Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 2 από 2

Θέμα: Θόρυβος κινητήρα-εξάτμισης?

  1. #1

    Θόρυβος κινητήρα-εξάτμισης?

    Η απορίες μου είναι:

    1. Τι παίζει ρόλο στο πόσο ακούγεται μία μοτοσυκλέτα, όταν είναι σε εργοστασιακή κατάσταση, απείραχτη μηχανικά και με τις εργοστασιακές εξατμίσεις? Παίζουν ρόλο τα κυβικά, η ιπποδύναμη? Οι κύλινδροι? Μία hayabusa πχ, ακούγεται παραπάνω από μία cbr 600, όταν είναι ακόμα με τις normal εξατμίσεις?

    2. Τα δίχρονα μηχανάκια-μηχανές, γιατί ακόμα και με τις εργοστασιακές τους εξατμίσεις ακούγονται περισσότερο από τα τετράχρονα?

    3. Βλέπω διάφορα threads που γράφουν για μοτοσυκλετιστές με TDM και akrapovic, πως ακούγονται πολύ δυνατά και ενοχλητικά. Ένας φίλος μου έχει ένα xr 250, όταν ανεβάζει στροφές, αλλά και στο ρελαντί, ακούγεται πολύ περισσότερο από μία gsxr 1000 K8 με ολόσωμη yoshimura που έχει ένας γνωστός μου. Γιατί συμβαίνει αυτό?
    Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ

  2. #2
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Για να πάρει έγκριση τύπου και να μπορεί να κυκλοφορεί μια μηχανή πρέπει να τηρεί κάποια στάνταρ. Έχει βγει οδηγία μέχρι και για την απόσταση που πρέπει να έχουν τα φλας μεταξύ τους.

    Για τον ήχο η μέτρηση γίνεται σε ένα συγκεκριμένο αριθμό στροφών. Δεν ξέρω αν αυτός ο αριθμός είναι κοινός για όλες τις μοτό ή διαφέρει ανάλογα την κατηγορία αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι οι κατασκευαστές προσπαθούν να είναι εντός ορίων θορύβου και καυσαερίων στην περιοχή που γίνονται οι μετρήσεις. Οπότε η διαφορά στη στάθμη του θορύβου ανάμεσα σε δύο μηχανές που δουλεύουν στα κόκκινα είναι λογικό να υπάρχουν, αφού δεν ενδιαφέρει κανέναν κατασκευαστή.

    Μερικοί πειράζουν και τις μαμά εξατμίσεις. Ιδιαίτερα στα δίχρονα. Δύσκολα βρίσκεις διχρονάκι χωρίς πειραγμένο "τσιμπουκόφωνο".

    Όλες οι άφτερ αναφέρουν αν προορίζονται για το δρόμο ή όχι. (street legal ή racing). Μία street legal μπορεί να κάνει περισσότερο θόρυβο από μια racing αν έχεις ένα αλενάκι. Με λίγα λόγια ένα παπί μπορεί να κάνει περισσότερο θόρυβο από μια Husaberg και ένα Xt με μαμά εξατμίσεις περισσότερο από ένα Tdm με ακράπες.

    Όπως καταλαβαίνεις γίνεται της Καλομοίρας. Να δεις αν βγει ΚΤΕΟ και για μηχανές τι γέλιο θα κάνουμε όλοι.
    Sent from me using a computer.

Παρόμοια θέματα

  1. Θόρυβος σε κινητήρα address 125
    από liospi στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2013, 15:24
  2. Θόρυβος Κινητήρα σε gsxr750 k8
    από asphyx στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2013, 05:25
  3. r6 2006 θορυβος στον κινητηρα
    από junkier6 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2010, 08:05
  4. ερώτηση cbr 1000rr : θόρυβος κινητήρα ?
    από papet στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2008, 17:53
  5. Θόρυβος κινητήρα.
    από xtapodias στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2006, 18:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF