Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Ένα V-Strom διαφορετικό από τα άλλα..!

  1. #1

    Ένα V-Strom διαφορετικό από τα άλλα..!

    Η μοντίφα της μοντίφας ο μοντιφεύων μοντιφίστηκε και μοντίφιασε το μοντίφιασμα εκ'της μοντιφίασης μοντιφευόμενος!



    Από εδώ!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	1159 
Μέγεθος:	51,8 KB 
ID:	202734

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

  3. #3
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098

    Re: Ένα V-Strom διαφορετικό από τα άλλα..!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Η μοντίφα της μοντίφας ο μοντιφεύων μοντιφίστηκε και μοντίφιασε το μοντίφιασμα εκ'της μοντιφίασης μοντιφευόμενος!



    Από εδώ!
    τραβεΣΤΡΟΜ
    Accipere quam facere praestat injuriam

  4. #4
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    τι εκανε ο ανρθωπας.. πλακα πλακα μονο το πλαισιο φαινεται ιδιο.. για το υποπλαισιο δεν ειμαι σιγουρος

  5. #5

    Re: Re: Ένα V-Strom διαφορετικό από τα άλλα..!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    τραβεΣΤΡΟΜ
    :rotflmao: :rotflmao:
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    τραβεΣΤΡΟΜ
    Λιγουλάκι, ίσαμε τέσσερεις Φουστάνοι πρέπει να πέσανε πάνω του..!



    The Most Custom Suzuki V-Strom on the planet!

    Engine: 2004 Suzuki DL 1000 V Strom
    Frame: 2004 Suzuki DL 1000 V Strom. 22 degree rake. 10 degree Swingarm angle. Custom aluminum/carbon fiber subframe
    Front End: 2005 Suzuki GSX-R 750 forks, Racetec springs, 2001 GSX-R wheel and rotors
    Rear End: 2002 Honda VFR swingarm, Triumph 955 cushdrive, Momo Corsa 17×7 wheel, Triumph rear caliper and bracket, Hayabusa rear shock, 900RR shock linkage.
    Body Work: GSX-R front fender, Carbon fiber/aluminum tank with Suzuki fuel pump, gas cap and air box cut in, 636 Cheetah racing tail narrowed 2″ and extended. reproduced carbon fiber tailsection, custom-made carbon fiber head light fairing. Yamaha WR headlight, Triumph seat.
    Electric: Suzuki DL 1000 OEM
    Paint Work: Chrysler EJR Sikkens green, House of Color black base with bc2 added.
    Other mods: Yamaha radiator, hand-built exhaust using Devil cans with custom-made tips, cable clutch conversion, hand-made brass knucks, carbon taillight bracket and radiator support.


  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    μαλακια!


    δεν ειναι το 650!

















    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
    μαλακια!
    δεν ειναι το 650!

    Το 650 είναι από μόνο του streetfighter ωρέ..

  9. #9
    τι μαλακια εινα αυτή; :hypnotize
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    τι μαλακια εινα αυτή; :hypnotize
    Εντάξει δεν είναι το μηχανάκι που θα σε πάει στην Αυστρία ούτε και αυτό που θα το βάλεις πάνω σου να σου κρατήσει το στήθος στητό, όπως και νά'χει άσχημο δεν το λες όμως..

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    [...]άσχημο δεν το λες όμως..
    Κακάσχημο όμως, σίγουρα
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  12. #12
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Τι έφτιαξε ο άνθρωπος!!! :hypnotize

    ΚΑΡΑ-:a19:

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Κακάσχημο όμως, σίγουρα
    Θυμήσου τι υπήρχε από πίσω όμως...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Πολλα ψυχολογικα...παιρνεις βεστρομ 1000,το βαριεσαι,ξοδευεις μια περιουσια και το κανεις ενα αχρηστο,ασχημο κι επικινδυνο στριτφαιτερ...
    Αν υπηρχε αστυνομια αισθητικης ετρωγε δις ισοβια...
    Για γελια...
    ...cause the place seems still alive...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
    επικινδυνο στριτφαιτερ...
    Τα περί αισθητικής δεν τα σχολιάζω, ο καθένας έχει άποψη και τουλάχιστον όσο αναφορά αυτό το κομμάτι, από μεριά μου τουλάχιστον είναι σεβαστότατη. Τι σε κάνει όμως να το λες "επικίνδυνο"; Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι πιο επικίνδυνο από αυτό που ήταν πριν; Γιατί έχουμε συνέχεια την εντύπωση ότι η "μοντίφα" βγάζει πάντα κάτι χειρότερο από το ίδιο το εργοστάσιο παραγωγής;

    Εντάξει, έχουν μαζέψει διάφορα πράγματα από πολλά μηχανάκια, έχουν κατασκευάσει εξαρτήματα, έχουν.. έχουν.. έχουν...

    Έχουν όμως τοποτετήσει καλύτερα φρένα, αναρτήσεις, τροχούς κλπ κλπ κλπ. Αν αυτός ή η ομάδα που το κατασκεύασε ήξερε τι έκανε, γιατί να είναι επικίνδυνο;

    Εννοείται φιλικά, κουβέντα κάνουμε

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ενα CBX αλλιώτικο απο τα άλλα...
    από sapila racing στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2013, 16:08
  2. Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 03/08/2007, 13:01
  3. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2007, 15:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF