Και μάλιστα boxer?
Δυσκολο βέβαια λόγω διάταξης και μεγεθών, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Για να βάλει λεφτά ο Gates κατι ξέρει για το μέλλον της αυτοκίνησης.
http://www.autoevolution.com/news/op...ned-22609.html
Και μάλιστα boxer?
Δυσκολο βέβαια λόγω διάταξης και μεγεθών, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Για να βάλει λεφτά ο Gates κατι ξέρει για το μέλλον της αυτοκίνησης.
http://www.autoevolution.com/news/op...ned-22609.html
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Δεν νομιζω.....
Δεν ξαναγυριζουν πισω αυτα ( και εαν δεν υπηρχε το εντουρο να βγαινουν καινουργια μοτερ η λεξη διχρονιλα θα ηταν πια εντελως αγνωστη......)
εδώ και η απρίλια σταμάτησε την δίχρονη παραγωγή :o
“Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook
Αν και υπέρμαχος τόν δίχρονων , το κακό ότι το marketing και τα συμφέροντα τα εξαφάνισαν , η αλήθεια είναι ότι η Hοnda έχει υπερεξελιγμένο δίχρονο αλλά......ναι μιλάω για τόν orbital
αξιόπιστο (dakar τερμάτιζε) , οικονομικό και με τήν σύνχρονη τεχνολογία μετάλλων θα μπορούσε να έχει και άμεσο ψεκασμό , ότι πηγε να κάνει η bimota που τόσο ενόχλεισε που πείγαν να τήν φάνε
(καλα βοήθεισε για το παρολίγο κλείσιμο του εγοστασια ότι η vdue με ψεκασμό δέν δούλεψε ποτέ σωστά όχι βέβαια γιατί ήταν κακό μηχανάκι αλλά με τήν τεχνολογία τής εποχής πολύ δύσκολα θα δούλευε )
μερα άμα έχεις λεφτ@ πέρνεισ κάτι τέτοιο
http://www.twostrokeshop.com/Aprilia_RS500_2008.htm
Aυξημενη ρυπανση.....
Ανυπαρκτη συντηρηση και Σερβις , ανταλακτικα-ανλωσιμα μοτερ ( που ειναι ειναι οικονομικα εις βαρος των αντιπροσωπειων......)
Ειναι καποιοι απο τους κυριους λογους που δεν θα ξαναδειτε διχρονο.....
Θυμάται κανείς αυτό
http://www.motorcycle.com/manufactur...xp2-14293.html
αν μπορούν να γίνουν καθαροι ..... μάλλον ναι δές τι γίνεται στίς μηχανές θαλάσσης και τα snowmobiles
ένα παράδειγμα
http://www.maxsled.com/absolutenm/te...=1001&zoneid=1
όλα είναι θέμα μάρκετινγκ
2Τ δεν...
Τα σταματησανε λογω των ρυπων και μετα λογω καταναλωσης.
Γιαυτο δεν νομιζω να ασχοληθει ποτε ξανα κανεις με παραγωγη 2Τ κινητηρων εκτος απο μηχανες του γκαζον και κοπτικα πριονια
Σε κατι χρονια βλεπω το αναλογο ποστ με τιτλο
Θα ξαναδουμε κινητερες βενζινης?
if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law
1)Αυτό το έχουν λύσει προ πολλού! :oΑρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
1)Aυξημενη ρυπανση.....
2)Ανυπαρκτη συντηρηση και Σερβις , ανταλακτικα-ανλωσιμα μοτερ ( που ειναι ειναι οικονομικα εις βαρος των αντιπροσωπειων......)
Ειναι καποιοι απο τους κυριους λογους που δεν θα ξαναδειτε διχρονο.....
2)Αυτό δεν έχουν λύσει ακόμα...
Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό με τα δίχρονα. Ίσως να φταίει ότι δεν έχω εμπειρία από δίχρονο λόγω ηλικίας.
Αν αυτή η νοσταλγία για τα δίχρονα είναι συναισθηματική, γιατί θυμάται ο καθένας ένα παλιό του μηχανάκι και τι είχε κάνει με αυτό, τότε πάσο.
Αλλά αντικειμενικά, η τεχνολογία τους ξεπεράστηκε για πολλούς λόγους. Από όσα έχω ακούσει, ουσιαστικά ήταν ένα κακό τετρακύλινδρο το οποίο ένω σερνόταν με πέντε μουλάρια, ξαφνικά θυμόταν ότι είχε πενήντα άλογα. Αυτό το πράγμα δεν είναι οδηγήσιμο. Επίσης το μηχανάκι το έχεις και για να κάνεις τη δουλειά σου, θες να πας κάπου και να μη βρωμάς λαδίλα.
Να είμαι εγώ τόσο φλώρος που θέλω και να γουστάρω με το μηχανάκι μου αλλά και να το πάρω να πάω σε ένα πάρτυ ή βόλτα με τη δικιά μου και να είμαι σαν άνθρωπος χωρίς να αγωνίζομαι;
Ξέρω γω, απλά αυτές οι απορίες μου δημιουργούνται κάθε φορά που βλέπω νοσταλγική συζήτηση για τα δίχρονα.
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
τα τελευταία δίχρονα αν είναι καλορυθμισμένα ούτε λάδι βρωμάς ούτε τίποτα
όσο για το σκαλοπάτι με τα άλογα που λες υπάρχουν τρόποι ώστε να γίνει ομαλότατο και γραμμικότατο το μηχανάκι
απλά όπως γράψαν και οι παραπάνω οι εταιρείες θέλαν να τα σουτάρουν λόγο κόστους σέρβις κλπ
στα ταχύπλοα αν δεν απατούμαι τη σήμερον ημέρα μια απτις τοπ εταιρείες βγάζει 2stroke με injection κινητήρα και χαμηλή για τα δεδομένα κατανάλωση
αμα δεν εχεις οδηγησει διχρονο....δεν μπορεις να λες, και δεν λεω για κανα σκουτερ.Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό με τα δίχρονα. Ίσως να φταίει ότι δεν έχω εμπειρία από δίχρονο λόγω ηλικίας.
Αν αυτή η νοσταλγία για τα δίχρονα είναι συναισθηματική, γιατί θυμάται ο καθένας ένα παλιό του μηχανάκι και τι είχε κάνει με αυτό, τότε πάσο.
Αλλά αντικειμενικά, η τεχνολογία τους ξεπεράστηκε για πολλούς λόγους. Από όσα έχω ακούσει, ουσιαστικά ήταν ένα κακό τετρακύλινδρο το οποίο ένω σερνόταν με πέντε μουλάρια, ξαφνικά θυμόταν ότι είχε πενήντα άλογα. Αυτό το πράγμα δεν είναι οδηγήσιμο. Επίσης το μηχανάκι το έχεις και για να κάνεις τη δουλειά σου, θες να πας κάπου και να μη βρωμάς λαδίλα.
Να είμαι εγώ τόσο φλώρος που θέλω και να γουστάρω με το μηχανάκι μου αλλά και να το πάρω να πάω σε ένα πάρτυ ή βόλτα με τη δικιά μου και να είμαι σαν άνθρωπος χωρίς να αγωνίζομαι;
Ξέρω γω, απλά αυτές οι απορίες μου δημιουργούνται κάθε φορά που βλέπω νοσταλγική συζήτηση για τα δίχρονα.
Και ασε το εχω 5....και παω στα 50 με την μια. Τετοιο σκαλοπατι δυναμης δεν εχει ουτε NSR 250, και αν εχει εχει στις 9500-12000.
Ε δεν νομιζω να πας στα στενα με 9500....
Ειναι μεγαλο σχολειο, που οι αυριανοι οδηγοι δεν προκειται να μαθουν απο αυτα.
ειχαμε NSR 250αρι με σωστοτατη καυση και ρυθμισμα λαδιου, και δεν ειχε καθολου μα καθολου μακα στην εξατμιση.Αρχικά δημιουργήθηκε από mizz
τα τελευταία δίχρονα αν είναι καλορυθμισμένα ούτε λάδι βρωμάς ούτε τίποτα
όσο για το σκαλοπάτι με τα άλογα που λες υπάρχουν τρόποι ώστε να γίνει ομαλότατο και γραμμικότατο το μηχανάκι
απλά όπως γράψαν και οι παραπάνω οι εταιρείες θέλαν να τα σουτάρουν λόγο κόστους σέρβις κλπ
στα ταχύπλοα αν δεν απατούμαι τη σήμερον ημέρα μια απτις τοπ εταιρείες βγάζει 2stroke με injection κινητήρα και χαμηλή για τα δεδομένα κατανάλωση
Αμα το διχρονο ειναι σωστο σε ολα του, ειναι πολυ ωραιο στο δουλεμα, και αν το λαδι ειναι 1ης ποιοτητας ουτε καπνο εχει.
Απλα εχει μυρωδια.
Οχι σαν κατι r6 και αλλα με κομαντερ που βαζεις το χερι στο τελικο και αφηνει σταμπα, δεν παει να πει οτι ειναι ολα τα μοτερ ετσει.
Αμα δεν εχει γινει σωστη δουλεια ολο μαλακιες θα κανει.
Απλα το κοστος στους αγωνες ηταν θανατος.
Δεν ξεχναω μια φορα που μου ειπε ο CD το RS του Dovi ειναι στα 130 αλογα μπορει και παραπανω, και κοστος 3.000.000
Αυτο μετα τον αγωνα δεν ειχε τιποτα.
Απο αυτα σημερα με τα CBR 600 του Moto 2 και τα αυρινα Moto1 φυσικο ειναι να μην εχει διχρονα ουτε στους αγωνες.
O μοναδικός λόγος που έσβησαν ήταν επειδή το αποφάσισαν τα εργοστάσια. Στην θάλασσα που τα πλεονεκτήματα των δίχρονων είναι αξεπέραστα, κυκλοφορούν δίχρονα μοτέρ άμεσου ψεκασμού με κατανάλωση 1:1 σε σχέση με τα τετράχρονα, μίξη λαδιού 0,5% (άκαπνα εντελώς), και δεκάδες ίσως και εκατοντάδες κιλά μικρότερο βάρος αν μιλάμε για διπλά μεγάλα εξωλέμβια με ότι οφέλη αυτό συνεπάγεται στην πλεύση.Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Aυξημενη ρυπανση.....
Ανυπαρκτη συντηρηση και Σερβις , ανταλακτικα-ανλωσιμα μοτερ ( που ειναι ειναι οικονομικα εις βαρος των αντιπροσωπειων......)
Ειναι καποιοι απο τους κυριους λογους που δεν θα ξαναδειτε διχρονο.....
Για συντήρηση τσέκαρε τα Ε-TEC...μπουζάκια και τα ψιλά κάθε 300 ώρες ή 3 χρόνια. Και μιλάμε για θάλασσα έτσι, που η αξιοπιστία είναι ΑΩ.
Αν μπορεί να φτιάξει και να εξελίξει η Evinrude & H Mercury τέτοια μοτέρ, δεν θα μπορούσε η Honda πχ?