Παιδες....για δωστε τα φωτα σας!!!
Η ΑΦΡΙΚΑΝΑ ΜΟΥ,,ανεβαζει θερμοκρασια στο φουλ και το βιντιλατερ δεν παιρνει μπροστα!!!με αποτελεσμα να κολαει η βελονα λιγο πριν το κοκκινο!!!!
Η ασφαλεια ειναι ενταξει........
Για πειτε,για πειτε...........![]()
![]()
Παιδες....για δωστε τα φωτα σας!!!
Η ΑΦΡΙΚΑΝΑ ΜΟΥ,,ανεβαζει θερμοκρασια στο φουλ και το βιντιλατερ δεν παιρνει μπροστα!!!με αποτελεσμα να κολαει η βελονα λιγο πριν το κοκκινο!!!!
Η ασφαλεια ειναι ενταξει........
Για πειτε,για πειτε...........![]()
![]()
F/B Team (CHOPPER OWNERS ATHENS ) or (Γιαπωνέζικα Τσόπερς Αθήνα)
- στάθμη παραφλού
-καμμένο βεντιλατερ
-ελατωματική βαλβίδα βεντιλατερ
βγαλε τη φισα απο το βεντιλατερ και πιεσε την στο πλαισιο να κανει επαφη...αν το βεντιλατερ δουλευει τοτε φταιει κατι αλλο....αν οχι πας για βεντιλατερ...![]()
![]()
![]()
![]()
τα βυζια της Παολα δεν εχουν σιλικονη....ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
- στάθμη παραφλού
-καμμένο βεντιλατερ
-ελατωματική βαλβίδα βεντιλατερ
Η στάθμη του παραφλου εύκολα ελέγχεται , αν ομως σου λείπει πολύ καλό είναι να κοιτάξεις που χάνει . Επίσης έλεγξε και το δοχείο διαστολής . Αν έχει παραγεμίσει σημαίνει οτι το παραφλου δεν γυρίζει στο κύκλωμα ...
Επίσης εύκολα μπορείς να ελέγξεις το εν λογω βεντιλάτερ . Βγαλε στον αερά το καλώδιο που πάει στην βαλβίδα του βεντιλάτερ και γειωσέ το σε καποιο μεταλλικό σημειο επάνω στο πλαίσιο . Θα πρέπει να ξεκινήσει . Αν και παραφλού έχεις , και το βεντιλάτερ δουλεύει πας για βαλβιδά . Αν θυμάμαι για το bros έκανε κάπου 45 εβρά οριτζιναλ ....
![]()
Modenas Kriss 125
Ο.Κ!!Ευχαριστω,αυριο θα τα τσεκαρω!!Ομως το θεμα ειναι οτι σε διαδρομη 5 χιλ, η θερμοκρασια βαραει κοκκινο!!Το δοχειο ειναι γεματο,λετε να εχει βουλωσει το σωληνακι και να μην στελνει στο ψυγειο οταν ζηταει??θα δουμε!!
F/B Team (CHOPPER OWNERS ATHENS ) or (Γιαπωνέζικα Τσόπερς Αθήνα)
δεν ξέρω αν ειναι εύκολο σε αφρικα . εγώ μια φορά που είχα θέμα με το bros εβγαλα την αναρροφήση της τρόμπας απο το ψυγειο , έχωσα μεσα ένα λάστιχο απο τη βρύσή , άναψα την μηχανή και το κύκλωμα καθάρισε . Μια δοκιμή που μπορείς να κάνεις ειναι να ακουμπήσεις προσεκτικά με το χέρι σου τον σωλήνα που πάει το νερό απο τον κινητήρα στο ψυγείο . Αν δεν είναι καυτός σημαίνει πως το νερό δεν κυκλοφορεί , οπότε καλώς δεν παίρνει το βεντιλατερ ....Αρχικά δημιουργήθηκε από castor
Ο.Κ!!Ευχαριστω,αυριο θα τα τσεκαρω!!Ομως το θεμα ειναι οτι σε διαδρομη 5 χιλ, η θερμοκρασια βαραει κοκκινο!!Το δοχειο ειναι γεματο,λετε να εχει βουλωσει το σωληνακι και να μην στελνει στο ψυγειο οταν ζηταει??θα δουμε!!
![]()
Modenas Kriss 125
Κανονικά πρέπει να τσεκάρειςΑρχικά δημιουργήθηκε από castor
Παιδες....για δωστε τα φωτα σας!!!
Η ΑΦΡΙΚΑΝΑ ΜΟΥ,,ανεβαζει θερμοκρασια στο φουλ και το βιντιλατερ δεν παιρνει μπροστα!!!με αποτελεσμα να κολαει η βελονα λιγο πριν το κοκκινο!!!!
Η ασφαλεια ειναι ενταξει........
Για πειτε,για πειτε...........![]()
![]()
1. Αν το ψυγείο σου έχει υγρά (το ψυγείο και όχι το δοχείο) αν όχι κοιτάς για διαρροές και τσεκάρεις και τάπα ψυγείου
2. Έλεγχος διακόπτη βεντιλατέρ ... μιας και αναφέρηκε ο τρόπος με τη γείωση στο σασί δεν...βασικά θα παίξει αλλά δεν μπορείς να ξέρεις σε πόσους βαθμούς κλείνει το κύκλωμα (ανοίγει ο διακόπτης)
ο σωστός τρόπος είναι να βγάλεις το διακόπτη και να τον μετρήσεις (ωμικά) βυθισμένο μέσα σε απιονισμένο νερό αραιωμένο 1-1 με αιθυλενογλυκόλη με την βοήθεια θερμόμετρου...
γειώνεις το σώμα στο πολύμετρο και την ακίδα στο θετικό ...
όταν έχεις ψηλή θερμοκρασία (110 C) η ωμική αντίσταση θα είναι μηδενική, και πολύ ψηλή αντίστοιχα όσο πέφτει η θερμοκρασία ...
τώρα για την Άφρικα ο διακόπτης από 93-97 βαθμούς είναι ανοικτός (βεντιλατέρ κλειστό) και απ' όσο θυμάμαι πρέπει να βλέπεις μεταξύ 40-25 ohms ωμική αντίσταση ... το βεντιλατερ πρέπει να ανοίξει στους 98-102 βαθμούς και η ωμική αντίσταση πρέπει να είναι (πάντα απ' οσο θυμάμαι τσεκάρετέ το καλού κακού) κάτω από 20 ohms ...
3. Έλεγχος θερμοστάτη αν ανοιγοκλείνει σωστά μεταξύ 80-95 βαθμούς περίπου
![]()