Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Σκέψεις για 950 Smr

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.368

    Σκέψεις για 950 Smr

    Γεια χαρά σε όλους...

    Με την αναζήτηση δεν βρήκα τπτ αντίστοιχο (σαν thread)

    Είχα για 2 χρόνια ένα Lc4 και για διάφορους λόγους το έδωσα-χάρησα

    Έτσι λοιπόν, δελεασμένος από τις καινούργιες προσφορές της εγχώριας KTM σκέφτομαι το 950 SMR (καινούργιο ή μεταχειρό, αναλόγως λεφτών). Απλά σκέφτομαι τα εξής...

    1ον κατα πόσον οδηγείται στην πόλη με όλη την κίνηση που μπορεί να φας στην μάπα και με όλους τους μα!#@@$κες που μπορεί να εμφανιστούν μπροστά σου. Το LC4 γενικά μετά από 2 χρόνια συμπέρανα ότι συγχωρούσε γενικά πολύ (πάρα πολύ όμως) με τις φρενάρες του και την ευελιξία του, τόσο εσένα όσο και τον όποιο ασυνείδητο-καταπιεσμένο-ψυχολογικά ασθενή αστό έπιανε τιμόνι. Οπότε σκέφτομαι το άλλο πως συμπεριφέρεται όντας πιο βαρύ

    2ον Από συντήρηση τι έξοδα έχει και ανά πόσα χλμ...? Γενικά προβλήματα βγάζει εύκολα και αν ναι τι είδους ? (κλασσική ερώτηση για ktm αλλά το LC4 ώρες ώρε με έσπαγε άσχημα τα νεύρα με μικροβλακείες). Επίσης σε περίπτωση μεταχειρισμένου υπάρχει κάτι συγκεκριμένο να προσέξω για μοντέλο 07.

    3ον Μιας και η βενζίνη οδεύει στο να αντικαταστήσει τον χρυσό, από κατανάλωση τούτο τι λέει?

    ευχαριστώ εκ των προταίρων απαξάπαντες και ελπίζω να μην κούρασα...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443

    Re: Σκέψεις για 950 Smr

    Αρχικά δημιουργήθηκε από macdeath_s

    1ον κατα πόσον οδηγείται στην πόλη με όλη την κίνηση που μπορεί να φας στην μάπα και με όλους τους μα!#@@$κες που μπορεί να εμφανιστούν μπροστά σου. Το LC4 γενικά μετά από 2 χρόνια συμπέρανα ότι συγχωρούσε γενικά πολύ (πάρα πολύ όμως) με τις φρενάρες του και την ευελιξία του, τόσο εσένα όσο και τον όποιο ασυνείδητο-καταπιεσμένο-ψυχολογικά ασθενή αστό έπιανε τιμόνι. Οπότε σκέφτομαι το άλλο πως συμπεριφέρεται όντας πιο βαρύ

    Δεν φτιαχτηκε για αυτο ειναι η αληθεια αλλα δεν θα εχει και προβλημα.Σαν ποδηλατο ειναι στην συμπεριφορα απλα μπορει να σου καιει λιγο το κωλαρακι οταν κολλας στην κινηση.Απο οδηγικη συμπεριφορα η γνωστη των ΚΤΜ.Φρεναρες ακομα καλυτερες απο το LC4 και αναρτησαρες/πλαισιο αψογο.

    2ον Από συντήρηση τι έξοδα έχει και ανά πόσα χλμ...? Γενικά προβλήματα βγάζει εύκολα και αν ναι τι είδους ? (κλασσική ερώτηση για ktm αλλά το LC4 ώρες ώρε με έσπαγε άσχημα τα νεύρα με μικροβλακείες). Επίσης σε περίπτωση μεταχειρισμένου υπάρχει κάτι συγκεκριμένο να προσέξω για μοντέλο 07.
    Εχει συντηρηση οτι εχουν ολα τα ΚΤΜ υποθετω.Καθε 5000χλμ λαδια/φιλτρα/βαλβιδες τα βασικα.Λαδια αν θες καθε 2500.Απο προβληματακια δεν νομιζω να εβγαζε κατι ιδιαιτερο.Ισως καμια τρομπα συμπλεκτη.

    3ον Μιας και η βενζίνη οδεύει στο να αντικαταστήσει τον χρυσό, από κατανάλωση τούτο τι λέει?
    Δεν ειναι και το πιο οικονομικο μηχανακι αλλα προφανως αν εψαχνες οικονομια δεν θα επερνες "1000αρι".Κ παλι ομως εξαρταται απο το χερακι σου.Αν σε τρωει πολυ θα καιει και πολυ.Αν εισαι ηρεμος θα καιει λογικες ποσοτητες για τα κυβικα του παντα.

    ευχαριστώ εκ των προταίρων απαξάπαντες και ελπίζω να μην κούρασα...
    Περισσοτερα θα σου πουν οσοι πιθανον το εχουν.Γτ εγω εχω το LC4
    Λιγο υπομονη και καλως ηρθες

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.368
    Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα αν και δεν είμαι καινούργιος...
    Ντάξει για την κίνηση εννοείται ότι είναι απαγορευτικό... Αυτό το ήξερα μιας και με το LC4 τα ίδια πακέτα έτρωγα.

    από προβλήματα, αν είναι μόνο η τρόμπα συμπλέκτη, μολονότι ακριβή, δε γ#$%έται...

    Δε γράφω πολύ βέβαια αλλά διαβάζω από δω αρκετά συχνά....

    Αχ αυτό το LC4

    :rotflmao:

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από macdeath_s


    Αχ αυτό το LC4

    :rotflmao:
    Τι σου εκανε καλε?!

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Σκέψεις για 950 Smr

    Αρχικά δημιουργήθηκε από macdeath_s
    Γεια χαρά σε όλους...

    Με την αναζήτηση δεν βρήκα τπτ αντίστοιχο (σαν thread)

    Είχα για 2 χρόνια ένα Lc4 και για διάφορους λόγους το έδωσα-χάρησα

    Έτσι λοιπόν, δελεασμένος από τις καινούργιες προσφορές της εγχώριας KTM σκέφτομαι το 950 SMR (καινούργιο ή μεταχειρό, αναλόγως λεφτών). Απλά σκέφτομαι τα εξής...

    1ον κατα πόσον οδηγείται στην πόλη με όλη την κίνηση που μπορεί να φας στην μάπα και με όλους τους μα!#@@$κες που μπορεί να εμφανιστούν μπροστά σου. Το LC4 γενικά μετά από 2 χρόνια συμπέρανα ότι συγχωρούσε γενικά πολύ (πάρα πολύ όμως) με τις φρενάρες του και την ευελιξία του, τόσο εσένα όσο και τον όποιο ασυνείδητο-καταπιεσμένο-ψυχολογικά ασθενή αστό έπιανε τιμόνι. Οπότε σκέφτομαι το άλλο πως συμπεριφέρεται όντας πιο βαρύ

    2ον Από συντήρηση τι έξοδα έχει και ανά πόσα χλμ...? Γενικά προβλήματα βγάζει εύκολα και αν ναι τι είδους ? (κλασσική ερώτηση για ktm αλλά το LC4 ώρες ώρε με έσπαγε άσχημα τα νεύρα με μικροβλακείες). Επίσης σε περίπτωση μεταχειρισμένου υπάρχει κάτι συγκεκριμένο να προσέξω για μοντέλο 07.

    3ον Μιας και η βενζίνη οδεύει στο να αντικαταστήσει τον χρυσό, από κατανάλωση τούτο τι λέει?

    ευχαριστώ εκ των προταίρων απαξάπαντες και ελπίζω να μην κούρασα...

    Εχω το super enduro που ειναι ακριβως το ιδιο μηχανακι με το SMR με αλλες αναρτησεις και ροδες.

    1) κανενα προβλημα, παναλαφρη αισθηση και με μικρες ρυθμισεις στο καρμπυρατερ εχει και πολυ ελαστικο κινητηρα χαμηλα (καμια σχεση με αλλα 1000ρια ν2 οπως πχ απριλια)

    2) μικρο σερβις κανα 50ρικο μεγαλο κανα 200ρικο. Εγω αλλαζω λαδια καθε 3000 περιπου και βαλβιδες θελει κοιταγμα στις 7500 πρωτο σερβις και καθε 15,000 (σπανια ομως θελουν ρυθμιση). Απο προβληματα, τα κλασσικα ειναι τρομπα συμπλεκτη, τρομπα βενζινης και τρομπα νερου. Για το πρωτο υπαρχουν αφτερμαρκετ με 100 ευρω και ξεμπερδευεις. Για το δευτερο, μπορει να χρειαζεσαι μια καθε 30,000κμ (130 ευρω). Για το τριτο υπαρχει καινουργιο αξονακι που αντεχει (οπως λενε) καμια 50αρα χιλιαδες.

    3) με ακραπες ταπωμενες, στην πολη καιει περιπου 8λτρ/100κμ, στο ταξιδι με 130-140κμ/ωρα καπου 6λτρ/100κμ. Αυτα με -1 δοντι μπροστα και ανεβασμενες τις βελονες λογω ακραποβιτς.

    Αν εχεις τα χρηματα να το παρεις καινουργιο, παρτο ειναι καταπληκτικο μηχανημα, και ταξιδευεις και ανετα με μια ζελατινουλα. Η σελλα του ειναι πολυθρονα για δεδομενα εντουρο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Re: Re: Σκέψεις για 950 Smr

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Για το δευτερο(τρομπα βενζινης), μπορει να χρειαζεσαι μια καθε 30,000κμ (130 ευρω).


    :hypnotize :hypnotize :hypnotize

    ρε μαστορα οι τρομπες υποτιθεται εχουν ενα προσδοκιμο ζωης γυρω στα 200,000χλμ

    ακου εκει 30,000...


    καλο θα ειναι αμα σου τα φτησει, να βαλεις μια αλλη τρομπα επανω να τελειωνει η ιστορια...τρομπα ειναι, οποια και να βαλετε θα δουλευει(αρκει να εχει την ιδια πιεση)

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Σκέψεις για 950 Smr

    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    :hypnotize :hypnotize :hypnotize

    ρε μαστορα οι τρομπες υποτιθεται εχουν ενα οριο ζωης γυρω στα 200,000χλμ

    ακου εκει 30,000...


    καλο θα ειναι αμα σου τα φτησει, να βαλεις μια αλλη τρομπα επανω να τελειωνει η ιστορια...τρομπα ειναι, οποια και να βαλετε θα δουλευει(αρκει να εχει την ιδια πιεση)
    Σε αλλους τα εχει φτυσει στα 10 σε αλλους ποτε. Καποιοι βαζουν υποπιεσης με διαφραγμα. Αλλοι βαζουν Facet. Εμενα στα @ μου γιατι εχει εγγυηση. Οταν ληξει η εγγυηση παλι στα @ μου, απλα θα κουβαλαω μια και καθε 30,000 θα κατεβαινω για να την αλλαξω (παιρνει 15 λεπτα). Στα 30,000 εχεις ξοδεψει αρκετες χιλιαδες ευρω για βενζινη, ας παρεις και μια τρομπιτσα (παρεπιπτοντως ειναι made by mitsubishi).
    Αν δεις το θεμα σαν αναλωσιμο, τοτε αποκτα αλλη διασταση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Re: Re: Re: Re: Σκέψεις για 950 Smr

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Σε αλλους τα εχει φτυσει στα 10 σε αλλους ποτε. Καποιοι βαζουν υποπιεσης με διαφραγμα. Αλλοι βαζουν Facet. Εμενα στα @ μου γιατι εχει εγγυηση. Οταν ληξει η εγγυηση παλι στα @ μου, απλα θα κουβαλαω μια και καθε 30,000 θα κατεβαινω για να την αλλαξω (παιρνει 15 λεπτα). Στα 30,000 εχεις ξοδεψει αρκετες χιλιαδες ευρω για βενζινη, ας παρεις και μια τρομπιτσα (παρεπιπτοντως ειναι made by mitsubishi).
    Αν δεις το θεμα σαν αναλωσιμο, τοτε αποκτα αλλη διασταση.

    μωρε σιγα τη δουλεια να αλλαξεις τρομπα...αλλα κερατιατικα εξοδα ειναι που δε θα πρεπε να ηταν κιολας

    ασε που οπως ειπα, θα μπορεσεις να βρεις πιο καλη τρομπα, πιο φτηνη, και η οποια θα βγαζει και οτι πιεση θελεις(με μια μικρη αυξηση της πιεσης της τρομπας θα εχεις ευχαριστα αποτελεσματα:a13: )

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    παρεπιτοντως, αυτο που τα παιζει δεν ειναι η τρομπα αυτη καθ'αυτη, αλλα οι ακιδες της που δεν πωλουνται χωρια. Υπαρχει τροπος να αποφευγεται η ηλεκτρικη εκκενωση κατα την εκτονωση του σωληνοειδους στις ακιδες (που μακροχρονια τις καταστρεφει) με ενα FET και ολα καλα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: Σκέψεις για 950 Smr

    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    μωρε σιγα τη δουλεια να αλλαξεις τρομπα...αλλα κερατιατικα εξοδα ειναι που δε θα πρεπε να ηταν κιολας

    ασε που οπως ειπα, θα μπορεσεις να βρεις πιο καλη τρομπα, πιο φτηνη, και η οποια θα βγαζει και οτι πιεση θελεις(με μια μικρη αυξηση της πιεσης της τρομπας θα εχεις ευχαριστα αποτελεσματα:a13: )
    ναι ετσι ειναι, αλλα τι να κανουμε, δεν μπορεις να τα εχεις ολα. Αυτο που λες για την πιεση ισχυει μονο για ιντζεκτιον, εμεις ημεθα καρμπυρατερατοι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Σκέψεις για 950 Smr

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    ναι ετσι ειναι, αλλα τι να κανουμε, δεν μπορεις να τα εχεις ολα. Αυτο που λες για την πιεση ισχυει μονο για ιντζεκτιον, εμεις ημεθα καρμπυρατερατοι.

    ναι, αυτο το χα ξεχασει


  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akamarinos
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    299
    Στην πόλη το καλοκαίρι παίρνει φωτιά και το βεντιλατερ σπάνια σταματάει

    Αν είναι λιγο βαρυς ο δεξιος σου καρπος η κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη από αυτή που σου ανεφερε ο drbig

    για μενα αμα θες μηχανακι για να κανεις την δουλεια σου μεσα στην αθηνα, παρε ενα παπι ή σκουτερ και εχε το μεγαλο για βολτες να γουσταρεις

    Εκτως από τα εξοδα συντήρησης να υπολογίσεις και τα εξοδα για αναλωσιμα.
    Κατά τα αλλα πολύ καλο μηχανακι. Τρομερο στα στροφιλικια

  13. #13
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
    Στην πόλη το καλοκαίρι παίρνει φωτιά και το βεντιλατερ σπάνια σταματάει

    Αν είναι λιγο βαρυς ο δεξιος σου καρπος η κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη από αυτή που σου ανεφερε ο drbig

    για μενα αμα θες μηχανακι για να κανεις την δουλεια σου μεσα στην αθηνα, παρε ενα παπι ή σκουτερ και εχε το μεγαλο για βολτες να γουσταρεις

    Εκτως από τα εξοδα συντήρησης να υπολογίσεις και τα εξοδα για αναλωσιμα.
    Κατά τα αλλα πολύ καλο μηχανακι. Τρομερο στα στροφιλικια
    [/QUO

    που εισαι εσυ ρεεεεε, ? εμενα μου εχει καψει παντελονι μεσα στη κινηση
    Οι αληθινοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουμε χάσει

  14. #14
    The most Bin's WINS !!! Το avatar του/της lkol
    Εγγραφή
    15/11/2004
    Μηνύματα
    136
    η ζέστη είναι το μοναδικό παράπονο που μπορείς να έχεις απο το 950. Η κατανάλωση είναι νορμάλ για χιλιάρι... στο 950 Adv βγάζει 7,5-8 lt/100klm σταθερά

    κατά τα άλλα, όπως είπε κ ο DrBig από πάνου, τρόμπα συμπλέκτη, βενζίνης κ νερού είναι όλα κ όλα τα προβλήματα που μπορεί να συναντήσεις

    Τα δυο πρώτα τα βάζεις στο πρόγραμμα κ τα αλλάζεις κάποια στιγμή, όχι άμεσα. Τρόμπα νερού κ συμπλέκτη μου τα είχαν περάσει στην εγγύηση προληπτικά κ δεν είχα πρόβλημα ποτέ βέβαια.

    Η τρόμπα βενζίνης στο 950 είναι τεχνολογίας 30 ετών, άμα την ανοίξεις κ τη δεις, θα βάλεις τα γέλια. Ευτυχώς που η facet κάνει 55 λίρες κ βρίσκεις την ησυχία σου...

    DrBig, για τρόμπα συμπλέκτη με 100 ευρώ, εννοείς την oberon? γιατί το ψάχνω να την αλλάξω προληπτικά κ η τιμή της evoluzione είναι λίγο τσουχτερή...

  15. #15
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lkol
    DrBig, για τρόμπα συμπλέκτη με 100 ευρώ, εννοείς την oberon? γιατί το ψάχνω να την αλλάξω προληπτικά κ η τιμή της evoluzione είναι λίγο τσουχτερή...
    ριξε και στην crescent καμια ματια... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    ζεστη απο που λετε? απο τις εξατμισεις? Διοτι φανταζομαι οτι δεν υπαρχει ανθρωπας με μαμα πανω.... κατα τα αλλα δεν βγαζει ζεστη
    Ban 'em all

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τι λαστιχα για ΚΤΜ 950 Smr?
    από CAPPO στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2010, 00:18
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2006, 20:55
  3. ΣΕΛΑ ΓΙΑ 950 Adv
    από panos26 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 22:44
  4. Ερωτηση για 950
    από rsp στο forum KTM
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2005, 11:15
  5. Μέγαρα λοιπόν....πολλές σκέψεις για την ασφάλεια..
    από free rider στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2005, 06:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF