Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: σκληρός συμπλέκτης

  1. #1

    σκληρός συμπλέκτης

    Καλησπέρα σε όλους

    Είναι η πρώτη φορά που γράφω (τώρα βρήκα το forum) και θα ήθελα την άποψή σας στο εξής.

    Έχω ένα XT 660R και πρόσφατα άλλαξα δίσκο-συμπλέκτη. Όμως ο συμπλέκτης μου φαίνεται πολύ σκληρός, το πήγα συνεργείο, αλλάξανε λέει την ντίζα, αλλά πάλι ο συμπλέκτης δεν μαλάκωσε και νομίζω ότι με δουλεύουνε διότι η τελική απάντηση ήταν "έτσι είναι, λίγο σκληρός". Το θέμα είναι ότι το μηχανάκι με κουράζει πολύ ειδικά μέσα στη πόλη που είσαι συνέχεια με πατημένο συμπλέκτη.

    Τι συμβαίνει κατά τη γνώμη σας ρε παιδιά ? Μπορεί να διορθωθεί ? μήπως βάλανε τίποτα ημιτασιόν υλικά και τα ελατήρια είναι πιο σκληρά ?

    Ευχαριστώ προκαταβολικά

    Γιώργος

  2. #2
    1)λαθος περασμα της ντιζας με αποτελεσμα να καμπυλωνει πολυ σε καποιο σημειο και να κολλαει...

    2)προσθηκη ροδελων(προφορτισεων) στα ελατηρια της καμπανας για να μην πατιναρει και τσεπωμα του κοστους των καινουριων δισκων...

    καλως ορισες...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  3. #3
    ευχαριστώ για την απάντηση.

    Για λάθος πέρασμα της ντίζας δεν το πολυβλέπω γιατί την αλλάξανε λέει. Το πρόβλμα ξεκίνησε όταν άλλαξα δίσκο-συμπλέκτη. Το πήγα ξανά μετά (λόγω σκληρού συμπλέκτη), αλλάξανε ντίζα αλλά πάλι τα ίδια... Άρα υποθέτω πως μάλλον προς το δεύτερο πάει η δουλειά.

    Αν ισχύει το δεύτερο "2)προσθηκη ροδελων(προφορτισεων) στα ελατηρια της καμπανας για να μην πατιναρει και τσεπωμα του κοστους των καινουριων δισκων..." υπάρχει περίπτωση να το μάθω κάπως ? αν πάω σε άλλο συνεργείο μπορούνε να το δούνε ?

    Ειλικρινά έχω απογοητευτεί με τα συνεργεία. Έσκασα 350 ευρώ κοντά για ένα μίνι service και αλλαγή δίσκου-συμπλέκτη και το μηχανάκι δεν οδηγιέται. Έλεος δηλαδή.

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από darknezz
    ευχαριστώ για την απάντηση.

    Για λάθος πέρασμα της ντίζας δεν το πολυβλέπω γιατί την αλλάξανε λέει. Το πρόβλμα ξεκίνησε όταν άλλαξα δίσκο-συμπλέκτη. Το πήγα ξανά μετά (λόγω σκληρού συμπλέκτη), αλλάξανε ντίζα αλλά πάλι τα ίδια... Άρα υποθέτω πως μάλλον προς το δεύτερο πάει η δουλειά.

    Αν ισχύει το δεύτερο "2)προσθηκη ροδελων(προφορτισεων) στα ελατηρια της καμπανας για να μην πατιναρει και τσεπωμα του κοστους των καινουριων δισκων..." υπάρχει περίπτωση να το μάθω κάπως ? αν πάω σε άλλο συνεργείο μπορούνε να το δούνε ?

    Ειλικρινά έχω απογοητευτεί με τα συνεργεία. Έσκασα 350 ευρώ κοντά για ένα μίνι service και αλλαγή δίσκου-συμπλέκτη και το μηχανάκι δεν οδηγιέται. Έλεος δηλαδή.
    και η καινουρια ντιζα μπορει να περαστει λαθος...

    ναι μπορουν,μετρωντας το παχος των δισκων,αλλα θα ξαναχρεωθεις εργατικα...

    ο λογος που αλλαξες δισκους ηταν ποιος?πατιναριζε η δυσκολευοσουν στην αλλαγη ταχυτητων?

    οταν λες μινι σερβις τι εννοεις?
    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jimmis5
    Εγγραφή
    20/11/2008
    Μηνύματα
    2.116
    Εκτος αυτων που λεει ο μαστερ παιζει και το ενδεχομενο μαιμου ντιζα η οποια ακομα και με μικρη κουρμπα να σκληραινει.Αν ειναι γνησια τοτε ισχυουν προφανος αυτα που ειπε ο reinmeister ,δοκιμασε ομως λιγο λαδι μεσα στο καναλι της ντιζας
    Οι μοτοσυκλέτες δεν εχουν πια ψυχή γιατί οι άνθρωποι δεν εχουν πια ψυχή
    Είτε έχεις είτε δεν έχεις αν δεν σε τρέχουνε μην τρέχεις...
    Αν δεν ξερεις που πας γυρνα πισω!!!

  6. #6
    Ο λόγος που άλλαξα δίσκο ήταν ότι πατίναρε. Το παράξενο βέβαια ήταν ότι υπήρχαν κάποιες στιγμές που το πατινάρισμα μειωνόταν πολύ, δεν ξέρω πως γινόταν αυτό. Για παράδειγμα ξεκίναγα ένα πρωι και έβλεπα με έκπληξη ότι το πατινάρισμα έχει μειωθεί αισθητά, σταματώντας όμως για βενζίνη πιο κάτω και ξαναξεκινώντας το πατινάρισμα είχε επανέλθει... anyway. Στην αλλαγή ταχυτήτων δεν είχα κανένα πρόβλημα. Σημειώνω εδώ, ίσως έχει σημασία, ότι έχω ξαναλάξει δίσκο στο συγκεκριμένο συνεργείο και να πω την αλήθεια με εχει προβληαμτίσει λίγο γιατί έχω κάνει κοντά 40.000 km και έχω αλλάξει δύο φορέσ δίσκο μέχρι τώρα. Σαν κάτι νωρίς μου φαίνεται.

    mini service εννοώ τα κλασσικά, λάδια, ρύθμιση, φίλτρο κλπ + δισκο-συμπλέκτη, άλλαξα βέβαια (ξέχασα να το πω) και τα πίσω πλαστικά οπότε ανέβηκε λίγο η τιμή.


    Πάντως, αν δεν υπάρχει κάτι άλλο ως εξήγηση για το σκληρό συμπλέκτη (πλην ντίζας), ειλικρινά θα πληρώσω τα εργατικά για να μάθω αν πραγματικά αλλάξανε δίσκο ή κάνανε μαϊμουδιές.

    Τέλος πάντων, λέω να το ξαναπάω αν και δεν νομίζω ότι θα βγάλω άκρη. Μου φαίνεται θα αρχίσω να ψάχνω για καινούργιο συνεργείο...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgis4
    Εγγραφή
    26/05/2008
    Μηνύματα
    297
    Επειδη το ΧΤ εχει *υγρο* συμπλεκτη......μηπως καποια στιγμη ειχαν μπει τιποτα σουπερ ντουπερ συνθετικα λαδια η προσθετα?
    Ενας λογος που μπορει να πατινιαριζε ειναι και αυτος....
    Θα το στρωσω που θα παει..

  8. #8
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από darknezz
    Σημειώνω εδώ, ίσως έχει σημασία, ότι έχω ξαναλάξει δίσκο στο συγκεκριμένο συνεργείο και να πω την αλήθεια με εχει προβληαμτίσει λίγο γιατί έχω κάνει κοντά 40.000 km και έχω αλλάξει δύο φορέσ δίσκο μέχρι τώρα. Σαν κάτι νωρίς μου φαίνεται.

    Δύο φορές δισκάκια συμπλέκτη σε 40.000 χλμ; Κάτι δεν πάει καλά μου φαίνεται....
    Give me fuel, Give me fire

  9. #9
    αν δεν τσιμπας ολη την ωρα συμπλεκτη και δεν εισαι στην σουζα,ουτε κατα διανοια δισκους πριν τις 35-40 χλδ. χιλ.

    για τσεκαρε το...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    αν δεν τσιμπας ολη την ωρα συμπλεκτη και δεν εισαι στην σουζα,ουτε κατα διανοια δισκους πριν τις 35-40 χλδ. χιλ.

    για τσεκαρε το...
    Ακόμα και στην σούζα να το έλιωνες και πάλι δεν θα σου έβγαζε πρόβλημα.
    Πρώην κάτοχος χτ είμαι και όταν το αγόρασα το μότο μεταχείρα του άλλαξα δισκάκια-ελατήρια συμπλέκτη και είδα αισθητή διαφορά στο καλύτερο.Αλλά για τσέκαρε το.Κάποιος σε παραμυθιάζει μου φαίνετε..

  11. #11
    Δυό φορές δίσκο σε 40000χλμ?

    Έχω 43800 και κανένα πρόβλημα.

    Δεν κοιτάς και κάπου αλλού?
    Καλωσήρθες !!
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  12. #12
    75000 χλμ ,τωρα αλλαξα δισκους μονο,δεν ηταν πολυ φαγωμενοι,απλα οταν γυριζα απο επαρχιες και το μηχανακι με 220 κιλα πανω(οχι ολα δικα μου) η πεμπτη πατιναριζε ελαφρως που και που,οταν πραγματικα ζεματαγε...με κουφανες τωρα! και γω κανω πολλα μεσα στην πολη,σαν παπακι....
    dagazono
    VINCERE................

    φτηνα κτεβατια-επιπλα
    www.kouketa.com

Παρόμοια θέματα

  1. Σκληρός Συμπλέκτης
    από Barfactor στο forum KTM
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2006, 22:46
  2. Συμπλεκτης
    από vita στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2005, 03:49
  3. Συμπλεκτης
    από tsoukas77 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2005, 19:50
  4. Συμπλεκτης
    από tsoukas77 στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2005, 20:48
  5. Συμπλέκτης-Κιβώτιο
    από gRim στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2005, 21:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF