Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 33

Θέμα: Αισθητήρας προανάφλεξης ή αυτανάφλεξης...

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142

    Αισθητήρας προανάφλεξης ή αυτανάφλεξης...

    Μιας και αναφέρθηκε και γνωρίζοντας πως ο Αντώνης με "διόρθωσε" αστειευόμενος...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    θωμα το θεμα προαναφλεξης-αυταναφλεξης ειναι τεραστιο και παρα πολυ ενδιαφερον θα ελεγα...

    και ηταν περισσοτερο χαβαλες παρα διορθωση...
    Απ' όσο γνωρίζω ο αισθητήρας προανάφλεξης (όπως έχει επικρατήσει να λέγεται στην ελληνική) είναι ένας αισθητήρας ο οποίος ανιχνεύει την "τάση" του μίγματος να αναφλεγεί λόγω συμπίεσης και όχι λόγω σπινθήρα από τα μπουζι(ά)...

    Ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης οι "τάσεις" αυτές του μείγματος διαφέρουν.
    Με τον αισθητήρα αυτό ο εγκέφαλος "καταλαβαίνει" πότε πρέπει να δώσει σπινθήρα ούτως ώστε να έχουμε όσο το δυνατό αποτελεσματικότερη καύση και μέγιστη απόδοση (δεδομένου του καυσίμου).

    Η ιδιότητα του καυσίμου να αναφλεγεί (λόγω συμπίεσης) ΠΡΙΝ τον σπινθήρα του μπουζί έδωσε την ονομασία αισθητήρας ΠΡΟανάφλεξης.

    Επειδή λοιπόν το μίγμα ΔΕΝ αναφλέγεται από μόνο του αλλά λόγω συμπίεσης, ορθά αποκαλείται ΠΡΟανάφλεξης και όχι ΑΥΤΑνάφλεξης...

    Παρακαλώ όπως καταθέσετε τις απόψεις σας ...

  2. #2
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954

    Re: Αισθητήρας προανάφλεξης ή αυτανάφλεξης...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Μιας και αναφέρθηκε και γνωρίζοντας πως ο Αντώνης με "διόρθωσε" αστειευόμενος...



    Απ' όσο γνωρίζω ο αισθητήρας προανάφλεξης (όπως έχει επικρατήσει να λέγεται στην ελληνική) είναι ένας αισθητήρας ο οποίος ανιχνεύει την "τάση" του μίγματος να αναφλεγεί λόγω συμπίεσης και όχι λόγω σπινθήρα από τα μπουζι(ά)...

    Ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης οι "τάσεις" αυτές του μείγματος διαφέρουν.
    Με τον αισθητήρα αυτό ο εγκέφαλος "καταλαβαίνει" πότε πρέπει να δώσει σπινθήρα ούτως ώστε να έχουμε όσο το δυνατό αποτελεσματικότερη καύση και μέγιστη απόδοση (δεδομένου του καυσίμου).

    Η ιδιότητα του καυσίμου να αναφλεγεί (λόγω συμπίεσης) ΠΡΙΝ τον σπινθήρα του μπουζί έδωσε την ονομασία αισθητήρας ΠΡΟανάφλεξης.

    Επειδή λοιπόν το μίγμα ΔΕΝ αναφλέγεται από μόνο του αλλά λόγω συμπίεσης, ορθά αποκαλείται ΠΡΟανάφλεξης και όχι ΑΥΤΑνάφλεξης...

    Παρακαλώ όπως καταθέσετε τις απόψεις σας ...
    Αν ισχύουν τα παραπάνω ρε Μακ, θα ανίχνευε το σενσόρι σου το ''χτύπημα'' και μετά τι θα γινόταν...?

    πώς θα μεταβαλλόταν η συμπίεση για να μην ''ξαναχτυπήσει''...?

    τα μπεμβέ είναι μεταβαλλόμενης συμπίεσης πλέον...?:rotflmao:


    έδιτ:
    ΠΡΩΤΑ θα ορίσετε τι είναι αυτανάφλεξη/κρουστική καύση και ΤΙ προανάφλεξη και μετά μπορεί να συνεννοηθούμε.

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Αισθητήρας προανάφλεξης ή αυτανάφλεξης...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver


    Η ιδιότητα του καυσίμου να αναφλεγεί (λόγω συμπίεσης) ΠΡΙΝ τον σπινθήρα του μπουζί έδωσε την ονομασία αισθητήρας ΠΡΟανάφλεξης.

    Επειδή λοιπόν το μίγμα ΔΕΝ αναφλέγεται από μόνο του αλλά λόγω συμπίεσης, ορθά αποκαλείται ΠΡΟανάφλεξης και όχι ΑΥΤΑνάφλεξης...

    Παρακαλώ όπως καταθέσετε τις απόψεις σας ...
    H αυτανάφλεξη δεν προκαλείται μόνο από την συμπίεση.
    Παραθέσατε τους παράγοντες που επηρρεάζουν την εμφάνιση αυτανάφλεξης.

    Εμ τι τα κάναμε τα πειράματα με κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης σε δυναμόμετρο eddy current.

    Στην Ελλάδα το 1989 κιόλας....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    GIATI RE SKATOPSYXE ...???
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    ειμαι πολυ καλος...κορυφαιος...πως το ξερα ρπμ...

    επι του θεματος μονο λιγα λογια απο μενα...

    η διορθωση σωστη ηταν παρεμπιπτοντως μια και η προαναφλεξη δεν ειναι δυνατον να διαπιστωθει μια και ειναι μορφη καυσης κι οχι εκρηξης οπως η αυταναφλεξη...

    αισθητηρας αυταναφλεξης ειναι λοιπον...και δουλευει αντιλαμβανομενος τον κραδασμο που δημιουργειται απο την εκρηξη του μιγματος και συνηθως ειναι της ταξης των 6.400 hertz...

    oldman...δικο σου απο δω και κατω...ειναι θεμα σεβασμου...καταλαβαινεις...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: Αισθητήρας προανάφλεξης ή αυτανάφλεξης...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Απ' όσο γνωρίζω ο αισθητήρας προανάφλεξης (όπως έχει επικρατήσει να λέγεται στην ελληνική) είναι ένας αισθητήρας ο οποίος ανιχνεύει την "τάση" του μίγματος να αναφλεγεί λόγω συμπίεσης και όχι λόγω σπινθήρα από τα μπουζι(ά)...
    Ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης οι "τάσεις" αυτές του μείγματος διαφέρουν.
    Με τον αισθητήρα αυτό ο εγκέφαλος "καταλαβαίνει" πότε πρέπει να δώσει σπινθήρα ούτως ώστε να έχουμε όσο το δυνατό αποτελεσματικότερη καύση και μέγιστη απόδοση (δεδομένου του καυσίμου).
    Ότι θυμάσαι, χαίρεσαι ...

    Το μόνο που κάνει αυτή η παπαριά που λέγεται anti-knock sensor είναι να "υπολογίζει" το φορτίο του μοτέρ σε σχέση με τις στροφές του κινητήρα και την σχέση στο σασμάν (case closed)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Η ιδιότητα του καυσίμου να αναφλεγεί (λόγω συμπίεσης) ΠΡΙΝ τον σπινθήρα του μπουζί έδωσε την ονομασία αισθητήρας ΠΡΟανάφλεξης.
    Κάτι έκανες τώρα ..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Επειδή λοιπόν το μίγμα ΔΕΝ αναφλέγεται από μόνο του αλλά λόγω συμπίεσης, ορθά αποκαλείται ΠΡΟανάφλεξης και όχι ΑΥΤΑνάφλεξης...
    Τώρα τα μάμησες την μάνα και τον πατέρα ...

    Σαν ΑΥΤανάφλεξη ορίζεται η ανάφλεξη του μίγματος από αιτίες άλλες πλην του σπινθήρα ..!! (case closed)
    Η ΠΡΟανάφλεξη αποτελεί υποσύνολο της ΑΥΤανάφλεξης (η οποία μπορεί να προκαλείται και από άλλες αιτίες πλην του βαθμού συμπίεσης, όπως π.χ. διάπυρα κατάλοιπα στον θάλαμο καύσης ή στην κεφάλα του πιστονιού σου...) (case closed)





    Υ.Γ.
    Δεν νομίζεις ότι είναι καιρός να πεις την αλήθεια στην Μαγισσούλα και να σταματήσουμε να βλεπόμαστε έτσι ..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142

    Re: Re: Αισθητήρας προανάφλεξης ή αυτανάφλεξης...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Αν ισχύουν τα παραπάνω ρε Μακ, θα ανίχνευε το σενσόρι σου το ''χτύπημα'' και μετά τι θα γινόταν...?

    πώς θα μεταβαλλόταν η συμπίεση για να μην ''ξαναχτυπήσει''...?

    τα μπεμβέ είναι μεταβαλλόμενης συμπίεσης πλέον...?:rotflmao:
    Δε νομίζω πως ανιχνεύει το ίδιο το "χτύπημα" αλλά, όπως έγραψα παραπάνω, την "τάση" του μίγματος να "χτυπήσει"...

    Ο εγκέφαλος φυσικά και δεν αλλάζει τη συμπίεση αλλά το πότε θα δώσει σπινθήρα στο μίγμα.
    Με άλλα λόγια ο εγκέφαλος προσπαθεί να αναφλέξει το μίγμα όποτε είναι το βέλτιστο για την απόδοση (καλή βενζίνη που δεν προαναφλέγεται λόγω συμπίεσης) Ή όποτε είναι το βέλτιστο για την καλύτερη καύση (κακή βενζίνη).

    Αν δεν κάνω λάθος δηλαδή ο εγκέφαλος προσαρμόζει το χρονισμό της ανάφλεξης στην ποιότητα της βενζίνης...

  7. #7
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Μπερδεύτηκα ....

    Μπορεί το μείγμα βενζίνης αέρα να αυταναφλεγεί? Νόμιζα ότι την ιδιότητα αυτή την έχει μόνο το πετρέλαιο (εξ ου και η απουσία μπουζί στους ντιζελοκίνητες). Μήπως μιλάτε για το ηλεκτρονικό "αβάνς" ή αλλιώς προ πορεία, δλδ πόσο πριν το έμβολο φτάσει στο άνω νεκρό σημείο θα σπινθηρίσει το μπουζί?

    Βοηθείστε ντε, γράψτε ωραία τεχνικά να μαθαίνουμε κι εμείς..
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  8. #8
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954

    Re: Re: Αισθητήρας προανάφλεξης ή αυτανάφλεξης...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Η ΠΡΟανάφλεξη αποτελεί υποσύνολο της ΑΥΤανάφλεξης (η οποία μπορεί να προκαλείται και από άλλες αιτίες πλην του βαθμού συμπίεσης, όπως π.χ. διάπυρα κατάλοιπα στον θάλαμο καύσης ή στην κεφάλα του πιστονιού σου...) (case closed)..
    Αντωνακοπουλίνο μου , τα διάπυρα κατάλοιπα ΤΙ δημιουργούν δεν κατάλαβα. ΠΡΟ ή ΑΥΤ...?

    Κάτι έκανες με την διατύπωσή σου εκεί...

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Κάτι έκανες με την διατύπωσή σου εκεί...
    Μι χαρά είναι η διατύπωσή μου Τασούκο μας ...

    ΑΥΤανάφλεξη προκαλείται όταν έχεις να καθαρίσεις το μοτέρ σου από τότε που γεννήθηκε ...
    (και μπρορεί να προκληθεί - θεωρητικά - σε οποιαδήποτε φάση του κύκλου καύσης ..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Σιγά μην πάτησες το πόδι σου σε εργαστήριο ΜΕΚ ρε ρεμάλι της Sin-Doh ...
    Οχι μόνο πάτησα μάστορα, έκανα και την 6μηνη πρακτική μου σαν βοηθός στο εργαστήριο ΜΕΚ, αλλά η πτυχιακή μου ηταν να φτιάξω την Plint μεταβλητής συμπίεσης που δεν είχε δουλέψει ποτέ από τότε που την είχαν εγκαταστήσει!
    Τρομερό μοτέρι. Μονοκυλινδρο πλαγιοβάλβιδο, συμπίεση απο 4/1 εως 10/1, ανάφλεξη ρυθμιζόμενη όσες μοίρες θέλεις με μανιατό, μίγμα ρυθμιζόμενο όσο θέλεις.
    Ειχαν κάνει ενα σωρό μαλακίες στην εγκατάσταση...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    ΑΥΤανάφλεξη προκαλείται όταν έχεις να καθαρίσεις το μοτέρ σου από τότε που γεννήθηκε ...
    Ασχέτως χρησιμοποιούμενου καυσίμου;
    Πώς διατηρούμε τον κινητήρα καθαρό εμείς που δεν έχουμε αισθητήρα;

  12. #12
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Γράφω από μνήμης κάποια πράγματα που διάβασα σε ένα MOTO (μια κολώνα σε αριστερή σελίδα ήταν) σε μια δύσκο(ι)λη φάση της ζωής μου ...
    μακ,
    το σενσορΑΚΙ τσιμπάει ένα εύρος συχνότητας (χτύπημα) -όπως έιπε ο ρέιν- όταν αυτό συμβαίνει και δίνει σήμα στην ανάφλεξη να ''καθυστερήσει'' το σπινθήρα.
    Τέλος.

    Και όπως είδες δεν ακούμπησα καν ΑΥΤ/ΠΡΟ.


    Ακόμη δεν μου απάντησε καμία κυρία με μπεμβέ, για το ΠΟΥ είναι τα νοκ τοποθετημένα...

  13. #13
    η προαναφλεξη λαμβανει χωρα πριν την εναυση του μπουζι ,ενω η αυταναφλεξη μετα...

    παλιοτερα θεωρουσαν οτι το χτυπημα που ακουγοταν ηταν η συγκρουση των δυο μετωπων φλογας (ενα της εναυσης κι ενα της αυταναφλεξης),αλλα αποδειχθηκε τα τελευταια χρονια οτι δεν ισχυει αυτο...

    η αυταναφλεξη ειναι μια μορφη πολυ αποτομης καυσης η οποια αυξανει πολυ αποτομα την συμπιεση στον θαλαμο καυσης,με αποτελεσμα να δημιουργειται τεραστιο δυναμικο φορτιο που κανει το μοτερ να συντονιζεται και να βγαζει τον ηχο που ολοι ξερουμε...

    αυτος ο συντονισμος ειναι στις 6.400 hertz ,οπως προειπα και γι αυτο οι συγχρονοι knock σενσορσ ενεργοποιουνται σε αυτη την συχνοτητα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    μακ,
    το σενσορΑΚΙ τσιμπάει ένα εύρος συχνότητας (χτύπημα) -όπως έιπε ο ρέιν- όταν αυτό συμβαίνει και δίνει σήμα στην ανάφλεξη να ''καθυστερήσει'' το σπινθήρα.
    Τέλος.

    Και όπως είδες δεν ακούμπησα καν ΑΥΤ/ΠΡΟ.
    Ευχαριστώ πολύ κ. Τάσε μας.
    Καλύφθηκα...

    Αν και στ' @@ μου γιατί το ΤΑ δεν έχει τέτοια μπλιμπλίκια...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Ακόμη δεν μου απάντησε καμία κυρία με μπεμβέ, για το ΠΟΥ είναι τα νοκ τοποθετημένα...
    Εγώ είμαι κύριος και δεν έχω BMW οπότε δε σου λέω...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    η αυταναφλεξη ειναι μια μορφη πολυ αποτομης καυσης η οποια αυξανει πολυ αποτομα την συμπιεση στον θαλαμο καυσης,με αποτελεσμα να δημιουργειται τεραστιο δυναμικο φορτιο που κανει το μοτερ να συντονιζεται και να βγαζει τον ηχο που ολοι ξερουμε...
    Αυτό που λέμε "βαράει πιράκια";

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ο αισθητήρας τάδε ...
    από BELZEBOYLIS στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2007, 08:33
  2. αισθητηρας κοντερ
    από fantacid στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2007, 23:45
  3. προβλημα προαναφλεξης??
    από g_angel01 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 57
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2007, 00:11
  4. Αισθητήρας "λ" και ψεκασμός
    από Goatbarber στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2006, 00:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF