Aνέβασμα βελόνας μήπως;
Δεν είμαι δυνατός στα καρμπς,απλά όταν σήκωσα λίγο τις δικές μου(ροδελίτσα) σα να πήγαινε λίιγο καλύτερα.Μπορεί να'ναι η ιδέα μου πάντως...
ερωτηση....κατω απο ποιες συνθηκες ειναι καλλιτερα να ρυθμιζουμε καρμπς, σε δυναμομετρο με φορτιο και ακαριαια ανοιγομενο γκαζι, η πολυ αργα ανοιγομενο γκαζι? Και γιατι? Με τι σχεση στο κιβωτιο? (δηλαδη με μεγαλο η μικρο φορτιο?)
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Aνέβασμα βελόνας μήπως;
Δεν είμαι δυνατός στα καρμπς,απλά όταν σήκωσα λίγο τις δικές μου(ροδελίτσα) σα να πήγαινε λίιγο καλύτερα.Μπορεί να'ναι η ιδέα μου πάντως...
και εγω αυτο θα ελεγα, αλλα ουτε και εγω ειμαι δυνατος. Απλα νομιζω οτι αν για παραδειγμα η δυναμομετρηση εγινε με 4η, τοτε οι βελονες ανεβαινουν αρκετα πιο γρηγορα απ'οτι κανει ο κινητηρας να παει απο 4,000 στις 7,000 στροφες, οποτε το φτωχο μειγμα που βλεπουμε δεν ειναι σιγουρο οτι οφειλεται στις βελονες. Σωστο η λαθος?
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Η ιδανική λύση σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να αλλάξεις το airjet. Πρέπει να μπει μεγαλύτερο κεντρικό ζιγκλέρ και μεγαλύτερο airjet.
Αλλά επειδή το βλέπω χλωμό (όχι να αλλάζει αλλά να βρείς):
* μια λύση είναι να μεγαλώσεις την στάθμη καυσίμου με βήμα 1mm και πιθανώς να βάλεις μικρότερο κεντρικό.
*Η άλλη και ίσως η πιο εύκολη είναι να παίξεις με τις βελόνες όπως λέει ο Τόλης, ή πιο σωστά με τον ρυθμό που ανεβαίνει το slide. Μικρότερες τρύπες στο slide - μικρότερη ταχύτητα ανόδου. (με ναύλον βίδες και τρύπημα γίνεται η συγκεκριμένη δουλειά)
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Απολύτως τίποτε, γιατί είναι μια χαρά έτσι ...Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Τι θα κανατε για να φερετε την καμπυλη στα μεσαια-χαμηλα πιο κοντα στο 13:1 ?![]()
@ Μπίγκουλα, ή μας κάνεις πλάκα ή έχεις όρεξη για μουχαμπέτι ...
@ Βρόντακα, πάνω που είχα αρχίσει να σε συμπαθώ, άρχισες τα τρυπήματα του slide και με "φόρτωσες" ...![]()
(η ταχύτητα ανόδου του slide δεν επηρεάζει την αναλογία του μίγματος - πράγμα που κάνει το "κόψιμο" του slide..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Μήπως εννοεί τρύπα στο διάφραγμα;Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
@ Βρόντακα, πάνω που είχα αρχίσει να σε συμπαθώ, άρχισες τα τρυπήματα του slide και με "φόρτωσες" ...![]()
(η ταχύτητα ανόδου του slide δεν επηρεάζει την αναλογία του μίγματος - πράγμα που κάνει το "κόψιμο" του slide..)![]()
Αλήθεια υπάρχει σχέση μεταξύ εμβαδού τρύπας εισαγωγής αέρα(φιλτροκούτι) και τρύπα στο διάφραγμα του carb;
Πχ τα δικό μου μαμά τρύπα στο διάφραγμα είχε 1mm.Mε το που άνοιξα την εισαγωγή του φίλτρου ο μάστορας την έκανε σχεδόν 1,5mm και όντως ανταποκρίνεται καλύτερα.
Πώς προκύπτει το 1,5 mm όμως;
Αλλο το διάφραγμα κι αλλο το slide!Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Μήπως εννοεί τρύπα στο διάφραγμα;
Αλήθεια υπάρχει σχέση μεταξύ εμβαδού τρύπας εισαγωγής αέρα(φιλτροκούτι) και τρύπα στο διάφραγμα του carb;
Πχ τα δικό μου μαμά τρύπα στο διάφραγμα είχε 1mm.Mε το που άνοιξα την εισαγωγή του φίλτρου ο μάστορας την έκανε σχεδόν 1,5mm και όντως ανταποκρίνεται καλύτερα.
Πώς προκύπτει το 1,5 mm όμως;![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Από το βήμα των διαθεσίμων τρυπανιών του μάστορα.Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Πώς προκύπτει το 1,5 mm όμως;
Σύμφωνα με την Θεωρία της Σχετικότητας, ναι ...Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Αλήθεια υπάρχει σχέση μεταξύ εμβαδού τρύπας εισαγωγής αέρα(φιλτροκούτι) και τρύπα στο διάφραγμα του carb;
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Nαι ρε συ.Απλά πολλοί τα ταυτίζουν.Όταν ρώτησα το δικό μου τί έκανε και πηγαίνει τόσο καλά μου είπε μεγάλωσα την τρύπα του σλάιντ.Καθαρίζω τα καρμπ όταν έκανα την αλλαγή στο μπροστινό και βλέπω ότι την τρύπα στο διάφραγμα μεγάλωσε,το κόψιμο του σλάιντ ήταν το ίδιο.Μου είπε μετά ότι αυτό εννοούσε.Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αλλο το διάφραγμα κι αλλο το slide!![]()
Δεν ξέρω αν εφαρμόζεται γενικώς σε ανοιγμένες εισαγωγές,πάντως σε ανοιγμένο φίλτρο SV 1ης γενιάς αξίζει,το μηχανάκι δεν τεμπελιάζει στις μεσαίες.
Ουτε το ενα ουτε το αλλο. Δεν καν απο δικη μου μηχανη. Απλα το βρηκα σε αλλο φορουμ και το εβαλα εδω σαν ευκαιρια να γινει μια κατατοπιστικη συζητηση και να μαθουμε οσοι δεν ξερουμε.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Απολύτως τίποτε, γιατί είναι μια χαρά έτσι ...![]()
@ Μπίγκουλα, ή μας κάνεις πλάκα ή έχεις όρεξη για μουχαμπέτι ...
@ Βρόντακα, πάνω που είχα αρχίσει να σε συμπαθώ, άρχισες τα τρυπήματα του slide και με "φόρτωσες" ...![]()
(η ταχύτητα ανόδου του slide δεν επηρεάζει την αναλογία του μίγματος - πράγμα που κάνει το "κόψιμο" του slide..)![]()
Οσο για το αλλο που λες στον Βροντακα.... Γιατι η ταχυτητα ανοδου του σλαιντ δεν επηρεαζει το μειγμα? Αν αυτο δεν ανεβαινει οσο γρηγορα θα επρεπε για δεδομενη ρυθμιση, δεν σημαινει οτι κατα την διαρκεια της καθυστερημενης ανοδου (και με ανοιχτες τις πεταλουδες) θα υπαρχει υποπιεση και ροη αερα μεσα στον κυλινδρο χωρις την απαιτουμενη βενζινη?
Και επειδη το κοβω οτι θα πεις ενα σκετο 'οχι', πες και το γιατι!
Και κατι τελευταιο, αν υποθεσουμε οτι η καυσαναλυση ειναι σωστη, μπλα μπλα μπλα, γιατι λες οτι ειναι μια χαρα, αφου στο μεγαλυτερος φασμα των στροφων βρισκεται στο 14-15:1?
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Βρε συ ...Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Γιατι η ταχυτητα ανοδου του σλαιντ δεν επηρεαζει το μειγμα? Αν αυτο δεν ανεβαινει οσο γρηγορα θα επρεπε για δεδομενη ρυθμιση, δεν σημαινει οτι κατα την διαρκεια της καθυστερημενης ανοδου (και με ανοιχτες τις πεταλουδες) θα υπαρχει υποπιεση και ροη αερα μεσα στον κυλινδρο χωρις την απαιτουμενη βενζινη?![]()
Ξαναδιάβασε τι γράφεις ...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
και εγω αυτο θα ελεγα, αλλα ουτε και εγω ειμαι δυνατος. Απλα νομιζω οτι αν για παραδειγμα η δυναμομετρηση εγινε με 4η, τοτε οι βελονες ανεβαινουν αρκετα πιο γρηγορα απ'οτι κανει ο κινητηρας να παει απο 4,000 στις 7,000 στροφες, οποτε το φτωχο μειγμα που βλεπουμε δεν ειναι σιγουρο οτι οφειλεται στις βελονες. Σωστο η λαθος?
Καλά το σκέφτεσαι,το ίδιο συμβαίνει και με τα ψεκαστά... Κάπου εδώ νομίζω ότι έπρεπε να αναλάβει η αντλία επιτάχυνσης... Πάντως δεν είναι και ιδιαίτερα κακό το να φτωχαίνει στιγμιαία,αφού μετά στρώνει... πρόβλημα δεν νομίζω να έχεις...
παμε παλι.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Βρε συ ...![]()
Ξαναδιάβασε τι γράφεις ...
Παω σταθερα με πχ 120. Ξαφνικα ενω ανοιγω γκαζι, ενα μαγικο χερι δεν αφηνει το σλαιντ να ανεβει. Δεν θα φτωχυνει το μειγμα?
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.