Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: carbon ή ΑΙΜ???

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634

    carbon ή ΑΙΜ???

    Καλησπέρα σε όλους
    Τι ξλερω το θέμα έχει χιλιο ειπωθεί αλλο πoυθενά δ βρήκα ξεκάθαρη απάντηση....
    Βρίσκομαι ένα βήμα πρίν την αγορά καινούργιου κράνος και το ερώτημα μου είναι το εξής:να προτιμήσω carbon ή AIM(shoei) ή το αντίστοιχο της arai υλικό κατασκευής???Ποιο είναι καλύτερο για την ασφάλεια μου???δεν με νοάζει αν το Α κράνος έχει λιγότερο θόρυβο ή καλυτερα γραφικά, με νοιάζει μόνο η ασφάλεια που προσφερουν αυτά τα 2 υλικά.
    Τα κράνη από τα οποία θα επιλεξω είναι τα carbon uvex onyx, marushin rs2,, lazer carbon, hjc hq1 και τέλος xr1000 kai arai viper gt.
    Ευχαριστώ προκαταβολικά

  2. #2
    Παλαιο Μελος Το avatar του/της dimdoc
    Εγγραφή
    13/10/2005
    Μηνύματα
    166
    Οχι σκετο καρμπον για κρανος. Το υλικο εχει μεγαλη αντοχη, αλλα μολις ξεπεραστει το οριο του, καταρρεει. Το εξηγει πολυ καλα η Αραι στο σαιτ της, τουλαχιστον τη τελευταια (παλια) φορα που το ειδα.


    ...ex 88 SS 600 GR

  3. #3
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc
    Οχι σκετο καρμπον για κρανος. Το υλικο εχει μεγαλη αντοχη, αλλα μολις ξεπεραστει το οριο του, καταρρεει. Το εξηγει πολυ καλα η Αραι στο σαιτ της, τουλαχιστον τη τελευταια (παλια) φορα που το ειδα.
    ...μεχρι που εβγαλε και η Arai carbon και μαλον αλλαξε γνωμη...

  4. #4
    Παλαιο Μελος Το avatar του/της dimdoc
    Εγγραφή
    13/10/2005
    Μηνύματα
    166
    Για βαλε κανα λινκ να δουμε καρμπον αραι να γουσταρουμε


    ...ex 88 SS 600 GR

  5. #5
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    δλδ με ποσα χλμ σκοπευεις να τρεξεις ετσι ωστε,σε ενδεχομενη συγκρουση,το carbon να μην σε καλυπτει
    τα αγωνιστικα κρανη f1 ειναι ανθρακονημα
    http://www.visordown.com/product-new...you/13713.html
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  6. #6
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc
    Οχι σκετο καρμπον για κρανος. Το υλικο εχει μεγαλη αντοχη, αλλα μολις ξεπεραστει το οριο του, καταρρεει. Το εξηγει πολυ καλα η Αραι στο σαιτ της, τουλαχιστον τη τελευταια (παλια) φορα που το ειδα.
    Για εξηγησε το μας καλυτερα γιατι εγω δε βρηκα πουθενα να το ανεφερει κανεις αυτο που λες...

  7. #7
    Παλαιο Μελος Το avatar του/της dimdoc
    Εγγραφή
    13/10/2005
    Μηνύματα
    166
    Στο λινκ που παρεθεσες υπαρχουν οι απαντησεις στην ουσια, το καρμπον κρανος που just released απο την Αραι κοστιζει 2200 λιρες Αγγλιας...
    Expensive? Perhaps, but the Arai RX-7 RC is based on the technology used for the GP-6 RC Formula 1 specification car-racing helmet; it consists of an extremely stiff and light carbon fibre outer shell, reinforced with Arai’s Peripherally Belted construction.

    The carbon fibre used is extremely special; for the RX-7 RC Arai development engineers searched for a superior carbon fibre quality and finally found it in the aircraft industry, where the carbon fibre material (as used by Boeing) offered the qualities and properties they were looking for.



    Read more: http://www.visordown.com/product-new...#ixzz13PiiDGw6

    Μεχρι στιγμης δεν ειχε βγαλει και το εξηγουσε γιατι στο παλιο σαιτ, και τωρα που εβγαλε κανει 2500 ευρω. Οχι 500 η 1000. Και μαλιστα ειναι και reinforced with Arai’s Peripherally Belted construction, οχι σκετο καρμπον.

    Το συνηθισμενο καρμπον ειναι ενα πολυ ακαμπτο υλικο απο μονο του.

    Εχω δει πολλα ακριβα κρανη χτυπημενα απο γερες πτωσεις στις πιστες, αλλα μονο ενα ειδα σπασμενο και ηταν καρμπον των 400 ευρω, και μαλιστα συνθηκες ατυχηματος περιεργες, αλλα ταχυτητα χαμηλη.
    Εν πασει περιπτωσει στα κρανη δε μετρα μονο η αντοχη, αλλα και το ποσα g επιτρεπουν να φτασουν στο κρανιο του αναβατη, ενα ακαμπτο και υπερβολικα σκληρο κρανος αντεχει μεν αυτο, αλλα δεν αντεχει ο εγκεφαλος τα g
    Περισσοτερα και πολυ αναλυτικα εδω

    http://www.motorcyclistonline.com/ge...iew/index.html

    Το καρμπον της Αραι ρων 2,5 χιλιαδων ευρω θα ειναι σιγουρα ενα κορυφαιο κρανος, αλλα με 500 ευρω θα προτιμουσα ενα composite fiber και οχι ενα σκετο καρμπον. Και μαλιστα προδιαγραφων ECE και οχι Snell.


    ...ex 88 SS 600 GR

  8. #8
    Παντου Διτροχος Το avatar του/της loz
    Εγγραφή
    18/02/2010
    Μηνύματα
    41
    xr-1000 ή viper gt για να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο
    loz:a5:

  9. #9
    Τσαντισμενο Μελος Το avatar του/της Buenaventura
    Εγγραφή
    01/05/2009
    Μηνύματα
    171
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc


    Περισσοτερα και πολυ αναλυτικα εδω

    http://www.motorcyclistonline.com/ge...iew/index.html

    dimdoc,το link που δινεις ειναι απο το 2005.....

    Τα πραγματα εχουν αλλαξει απο τοτε...(αληθεια ποσα carbon κρανη μοτο υπηρχαν το 2005?)
    Εχω δει σπασμενο καρμπον κρανος.Ηταν της Bell ειχε 2 κρακ στο πισω μεροσς του κεφαλιου,και ειχε κανει και κρακ δεξια και αριστερα στο σαγωνι +γδαρσιματα και γρατσουνιες παντου (παρολα αυτα,το κρανος δεν ειχε σκορπισει,ηταν σε ενα κομματι).Οπως μου ειπαν ηταν απο στουκι με πολλα χιλιομετρα σε αυτοκινητο.Το παλικαρι που το φοραγε δεν επαθε γρατσουνια...Και οταν πηγε ξανα για κρανος πηρε ακριβως το ιδιο.

    The Ace of Spades

  10. #10
    Παλαιο Μελος Το avatar του/της dimdoc
    Εγγραφή
    13/10/2005
    Μηνύματα
    166
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Buenaventura
    dimdoc,το link που δινεις ειναι απο το 2005.....

    Τα πραγματα εχουν αλλαξει απο τοτε...(αληθεια ποσα carbon κρανη μοτο υπηρχαν το 2005?)
    Εχω δει σπασμενο καρμπον κρανος.Ηταν της Bell ειχε 2 κρακ στο πισω μεροσς του κεφαλιου,και ειχε κανει και κρακ δεξια και αριστερα στο σαγωνι +γδαρσιματα και γρατσουνιες παντου (παρολα αυτα,το κρανος δεν ειχε σκορπισει,ηταν σε ενα κομματι).Οπως μου ειπαν ηταν απο στουκι με πολλα χιλιομετρα σε αυτοκινητο.Το παλικαρι που το φοραγε δεν επαθε γρατσουνια...Και οταν πηγε ξανα για κρανος πηρε ακριβως το ιδιο.

    Οντως το λινκ ειναι καπως παλιο...αλλα...
    Aυτο που ειδες δεν σε προβληματισε? Αν η συγκρουση ηταν λιγο ισχυροτερη, το επομενο που θα σπαζε ηταν το κεφαλι του φιλου σου. Ετσι εγινε στον δικο μου φιλο. Το καρμπον κρανος εσπασε και μετα εσπασε το κεφαλι του. Ηταν ενα καρμπον VE***. Αντιθετα δεν εχω δει ποτε καλο κρανος "συμβατικων" υλικων σπασμενο. Λακουβιασμενο ελαφρα ναι, αλλα οχι σπασμενο.
    Ισως η τεχνολογια να βγαλει στο μελλον κρανη των 400 και 500 ευρω καρμπον εξαιρετικα καλα. Προς το παρον υπαρχει μια αξιοπιστη λυση (δεν την ηξερα προσωπικα, το κρανος βγηκε λεει το λινκ Σεπτ 2010) η οποια και κανει 2,5 χιλιαδες ευρω. Μεχρι τοτε δε βλεπω γιατι να μην παει καποιος σε σιγουρες και δοκιμασμενες λυσεις.


    ...ex 88 SS 600 GR

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    Δηλαδη ρε παίδες οι απόψεις σας από ότι καταλαβαίνω κλείνουν προς τα υλικά της arai/ shoei, και όχι προς καθαρό carbon....

  12. #12
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Buenaventura
    dimdoc,το link που δινεις ειναι απο το 2005.....
    Που το λέει αυτό ρε παιδιά? 1/10/10 γράφει το link
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #13
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από peter86
    Δηλαδη ρε παίδες οι απόψεις σας από ότι καταλαβαίνω κλείνουν προς τα υλικά της arai/ shoei, και όχι προς καθαρό carbon....

    Τα υλίκα της Arai / Shoei αποκτουν ενα +25% στη τιμη με το που κολησουν τα αυτοκολλητα των εταιρειων πανω...αλλα πραγματα ειναι αυτα που πληρωνεις και οχι μεγαλυτερη ασφαλεια. Η ασφαλεια αλλωστε δεν ειναι απολυτα "μετρησιμη" και αυτο που επικυρωνεται απο τις προδιαγραφες ασφαλειας ειναι η αντοχη των κρανων οταν αυτα υποκεινται σε συγκεκριμενες διαδικασιες που αναπαραγονται εραστηριακα. Αν ενα κρανος των 250 ευρω και ενα κρανος των 1200 ευρω πληρουν τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας, χοντρικα σημαινει οτι εισαι καλυμμενος το ιδιο και απο τα δυο. Απο εκει και επειτα, η "υποσχεση" του οτι ενα κρανος ειναι ασφαλεστερο απο ενα αλλο, δεν μπορει να επιβεβαιωθει και παραμενει "υποσχεση". Το τι συμβαινει σε πραγματικες συνθηκες δεν μπορει να το ορισει κανεις, με την εννοια του οτι δεν γινεται να προβλεφθει το πως και ποσες φορες θα χτυπησει το κρανος σε περιπτωση ατυχηματος. Πριν κανα χρονο περιπου ειχε γινει πολυ μεγαλος ντορος με τα test που εκανε ο οργανισμος SHARP, οπου αρκετα πανακριβα κρανη αποδειχθηκαν βαση των δοκιμασιων πολυ κατωτερα των προσδοκιων και ξεπεραστηκαν απο κρανη στο 1/4 της τιμης τους. Υπηρξαν σοβαροτατες ενστασεις βεβαια και πολυ αμφισβητησαν την εγκυροτητα των test αυτων, ισχυριοζομενοι οτι γινονται με λαθος τροπο. Ο οργανισμος SHARP εδινε μεγαλη βαρυτητα στις καταπονησεις που δεχεται ενα κρανος στα πλαϊνα του μερη, αφου βαση της εξετασης που ειχε γινει σε κρανη μοτοσικλετιστων που ενεπλακησαν σε ατυχηματα, αυτα τα σημεια εμφανιζαν τα περισσοτερα σημαδια και φθορες απο την προσκρουση. Οκ ας δεχθουμε λοιπον οτι ειναι λαθος...ποιος μου εγγυαται οτι σε περιπτωση - κουφια να ειναι η ωρα- ατυχηματος θα σκασω απαραιτητα με το μπροστινο μερος του κρανους σε σταθερο αντικειμενο; Γιατι να μην σκασω με το πλαϊνο; Οποτε η γνωμη μου ειναι να παρεις ενα κρανος που να σε βολευει στο κεφαλι σου και φυσικα να συμμορφωνεται με τις προδιαγραφες ασφαλειας. Τα υπολοιπα, υλικα κατασκευης, γραφικα με δρακους, αεροδυναμικη συμπεριφορα στα 250+ κτλ-κτλ ειναι λιγο παπατζιλικια...και σημαντικο ειναι αυτο που εγραψα στην αρχη...25% στη τιμη μονο και μονο για μια επιγραφη....

    υ.γ. by the way, εχω carbon κρανος, Uvex Helix RS750.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Τα υλίκα της Arai / Shoei αποκτουν ενα +25% στη τιμη με το που κολησουν τα αυτοκολλητα των εταιρειων πανω...αλλα πραγματα ειναι αυτα που πληρωνεις και οχι μεγαλυτερη ασφαλεια. Η ασφαλεια αλλωστε δεν ειναι απολυτα "μετρησιμη" και αυτο που επικυρωνεται απο τις προδιαγραφες ασφαλειας ειναι η αντοχη των κρανων οταν αυτα υποκεινται σε συγκεκριμενες διαδικασιες που αναπαραγονται εραστηριακα. Αν ενα κρανος των 250 ευρω και ενα κρανος των 1200 ευρω πληρουν τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας, χοντρικα σημαινει οτι εισαι καλυμμενος το ιδιο και απο τα δυο. Απο εκει και επειτα, η "υποσχεση" του οτι ενα κρανος ειναι ασφαλεστερο απο ενα αλλο, δεν μπορει να επιβεβαιωθει και παραμενει "υποσχεση". Το τι συμβαινει σε πραγματικες συνθηκες δεν μπορει να το ορισει κανεις, με την εννοια του οτι δεν γινεται να προβλεφθει το πως και ποσες φορες θα χτυπησει το κρανος σε περιπτωση ατυχηματος. Πριν κανα χρονο περιπου ειχε γινει πολυ μεγαλος ντορος με τα test που εκανε ο οργανισμος SHARP, οπου αρκετα πανακριβα κρανη αποδειχθηκαν βαση των δοκιμασιων πολυ κατωτερα των προσδοκιων και ξεπεραστηκαν απο κρανη στο 1/4 της τιμης τους. Υπηρξαν σοβαροτατες ενστασεις βεβαια και πολυ αμφισβητησαν την εγκυροτητα των test αυτων, ισχυριοζομενοι οτι γινονται με λαθος τροπο. Ο οργανισμος SHARP εδινε μεγαλη βαρυτητα στις καταπονησεις που δεχεται ενα κρανος στα πλαϊνα του μερη, αφου βαση της εξετασης που ειχε γινει σε κρανη μοτοσικλετιστων που ενεπλακησαν σε ατυχηματα, αυτα τα σημεια εμφανιζαν τα περισσοτερα σημαδια και φθορες απο την προσκρουση. Οκ ας δεχθουμε λοιπον οτι ειναι λαθος...ποιος μου εγγυαται οτι σε περιπτωση - κουφια να ειναι η ωρα- ατυχηματος θα σκασω απαραιτητα με το μπροστινο μερος του κρανους σε σταθερο αντικειμενο; Γιατι να μην σκασω με το πλαϊνο; Οποτε η γνωμη μου ειναι να παρεις ενα κρανος που να σε βολευει στο κεφαλι σου και φυσικα να συμμορφωνεται με τις προδιαγραφες ασφαλειας. Τα υπολοιπα, υλικα κατασκευης, γραφικα με δρακους, αεροδυναμικη συμπεριφορα στα 250+ κτλ-κτλ ειναι λιγο παπατζιλικια...και σημαντικο ειναι αυτο που εγραψα στην αρχη...25% στη τιμη μονο και μονο για μια επιγραφη....

    υ.γ. by the way, εχω carbon κρανος, Uvex Helix RS750.
    Αυτή είναι απάντηση πάντως!!!!

  15. #15
    Παλαιο Μελος Το avatar του/της dimdoc
    Εγγραφή
    13/10/2005
    Μηνύματα
    166
    Μια χαρα τα λες. Οντως ενα ατυχημα μπορει να εχει παραμετρους αμετρητες και επομενως η αντοχη ενος κρανους σε πραγματικες συνθηκες ειναι δυσκολο να αποδειχθει.
    Ομως εξισου "δυσκολη" ειναι η εικονα ενος κρανους σπασμενου. Και αυτη την εικονα την εχω μονο απο καρμπον κρανη ως τωρα.


    ...ex 88 SS 600 GR

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προστατευτικά carbon/kevlar
    από SF στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2006, 13:35
  2. Carbon Fiber Wheels
    από L.A.x6x9x στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2005, 10:08
  3. Carbon Parts για τα Ζ και όχι μόνο!!
    από darkwing στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2005, 07:51
  4. Ζητώ να μου χαρίσουν CARBON WHEELS ....
    από SeNNinhA στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2005, 22:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF