Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 59 από 59

Θέμα: Καρμπυρατερ, Χειμωνας, Υψομετρο.

  1. #46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Εκτός από τη σημαία, τίποτα Αγγλικό έχει το μηχανάκι σου?
    Γιατί, είχε τίποτα γερμανικό η bmw που είχα;
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  2. #47
    Αρχικά δημιουργήθηκε από banditgr
    an pantos theleis ekentroforous apo cbr600F3 98 yparxoun.....
    Ποσο παει το μαλλι banditgr?

  3. #48
    Για του λογου του αληθες, μετα απο τετιες αλαγες που προτινει ο σαπιλα, χρειαζεται και ρυθμιση για συγχρονισμο των καρμπυρατερ?

  4. #49
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Kαλό θα ήταν.
    Χρειάζεσαι όμως οργανα γι αυτό.
    Εγω εχω το Carbtune, καλό και φτηνό (σχετικά).
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Ποσο παει το μαλλι banditgr?
    exeis pm.
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  6. #51
    Με αγγλίδα πλεον.. Το avatar του/της vasilisFZ
    Εγγραφή
    07/04/2007
    Μηνύματα
    90
    Επειδη ειμαι και εγω στα ρυθμισματα
    Δηλαδη ο επομενος που θα προσπαθειτε να βρητε τι σκατα επαθε το ριμαδι του και δεν τραβαει
    Οταν ελευθερωσουμε το φιλτροκουτι χωρις να αλλαξουμε το σχημα του δηλαδη αν πχ μεγαλωσουμε την εισαγωγη του, τοτε σε ποιο φασμα στροφων του κινητηρα φτωχαινουμε το μειγμα???
    Αναλογικα σε ολο ή στις ψηλες στροφες κυριως??
    Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με......

  7. #52
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vasilisFZ
    Επειδη ειμαι και εγω στα ρυθμισματα
    Δηλαδη ο επομενος που θα προσπαθειτε να βρητε τι σκατα επαθε το ριμαδι του και δεν τραβαει
    Οταν ελευθερωσουμε το φιλτροκουτι χωρις να αλλαξουμε το σχημα του δηλαδη αν πχ μεγαλωσουμε την εισαγωγη του, τοτε σε ποιο φασμα στροφων του κινητηρα φτωχαινουμε το μειγμα???
    Αναλογικα σε ολο ή στις ψηλες στροφες κυριως??
    Αναλογικά σε ολο το φάσμα αλλα το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει χαμηλά.
    Γι' αυτό είναι απαραίτητη η ρύθμιση προς πιο πλούσιο μίγμα.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  8. #53
    Με αγγλίδα πλεον.. Το avatar του/της vasilisFZ
    Εγγραφή
    07/04/2007
    Μηνύματα
    90
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Αναλογικά σε ολο το φάσμα αλλα το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει χαμηλά.
    Γι' αυτό είναι απαραίτητη η ρύθμιση προς πιο πλούσιο μίγμα.
    Για μισο γιατι εδω διαφωνω.
    Κατ αρχας εχω δοκιμασει την μηχανη χωρις το καπακι στο φιτροκουτι και ενω χαμηλα δουλευε κανονικα δεν ανεβαζε πανω απο 7000σαλ.
    Επισης εχω δοκιμασει με την μιση εισαγωγη κλειστη με ταινια και το αποτελεσμα ηταν παρομοιο.
    Αρα η γνωμη μου ειναι οτι σιγουρα επιρεαζει τις ψηλες αλλα αυτο το θελω γιατι εχω μεγαλα ζιγκλερ.
    Το θεμα ειναι τι θα γινει στις μεσαιες??....
    Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με......

  9. #54
    ότι μας χαλάει..... Το avatar του/της TEOkaip7
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    148
    επειδή ψιλομπερδεύτηκα

    έχω κι εγω ένα CBF600 και λέω να προχωρήσω σε αλλαγή εξάτμισης, φίλτρου και dynojet kit.

    μετά απο όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να μη δουλεύει σωστά; (αφού βέβαια ρυθμιστούν σωστά τα καρμπς)

    Θα πρέπει να κάνω κόσκινο το φιλτροκούτι;

    Θα ανέβω σε κανένα βουνό και θα τα παίξει;


  10. #55
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
    επειδή ψιλομπερδεύτηκα

    έχω κι εγω ένα CBF600 και λέω να προχωρήσω σε αλλαγή εξάτμισης, φίλτρου και dynojet kit.

    μετά απο όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να μη δουλεύει σωστά; (αφού βέβαια ρυθμιστούν σωστά τα καρμπς)

    Θα πρέπει να κάνω κόσκινο το φιλτροκούτι;

    Θα ανέβω σε κανένα βουνό και θα τα παίξει;

    Αν ρυθμιστεί σωστά το καρμπυρατερ θα δουλευει σωστά, αλλά ισως (κατα τη γνωμη μυ σίγουρα) είναι πιο ευαίσθητο στις κλιματικές και υψομετρικές διαφορές.
    Μιλάμε όμως για extreme καταστάσεις, οχι γοα τον Αγιο Στέφανο τον Οκτωβριο όπως ο φίλος πιο πάνω.

    Το φιλτροκούτι θα πρέπει να το ανοίξεις κατα πάσα πιθανότητα για να μπορέσει να ρυθμιστεί το σύστημα.
    Σκέψου το ετσι.
    Bαζεις εξάτμιση ανοιχτή, και ρίχνεις και παραπάνω βενζίνη. Θέλεις λοιπόν και παραπάνω αέρα αφού η εξάτμιση μπορεί πλέον να βγάλει παραπάνω καυσαέρια στην μονάδα του χρόνου και εχεις βάλει και extra κάυσιμο.
    Aν το φίλτρο που θα βάλεις είναι τόσο ανοιχτό που να φτάνει, εχει καλώς από πλευράς μίγματος, αλλά τότε θα ειχες πρόβλημα με σωματίδια που θα περνανε απο το φίλτρο.
    Αν το φίλτρο ειναι λίγο πιο ανοιχτό απο το μαμίσιο, λογικά δεν θα φτάνει ο αέρας, οπότε ανοίγεις τρύπες και αναπνέει καλύτερα.
    Να πω την αλήθεια, επειδή εχω χρησιμοποιήσει KN, δεν εχω πειστεί για την διαφορά σε απόδοση.
    Απλά συμφέρει επειδή το πλένεις και το ξαναχρησιμοποιείς επ άπειρον.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #56
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
    επειδή ψιλομπερδεύτηκα

    έχω κι εγω ένα CBF600 και λέω να προχωρήσω σε αλλαγή εξάτμισης, φίλτρου και dynojet kit.

    μετά απο όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να μη δουλεύει σωστά; (αφού βέβαια ρυθμιστούν σωστά τα καρμπς)

    Θα πρέπει να κάνω κόσκινο το φιλτροκούτι;

    Θα ανέβω σε κανένα βουνό και θα τα παίξει;

    Αν ρυθμιστεί σωστά το καρμπυρατερ θα δουλευει σωστά, αλλά ισως (κατα τη γνωμη μυ σίγουρα) είναι πιο ευαίσθητο στις κλιματικές και υψομετρικές διαφορές.
    Μιλάμε όμως για extreme καταστάσεις, οχι γοα τον Αγιο Στέφανο τον Οκτωβριο όπως ο φίλος πιο πάνω.

    Το φιλτροκούτι θα πρέπει να το ανοίξεις κατα πάσα πιθανότητα για να μπορέσει να ρυθμιστεί το σύστημα.
    Σκέψου το ετσι.
    Bαζεις εξάτμιση ανοιχτή, και ρίχνεις και παραπάνω βενζίνη. Θέλεις λοιπόν και παραπάνω αέρα αφού η εξάτμιση μπορεί πλέον να βγάλει παραπάνω καυσαέρια στην μονάδα του χρόνου και εχεις βάλει και extra κάυσιμο.
    Aν το φίλτρο που θα βάλεις είναι τόσο ανοιχτό που να φτάνει, εχει καλώς από πλευράς μίγματος, αλλά τότε θα ειχες πρόβλημα με σωματίδια που θα περνανε απο το φίλτρο.
    Αν το φίλτρο ειναι λίγο πιο ανοιχτό απο το μαμίσιο, λογικά δεν θα φτάνει ο αέρας, οπότε ανοίγεις τρύπες και αναπνέει καλύτερα.
    Να πω την αλήθεια, επειδή εχω χρησιμοποιήσει KN, δεν εχω πειστεί για την διαφορά σε απόδοση.
    Απλά συμφέρει επειδή το πλένεις και το ξαναχρησιμοποιείς επ άπειρον.

    Επίσης είναι παρατηρημένο γενικά, οτι τα Honda εχουν πολύ μελετημένη αναπνοή και τα φίλτρα τους ειναι οτι πρέπει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #57
    ότι μας χαλάει..... Το avatar του/της TEOkaip7
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Αν ρυθμιστεί σωστά το καρμπυρατερ θα δουλευει σωστά, αλλά ισως (κατα τη γνωμη μυ σίγουρα) είναι πιο ευαίσθητο στις κλιματικές και υψομετρικές διαφορές.
    Μιλάμε όμως για extreme καταστάσεις, οχι γοα τον Αγιο Στέφανο τον Οκτωβριο όπως ο φίλος πιο πάνω.

    Το φιλτροκούτι θα πρέπει να το ανοίξεις κατα πάσα πιθανότητα για να μπορέσει να ρυθμιστεί το σύστημα.
    Σκέψου το ετσι.
    Bαζεις εξάτμιση ανοιχτή, και ρίχνεις και παραπάνω βενζίνη. Θέλεις λοιπόν και παραπάνω αέρα αφού η εξάτμιση μπορεί πλέον να βγάλει παραπάνω καυσαέρια στην μονάδα του χρόνου και εχεις βάλει και extra κάυσιμο.
    Aν το φίλτρο που θα βάλεις είναι τόσο ανοιχτό που να φτάνει, εχει καλώς από πλευράς μίγματος, αλλά τότε θα ειχες πρόβλημα με σωματίδια που θα περνανε απο το φίλτρο.
    Αν το φίλτρο ειναι λίγο πιο ανοιχτό απο το μαμίσιο, λογικά δεν θα φτάνει ο αέρας, οπότε ανοίγεις τρύπες και αναπνέει καλύτερα.
    Να πω την αλήθεια, επειδή εχω χρησιμοποιήσει KN, δεν εχω πειστεί για την διαφορά σε απόδοση.
    Απλά συμφέρει επειδή το πλένεις και το ξαναχρησιμοποιείς επ άπειρον.

    Επίσης είναι παρατηρημένο γενικά, οτι τα Honda εχουν πολύ μελετημένη αναπνοή και τα φίλτρα τους ειναι οτι πρέπει.

  13. #58
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
    επειδή ψιλομπερδεύτηκα

    έχω κι εγω ένα CBF600 και λέω να προχωρήσω σε αλλαγή εξάτμισης, φίλτρου και dynojet kit.

    μετά απο όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να μη δουλεύει σωστά; (αφού βέβαια ρυθμιστούν σωστά τα καρμπς)

    Θα πρέπει να κάνω κόσκινο το φιλτροκούτι;

    Θα ανέβω σε κανένα βουνό και θα τα παίξει;

    Λογικα οχι γιατι ολα αυτα εχουν προδιαγραφες για το cbf και ειναι πακεταρισμενα.
    Εγω δυστηχως επεξα μονο με κεντρικο ζιγκλερ για την ωρα και απο οτι βλεπω, το μηχανακι με φουλ ανοιγμα γκαζιου δε πεζει καλλα. Οταν ανιγω στα 2-3/4 λειτουργει μια χαρα με δυναμη. Ειναι ωρα να βρω κανα μηχανικο που να εχει ορεξη να ασχοληθει λιγο μου φενεται..

  14. #59
    ότι μας χαλάει..... Το avatar του/της TEOkaip7
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Λογικα οχι γιατι ολα αυτα εχουν προδιαγραφες για το cbf και ειναι πακεταρισμενα.
    Εγω δυστηχως επεξα μονο με κεντρικο ζιγκλερ για την ωρα και απο οτι βλεπω, το μηχανακι με φουλ ανοιγμα γκαζιου δε πεζει καλλα. Οταν ανιγω στα 2-3/4 λειτουργει μια χαρα με δυναμη. Ειναι ωρα να βρω κανα μηχανικο που να εχει ορεξη να ασχοληθει λιγο μου φενεται..
    Πολύ σημαντικό να έχεις μηχανικό που να θέλει να ασχοληθεί,

    αν θέλεις στείλε μου με pm που το πηγαίνεις.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. υψόμετρο και καρμπυρατερ
    από HLIASCBF στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2008, 10:58
  2. αποχαιρετισμος-χειμωνας
    από wolfman13 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2004, 22:39
  3. χειμωνας-αποχερετισμος
    από wolfman13 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2004, 22:36
  4. Καρμπυρατερ
    από xtzanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 13:05
  5. καρμπυρατερ για xt125
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF