Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 76

Θέμα: Για δυνατους στα καρμπς

  1. #1
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Για δυνατους στα καρμπς

    Η δυναμομετρηση αυτη ειναι απο 950SM και απο παραδιπλανο φορουμ. Κοιταμε κυριως το AFR (WideOpenThrottle). Τι θα κανατε για να φερετε την καμπυλη στα μεσαια-χαμηλα πιο κοντα στο 13:1 ?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dyno.jpg 
Προβολές:	555 
Μέγεθος:	78,8 KB 
ID:	200219
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Aνέβασμα βελόνας μήπως;

    Δεν είμαι δυνατός στα καρμπς,απλά όταν σήκωσα λίγο τις δικές μου(ροδελίτσα) σα να πήγαινε λίιγο καλύτερα.Μπορεί να'ναι η ιδέα μου πάντως...

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    ερωτηση....κατω απο ποιες συνθηκες ειναι καλλιτερα να ρυθμιζουμε καρμπς, σε δυναμομετρο με φορτιο και ακαριαια ανοιγομενο γκαζι, η πολυ αργα ανοιγομενο γκαζι? Και γιατι? Με τι σχεση στο κιβωτιο? (δηλαδη με μεγαλο η μικρο φορτιο?)
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Aνέβασμα βελόνας μήπως;

    Δεν είμαι δυνατός στα καρμπς,απλά όταν σήκωσα λίγο τις δικές μου(ροδελίτσα) σα να πήγαινε λίιγο καλύτερα.Μπορεί να'ναι η ιδέα μου πάντως...

    και εγω αυτο θα ελεγα, αλλα ουτε και εγω ειμαι δυνατος. Απλα νομιζω οτι αν για παραδειγμα η δυναμομετρηση εγινε με 4η, τοτε οι βελονες ανεβαινουν αρκετα πιο γρηγορα απ'οτι κανει ο κινητηρας να παει απο 4,000 στις 7,000 στροφες, οποτε το φτωχο μειγμα που βλεπουμε δεν ειναι σιγουρο οτι οφειλεται στις βελονες. Σωστο η λαθος?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Η ιδανική λύση σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να αλλάξεις το airjet. Πρέπει να μπει μεγαλύτερο κεντρικό ζιγκλέρ και μεγαλύτερο airjet.

    Αλλά επειδή το βλέπω χλωμό (όχι να αλλάζει αλλά να βρείς):
    * μια λύση είναι να μεγαλώσεις την στάθμη καυσίμου με βήμα 1mm και πιθανώς να βάλεις μικρότερο κεντρικό.

    *Η άλλη και ίσως η πιο εύκολη είναι να παίξεις με τις βελόνες όπως λέει ο Τόλης, ή πιο σωστά με τον ρυθμό που ανεβαίνει το slide. Μικρότερες τρύπες στο slide - μικρότερη ταχύτητα ανόδου. (με ναύλον βίδες και τρύπημα γίνεται η συγκεκριμένη δουλειά)
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Τι θα κανατε για να φερετε την καμπυλη στα μεσαια-χαμηλα πιο κοντα στο 13:1 ?
    Απολύτως τίποτε, γιατί είναι μια χαρά έτσι ...

    @ Μπίγκουλα, ή μας κάνεις πλάκα ή έχεις όρεξη για μουχαμπέτι ...


    @ Βρόντακα, πάνω που είχα αρχίσει να σε συμπαθώ, άρχισες τα τρυπήματα του slide και με "φόρτωσες" ...
    (η ταχύτητα ανόδου του slide δεν επηρεάζει την αναλογία του μίγματος - πράγμα που κάνει το "κόψιμο" του slide..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    @ Βρόντακα, πάνω που είχα αρχίσει να σε συμπαθώ, άρχισες τα τρυπήματα του slide και με "φόρτωσες" ...
    (η ταχύτητα ανόδου του slide δεν επηρεάζει την αναλογία του μίγματος - πράγμα που κάνει το "κόψιμο" του slide..)
    Μήπως εννοεί τρύπα στο διάφραγμα;
    Αλήθεια υπάρχει σχέση μεταξύ εμβαδού τρύπας εισαγωγής αέρα(φιλτροκούτι) και τρύπα στο διάφραγμα του carb;
    Πχ τα δικό μου μαμά τρύπα στο διάφραγμα είχε 1mm.Mε το που άνοιξα την εισαγωγή του φίλτρου ο μάστορας την έκανε σχεδόν 1,5mm και όντως ανταποκρίνεται καλύτερα.
    Πώς προκύπτει το 1,5 mm όμως;

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Μήπως εννοεί τρύπα στο διάφραγμα;
    Αλήθεια υπάρχει σχέση μεταξύ εμβαδού τρύπας εισαγωγής αέρα(φιλτροκούτι) και τρύπα στο διάφραγμα του carb;
    Πχ τα δικό μου μαμά τρύπα στο διάφραγμα είχε 1mm.Mε το που άνοιξα την εισαγωγή του φίλτρου ο μάστορας την έκανε σχεδόν 1,5mm και όντως ανταποκρίνεται καλύτερα.
    Πώς προκύπτει το 1,5 mm όμως;
    Αλλο το διάφραγμα κι αλλο το slide!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.067
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS

    Πώς προκύπτει το 1,5 mm όμως;
    Από το βήμα των διαθεσίμων τρυπανιών του μάστορα.

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Αλήθεια υπάρχει σχέση μεταξύ εμβαδού τρύπας εισαγωγής αέρα(φιλτροκούτι) και τρύπα στο διάφραγμα του carb;
    Σύμφωνα με την Θεωρία της Σχετικότητας, ναι ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Αλλο το διάφραγμα κι αλλο το slide!
    Nαι ρε συ.Απλά πολλοί τα ταυτίζουν.Όταν ρώτησα το δικό μου τί έκανε και πηγαίνει τόσο καλά μου είπε μεγάλωσα την τρύπα του σλάιντ.Καθαρίζω τα καρμπ όταν έκανα την αλλαγή στο μπροστινό και βλέπω ότι την τρύπα στο διάφραγμα μεγάλωσε,το κόψιμο του σλάιντ ήταν το ίδιο.Μου είπε μετά ότι αυτό εννοούσε.
    Δεν ξέρω αν εφαρμόζεται γενικώς σε ανοιγμένες εισαγωγές,πάντως σε ανοιγμένο φίλτρο SV 1ης γενιάς αξίζει,το μηχανάκι δεν τεμπελιάζει στις μεσαίες.

  12. #12
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Απολύτως τίποτε, γιατί είναι μια χαρά έτσι ...

    @ Μπίγκουλα, ή μας κάνεις πλάκα ή έχεις όρεξη για μουχαμπέτι ...


    @ Βρόντακα, πάνω που είχα αρχίσει να σε συμπαθώ, άρχισες τα τρυπήματα του slide και με "φόρτωσες" ...
    (η ταχύτητα ανόδου του slide δεν επηρεάζει την αναλογία του μίγματος - πράγμα που κάνει το "κόψιμο" του slide..)
    Ουτε το ενα ουτε το αλλο. Δεν καν απο δικη μου μηχανη. Απλα το βρηκα σε αλλο φορουμ και το εβαλα εδω σαν ευκαιρια να γινει μια κατατοπιστικη συζητηση και να μαθουμε οσοι δεν ξερουμε.


    Οσο για το αλλο που λες στον Βροντακα.... Γιατι η ταχυτητα ανοδου του σλαιντ δεν επηρεαζει το μειγμα? Αν αυτο δεν ανεβαινει οσο γρηγορα θα επρεπε για δεδομενη ρυθμιση, δεν σημαινει οτι κατα την διαρκεια της καθυστερημενης ανοδου (και με ανοιχτες τις πεταλουδες) θα υπαρχει υποπιεση και ροη αερα μεσα στον κυλινδρο χωρις την απαιτουμενη βενζινη?
    Και επειδη το κοβω οτι θα πεις ενα σκετο 'οχι', πες και το γιατι!


    Και κατι τελευταιο, αν υποθεσουμε οτι η καυσαναλυση ειναι σωστη, μπλα μπλα μπλα, γιατι λες οτι ειναι μια χαρα, αφου στο μεγαλυτερος φασμα των στροφων βρισκεται στο 14-15:1?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Γιατι η ταχυτητα ανοδου του σλαιντ δεν επηρεαζει το μειγμα? Αν αυτο δεν ανεβαινει οσο γρηγορα θα επρεπε για δεδομενη ρυθμιση, δεν σημαινει οτι κατα την διαρκεια της καθυστερημενης ανοδου (και με ανοιχτες τις πεταλουδες) θα υπαρχει υποπιεση και ροη αερα μεσα στον κυλινδρο χωρις την απαιτουμενη βενζινη?
    Βρε συ ...

    Ξαναδιάβασε τι γράφεις ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    και εγω αυτο θα ελεγα, αλλα ουτε και εγω ειμαι δυνατος. Απλα νομιζω οτι αν για παραδειγμα η δυναμομετρηση εγινε με 4η, τοτε οι βελονες ανεβαινουν αρκετα πιο γρηγορα απ'οτι κανει ο κινητηρας να παει απο 4,000 στις 7,000 στροφες, οποτε το φτωχο μειγμα που βλεπουμε δεν ειναι σιγουρο οτι οφειλεται στις βελονες. Σωστο η λαθος?


    Καλά το σκέφτεσαι,το ίδιο συμβαίνει και με τα ψεκαστά... Κάπου εδώ νομίζω ότι έπρεπε να αναλάβει η αντλία επιτάχυνσης... Πάντως δεν είναι και ιδιαίτερα κακό το να φτωχαίνει στιγμιαία,αφού μετά στρώνει... πρόβλημα δεν νομίζω να έχεις...

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Βρε συ ...

    Ξαναδιάβασε τι γράφεις ...
    παμε παλι.

    Παω σταθερα με πχ 120. Ξαφνικα ενω ανοιγω γκαζι, ενα μαγικο χερι δεν αφηνει το σλαιντ να ανεβει. Δεν θα φτωχυνει το μειγμα?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. προβλημα για δυνατους στα ηλεκτρικα
    από orcinious στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2009, 13:24
  2. Manual ΓΙΑ Dl650 ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
    από llrnr στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2006, 01:03
  3. Service Manual για 650gs στα αγγλικά??
    από dio650gs στο forum BMW
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2006, 07:57
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2005, 09:06
  5. Για ελάτε στα φωτοΜέγαρα......
    από kostom στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 05/05/2005, 15:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF