Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 67

Θέμα: Αγορα και ερωτηση για 1100gs

  1. #1

    Αγορα και ερωτηση για 1100gs

    θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος απο δω μεσα πουλαει R 1100 gs και να μου πειτε γνωμες αν αξιζει να παρω ενα τετοιο μηχανακι σημερα και τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα για το συγκερικενο. Θα γουσταρα πολυ το νεο 1200 gs αλλα λογω περιορισμενων χρηματων κοιταω για κατι ποιο 'φτηνο' οπως αυτο το μοντελο. Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας .

  2. #2
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.976
    Το λοιπόν. Εάν σκεφτείς λογικα δεν υπάρχει κανένας λόγος να το πάρεις. Στα ίδια λεφτά βρίσκεις ένα V-strom που τα κανει όλα (σχεδόν) πολύ καλύτερα και είναι ένα σύγχρονο μηχανάκι. Από εκεί και πέρα εάν έχεις συναισθηματικά θέματα με bmw, boxer και τα σχετικά τι να πω...

    Σαν μηχανή το 1100 θα σε ταξιδέψει αρκετά καλά αλλά του λείπει η 6η, μπορείς να το φορτώσεις όσο θέλεις, στο χώμα πάει με αξιοπρέπεια για το βάρος του και τον όγκο του, στην πόλη είναι ανεκτό, κατανάλωση αρκετά καλή σε σχέση με τα κυβικά του, αλλά...

    ...τα χρόνια αρχίζουν και φαίνονται και βγάζει προβληματάκια, οι αναρτήσεις είναι ταλαιπωρημένες, η ιπποδύναμη (για όσους αυτή απασχολεί) είναι μικρή και το κυριότερο η τιμή του είναι πολύ πολύ υψηλή. Στα ίδια λεφτά δες και strom, varadero, caponord και άλλα, ανάλογα με το τι ζητάς...

    SOS. Να προσέξεις να μη πατινάρει γιατί δίσκος - πλατό αλλάζει στα 60.000-100.000 km και κοστίζει 500-700 ευρώ. Επίσης δες να κρατάει σταθερό ρελαντί.

    Αυτά...

  3. #3
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Επίσης τα 1150 παίζουν στα ίδια σχεδόν χρήματα

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Ετσι ακριβως.
    Τα μονα του πλεονεκτηματα εναντι του στρωματος ειναι η απιστευτη σταθεροτητα του λογω τελελελελελεβερ και το οτι μπορεις να το φορτωσεις κυριολεκτικα σαν γαιδουρι. Κατα τ'αλλα ειναι αρχαιο και του φαινεται.

    εντιτ
    Για να γινει διασκεδαστικος ο κινητηρας του θα πρεπει να του χωσεις και κανα 1000κο, αλλιως εχει αισθηση τρατας. Παντως αν το βελτιωσεις στα σημεια (με το αναλογο κοστος) ειναι αχτυπητο για μεγαλα ταξιδια με συνεπιβατη.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Παει και χώμα άνετα (όχι εντουρο) χωρίς να στραβωνουν οι ζαντες του και να θες 150αρες να τις ισιωσεις όπως στο Vstrom όμως.

    Εάν σε ενδιαφέρει το θέμα χώμα βέβαια.

  6. #6
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.976
    Να και το δικό μου για να σου ανοίξω την όρεξη...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dscn1229.jpg 
Προβολές:	1131 
Μέγεθος:	80,2 KB 
ID:	199323

  7. #7
    μακραν καλύτερο και ποιοτικοτερο Απο vstrom
    σταθερό σε ταξειδι
    πολύ καλά στημένο και ζυγισμενο
    με 3.500? βρίσκεις ένα αρκετά καλό
    στρίβει καταπληκτικά
    πάλι καλά που δεν έχεις τα χρήματα γιατί θα επαιρνες 1200

  8. #8
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Έχω στη κατοχή μου R 1100 όχι GS αλλά RT όπου στην ουσία είναι σχεδόν το ίδιο Για μένα είναι ίσος ο τελευταίος των Μοϊκανών το ποιο σκυλί από όλα. Δεν έχει αυτή τη περιβόητη 6η αλλά από τελικές έχεις της ίδιες με ένα 1150 (λίγη περισσότερη κατανάλωση)
    Να είναι 97 και μετά για πολλούς και διάφορους λόγους (αν μπεις σε BMW Forum στα τεχνικά θα καταλάβεις)
    Οι δίσκοι και τα πλατό πρέπει να αλλάζονται κάθε 60000 Κμ για να μην ακούς διάφορα από το σασμάν Σε άλλους κοστίζουν 700? και σε άλλους μόλις 300?
    Να κοιτάξεις να έχει μεταλλικές φλάντζες καύσης και όχι από περμανίτη που είχαν τα παλαιότερα,
    Το βασικότερο είναι πως κάνεις ταξίδια ατελείωτα και ακούραστα, και με λίγο χώμα.
    Βέβαια αν είσαι τύπος που αλλάζει της μηχανές σαν τα πουκάμισα δεν θα στη συνιστούσα αυτή τη παίρνεις και τη κρατάς μια ζωή πλέον και έχεις παράλληλα και κάποιο άλλο για της γρήγορες ....
    ΑΑΑ πάλι καλά που δεν έχεις τα λεφτά για το 1200 :rotflmao:
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  9. #9
    Πριν ενα χρονο πουλησα ενα αριστο V-STROM με πολλα αξεσουαρ, για να παρω το R1100GS, και δεν το μετανιωσα ουτε μια στιγμη. Απειρως καλυτερη μηχανη, με φοβερο ζυγισμα, πολυ καλυτερο απο το στρομ στο χωμα, πιο ξεκουραστο στο ταξιδι. Στην πολη ομως ταλαιπωρηται λογο αεροψυξης! Παρτο αν εχεις σκοπο να το κρατησεις. Σε 10 χρονια και 150.000km στο 1100 θα κανεις απλα ενα σερβις, ενω το στρομ θα ειναι για παλιοσιδερα!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ , ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΜΑ ΞΗΓΙΕΣΑΙ ΝΤΡΕΤΑ !

  10. #10
    Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και συγνωμη για την καθυστερηση να απαντησω. Εχω βρει ενα R1100gs με ABS και θερμενομενα γριπ και το κοντερ γραφει 61.000 κμ. Απο οτι ειδα απο τους κωδικους του πλαισιου ειναι μοντελο 2/1995. Σαν πρωτη αδεια αναγραφεται το 2006 οποτε κατα ποσο φανταζομαι πρεπει να ειναι εισαγωγης απο γερμανια.Σωστα? Εξωτερικα φαινεται σε πολυ καλη κατασταση και να μην θελει πολλα μαζεματα. Την εβαλα και μπροστα, την εκανα και βολτα και μου φανηκε πως ειναι καλη. Μου την δινει στα 2,500 ευρω . Το μονο προβλημα που μου ειπε πως εχει γενικα η μηχανη ειναι πως εχει ψιλοχαλασει μια φουρκετα στο σασμαν (απο 1η σε 2α ταχυτητα ) αλλα λεει πως του ειπε ο μηχανικος πως δεν προκειται για σοβαρο προβλημα και δεν θα δημιουργησει καποιο μεγαλο προβλημα μελοντικα εκτος του οτι θα θελει λιγο προσοχη στο κουμπωμα ταχυτητων απο 1η σε 2α. Ισχυει κατι τετοιο? Ειναι μεγαλο προβλημα αυτο? Για ποσα λεφτα μιλαμε ζημια για να φτιαχτει? Γενικα πιστευεται πως αξιζει αυτο το μωρο ? Σας ευχαριστω ολους και περιμενω με αγωνια τις διαφωτιστικες απαντησεις σας!

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από corleonegp
    Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και συγνωμη για την καθυστερηση να απαντησω. Εχω βρει ενα R1100gs με ABS και θερμενομενα γριπ και το κοντερ γραφει 61.000 κμ. Απο οτι ειδα απο τους κωδικους του πλαισιου ειναι μοντελο 2/1995. Σαν πρωτη αδεια αναγραφεται το 2006 οποτε κατα ποσο φανταζομαι πρεπει να ειναι εισαγωγης απο γερμανια.Σωστα? Εξωτερικα φαινεται σε πολυ καλη κατασταση και να μην θελει πολλα μαζεματα. Την εβαλα και μπροστα, την εκανα και βολτα και μου φανηκε πως ειναι καλη. Μου την δινει στα 2,500 ευρω . Το μονο προβλημα που μου ειπε πως εχει γενικα η μηχανη ειναι πως εχει ψιλοχαλασει μια φουρκετα στο σασμαν (απο 1η σε 2α ταχυτητα ) αλλα λεει πως του ειπε ο μηχανικος πως δεν προκειται για σοβαρο προβλημα και δεν θα δημιουργησει καποιο μεγαλο προβλημα μελοντικα εκτος του οτι θα θελει λιγο προσοχη στο κουμπωμα ταχυτητων απο 1η σε 2α. Ισχυει κατι τετοιο? Ειναι μεγαλο προβλημα αυτο? Για ποσα λεφτα μιλαμε ζημια για να φτιαχτει? Γενικα πιστευεται πως αξιζει αυτο το μωρο ? Σας ευχαριστω ολους και περιμενω με αγωνια τις διαφωτιστικες απαντησεις σας!
    αστο φιλε δεν αξιζει. Σε δουλευει ο τυπος... Για να αλλαχτει η φουρκετα πρεπει να βγει και να λυθει ολο το σασμαν οποτε μιλαμε για μεγαλο κοστος. Αν ψηνεσαι για 1100 κοιτα μεταγενεστερο μοντελο, 98-99.

  12. #12
    Νομιζω πως καλυτερα να βαλεις λιγα παραπανω να δεις για 1150!Νομιζω πως στην τελικη θα σου βγει φθηνοτερα!Το 1100 κατα πασα πιθανοτητα θα θελει αρκετα......
    Πωλουνται προστατευτικα καγκελα κινητηρα!

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=101820

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
    αστο φιλε δεν αξιζει. Σε δουλευει ο τυπος... Για να αλλαχτει η φουρκετα πρεπει να βγει και να λυθει ολο το σασμαν οποτε μιλαμε για μεγαλο κοστος. Αν ψηνεσαι για 1100 κοιτα μεταγενεστερο μοντελο, 98-99.
    σωστός

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από noe13
    Νομιζω πως καλυτερα να βαλεις λιγα παραπανω να δεις για 1150!Νομιζω πως στην τελικη θα σου βγει φθηνοτερα!Το 1100 κατα πασα πιθανοτητα θα θελει αρκετα......
    σωστός , αν μπορείς να διαθέσεις 1000-1500? παραπάνω

  15. #15
    Ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια. Λογικα θα το παω και σε ενα μαστορα να μου πει ακριβως τι παιζει. Απλα εξωτερικα ειναι αρκετα καλο το μηχανακι και δεν φαινεται να εχει τιποτα αλλο εκτος απο αυτο που προανεφερα. Ξερει κανενας κοστος για να φτιαχτει αυτο? Παντος που το οδηγησα δεν ειχε μεγαλο προβλημα, λιγο χτυπαγε στο κατεβασμα απο 2α σε 1η. Υπαρχει περιπτωση καποια στιγμη να παρω το σασμαν στα χερια? Απλα το κοιταω το συγκεκριμενο μηχανακι γιατι οι μαντραδες θελουνε τουλαχιστον 4.000 για το ιδιο μηχανακι και εκτος του οτι δεν εχω τοσα, θεωρω πως δεν αξιζει κιολας. Ακομα μια ερωτηση το 1150 ειναι υγροκαμπανο? Εχει υδραυλικο συμπλεκτη ας πουμε? Αν δεν εχει γινει εξαερωση στα υγρα παιζει να ειναι σκληρος ο συμπλεκτης η λεω βλακιες ? :P

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2010, 13:43
  2. Ερώτηση για Windows XP και CD-key...
    από Nik0s στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2006, 16:10
  3. Ερώτηση για πλαστικά και βαψίματα
    από Julius στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2005, 21:22
  4. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2005, 14:39
  5. Ερώτηση για τελικά - Akrapovic ή Yoshimura? Και ποια σειρά?
    από stako στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2005, 23:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF