥ .
    ΕΜΠΕΙΡΙΑ :
    Fiat uno Fire 1000cc
    Κατασκευαστής : Έλεγχος και Ρύθμιση ανα 20.000 κm.
    Haynes : Τα μοτόρια με καπελώτα (και αυτό είναι τέτοιο) ΔΕΝ χρειάζονται έλεγχο . Μόνο ΑΝ γίνει αποσυναρμολόγηση της κινηματικής(που τη θυμήθηκα τη φράση...)αλυσίδας , θέλει ρύθμιση.
    Εγώ : Ελέγχω στα 50.000 km . Όλα άψογα.
    Ελέχγω στα 200.000km . Όλα άψογα .
    Renault Laguna
    Κατασκευαστής : Έλεγχος και Ρύθμιση ανα 20.000 κm.
    Haynes : Τα μοτόρια με καπελώτα (και αυτό είναι τέτοιο) ΔΕΝ χρειάζονται έλεγχο . Μόνο ΑΝ γίνει αποσυναρμολόγηση της κινηματικής(που τη θυμήθηκα τη φράση...)αλυσίδας , θέλει ρύθμιση.
    Εγώ : Ελέγχω στα 80.000 km (πονήρεψα βλέπετε ..). Όλα άψογα.
    Πάμε τώρα στα μηχανάκια ...
    Yamaha XS 400 doch .
    Κατασκευαστής : Έλεγχος και Ρύθμιση ανα 12.000 κm.
    Εγώ : Στα 1.000 - ΟΚ
    Στα 10.000 - ΟΚ και μάλιστα βγάζω όλα τα καπελώτα τα γράφω κάπου και βλέπω ότι αν αγοράσω 4-5 νούμερα ακόμη τότε αν χρειαστώ την επόμενη φορά ρύθμιση ,δεν θα χρειάζεται να τρέχω στην Πειραιώς(Εκεί ήταν η Yamaha -για να μαθαίνουν οι νεώτεροι) .
    Συνεχίζω με τον ίδιο ρυθμό τα σέρβις και φτάνω στα 80.000 Κm . Το μηχανάκι Πήγαινε Γαμιόντας και οι βαλβίδες ήταν ΠΑΝΤΑ ΟΚ .
    Τότε τρύπησε το πιστόνι (για την ακρίβεια ράγισε ) , αλλάχτηκε και έχοντας ήδη διαβάσει το Haynes ρύθμισα για τελευταία φορά τις βαλβίδες (μου χρειάστηκε το ένα καπελώτο ) κατά τη συναρμολόγηση του μοτέρ και έκτοτε ΔΕΝ ξανασχολήθηκα με τις Βαλβίδες ( μέχρι τα 130.000 Κm - που το έδωσα .)
    Τα καπελώτα και το ειδικό εργαλείο που πατούσε τα ποτηράκια τα έχω και τα δείχνω στούς φίλους κάθε φορά που μου λένε πώς τους χρεώσανε στο σέρβις και 2-3 καπελώτα (
    )
    Σε Gpz φίλου ελέχγθηκαν μια φορά στα 60.000 Κμ , ήταν ΟΚ και απο τότε ΔΕΝ...
    Στο ZZR του αδερφού μου ΔΕΝ έχουν ελεγχθεί ΚΑΘΟΛΟΥ 40.000 κm και Μαμάει ...
    Στο VFR μου (24.000)ΔΕΝ και ΟΥΤΕ πρόκειται ...

    Και για να κλείνει το Θέμα : Μια βόλτα στο δίκτυο και ολίγο διάβασμα θα σας πείσει ότι έτσι έχουν τα πράματα ...(Αρκεί να μπορείτε να αποκωδικοποιείτε αυτά που διαβάζετε στα forum - Ακόμα θυμάμαι τη φάση στο συνεργείο όπου ο Μάστορας φωνάζει στο μαστορόπουλο - Ρε Νίκο , καθάρισε το καπάκι να φαίνεται ότι ρυθμίσαμε τις Βαλβίδες...)

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605


    Σωστος ετσι ειναι κυριως τα χονδα

    Για μονοκυλινδρο ομως και αεροψυκτο και με κοντρα παξιμαδι στις βαλβιδες αλλαζουν τα πραγματα...

    Κ εγω στο zxr400 μου, που εχει τωρα 190.000χλμ δεν ξερω τι εκαναν οι προηγουμενοι αλλα σε μενα ηθελαν 3 βαλβιδες ρυθμιση καθε 30.000χλμ απαραδεκτα πραγματα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: Re: Re: Ρύθμισμα βαλβιδων......

    Αρχικά δημιουργήθηκε από lzkl
    Αν το μοτόρι έχει κοκοράκια ΚΑΙ είσαι και περίεργος , τότε κοίταζέ τις που και που ...
    Ούτε το Laverda ούτε το ΚΤΜ ...!!!

    (γιατί με κάνεις quote λοιπόν ???)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14

    Re: Re: Re: Re: Ρύθμισμα βαλβιδων......

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ούτε το Laverda ....

    (γιατί με κάνεις quote λοιπόν ???)
    Είχαν ανακαλυφθεί τα καπελώτα τότε ;;;

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: Re: Re: Re: Re: Ρύθμισμα βαλβιδων......

    Αρχικά δημιουργήθηκε από lzkl
    Είχαν ανακαλυφθεί τα καπελώτα τότε ;;;
    Προφανώς όχι ...!!!

    (δανειζόμασταν ωστήρια από αστεροειδείς κινητήρες για εκκεντροφόρο στο πλάϊ, μέχρι που τελείωσε το απόθεμα στην βάση της Λάρισας και αναγκαστήκαμε να τον βάλουμε επικεφαλής - μετά κοκορακίων και πιανολών, βεβαίως βεβαίως ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Cbf και ρύθμισμα βαλβίδων
    από Nikokun στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2013, 20:17
  2. ΧΤ 600 - ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
    από apsogos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2011, 10:57
  3. Ρύθμισμα βαλβίδων & παίρνει δύσκολα
    από MikeG στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2010, 13:31
  4. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2009, 15:19
  5. Διακενα βαλβιδων Help ! (CBR 400 AERO μοντ. 1986)
    από Stayros2 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2004, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF