Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 59

Θέμα: Καρμπυρατερ, Χειμωνας, Υψομετρο.

  1. #1

    Καρμπυρατερ, Χειμωνας, Υψομετρο.

    Καθως ανεβαινα σημερα, στη δουλεια μου, Αγιο Στεφανο, λιγο πριν την εξοδο απο την εθνικη, το γκαζι σταματησε να υπακουει σωστα και η μηχανη ειχε αρυθμιες. Αυτο φυσικα οφειλεται στο γεγονος οτι εχω καρμπυρατερ, στο κρυο αερα και στη διαφορα του υψομετρου. Τι μπορει να κανει ενας χρηστης μηχανης με καρμπυρατερ σε περιπτωση που θελει να ταξιδεψει υπο τετοιες συνθηκες χωρις να πειραξει τα ενδωτερα του καρμπυρατερ (βελονα, κεντρικο ζιγκλερ κτλ κτλ)?

  2. #2


    Ουτε πολύ κρύο έχει ουτε ειναι κανενα φοβερό υψόμετρο ο Αγ. Στεφανος (600 μέτρα βαρια...)
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #3
    Εχω κανει αλαγη το κεντρικο ζιγκλερ (3/4-φουλ) σε 5 νουμερο μεγαλυτερο. Ισως να μην εχει ρυθμιστει σωστα η βιδα του αερα τοτε υποθετω καπτεν?

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Εχω κανει αλαγη το κεντρικο ζιγκλερ (3/4-φουλ) σε 5 νουμερο μεγαλυτερο. Ισως να μην εχει ρυθμιστει σωστα η βιδα του αερα τοτε υποθετω καπτεν?
    Ειλικρινά δεν εχω ιδέα... Διάβασε τις διατριβές του Oldman με τιτλο "Εξαεριωτής" στα "Τεχνικά 'Αρθρα"

    Απλά μου φάνηκε περίεργο να κομπιάζει με αυτές τις συνθήκες... δλδ Γενάρη σε βουνό θα σβήσει;
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    Και μενα μου φανηκε περιεργο καπετανιε. Το προβλημα το εκανε ακριβως κατω απο τη γεφυρα που περναει το τρενο, μεχρι και τιν εξοδο. Με το που μπηκα στην εξοδο ολα μια χαρα.. Εκτος βεβαια αν η βενζινη που εβαλα σημερα το πρωι απο πρατηριο της SHELL ηταν ΓΤΠ..

    Παω να ριξω μια ματια στο αρθρο του παππου και επανερχομαι!

  6. #6
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Μια πρόχειρη και γρήγορη λύση: Έχε ενα κατσαβίδι κάτω απ' τη σέλα σου και ρύθμιζε το απ' τη βίδα του μίγματος οταν χρειαστεί. 1ως λεπτού δουλειά.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  7. #7
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Μια πρόχειρη και γρήγορη λύση: Έχε ενα κατσαβίδι κάτω απ' τη σέλα σου και ρύθμιζε το απ' τη βίδα του μίγματος οταν χρειαστεί. 1ως λεπτού δουλειά.
    Αυτή δε ρυθμίζει το μείγμα στη περιοχή του ρελαντί;
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204

    Re: Καρμπυρατερ, Χειμωνας, Υψομετρο.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Καθως ανεβαινα σημερα, στη δουλεια μου, Αγιο Στεφανο, λιγο πριν την εξοδο απο την εθνικη, το γκαζι σταματησε να υπακουει σωστα και η μηχανη ειχε αρυθμιες. Αυτο φυσικα οφειλεται στο γεγονος οτι εχω καρμπυρατερ, στο κρυο αερα και στη διαφορα του υψομετρου. Τι μπορει να κανει ενας χρηστης μηχανης με καρμπυρατερ σε περιπτωση που θελει να ταξιδεψει υπο τετοιες συνθηκες χωρις να πειραξει τα ενδωτερα του καρμπυρατερ (βελονα, κεντρικο ζιγκλερ κτλ κτλ)?
    Το πρόβλημα είναι τελείως άσχετο με το υψόμετρο και την θερμοκρασία, είναι όμως σχετικό με το οτι εχεις καρμπυρατερ και οτι το εχεις πειράξει κιόλας.

    Λες οτι εχεις βάλει κύριο ζιγκλέρ 5 νούμερα πάνω. Αυτο γιατί το έκανες?
    Αλλαξες φίλτρο αέρα, εξάτμιση, ολα τα παραπάνω???
    Πως κατέληξες στο 5 νούμερα παραπάνω? Το λέω γιατί δεν ειναι και λίγο. Ας πούμε πήγες από 105 σε 110.
    Τα νούμερα είναι στις ίδιες μονάδες? Το λέω γιατί αν δεν εβαλες ζιγκλέρ του ίδιου κατασκευαστή κι εβαλες πχ Dynojet, τα νούμερα ειναι αλλα αντ αλλων και μπορεί να εχεις στην ουσία 15 νούμερα παραπάνω.

    Πάντως σε γενικές γραμμές, αν η μοτοσυκλέτα σου ειναι ενταξει σε κανονικές συνθήκες και πρόκειται να πας στα Ιμαλάια, καλό είναι να εχεις μαζί σου αλλα ζιγκλέρ, κι ενα κατσαβίδι :wave:
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Από 105 σε 110 είναι (προφανώς Mikuni) είναι 1 νούμερο πάνω.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #10

    Re: Re: Καρμπυρατερ, Χειμωνας, Υψομετρο.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Το πρόβλημα είναι τελείως άσχετο με το υψόμετρο και την θερμοκρασία, είναι όμως σχετικό με το οτι εχεις καρμπυρατερ και οτι το εχεις πειράξει κιόλας.

    Λες οτι εχεις βάλει κύριο ζιγκλέρ 5 νούμερα πάνω. Αυτο γιατί το έκανες?
    Αλλαξες φίλτρο αέρα, εξάτμιση, ολα τα παραπάνω???
    Πως κατέληξες στο 5 νούμερα παραπάνω? Το λέω γιατί δεν ειναι και λίγο. Ας πούμε πήγες από 105 σε 110.
    Τα νούμερα είναι στις ίδιες μονάδες? Το λέω γιατί αν δεν εβαλες ζιγκλέρ του ίδιου κατασκευαστή κι εβαλες πχ Dynojet, τα νούμερα ειναι αλλα αντ αλλων και μπορεί να εχεις στην ουσία 15 νούμερα παραπάνω.

    Πάντως σε γενικές γραμμές, αν η μοτοσυκλέτα σου ειναι ενταξει σε κανονικές συνθήκες και πρόκειται να πας στα Ιμαλάια, καλό είναι να εχεις μαζί σου αλλα ζιγκλέρ, κι ενα κατσαβίδι :wave:
    Ναι εχω, αλαξει φιλτρο αερα + εξατμιση (k&n/remus X). Το καρμπυρατερ ειναι keihin. Και τα ζιγκλερ δεν ειναι απο dynojet, ειναι απο honda/keihin κανονικα νουμερα.

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204

    Re: Re: Re: Καρμπυρατερ, Χειμωνας, Υψομετρο.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Ναι εχω, αλαξει φιλτρο αερα + εξατμιση (k&n/remus X). Το καρμπυρατερ ειναι keihin. Και τα ζιγκλερ δεν ειναι απο dynojet, ειναι απο honda/keihin κανονικα νουμερα.
    OK πάμε λοιπόν πάλι.

    Πότε τα αλλαξες, και τι κατάλαβες μετα τίς αλλαγές?
    Τα άλλαξες όλα μαζί? Εξάτμιση, Φίλτρο, ζιγκλέρ? Με την μία?
    Αν οχι τι κατάλαβες απο τις επι μέρους αλλαγές?

    Το πρόβλημα εμφανίστηκε πρώτη φορά τώρα?
    Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα? Σε τι ανοιγμα του γκαζιού και στροφές του κινητήρα εμφανίζεται το πτόβλημα και με ποιά μορφή?
    Μορφή εννοώ, πχ κόμπιασμα στο άνοιγμα του γκαζιού, εντονο μπέρδεμα που δεν ξεπερνιέται και δεν ανεβάζει παραπάνω κλπ....

    Εγινε δουλειά σε δυναμόμετρο η αλλάχτηκαν τα ζιγκλέρ στην τύχη?

    Πιστευω οτι οι αρρυθμίες που εχεις δεν συμβαίνουν λόγω κυρίου ζιγκλέρ, αλλά μάλλον λόγω λάθους μίγματος στην περιοχή που ελεγχεται απο τις βελόνες και τα ζιγκλέρ ρελαντί.
    Εκτός κι αν το πρόβλημα το εχεις στις ψηλές στροφές και με ανοιχτό γκάζι τέρμα....

    Το πιο ευκολο για να δεις τι γίνεται είναι να κλείσεις λίγο το φιλτροκούτι με μια ταινία και να το ρυθμίσεις ετσι μέχρι να καταλάβεις τι σου φταίει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Παμε αλλη μια.
    Ειχε γινει αλαγη το φιλτρο αρεα απο το προκατοχο μου.
    Επειτα εβαλα εξατμιση και συγχρονος ανεβασαμε το ζιγκλερ για δοκιμη 15 νουμερο πανω.
    Απο τη τριτη στισ 7000, το γκαζι επνιγε και δεν εδινε αλλο. Αφερεσαμε το φιλτρο απο το φιλτροκουτι και μπορουσε να ανεβασει παραπανω. Μετα αλαξαμε παλι ζιγκλερ σε 5 νουμερο μεγαλυτερο, και τωρα ανεβαζει ολες τις στροφες κανονικα. Ολα αυτα τις τελευταιες 2 βδομαδες οποτε δεν εχουν γινει τρελα πολα τεστ. Το προβλημα που ειχα σημερα αφορα το κομπιασμα που εγινε για 1-2 λεπτα σε ανεβασμενο.. υψομετρο που τις αλλες μερες δε μου το κανε. (Επι 2 βδομαδες σημερα μου το κανε πρωτη φορα).

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Παμε αλλη μια.
    Ειχε γινει αλαγη το φιλτρο αρεα απο το προκατοχο μου.
    Επειτα εβαλα εξατμιση και συγχρονος ανεβασαμε το ζιγκλερ για δοκιμη 15 νουμερο πανω.
    Απο τη τριτη στισ 7000, το γκαζι επνιγε και δεν εδινε αλλο. Αφερεσαμε το φιλτρο απο το φιλτροκουτι και μπορουσε να ανεβασει παραπανω. Μετα αλαξαμε παλι ζιγκλερ σε 5 νουμερο μεγαλυτερο, και τωρα ανεβαζει ολες τις στροφες κανονικα. Ολα αυτα τις τελευταιες 2 βδομαδες οποτε δεν εχουν γινει τρελα πολα τεστ. Το προβλημα που ειχα σημερα αφορα το κομπιασμα που εγινε για 1-2 λεπτα σε ανεβασμενο.. υψομετρο που τις αλλες μερες δε μου το κανε. (Επι 2 βδομαδες σημερα μου το κανε πρωτη φορα).
    Το κόμπιασμα που σου εκανε σήμερα στις πόσες στροφές και πόσο γκάζι?

    Μάλλον ειναι πολύ ακραία ρυθμισμένο και επηρρεάζεται και από μικρές αλλάγές θερμοκρασίας.
    Αν ειναι ετσι, μόλις χειμωνιάσει δεν θα πηγαίνει βήμα....

    Εχεις κοιτάξει το μπουζί σου?
    Ξέρεις πως να διαβάζεις το μπουζί και πως να πάρεις ένδειξη από το μπουζί για το κύριο ζιγκλέρ?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696

    Re: Re: Re: Re: Καρμπυρατερ, Χειμωνας, Υψομετρο.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Το πιο ευκολο για να δεις τι γίνεται είναι να κλείσεις λίγο το φιλτροκούτι με μια ταινία και να το ρυθμίσεις ετσι μέχρι να καταλάβεις τι σου φταίει.
    Ψυλιάζομαι ότι τότε είναι που θα βγαίνει το μίγμα ακριβώς όπως μπαίνει ...!!!

    @Άρη: τα 5 νούμερα μεγαλύτερο ζιγκλέρ είναι (όπως σωστά λέει ο Βρωμόπουλος) 25 εκατοστά του χιλιοστού παραπάνω (από 185 πάμε σε 210 !!)

    Αν έχει γίνει τέτοια αλλαγή, σίγουρα έχουν αλλαχτεί ΟΛΑ τα εξαρτήματα του carb που έχουν σχέση με το μίγμα (slide, βελόνα, θήκη, ζιγκλέρ βελόνας, κύκλωμα ρελαντί κ.λ.π.).

    ΛΟΓΙΚΑ (?), η ρύθμιση του μίγματος έγινε με το "ελεύθερο" φίλτρο, οπότε το μόνο που θα καταφέρει με το κλείσιμο του φιλτροκουτιού είναι να έχει πλούσιο μίγμα (με όλα τα επακόλουθα).


    Υ.Γ.
    Προσωπικά, σε μια τέτοια ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ αλλαγή θα συνιστούσα να γίνει η τελική ρύθμιση με το φιλτροκούτι "μισόκλειστο" !!
    (με κλειστές τις μισές τρύπες από όσες θα έχουν ανοιχτεί στο κουτί(*), ώστε να μπορεί να "παίζει" αναλόγως εξωτερικών συνθηκών)


    (*) Πέστε μου ότι έχουν ανοιχτεί τρύπες στο φιλτροκούτι, plz ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204

    Re: Re: Re: Re: Re: Καρμπυρατερ, Χειμωνας, Υψομετρο.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ψυλιάζομαι ότι τότε είναι που θα βγαίνει το μίγμα ακριβώς όπως μπαίνει ...!!!

    @Άρη: τα 5 νούμερα μεγαλύτερο ζιγκλέρ είναι (όπως σωστά λέει ο Βρωμόπουλος) 25 εκατοστά του χιλιοστού παραπάνω (από 185 πάμε σε 210 !!)

    Αν έχει γίνει τέτοια αλλαγή, σίγουρα έχουν αλλαχτεί ΟΛΑ τα εξαρτήματα του carb που έχουν σχέση με το μίγμα (slide, βελόνα, θήκη, ζιγκλέρ βελόνας, κύκλωμα ρελαντί κ.λ.π.).

    ΛΟΓΙΚΑ (?), η ρύθμιση του μίγματος έγινε με το "ελεύθερο" φίλτρο, οπότε το μόνο που θα καταφέρει με το κλείσιμο του φιλτροκουτιού είναι να έχει πλούσιο μίγμα (με όλα τα επακόλουθα).


    Υ.Γ.
    Προσωπικά, σε μια τέτοια ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ αλλαγή θα συνιστούσα να γίνει η τελική ρύθμιση με το φιλτροκούτι "μισόκλειστο" !!
    (με κλειστές τις μισές τρύπες από όσες θα έχουν ανοιχτεί στο κουτί(*), ώστε να μπορεί να "παίζει" αναλόγως εξωτερικών συνθηκών)


    (*) Πέστε μου ότι έχουν ανοιχτεί τρύπες στο φιλτροκούτι, plz ...!!!

    Ακριβως εκεί ηθελα να καταλήξω!

    Εγω πιστευω, χαρη στις μαντικές ικανότητες που εχω αναπτύξει εδω..., οτι δεν εχουν αλλαχτεί ούτε βελόνες ουτε θέση βελόνων, ούτε ζιγκλέρ ρελαντί, ούτε εχουν ανοιχτεί τρύπες.

    Ετσι αν καλύψει ενα μέρος του στανταρ ανοίγματος του κουτιού σίγουρα θα χειροτερέψει, οπότε θα καταλάβει οτι εχει πλούσιο μίγμα.
    Θα ανοίξει μερικές τρύπες (οχι οσες να ναι και οπου ναναι) στο φιλτροκούτι και μετα θα παίζει με ταινίες ανάλογα τον καιρό.

    Εναλλακτικά μπορεί να ξαναβάλει όλα τα μαμίσια και θα δουλευει καλά παντού και πάντα.

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. υψόμετρο και καρμπυρατερ
    από HLIASCBF στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2008, 10:58
  2. αποχαιρετισμος-χειμωνας
    από wolfman13 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2004, 22:39
  3. χειμωνας-αποχερετισμος
    από wolfman13 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2004, 22:36
  4. Καρμπυρατερ
    από xtzanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 13:05
  5. καρμπυρατερ για xt125
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF