-
Μέλος προς δωρεά
Αφού αναπληρώσαμε υγρά συνεχίσαμε την βόρεια πορεία μας μέχρι το Smederovo και από εκεί αριστερά στον δρόμο δίπλα στον Δούναβη.
Όμορφη διαδρομή αλλά με πάρα πολύ κίνηση και πολύ κακό οδόστρωμα. Φτάνοντας στο Βελιγράδι αυτό που αντικρύζεις είναι μια πανέμορφη πόλη γεμάτη ζωή που την διασχίζουν δύο ποτάμια (Δούναβης και Σάβα).
Μικρή περιήγηση με τις μοτοσυκλέτες μας και αναζήτηση για κάποιο φθηνό κατάλλυμα. Τα ξενοδοχεία που μας είχε πει ο Alex δεν μπορέσαμε να τα βρούμε (δεν είχαμε μαζί μας GPS) και έτσι άρχισε το ψάξιμο. 100 με 120 ευρώ το δίκλινο στα μεγάλα ξενοδοχεία, χρήματα που δεν μπορούσαμε και δεν θέλαμε να διαθέσουμε.
Ενώ είχαμε σταματήσει για να ανασυγκροτηθούμε σταματά κάποιος μεσήλικας με μια BMW και μας ρωτάει αν χρειαζόμαστε κάτι. Του λέμε πως ψάχνουμε για κάποιο φθηνό κατάλλυμα, κάνει 2-3 τηλεφωνήματα και μας οδηγεί στο HOSTEL 12 στο κέντρο σχεδόν του Βελιγραδίου. 12 ευρώ το άτομο τη βραδυά, πολύ φιλόξενοι οι ιδιοκτήτες τους, ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ, το συστήνω ανεπιφύλακτα (η σχέση μου με τα hostel μέχρι ακείνη την στιγμή ήταν μακριά κι αγαπημένοι).

Τακτοποίηση των πραγμάτων μας στο δωμάτιο,
τακτοποίηση των μωρών μας στο εσωτερικό του Hostel
-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
3η ημέρα στον δρόμο και όλα μέχρι στιγμής πηγαίναν σύμφωνα με το πρόγραμμα (χαχαχαχα). Το καλό ήταν πως ο Γιάννης αποδείχθηκε άνθρωπος με ΤΕΡΑΣΤΙΑ υπόμονή. Πολλές οι στάσεις για να βρούμε τον δρόμο και να καταγράψω τις πληροφορίες που έπρεπε να φέρω πίσω στην Ελλάδα.
Αναχώρηση από το Hostel και έξοδος από το Βελιγράδι με προορισμό την Κροατία πάντα από το επαρχιακό οδικό δίκτυο. Σε λιγότερο από 100 χιλιόμετρα βρισκόμασταν στα σύνορα Σερβίας-Κροατίας. Στο Σέρβικο φυλάκιο περάσαμε πολύ άνετα. Φτάνοντας στο Κροάτικο ήμουν εγώ μπροστά και ο Γιάννης δεύτερος. Φτάνω στο γκισέ, βγάζω το κράνος δείχνω το διαβατήριο και η ξινή υπάλληλος κάνει τον έλεγχο. Ok, μου λέει. Παρκάρω την μοτοσυκλέτα λίγα μέτρα πιο μακριά και περιμένω τον Γιάννη. Περνώντας κάποια λεπτά με τον Γιάννη να μην έρχεται υποψιάζομαι πως κάποιο πρόβλημα υπάρχει και πλησιάζω.
Πρόβλημα μου λέει ο Γιάννης, δεν με αφήνουν να περάσω !!! (ο Γιάννης με ταυτότητα νέου τύπου).
Μιλάμε με την ξινή και μας λέει πως υπάρχει πρόβλημα στην ταυτότητα του κυρίου γιατί δεν ταιριάζουν κάποιες ημερομηνίες (αυτή την έκδοσης και αυτή της θεώρησης). Μας λέει περιμένετε και πάει στο φυλάκιο της αστυνομίας.
Και περιμένουμε, και περιμένουμε...κάποια στιγμή μας φωνάζει να πάμε και εμείς μέσα. Problem λέει ο αστυνομικός. Προσπαθούμε να του εξηγήσουμε ότι αυτό το σύστημα υπάρχει στην Ελλάδα και όλες οι ταυτότητες είναι κατ' αυτόν τον τρόπο. Για καλή μας τύχη είχα και την δικιά μου ταυτότητα μαζί και του τη δείχνω. Διαφορετικές ημερομηνίες και στην δική μου. Ok μας λέει, wait outside.
Βγαίνουμε έξω και πάμε κοντά στις μηχανές μας περιμένοντας την εξέλιξη. Λίγα λεπτά αργότερα έρχεται ένας μεσόκοπος κύριος και άρχισε να μας ρωτάει από που είμαστε που πάμε κτλ. Petar το ονομά του, ναυτικός για πολλά χρόνια, πολλές οι χώρες που είχε ταξιδέψει και η μοίρα τον έριξε να δουλεύει υπάλληλος στο τελωνείο (έλεγχος φορτίων).
Μας μίλαγε για τα ταξίδια του και μπορούσες να διαπιστώσεις στον λόγο του μια γλυκιά μελαγχολία και νοσταλγία ταυτόχρονα. Μας αλλάζει κάποια ευρώ σε Kuna, παίρνουμε 2 καφέδες και συνεχίσαμε την συζήτησή μας με τον καινούριο μας φίλο.
Η ώρα πέρναγε και εξέλιξη δεν υπήρχε καμία με το θέμα της ταυτότητας. Καθόλου όμως δεν μας ενόχλησε η καθυστέρηση. Βρισκόμασταν στον δρόμο, χωρίς να υπάρχει κάτι που να μας πιέζει χρονικά οπότε δεχθήκαμε και το κέρασμα παγωμένου νερού + 2 μήλων από τον Petar.
Δεν γνωρίζω αν μεσολάβησε κατά κάποιο τρόπο ώστε να ξεμπερδέψουμε, λίγα λεπτά μετά η ξινή βγήκε με τις ταυτότητες και μας είπε πως μπορούμε να περάσουμε.

Το πέρασμα έγινε από το φυλάκιο κοντά στη Sid (βόρεια των συνόρων του αυτοκινητόδρομου).
Μπαίνοντας στην Κροατία δεν αλλάζουν και πολλά πράγματα αναφορικά με αυτά που το μάτι βλέπει και στη Σερβία. Ίσως λίγο πιο προσεγμένο το οδικό δίκτυο και η σήμανση. Το τοπίο ημιορεινό, τα χωριά διάσπαρτα κατά μήκος του δρόμου, οι οδηγοί πιο προσεκτικοί σε σχέση με τα Σκόπια και την Σερβία. Η κίνηση στον δρόμο ήταν τόση λίγη που μπορούσες να αφήσεις την μοτοσυκλέτα καταμεσής και για πολλή ώρα να μην σε ενοχλήσει κανείς.
Σε ορισμένα σημεία η επαρχία της Κροατίας μας άφησε με το στόμα ανοιχτό από την φυσική ομορφιά.
Dakovo (Καθεδρικός Ναός)

-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
Πλησιάζοντας στο Zagreb

Φτάνοντας νύχτα στο Zagreb έπρεπε να αναζητήσουμε κατάλυμα. Μεγάλη πόλη, χωρίς GPS και μπαίνουμε στο κέντρο (αφού είχαμε ρωτήσει 1-2 ξενοδοχεία και τα 120 ευρώ που μας ζητήσουν για μια βραδιά ήταν ΠΑΡΑ πολλά) παρκάρουμε τις μοτοσυκλέτες σε σημείο πριν από έναν πεζόδρομο που οδηγούσε στο ιστορικό κέντρο.
Κοντά εκεί και 4-5 μοτοσυκλέτες με Ιταλικές πινακίδες. Για καλή μας τύχη εκείνη την στιγμή ερχόταν οι Ιταλοί να πάρουν τις μοτοσυκλέτες τους και τους ρωτάμε αν υπάρχει κάποιο φθηνό ξενοδοχείο. Ελάτε μαζί μας μας λένε, εκεί που μένουμε ίσως κάτι έχει και το κόστος του δίκλινου 60 ευρώ με πρωϊνό.
Τους ακολουθήσαμε (ούτε οι ίδιοι είχαν GPS και κάναμε αρκετές βόλτες στην πόλη μέχρι να το βρούνε
), τακτοποιηθήκαμε στο δωμάτιο, μπάνιο και ύπνος.
4η ημέρα η αυριανή και αυτό που μας είπε η ρεσεψιονιστ, για τον καιρό ήταν κάτι παραπάνω από αληθινό...
-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
-
Μέλος προς δωρεά
Κανόνες δημοσιεύσεων
- Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
- Δεν μπορείτε να απαντήσετε
- Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
- Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
-
- Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
- Τα smilies είναι ΟΝ
- Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
- Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
- Ο κώδικας HTML είναι OFF