Γιατί, είχε τίποτα γερμανικό η bmw που είχα;Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Εκτός από τη σημαία, τίποτα Αγγλικό έχει το μηχανάκι σου?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Γιατί, είχε τίποτα γερμανικό η bmw που είχα;Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Εκτός από τη σημαία, τίποτα Αγγλικό έχει το μηχανάκι σου?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Ποσο παει το μαλλι banditgr?Αρχικά δημιουργήθηκε από banditgr
an pantos theleis ekentroforous apo cbr600F3 98 yparxoun.....
Για του λογου του αληθες, μετα απο τετιες αλαγες που προτινει ο σαπιλα, χρειαζεται και ρυθμιση για συγχρονισμο των καρμπυρατερ?
Kαλό θα ήταν.
Χρειάζεσαι όμως οργανα γι αυτό.
Εγω εχω το Carbtune, καλό και φτηνό (σχετικά).
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
exeis pm.Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
Ποσο παει το μαλλι banditgr?
Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.
Επειδη ειμαι και εγω στα ρυθμισματα![]()
Δηλαδη ο επομενος που θα προσπαθειτε να βρητε τι σκατα επαθε το ριμαδι του και δεν τραβαει![]()
Οταν ελευθερωσουμε το φιλτροκουτι χωρις να αλλαξουμε το σχημα του δηλαδη αν πχ μεγαλωσουμε την εισαγωγη του, τοτε σε ποιο φασμα στροφων του κινητηρα φτωχαινουμε το μειγμα???
Αναλογικα σε ολο ή στις ψηλες στροφες κυριως??
![]()
Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με......
Αναλογικά σε ολο το φάσμα αλλα το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει χαμηλά.Αρχικά δημιουργήθηκε από vasilisFZ
Επειδη ειμαι και εγω στα ρυθμισματα![]()
Δηλαδη ο επομενος που θα προσπαθειτε να βρητε τι σκατα επαθε το ριμαδι του και δεν τραβαει![]()
Οταν ελευθερωσουμε το φιλτροκουτι χωρις να αλλαξουμε το σχημα του δηλαδη αν πχ μεγαλωσουμε την εισαγωγη του, τοτε σε ποιο φασμα στροφων του κινητηρα φτωχαινουμε το μειγμα???
Αναλογικα σε ολο ή στις ψηλες στροφες κυριως??
![]()
Γι' αυτό είναι απαραίτητη η ρύθμιση προς πιο πλούσιο μίγμα.
Ορκισμένος σιδερόκωλος!
Για μισο γιατι εδω διαφωνω.Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Αναλογικά σε ολο το φάσμα αλλα το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει χαμηλά.
Γι' αυτό είναι απαραίτητη η ρύθμιση προς πιο πλούσιο μίγμα.![]()
Κατ αρχας εχω δοκιμασει την μηχανη χωρις το καπακι στο φιτροκουτι και ενω χαμηλα δουλευε κανονικα δεν ανεβαζε πανω απο 7000σαλ.
Επισης εχω δοκιμασει με την μιση εισαγωγη κλειστη με ταινια και το αποτελεσμα ηταν παρομοιο.
Αρα η γνωμη μου ειναι οτι σιγουρα επιρεαζει τις ψηλες αλλα αυτο το θελω γιατι εχω μεγαλα ζιγκλερ.
Το θεμα ειναι τι θα γινει στις μεσαιες??....![]()
Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με......
επειδή ψιλομπερδεύτηκα![]()
έχω κι εγω ένα CBF600 και λέω να προχωρήσω σε αλλαγή εξάτμισης, φίλτρου και dynojet kit.
μετά απο όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να μη δουλεύει σωστά; (αφού βέβαια ρυθμιστούν σωστά τα καρμπς)
Θα πρέπει να κάνω κόσκινο το φιλτροκούτι;
Θα ανέβω σε κανένα βουνό και θα τα παίξει;
![]()
![]()
Αν ρυθμιστεί σωστά το καρμπυρατερ θα δουλευει σωστά, αλλά ισως (κατα τη γνωμη μυ σίγουρα) είναι πιο ευαίσθητο στις κλιματικές και υψομετρικές διαφορές.Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
επειδή ψιλομπερδεύτηκα![]()
έχω κι εγω ένα CBF600 και λέω να προχωρήσω σε αλλαγή εξάτμισης, φίλτρου και dynojet kit.
μετά απο όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να μη δουλεύει σωστά; (αφού βέβαια ρυθμιστούν σωστά τα καρμπς)
Θα πρέπει να κάνω κόσκινο το φιλτροκούτι;
Θα ανέβω σε κανένα βουνό και θα τα παίξει;
![]()
![]()
Μιλάμε όμως για extreme καταστάσεις, οχι γοα τον Αγιο Στέφανο τον Οκτωβριο όπως ο φίλος πιο πάνω.
Το φιλτροκούτι θα πρέπει να το ανοίξεις κατα πάσα πιθανότητα για να μπορέσει να ρυθμιστεί το σύστημα.
Σκέψου το ετσι.
Bαζεις εξάτμιση ανοιχτή, και ρίχνεις και παραπάνω βενζίνη. Θέλεις λοιπόν και παραπάνω αέρα αφού η εξάτμιση μπορεί πλέον να βγάλει παραπάνω καυσαέρια στην μονάδα του χρόνου και εχεις βάλει και extra κάυσιμο.
Aν το φίλτρο που θα βάλεις είναι τόσο ανοιχτό που να φτάνει, εχει καλώς από πλευράς μίγματος, αλλά τότε θα ειχες πρόβλημα με σωματίδια που θα περνανε απο το φίλτρο.
Αν το φίλτρο ειναι λίγο πιο ανοιχτό απο το μαμίσιο, λογικά δεν θα φτάνει ο αέρας, οπότε ανοίγεις τρύπες και αναπνέει καλύτερα.
Να πω την αλήθεια, επειδή εχω χρησιμοποιήσει KN, δεν εχω πειστεί για την διαφορά σε απόδοση.
Απλά συμφέρει επειδή το πλένεις και το ξαναχρησιμοποιείς επ άπειρον.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αν ρυθμιστεί σωστά το καρμπυρατερ θα δουλευει σωστά, αλλά ισως (κατα τη γνωμη μυ σίγουρα) είναι πιο ευαίσθητο στις κλιματικές και υψομετρικές διαφορές.Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
επειδή ψιλομπερδεύτηκα![]()
έχω κι εγω ένα CBF600 και λέω να προχωρήσω σε αλλαγή εξάτμισης, φίλτρου και dynojet kit.
μετά απο όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να μη δουλεύει σωστά; (αφού βέβαια ρυθμιστούν σωστά τα καρμπς)
Θα πρέπει να κάνω κόσκινο το φιλτροκούτι;
Θα ανέβω σε κανένα βουνό και θα τα παίξει;
![]()
![]()
Μιλάμε όμως για extreme καταστάσεις, οχι γοα τον Αγιο Στέφανο τον Οκτωβριο όπως ο φίλος πιο πάνω.
Το φιλτροκούτι θα πρέπει να το ανοίξεις κατα πάσα πιθανότητα για να μπορέσει να ρυθμιστεί το σύστημα.
Σκέψου το ετσι.
Bαζεις εξάτμιση ανοιχτή, και ρίχνεις και παραπάνω βενζίνη. Θέλεις λοιπόν και παραπάνω αέρα αφού η εξάτμιση μπορεί πλέον να βγάλει παραπάνω καυσαέρια στην μονάδα του χρόνου και εχεις βάλει και extra κάυσιμο.
Aν το φίλτρο που θα βάλεις είναι τόσο ανοιχτό που να φτάνει, εχει καλώς από πλευράς μίγματος, αλλά τότε θα ειχες πρόβλημα με σωματίδια που θα περνανε απο το φίλτρο.
Αν το φίλτρο ειναι λίγο πιο ανοιχτό απο το μαμίσιο, λογικά δεν θα φτάνει ο αέρας, οπότε ανοίγεις τρύπες και αναπνέει καλύτερα.
Να πω την αλήθεια, επειδή εχω χρησιμοποιήσει KN, δεν εχω πειστεί για την διαφορά σε απόδοση.
Απλά συμφέρει επειδή το πλένεις και το ξαναχρησιμοποιείς επ άπειρον.
Επίσης είναι παρατηρημένο γενικά, οτι τα Honda εχουν πολύ μελετημένη αναπνοή και τα φίλτρα τους ειναι οτι πρέπει.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αν ρυθμιστεί σωστά το καρμπυρατερ θα δουλευει σωστά, αλλά ισως (κατα τη γνωμη μυ σίγουρα) είναι πιο ευαίσθητο στις κλιματικές και υψομετρικές διαφορές.
Μιλάμε όμως για extreme καταστάσεις, οχι γοα τον Αγιο Στέφανο τον Οκτωβριο όπως ο φίλος πιο πάνω.
Το φιλτροκούτι θα πρέπει να το ανοίξεις κατα πάσα πιθανότητα για να μπορέσει να ρυθμιστεί το σύστημα.
Σκέψου το ετσι.
Bαζεις εξάτμιση ανοιχτή, και ρίχνεις και παραπάνω βενζίνη. Θέλεις λοιπόν και παραπάνω αέρα αφού η εξάτμιση μπορεί πλέον να βγάλει παραπάνω καυσαέρια στην μονάδα του χρόνου και εχεις βάλει και extra κάυσιμο.
Aν το φίλτρο που θα βάλεις είναι τόσο ανοιχτό που να φτάνει, εχει καλώς από πλευράς μίγματος, αλλά τότε θα ειχες πρόβλημα με σωματίδια που θα περνανε απο το φίλτρο.
Αν το φίλτρο ειναι λίγο πιο ανοιχτό απο το μαμίσιο, λογικά δεν θα φτάνει ο αέρας, οπότε ανοίγεις τρύπες και αναπνέει καλύτερα.
Να πω την αλήθεια, επειδή εχω χρησιμοποιήσει KN, δεν εχω πειστεί για την διαφορά σε απόδοση.
Απλά συμφέρει επειδή το πλένεις και το ξαναχρησιμοποιείς επ άπειρον.
Επίσης είναι παρατηρημένο γενικά, οτι τα Honda εχουν πολύ μελετημένη αναπνοή και τα φίλτρα τους ειναι οτι πρέπει.![]()
![]()
Λογικα οχι γιατι ολα αυτα εχουν προδιαγραφες για το cbf και ειναι πακεταρισμενα.Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
επειδή ψιλομπερδεύτηκα![]()
έχω κι εγω ένα CBF600 και λέω να προχωρήσω σε αλλαγή εξάτμισης, φίλτρου και dynojet kit.
μετά απο όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να μη δουλεύει σωστά; (αφού βέβαια ρυθμιστούν σωστά τα καρμπς)
Θα πρέπει να κάνω κόσκινο το φιλτροκούτι;
Θα ανέβω σε κανένα βουνό και θα τα παίξει;
![]()
![]()
Εγω δυστηχως επεξα μονο με κεντρικο ζιγκλερ για την ωρα και απο οτι βλεπω, το μηχανακι με φουλ ανοιγμα γκαζιου δε πεζει καλλα. Οταν ανιγω στα 2-3/4 λειτουργει μια χαρα με δυναμη. Ειναι ωρα να βρω κανα μηχανικο που να εχει ορεξη να ασχοληθει λιγο μου φενεται..
Πολύ σημαντικό να έχεις μηχανικό που να θέλει να ασχοληθεί,Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
Λογικα οχι γιατι ολα αυτα εχουν προδιαγραφες για το cbf και ειναι πακεταρισμενα.
Εγω δυστηχως επεξα μονο με κεντρικο ζιγκλερ για την ωρα και απο οτι βλεπω, το μηχανακι με φουλ ανοιγμα γκαζιου δε πεζει καλλα. Οταν ανιγω στα 2-3/4 λειτουργει μια χαρα με δυναμη. Ειναι ωρα να βρω κανα μηχανικο που να εχει ορεξη να ασχοληθει λιγο μου φενεται..
αν θέλεις στείλε μου με pm που το πηγαίνεις.