Πειραματιζομαστε λοιπον με το fcr-φιλτρο στο LC4 ενος φιλου. Εχουμε fcr 41mx (hot start, tps, choke) οχι της sudco αλλα απο KTM ξηλωμενο..
Στην επιλογη φιλτρο εχουμε ολο το φιλτροκουτι με το μαμα φιλτρο και τον παπα και μια χωανη της K&N. Και ψαχνουμε την μεγιστη αποδοση. Επιλογες που εχουμε δει-εχουν ακουστει:
1) Φιλτροκουτι με μαμα φιλτρο χωρις παπα
2) " " με σιτα της ΚΤΜ
3) " με aftermarket φιλτρο χωρις τον παπαα
4) " με προσαρμοσμενη την φιλτροχωανη χωρις παπα
5) Χωανη σκετη![]()
(Σε λιγο θα αρχισει τα κυριε ελεησον το θρεντ με τοσους παπαδες)
Να πω οτι το μηχανακι εχει πανω εκκεντροφορο ραλυ, ολοσωμη εξατμιση και ροϊκη εξελιξη. Επισης χρησημοποιειται αποκλειστικα στην πολη και συντηρειται με προσοχη και ευλαβεια. Οποτε ακομα κι αν η χωανη μπει σκετη, θα πλενεται και θα λαδωνεται τακτικοτατα και δεν θα κυκλοφορει μερες που θα βρεχει (υπαρχει και παπι για τετοιες μερες).