Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Θα ξαναδούμε δίχρονα?

  1. #1
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.177

    Θα ξαναδούμε δίχρονα?

    Και μάλιστα boxer?
    Δυσκολο βέβαια λόγω διάταξης και μεγεθών, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
    Για να βάλει λεφτά ο Gates κατι ξέρει για το μέλλον της αυτοκίνησης.

    http://www.autoevolution.com/news/op...ned-22609.html
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #2
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Δεν νομιζω.....

    Δεν ξαναγυριζουν πισω αυτα ( και εαν δεν υπηρχε το εντουρο να βγαινουν καινουργια μοτερ η λεξη διχρονιλα θα ηταν πια εντελως αγνωστη......)




  3. #3
    στρίβειν εστί φιλοσοφείν Το avatar του/της mizz
    Εγγραφή
    18/06/2007
    Μηνύματα
    203
    εδώ και η απρίλια σταμάτησε την δίχρονη παραγωγή :o

  4. #4
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    “Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook

  5. #5
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    Αν και υπέρμαχος τόν δίχρονων , το κακό ότι το marketing και τα συμφέροντα τα εξαφάνισαν , η αλήθεια είναι ότι η Hοnda έχει υπερεξελιγμένο δίχρονο αλλά......ναι μιλάω για τόν orbital
    αξιόπιστο (dakar τερμάτιζε) , οικονομικό και με τήν σύνχρονη τεχνολογία μετάλλων θα μπορούσε να έχει και άμεσο ψεκασμό , ότι πηγε να κάνει η bimota που τόσο ενόχλεισε που πείγαν να τήν φάνε

    (καλα βοήθεισε για το παρολίγο κλείσιμο του εγοστασια ότι η vdue με ψεκασμό δέν δούλεψε ποτέ σωστά όχι βέβαια γιατί ήταν κακό μηχανάκι αλλά με τήν τεχνολογία τής εποχής πολύ δύσκολα θα δούλευε )

    μερα άμα έχεις λεφτ@ πέρνεισ κάτι τέτοιο
    http://www.twostrokeshop.com/Aprilia_RS500_2008.htm


  6. #6
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Aυξημενη ρυπανση.....

    Ανυπαρκτη συντηρηση και Σερβις , ανταλακτικα-ανλωσιμα μοτερ ( που ειναι ειναι οικονομικα εις βαρος των αντιπροσωπειων......)


    Ειναι καποιοι απο τους κυριους λογους που δεν θα ξαναδειτε διχρονο.....





  7. #7
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    Θυμάται κανείς αυτό
    http://www.motorcycle.com/manufactur...xp2-14293.html

    αν μπορούν να γίνουν καθαροι ..... μάλλον ναι δές τι γίνεται στίς μηχανές θαλάσσης και τα snowmobiles

    ένα παράδειγμα
    http://www.maxsled.com/absolutenm/te...=1001&zoneid=1

    όλα είναι θέμα μάρκετινγκ


  8. #8
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.138
    2Τ δεν...
    Τα σταματησανε λογω των ρυπων και μετα λογω καταναλωσης.
    Γιαυτο δεν νομιζω να ασχοληθει ποτε ξανα κανεις με παραγωγη 2Τ κινητηρων εκτος απο μηχανες του γκαζον και κοπτικα πριονια

    Σε κατι χρονια βλεπω το αναλογο ποστ με τιτλο
    Θα ξαναδουμε κινητερες βενζινης?
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  9. #9

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της savvas
    Εγγραφή
    15/05/2004
    Μηνύματα
    168
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    1)Aυξημενη ρυπανση.....

    2)Ανυπαρκτη συντηρηση και Σερβις , ανταλακτικα-ανλωσιμα μοτερ ( που ειναι ειναι οικονομικα εις βαρος των αντιπροσωπειων......)


    Ειναι καποιοι απο τους κυριους λογους που δεν θα ξαναδειτε διχρονο.....
    1)Αυτό το έχουν λύσει προ πολλού! :o

    2)Αυτό δεν έχουν λύσει ακόμα...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό με τα δίχρονα. Ίσως να φταίει ότι δεν έχω εμπειρία από δίχρονο λόγω ηλικίας.

    Αν αυτή η νοσταλγία για τα δίχρονα είναι συναισθηματική, γιατί θυμάται ο καθένας ένα παλιό του μηχανάκι και τι είχε κάνει με αυτό, τότε πάσο.

    Αλλά αντικειμενικά, η τεχνολογία τους ξεπεράστηκε για πολλούς λόγους. Από όσα έχω ακούσει, ουσιαστικά ήταν ένα κακό τετρακύλινδρο το οποίο ένω σερνόταν με πέντε μουλάρια, ξαφνικά θυμόταν ότι είχε πενήντα άλογα. Αυτό το πράγμα δεν είναι οδηγήσιμο. Επίσης το μηχανάκι το έχεις και για να κάνεις τη δουλειά σου, θες να πας κάπου και να μη βρωμάς λαδίλα.

    Να είμαι εγώ τόσο φλώρος που θέλω και να γουστάρω με το μηχανάκι μου αλλά και να το πάρω να πάω σε ένα πάρτυ ή βόλτα με τη δικιά μου και να είμαι σαν άνθρωπος χωρίς να αγωνίζομαι;

    Ξέρω γω, απλά αυτές οι απορίες μου δημιουργούνται κάθε φορά που βλέπω νοσταλγική συζήτηση για τα δίχρονα.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  12. #12
    στρίβειν εστί φιλοσοφείν Το avatar του/της mizz
    Εγγραφή
    18/06/2007
    Μηνύματα
    203
    τα τελευταία δίχρονα αν είναι καλορυθμισμένα ούτε λάδι βρωμάς ούτε τίποτα
    όσο για το σκαλοπάτι με τα άλογα που λες υπάρχουν τρόποι ώστε να γίνει ομαλότατο και γραμμικότατο το μηχανάκι
    απλά όπως γράψαν και οι παραπάνω οι εταιρείες θέλαν να τα σουτάρουν λόγο κόστους σέρβις κλπ
    στα ταχύπλοα αν δεν απατούμαι τη σήμερον ημέρα μια απτις τοπ εταιρείες βγάζει 2stroke με injection κινητήρα και χαμηλή για τα δεδομένα κατανάλωση

  13. #13
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό με τα δίχρονα. Ίσως να φταίει ότι δεν έχω εμπειρία από δίχρονο λόγω ηλικίας.

    Αν αυτή η νοσταλγία για τα δίχρονα είναι συναισθηματική, γιατί θυμάται ο καθένας ένα παλιό του μηχανάκι και τι είχε κάνει με αυτό, τότε πάσο.

    Αλλά αντικειμενικά, η τεχνολογία τους ξεπεράστηκε για πολλούς λόγους. Από όσα έχω ακούσει, ουσιαστικά ήταν ένα κακό τετρακύλινδρο το οποίο ένω σερνόταν με πέντε μουλάρια, ξαφνικά θυμόταν ότι είχε πενήντα άλογα. Αυτό το πράγμα δεν είναι οδηγήσιμο. Επίσης το μηχανάκι το έχεις και για να κάνεις τη δουλειά σου, θες να πας κάπου και να μη βρωμάς λαδίλα.

    Να είμαι εγώ τόσο φλώρος που θέλω και να γουστάρω με το μηχανάκι μου αλλά και να το πάρω να πάω σε ένα πάρτυ ή βόλτα με τη δικιά μου και να είμαι σαν άνθρωπος χωρίς να αγωνίζομαι;

    Ξέρω γω, απλά αυτές οι απορίες μου δημιουργούνται κάθε φορά που βλέπω νοσταλγική συζήτηση για τα δίχρονα.
    αμα δεν εχεις οδηγησει διχρονο....δεν μπορεις να λες, και δεν λεω για κανα σκουτερ.

    Και ασε το εχω 5....και παω στα 50 με την μια. Τετοιο σκαλοπατι δυναμης δεν εχει ουτε NSR 250, και αν εχει εχει στις 9500-12000.

    Ε δεν νομιζω να πας στα στενα με 9500....

    Ειναι μεγαλο σχολειο, που οι αυριανοι οδηγοι δεν προκειται να μαθουν απο αυτα.

  14. #14
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mizz
    τα τελευταία δίχρονα αν είναι καλορυθμισμένα ούτε λάδι βρωμάς ούτε τίποτα
    όσο για το σκαλοπάτι με τα άλογα που λες υπάρχουν τρόποι ώστε να γίνει ομαλότατο και γραμμικότατο το μηχανάκι
    απλά όπως γράψαν και οι παραπάνω οι εταιρείες θέλαν να τα σουτάρουν λόγο κόστους σέρβις κλπ
    στα ταχύπλοα αν δεν απατούμαι τη σήμερον ημέρα μια απτις τοπ εταιρείες βγάζει 2stroke με injection κινητήρα και χαμηλή για τα δεδομένα κατανάλωση
    ειχαμε NSR 250αρι με σωστοτατη καυση και ρυθμισμα λαδιου, και δεν ειχε καθολου μα καθολου μακα στην εξατμιση.

    Αμα το διχρονο ειναι σωστο σε ολα του, ειναι πολυ ωραιο στο δουλεμα, και αν το λαδι ειναι 1ης ποιοτητας ουτε καπνο εχει.

    Απλα εχει μυρωδια.

    Οχι σαν κατι r6 και αλλα με κομαντερ που βαζεις το χερι στο τελικο και αφηνει σταμπα, δεν παει να πει οτι ειναι ολα τα μοτερ ετσει.

    Αμα δεν εχει γινει σωστη δουλεια ολο μαλακιες θα κανει.

    Απλα το κοστος στους αγωνες ηταν θανατος.

    Δεν ξεχναω μια φορα που μου ειπε ο CD το RS του Dovi ειναι στα 130 αλογα μπορει και παραπανω, και κοστος 3.000.000

    Αυτο μετα τον αγωνα δεν ειχε τιποτα.

    Απο αυτα σημερα με τα CBR 600 του Moto 2 και τα αυρινα Moto1 φυσικο ειναι να μην εχει διχρονα ουτε στους αγωνες.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Aυξημενη ρυπανση.....

    Ανυπαρκτη συντηρηση και Σερβις , ανταλακτικα-ανλωσιμα μοτερ ( που ειναι ειναι οικονομικα εις βαρος των αντιπροσωπειων......)


    Ειναι καποιοι απο τους κυριους λογους που δεν θα ξαναδειτε διχρονο.....




    O μοναδικός λόγος που έσβησαν ήταν επειδή το αποφάσισαν τα εργοστάσια. Στην θάλασσα που τα πλεονεκτήματα των δίχρονων είναι αξεπέραστα, κυκλοφορούν δίχρονα μοτέρ άμεσου ψεκασμού με κατανάλωση 1:1 σε σχέση με τα τετράχρονα, μίξη λαδιού 0,5% (άκαπνα εντελώς), και δεκάδες ίσως και εκατοντάδες κιλά μικρότερο βάρος αν μιλάμε για διπλά μεγάλα εξωλέμβια με ότι οφέλη αυτό συνεπάγεται στην πλεύση.

    Για συντήρηση τσέκαρε τα Ε-TEC...μπουζάκια και τα ψιλά κάθε 300 ώρες ή 3 χρόνια. Και μιλάμε για θάλασσα έτσι, που η αξιοπιστία είναι ΑΩ.
    Αν μπορεί να φτιάξει και να εξελίξει η Evinrude & H Mercury τέτοια μοτέρ, δεν θα μπορούσε η Honda πχ?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ, θα σας πω τον πόνο μου!!!
    από Adventure-R στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 21:52
  2. Πότε θα κάνει ξαστεριά
    από swtos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 07:34
  3. Ποιος Θα Παει
    από XTMPAM στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 12:16
  4. Έετσι θα ειμαστε μετα απο 50 χρονια!!!
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 19:36
  5. Καλό θα ήταν
    από superfour στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 17:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF