Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: Ρύθμισμα βαλβίδων & παίρνει δύσκολα

  1. #1
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    Ρύθμισμα βαλβίδων & παίρνει δύσκολα

    Χθες το ΚΤΜ 400 ήταν για full service. Εγώ παρών.
    Το παλικάρι φάνηκε ιδιαίτερα προσεχτικός και καλός στη δουλειά του. Ρύθμισε βαλβίδες & όπως μου είπε και μου έδειξε οι πίσω ήταν πολύ πατημένες. Έτσι τις άφησε όπως μου είπε λίγο πιο "χαλαρές". Αν δε κάνω λάθος πίσω 10 και μπροστά 12.

    Το μηχανάκι μέχρι πριν έπαιρνε με τη πρώτη, άντε τη δεύτερη μανιβελιά. Ακόμα και μετά από πτώση έπαιρνε αμέσως.
    Σήμερα πήγαμε βολτίτσα enduro. Το πρωί πήρε αμέσως, όπως και μετά από μερικές στάσεις. Ξαφνικά και ενώ ήταν ζεστό μουλάρωσε. Δεν έπαιρνε με τίποτα. Σα μπουκωμένο. Ποτέ δε το είχε κάνει αυτό. Μέχρι το τέλος της βόλτας μουλάρωσε άλλες 3 φορές. Οι 2 μετά από τούμπα. Όπως ξαναγράφω στο παρελθόν ακόμα και μετά από τούμπα όλα οκ. Έπαιρνε με τη μια.

    Ένας φίλος μου είπε ότι φταίνε οι βαλβίδες. Έχει λογική? Δε ξέρω..
    Επίσης καθάρισε carb και αυτό φάνηκε. Δούλευε στρωτά.
    Άλλη μια πληροφορία είναι ότι οι βαλβίδες τώρα ακούγονται να κροταλίζουν. Πριν τίποτα.

    Για πείτε...

    Ευχαριστώ.


  2. #2
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    μαλλον παραεκλεισε καποια βαλβιδα...ναι εχει λογικη...

  3. #3
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Μήπως άφησε παραπάνω την εξαγωγής ανοιχτή?

    Αλλιώς συνήθως αυτό συμβαίνει από πολύ κλειστές αλλά αυτό αποκλείεται μιας και με την χρήση κλείνουν συνήθως και άρα αποκλείεται να της έκλεισε πιο πολύ.

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Μήπως άφησε παραπάνω την εξαγωγής ανοιχτή?

    Αλλιώς συνήθως αυτό συμβαίνει από πολύ κλειστές αλλά αυτό αποκλείεται μιας και με την χρήση κλείνουν συνήθως και άρα αποκλείεται να της έκλεισε πιο πολύ.

    Ναι, αυτό μου είπε ότι έκανε, την πίσω (εξαγωγή) την άφησε 10mm από 12 που λέει το manual, επειδή είχε πατηθεί πολύ, εξαιτίας του προηγούμενου μ@λ@κ@ μηχανικού.

    Θα του βάλω και μπαταρία new & ελπίζω να παίρνει άνετα, γιατί όταν έχεις φάει το βρόντο στο ανηφορικό και βαράς μανιβέλα και δε παίρνει δε λέει κάστανο..

  5. #5
    Δεν πόναει!!! Το avatar του/της caesarsk
    Εγγραφή
    21/07/2005
    Μηνύματα
    1.200
    Και εμενα για κατι ΠΟΛΥ κλειστο μου φαινεται....ξανακοιτα τες
    Ο μοναδικός στην Ελλάδα που έχει κάνει backflip με ΒΜW R1200GS, με μάρτυρες.

    ΠΟΝΕΣΕ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΠΟΛΥ!!!!

    -ΘΩΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ;
    -Ο ΘΩΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ...ΕΜΕΙΣ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ Μ@Λ@ΚΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ταδε εφη trooper)


    Μανο...το τσιπουρο σε περιμενει ρε φιλε σπιτι μου...


    ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ. ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!

  6. #6
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Οπότε θα πρέπει να χαλαρώσει τις 0,10 να τις κάνει 0,12mm?

    & μια ερώτηση να μαθαίνω. Βαλβίδες εισαγωγής λέμε αυτές που ουσιαστικά είναι οι πίσω? Αυτές δηλαδή που είναι πιο κοντά στο πίσω τροχό, & εξαγωγής τις μπροστά? Ή ανάποδα?

    Ευχαριστώ.

  7. #7
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Οπότε θα πρέπει να χαλαρώσει τις 0,10 να τις κάνει 0,12mm?

    & μια ερώτηση να μαθαίνω. Βαλβίδες εισαγωγής λέμε αυτές που ουσιαστικά είναι οι πίσω? Αυτές δηλαδή που είναι πιο κοντά στο πίσω τροχό, & εξαγωγής τις μπροστά? Ή ανάποδα?

    Ευχαριστώ.
    aytew poy ειναι στην εξατμιση ειναι η εξαγωγης...

    σε σενα οι μπροστα φανταζομαι, οπως και σχεδον σε ολα τα μηχανακια...

    μετα το ρυθμισμα ηταν ησυχο το μοτερ ετσι?

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Εγω γτ νομιζω οτι δεν φταινε οι βαλβιδες

  9. #9
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    aytew poy ειναι στην εξατμιση ειναι η εξαγωγης...

    σε σενα οι μπροστα φανταζομαι, οπως και σχεδον σε ολα τα μηχανακια...

    μετα το ρυθμισμα ηταν ησυχο το μοτερ ετσι?
    Κροτάλιζε θα έλεγα. Ακουγόντουσαν κάπως.
    Όταν του το είπα μόλις έκλεισε το μοτέρ και το βάλαμε μπροστά, ακουγόντουσαν λίγο και μου λέει έτσι πρέπει να ακούγονται λίγο.
    Σήμερα που το έκανα βόλτα στα ανοιχτά κομμάτια μπορώ να πω ότι τις άκουγα.

    Ψάχνω τώρα και στο ktmtalk και το διάκενο λένε πρέπει να είναι 0,12mm , οπότε τις ρύθμισε οκ. Εκτός από αυτές που τις άφησε 0,10mm για περισσότερες ανοχές όπως είπε, επειδή ήταν πατημένες πολύ, ώστε να μη γίνει καμιά ζημιά.

    Λες να τα λέω ανάποδα?

  10. #10
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Εγω γτ νομιζω οτι δεν φταινε οι βαλβιδες
    & τι πιστεύεις ότι φταίει?

  11. #11
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    μου είπε ότι έκανε, την πίσω (εξαγωγή) την άφησε 10mm από 12 που λέει το manual, :
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    ...τις 0,10 να τις κάνει 0,12mm?
    Mike, θα σε δείρω...







    Σημ: Έλεγχος στα εύκολα πρώτα και ΜΕΤΑ βαλβίδες.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Κροτάλιζε θα έλεγα. Ακουγόντουσαν κάπως.
    Όταν του το είπα μόλις έκλεισε το μοτέρ και το βάλαμε μπροστά, ακουγόντουσαν λίγο και μου λέει έτσι πρέπει να ακούγονται λίγο.
    Σήμερα που το έκανα βόλτα στα ανοιχτά κομμάτια μπορώ να πω ότι τις άκουγα.

    Ψάχνω τώρα και στο ktmtalk και το διάκενο λένε πρέπει να είναι 0,12mm , οπότε τις ρύθμισε οκ. Εκτός από αυτές που τις άφησε 0,10mm για περισσότερες ανοχές όπως είπε, επειδή ήταν πατημένες πολύ, ώστε να μη γίνει καμιά ζημιά.

    Λες να τα λέω ανάποδα?
    Το "πατημενες πολυ" δεν το καταλαβαινω...Αλλα αν σε βοηθαει και στο δικο μου lc4 τις ρυθμιζουμε με μικροτερο διακενο για να μην υπαρχει ο κινδυνος να δουλευει με ξερυθμιστες εως το επομενο σερβις...
    Μου το ειπε ο μηχανικος μου και επειδη μου φανηκε παραξενο ρωτησα και τον εξουσιοδοτημενο και μου ειπε οτι κανει το ιδιο...Για 0.02mm μιλαμε λιγοτερο...Κ δεν ειχα ποτε προβλημα εκκινησης...


    Δεν ξερω αν ειναι τεχνικα αποδεκτο αυτο,αλλα ετσι κανουν ετσι λεω...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    & τι πιστεύεις ότι φταίει?
    Κανενα carb ισως... Ριξε και καμια ματια στις φυσες αν ειναι ολες οκ...

  14. #14
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Mike, θα σε δείρω...







    Σημ: Έλεγχος στα εύκολα πρώτα και ΜΕΤΑ βαλβίδες.
    Ίσως σε αυτό που παραθέτεις να τα λέω λάθος.
    Από όσο έχω ψάξει και οι εισαγωγής και οι εξαγωγής πρέπει να έχουν διάκενο 0,12mm. Τώρα αυτές που ήταν πατημένες πολύ τις άφησε πιο χαλαρές... Αλλά θυμάμαι να μου λέει για 0,10 τις μεν (έχω μπερδευτεί ποιες) και 0,12 τις δε..

    Οι μόνες εργασίες που έγιναν στο μηχανάκι ήταν αλλαγή ψυκτικού, βλαβίδες, λάδια, μπουζί και καθάρισμα carb. Μέχρι και τη προηγούμενη έπαιρνε μπρος με μανιβέλα για πλάκα, ειδικά ζεστό.
    Οπότε μάλλον από τις βαλβίδες είναι.. Αν πατήσουν, λογικά δε θα στρώσει..?

  15. #15
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Το "πατημενες πολυ" δεν το καταλαβαινω...Αλλα αν σε βοηθαει και στο δικο μου lc4 τις ρυθμιζουμε με μικροτερο διακενο για να μην υπαρχει ο κινδυνος να δουλευει με ξερυθμιστες εως το επομενο σερβις...
    Μου το ειπε ο μηχανικος μου και επειδη μου φανηκε παραξενο ρωτησα και τον εξουσιοδοτημενο και μου ειπε οτι κανει το ιδιο...Για 0.02mm μιλαμε λιγοτερο...Κ δεν ειχα ποτε προβλημα εκκινησης...


    Δεν ξερω αν ειναι τεχνικα αποδεκτο αυτο,αλλα ετσι κανουν ετσι λεω...
    Το πατημένες πολύ μάλλον εννοεί ότι το διάκενο ήταν πολύ κάτω από το αποδεκτό όριο.
    Κάτι αντίστοιχο μου είπε και αυτός. Ότι βάζουμε μια "μέση τιμή", ώστε να είμαστε οκ.
    Το carb το καθάρισε, αλλά δεν άλλαξε από όσο είδα ρυθμίσεις.

    Επίσης με ανησυχεί ότι σήμερα τις άκουγα θα έλεγα να κροταλίζουν κάπως. Πριν δεν ακουγόταν τίποτα. Αλλά ήταν ξερύθμιστες.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Cbf και ρύθμισμα βαλβίδων
    από Nikokun στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2013, 20:17
  2. ΧΤ 600 - ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
    από apsogos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2011, 10:57
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2009, 15:19
  4. Ρύθμισμα βαλβιδων......
    από Antwnis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2007, 12:50
  5. Διακενα βαλβιδων Help ! (CBR 400 AERO μοντ. 1986)
    από Stayros2 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2004, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF