Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Αντιψυκτικό... Μόνο? ή 50-50 με νερό?

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    27

    Αντιψυκτικό... Μόνο? ή 50-50 με νερό?

    Μέχρι τώρα ρε παιδιά έβαζα μόνο αντιψυκτικό και στις μηχανές μου και στα αυτοκίνητα μου.
    Κάτι διάβασα ότι αποδίδει ΠΟΛΥ καλύτερη αν είναι μισό μισό με νερό?
    Ακόμα και 60 αντιψυκτικό και 40 νερό διάβαζα ότι χειροτερεύει την ψύξη και το κάνουμε μόνο σε περιπτώσεις παγετού.

    Ισχύουνε όλα αυτά ή κάτι δεν κατάλαβα καλά?

    Εγώ χρησημοποιώ το VALEO PROTECTIV 40 που βράζει στους 140!

  2. #2
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    To καθαρο αντιψυκτικo θελει ΠΑΝΤΑ αραιωμα με απιονισμενο νερο. Την αναλογια στην δεινει ο κατασκευαστης στο μανουαλι,εκτος αν περνεις ετοιμο μειγμα οποτε εισαι κομπλε.
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgis4
    Εγγραφή
    26/05/2008
    Μηνύματα
    297
    Αναλογος το αντιψυκτικο γραφει επανω στο μπουκαλι/μπετονακι ΑΝ μπαινει αραιωμενο η οχι...
    Το 80% (να μη πω παραπανω) απο τα συνχρονα αντιψυκτικα μπαινουν οπως ειναι.
    Θα το στρωσω που θα παει..

  4. #4
    Το μανουαλ του gsxr λεει:
    ''Ψυκτικο
    Χρησιμοποιήστε ένα αντιψυκτικό συμβατό με αλουμινένιο ψυγείο και σε αναλογια 50: 50 με αποσταγμένο νερό.
    Νερο για μιξη
    Χρησιμοποιήστε μόνο απεσταγμένο νερο. Νερό που δεν ειναι απεσταγμένο μπορεί να προκαλέσει σκουριά και να φράξει το αλουμινένιο ψυγείο.
    Αντιψυκτικό
    Το ψυκτικό υγρό λειτουργεί σαν αντιδιαβρωτικό και λιπαντικό για την αντλία νερού καθώς και σαν αντιψυκτικό. Γιαυτόν τον λόγο το ψυκτικό υγρό πρέπει να χρησιμοποιείται ΄πάντοτε ακόμα και αν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος δεν πέφτει ποτέ κάτω από το σημείο παγώματος.
    Σημείωση: η αναλογία του διαλύμματος δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να ξεπερνά το 60%''

  5. #5
    καλά χριστό δε κατάλαβα !!!

    για ξεμπερδέψτε το ρε παιδιά !!:smilea:

  6. #6
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Το αντιΠΗΚΤΙΚΟ έχει μικροτερη θερμοχωρητικοτητα απο το νερο.
    Το νερό μεταφερει τη θερμοτητα απο το θερμο κινητηρα στο ψυχρο ψυγείο.

    Η δουλειά του αντιπηκτικου είναι
    1) να παραμενει το μειγμα υγρό ακομα και σε ακραιες θερμοκρασιες. (κυριως να μην παγωνει το χειμωνα)
    2)να προστατευει με προσθετα που περιεχει, τα μεταλλικα μερη με τα οποια ερχεται σε επαφη το μειγμα, απο οξειδωση.


    Εννοειται οτι μπαινει αραιωμενο. Υπαρχουν βεβαια στο εμποριο, άλλα που πωλούνται ετοιμα για χρήση-αραιωμενα. Ανατρεξτε στις οδηγιες καθε προιοντος.

    Επίσης επειδη στη χωρα μας δεν εχουμε συχνα ακραιες θερμοκρασιες (κατω απο το 0 πχ)
    προτιμηστε το μεγαλυτερο δυνατο ποσοστο νερου στο μειγμα για καλυτερη αποδοση.
    πχ αν λεει βαλτε απο 40 μεχρι 60% νερο, βαλτε κατι κοντα στο 60%.

    Το νερο κανει τη δουλεια, οχι το αντιπηκτικο.
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    27
    Ευτυχως αυτό το valeo είναι έτοιμο αραιωμένο!!
    Οπότε όλα good!
    Και το συγκεκριμένο να ξέρετε είναι πάρα πολύ καλό γιατι δεν βράζει στους 105 όπως τα περισσότερα
    Ειδηκά για μηχανές που ανεβάζουν θερμοκρασίες υψηλές επειδή ετσι είναι φτιαγμένες τέτοιο παραφλού επιβάλεται!

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.701
    Εκτός από τα πολύ σωστά που είπε ο jfx, η αναλογία αντιπηκτικού / νερού πρέπει να είναι τέτοια που από την μία να μην υπάρχει "πολύ" νερό ώστε να οξειδώνεται το ψυγείο και το μοτέρ και από την άλλη να μην υπάρχει "πολύ" αντιπηκτικό ώστε να γίνεται αναποτελεσματική ψύξη...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Εγώ θα ξαναρωτήσω, γιατί την άλλη φορά με γράψατε στα παπάρια σας...

    Η αναλογία μίξης είναι κατά όγκο ή κατά βάρος;

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.701
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Εγώ θα ξαναρωτήσω, γιατί την άλλη φορά με γράψατε στα παπάρια σας...
    Η αναλογία μίξης είναι κατά όγκο ή κατά βάρος;
    Συνέχισε να κάνεις τέτοιες ερωτήσεις και να δεις και που θα μπούνε τα παπάρια μας ...!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Εγώ θα ξαναρωτήσω, γιατί την άλλη φορά με γράψατε στα παπάρια σας...

    Η αναλογία μίξης είναι κατά όγκο ή κατά βάρος;
    H απορία, αν και ψιλά γράμματα, είναι σωστή.
    Και η απάντηση

    In this article, we will explore the chemical basis of how antifreeze (ethylene glycol) lowers the freezing point of water. We will also discuss the amount of antifreeze required to protect your vehicle to -40˚C by using some fundamental chemical calculations. If you are not interested in the calculations, simply go to the very end of this article to see the proper percentage of antifreeze as compared to water (it is not simply 50/50 !!).

    ΔT(freeze) = K(freeze) x m(solute)

    ΔT(freeze) is the temperature at which a liquid will freeze
    K(freeze) is the cryoscopic constant and is a function of the solvent (not the solute)
    m (solute) is the molality (not molarity) of solute
    Great, so how does this help us?

    Well, if we consider that we know the temperature at which we want the antifreeze to protect water to and we know the cryoscopic constant of water, we can calculate the molality (concentration) of ethylene glycol / water solution required. With the molality, we can calculate the exact volume of antifreeze required by: volume, mass, or percentage. Convenient huh?

    Rearranging the above equation to isolate the molality of antifreeze required:

    m(solute) = ΔT(freeze) / K(freeze)
    m(solute) = | -40˚C | / (1.86˚C kg / mol)
    m(solute) = 21.5 mol / kg solvent
    Imagine now that we want to protect 4 liters of water (sorry imperial folks, science is metric 8-)

    Knowing that the molality of ethylene glycol must be 21.5 mol / kg solvent, we can calculate the number of moles of ethylene glycol required:

    4.0 L H2O = 4.0 kg H2O (at 4˚C because the density of water is 1.0 g / mL at 4˚C)
    # moles ethylene glycol = m(solute) x (mass H2O)
    # moles ethylene glycol = (21.5 mol / kg solvent) x (4kg H2O)
    # moles ethylene glycol = 86 moles
    Ok, now that we have the number of moles of antifreeze, we can calculate the mass of antifreeze required.

    mass antifreeze = (# moles ethylene glycol) x (molecular mass ethylene glycol)
    mass antifreeze = (86 mol) x (61.2 g / mol)
    mass antifreeze = 5263.2g = 5.26 kg of antifreeze
    Now that we have the mass of ethylene glycol required, we can calculate the proper % mixture by mass:

    % antifreeze by mass = (mass antifreeze) % (mass antifreeze + mass water) x 100%
    % antifreeze by mass = [5.26kg / (5.26kg + 4.0kg)] x 100%
    % antifreeze by mass = (5.26 / 9.26) x 100%
    % antifreeze by mass = 57%
    Assuming the density of ethylene glycol to be 1.114 g / mL we can calculate the volume of antifreeze required to protect water to -40˚C

    volume antifreeze = (mass antifreeze) x (density antifreeze)
    volume antifreeze = (5263 g) / (1.114g / mL)
    volume antifreeze = 4724 mL = 4.72 L of antifreeze
    Knowing the volume of ethylene glycol required, we can calculate the proper % mixture by volume:

    % antifreeze by volume = (volume antifreeze) % (volume antifreeze + volume water) x 100%
    % antifreeze by volume = (4.72 L) / (4.72 L + 4.0 L) x 100%
    % antifreeze by volume = (4.72 / 8.72) x 100%
    % antifreeze by volume = 54%
    So, in summation .. to protect 4 L of water to -40˚C a volume of 4.72 L antifreeze (ethylene glycol) is required. Put another way, if you mix your antifreeze by percentage, you should use roughly 50% water, 50% antifreeze!

    από http://www.techguys.ca/howto/antifreeze.html
    σιγά μην καθομουνα να κανω και τις πράξεις, σήμερα με το internet είναι όλα έτοιμα.
    Απ οτι κοίταξα τα νούμερα είναι σωστά.


    Το ζουμί είναι εδω
    % antifreeze by volume = 54%
    % antifreeze by mass = 57%

    σε κάλυψα πιστεύω.

    Τωρα περιμένουμε φωτό, με δοσομετρικό δοχείο όπου θα μετράς τα ml αντιπηκτικού.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    H απορία, αν και ψιλά γράμματα, είναι σωστή.
    Εγώ το ξέρω, ο γέροντας τσινάει...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Και η απάντηση

    In this article

    ...

    % antifreeze by volume = 54%
    % antifreeze by mass = 57%

    σε κάλυψα πιστεύω.
    Απόλυτα, σ' ευχαριστώ...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Τωρα περιμένουμε φωτό, με δοσομετρικό δοχείο όπου θα μετράς τα ml αντιπηκτικού.
    Όταν έρθει η ώρα θα βγάλω...


  13. #13
    σψι φι ρθλεσ ;-) Το avatar του/της danaos75
    Εγγραφή
    02/04/2004
    Μηνύματα
    731
    κατα ογκο
    The MEDIATOR between the HEAD and the HANDS MUST be the heart.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jimmis5
    Εγγραφή
    20/11/2008
    Μηνύματα
    2.116
    Εχει εδω μια ωραια αναλυση θα σε καλυψη.

    Oldman γραψε αν μπορεις πως κανουμε εξαερωση στο κυκλωμα ψυξης.

    http://www.moto.gr/forums/showthread...F&pagenumber=2
    Οι μοτοσυκλέτες δεν εχουν πια ψυχή γιατί οι άνθρωποι δεν εχουν πια ψυχή
    Είτε έχεις είτε δεν έχεις αν δεν σε τρέχουνε μην τρέχεις...
    Αν δεν ξερεις που πας γυρνα πισω!!!

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx

    Επίσης επειδη στη χωρα μας δεν εχουμε συχνα ακραιες θερμοκρασιες (κατω απο το 0 πχ)
    προτιμηστε το μεγαλυτερο δυνατο ποσοστο νερου στο μειγμα για καλυτερη αποδοση.
    πχ αν λεει βαλτε απο 40 μεχρι 60% νερο, βαλτε κατι κοντα στο 60%.

    Το νερο κανει τη δουλεια, οχι το αντιπηκτικο.
    Μια συμπληρωσουλα. Το αντιπηκτικο ανεβαζει και το σημειο βρασμου που μας ενδιαφερει το καλοκαιρι. Αρα μεγαλυτερη ελαφρα αναλογια νερου, ναι μεν ψυχει καλλιτερα, αλλα δεν μας προστατευει και καλλιτερα απο το βρασιμο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. central GR 50/50 ON OFF
    από LARISEOS στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2009, 08:54
  2. For maximum corrosion protection, a 50 - 50% solution of ethylene is recommended
    από Anritsu στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 13:26
  3. 50 - 50
    από motaba στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2006, 18:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF