Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Κλασσική ερώτηση περί κρύου και εκκίνησης μοτέρ..

  1. #1
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755

    Κλασσική ερώτηση περί κρύου και εκκίνησης μοτέρ..

    Όσοι ζούνε σε περιοχές που έχει κρύο (όταν λέμε κρύο εννοούμε κοντά στους 0 βαθμούς (μείον/συν) θα το έχουν παρατηρήσει. Απο όσο γνωρίζω για να βάλουμε μπροστά την μηχανή μας, πρέπει να πατάμε μόνο την μίζα και να περιμένουμε να πάρει μπροστά. Δύο πράγματα λοιπόν που έχω παρατηρήσει εκ των οποίων το ένα είχε συζητηθεί και εδώ.

    1. Πολλές φορές λόγω κρύου η μίζα αδυνατεί να ξεκινήσει το μοτέρ. Δηλαδή η μπαταρία πλήρως φορτισμένη και ενώ πάει να πάρει μπροστά κανονικά , τίποτα! Και θα συνεχίσει αυτό αν με το πατημα της μίζας δεν γυρίσεις λίγο την γκαζιέρα. Αυτό τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στο μοτέρ της μηχανής; Στον καταλύτη;... για πείτε γιατί πραγματικά οι γνώμες είναι διφορούμενες εδώ.

    2. Στο ξεκίνημα της μοτοσυκλέτας το πρωί είχε ειπωθεί σε κάποιο νήμα παλιά στο moto.gr οτι αν κρατάμε πατημένη την μανέτα του συμπλέκτη, η εκκίνηση του μοτέρ είναι πιο εύκολη ... γιατί.. .αλήθεια δεν θυμάμαι το γιατί.. κατί είχε να κάνει με την σύμπλεξη/αποσύμπλεξη. Ισχύει;

    Για πείτε ρε παιδιά, μιας και ειδικά απο εβδομάδα που θα έχει και πάλι παγωνιά τέτοιες συμβουλές μπορεί να μας γλυτώσουν απο προβλήματα μεγάλα και μικρά!
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  2. #2

    Re: Κλασσική ερώτηση περί κρύου και εκκίνησης μοτέρ..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Όσοι ζούνε σε περιοχές που έχει κρύο (όταν λέμε κρύο εννοούμε κοντά στους 0 βαθμούς (μείον/συν) θα το έχουν παρατηρήσει. Απο όσο γνωρίζω για να βάλουμε μπροστά την μηχανή μας, πρέπει να πατάμε μόνο την μίζα και να περιμένουμε να πάρει μπροστά. Δύο πράγματα λοιπόν που έχω παρατηρήσει εκ των οποίων το ένα είχε συζητηθεί και εδώ.

    1. Πολλές φορές λόγω κρύου η μίζα αδυνατεί να ξεκινήσει το μοτέρ. Δηλαδή η μπαταρία πλήρως φορτισμένη και ενώ πάει να πάρει μπροστά κανονικά , τίποτα! Και θα συνεχίσει αυτό αν με το πατημα της μίζας δεν γυρίσεις λίγο την γκαζιέρα. Αυτό τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στο μοτέρ της μηχανής; Στον καταλύτη;... για πείτε γιατί πραγματικά οι γνώμες είναι διφορούμενες εδώ.

    2. Στο ξεκίνημα της μοτοσυκλέτας το πρωί είχε ειπωθεί σε κάποιο νήμα παλιά στο moto.gr οτι αν κρατάμε πατημένη την μανέτα του συμπλέκτη, η εκκίνηση του μοτέρ είναι πιο εύκολη ... γιατί.. .αλήθεια δεν θυμάμαι το γιατί.. κατί είχε να κάνει με την σύμπλεξη/αποσύμπλεξη. Ισχύει;

    Για πείτε ρε παιδιά, μιας και ειδικά απο εβδομάδα που θα έχει και πάλι παγωνιά τέτοιες συμβουλές μπορεί να μας γλυτώσουν απο προβλήματα μεγάλα και μικρά!
    1.ανοιγοντας λιγο την πεταλουδα του ψεκασμου,μειωνεις το "ζορι" του εμβολου να ανεβοκατεβει...καμια επιπτωση στο μοτερ-καταλυτη,εκτος αν δεν νιωθεις και ανεβασει τερμα...οποιος λεει οτι υπαρχει προβλημα ειναι παντελως ασχετος...

    2.καλυτερα ειναι με πατημενο μια κι εχει ενα λιγοτερο κινουμενο μερος να γυρισει η μιζα σου...

    το μονο που πρεπει να τηρεις ευλαβικα ,σε αυτες τις περιπτωσεις, ειναι το στατικο ζεσταμα...οπωσδηποτε 1-2 λεπτα με 1500 τουλαχιστον, πριν ξεκινησεις...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  3. #3
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    αυτό γίνεται (το στατικό ζέσταμα εννοώ) αν ακόμα και σε αυτό υπάρχει διχογνωμία, καθώς έχω διαβάσει/ακούσει πως είναι καλύτερο να κινηθεί η μηχανή για να κυκλοφορήσει το λιπαντικό και να δημιουργήσει γρηγόροτερα ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας στο μοτέρ.

    Όσο για τα παραπάνω ερωτήματα... αυτό που μου είχε μείνει απο συζήτηση και για αυτό ρώτησα είναι πως σε περίπτωση γυρίσματος γκαζιέρας , έχει πολύ περισσότερο καυσαέριο σαν εκπομπή (μην με ρωτήσεις το πως... αυτό δεν το γνωρίζω) και επιβαρρύνει τον καταλύτη αν το κάνεις συχνά!

    Ευχαριστώ πάντως για τις διευκρινήσεις.
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    αυτό γίνεται (το στατικό ζέσταμα εννοώ) αν ακόμα και σε αυτό υπάρχει διχογνωμία, καθώς έχω διαβάσει/ακούσει πως είναι καλύτερο να κινηθεί η μηχανή για να κυκλοφορήσει το λιπαντικό και να δημιουργήσει γρηγόροτερα ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας στο μοτέρ.

    Όσο για τα παραπάνω ερωτήματα... αυτό που μου είχε μείνει απο συζήτηση και για αυτό ρώτησα είναι πως σε περίπτωση γυρίσματος γκαζιέρας , έχει πολύ περισσότερο καυσαέριο σαν εκπομπή (μην με ρωτήσεις το πως... αυτό δεν το γνωρίζω) και επιβαρρύνει τον καταλύτη αν το κάνεις συχνά!

    Ευχαριστώ πάντως για τις διευκρινήσεις.
    1.αυτη την πιπα την ειχαν δημοσιευσει και σε περιοδικο ειδικου τυπου και ειναι απλως για πολλες κλωτσιες...το λιπαντικο κυκλοφορει αναλογως στροφων του κινητηρα και μονον...επισης δεν ειναι αυτο που ζεσταινει το μοτερ,αλλα αυτο που ζεσταινεται απο το μοτερ...

    επισης αν ξεκινησεις αμεσως,το μοτερ σου θα δεχθει φορτια τα οποια δεν μπορει να διαχειριστει με τις "κρυες" ανοχες του...και καμποσα ακομη που δεν απτονται της συζητησης...

    2.δευτερη χαζομαρα που σου ειπαν,μια και ολα τα ψεκαστα με το που παιρνουν μπρος δουλευουν με εναν τονο παραπανω καυσιμο μεχρι να φτασει το μοτερ σε θερμοκρασια λειτουργιας,κατι που σημαινει οτι ο καταλυτης σου παθαινει κοκομπλοκι οτι και να κανεις...

    στο ξαναλεω...μην ασχολεισαι...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #5
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    ok...ευχαριστώ!
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.706
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    μιας και ειδικά απο εβδομάδα που θα έχει και πάλι παγωνιά
    Σε πονάει και σένα η περιοχή ανάμεσα στην γλουτιαία αύλακα και την λαγόνια ακρολοφία ..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    1.αυτη την πιπα την ειχαν δημοσιευσει και σε περιοδικο ειδικου τυπου και ειναι απλως για πολλες κλωτσιες...το λιπαντικο κυκλοφορει αναλογως στροφων του κινητηρα και μονον...επισης δεν ειναι αυτο που ζεσταινει το μοτερ,αλλα αυτο που ζεσταινεται απο το μοτερ...

    επισης αν ξεκινησεις αμεσως,το μοτερ σου θα δεχθει φορτια τα οποια δεν μπορει να διαχειριστει με τις "κρυες" ανοχες του...και καμποσα ακομη που δεν απτονται της συζητησης...

    2.δευτερη χαζομαρα που σου ειπαν,μια και ολα τα ψεκαστα με το που παιρνουν μπρος δουλευουν με εναν τονο παραπανω καυσιμο μεχρι να φτασει το μοτερ σε θερμοκρασια λειτουργιας,κατι που σημαινει οτι ο καταλυτης σου παθαινει κοκομπλοκι οτι και να κανεις...

    στο ξαναλεω...μην ασχολεισαι...
    ολα θελουν ζεσταμα.μοσυκλετες αυτοκινητα γυναικες

  8. #8
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Σε πονάει και σένα η περιοχή ανάμεσα στην γλουτιαία αύλακα και την λαγόνια ακρολοφία ..???
    προσπαθεις να μου βρεις πελατες
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  9. #9
    Μαγε, κατεβα παραθαλασσια αγορι μου, καθε χρονο τα ίδια ρωτας :rotflmao:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.706
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
    προσπαθεις να μου βρεις πελατες
    Εεε μααα ...

    Κάθε φορά που αλλάζει ο καιρός, αντί να πάνε σε έναν Φυσικοθεραπευτή να φτιάξουν το ισχίο τους έρχονται στα Τεχνικά να φτιάξουν την μανιβέλα τους ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Cpt......
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    να ρωτησω κ εγω εδω να μην ανοιγω αλλο μιας και ψιλοτεριαζει

    με την παλια μπαταρια (2.5 χρονων) οταν αφηνα το μηχανακι 2-3 μερες ακινητο και τυχαινε να εχει πολυ κρυο δεν επαιρνε μπροστα.
    Γυριζε-γυριζε η μιζα τιποτα.
    Αν ομως το βοηθουσα ελαχιστα επαιρνε ευκολα.
    Βοηθεια ειναι να κινειται με 10-15 χιλιομετρα και με δευτερα μεσα ισα-ισα να ψιλοσυμπλεξω (ελαχιστα ισα να "γλειψει") ενω συγχρονως μιζαρω.
    Εφοσον μου τοκανε 2-3 φορες υπεθεσα οτι εφαγε τα ψωμια της και την αλλαξα με το ιδιο ακριβως μοντελο (YUASA YTX14-BS)

    αλλαζω μπαταρια ολα καλα παιρνει τσακμακι εκτος απο πριν δυο μερες με το κρυο που εγινε ακριβως το ιδιο.
    Γυριζε-γυριζε τιποτα οποτε εκανα το παραπανω.
    Επισης ετυχε μετα απο κρυο βραδυ να δυσκολευτηκε αλλα τελικα πηρε χωρις το παραπανω (γυρισε για παραπανω χρονικο διαστημα αλλα ακουγοταν αδυναμο το μιζαριζμα)
    Γενικα παιρνει ακαριαια και μοιαζει να εχει περισια δυναμης η μιζα
    μετρηθηκε πανω στην μπαταρια και στις 3000rpm γυρω στα 14 volt (παρακατι) οταν εβαλα την καινουρια.
    η καινουρια μπηκε αφου φορτιστηκε κανα μισαωρο στο μαγαζι.

    σημ.
    το μηχανακι εχει ηλεκτρονικο γκαζι (Aprilia Shiver)
    δεν εχει καποιο αυτοματο συστημα εκκινησης (οσο πατω γυριζει και αφηνω εγω οταν παρει μπροστα)
    εχει συναγερμο με τηλεειδοποιηση ο οποιος με το voltομετρο που εχει λεει οτι η μπαταρια δεν πεφτει κατω απο τα 12.4 Volt ακομα και μετα απο ενα διημερο. Αλλα δεν εχω μετρησει τι ρευμα τραβαει.

    αυτα.
    καμια ιδεα;;

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.706
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
    (Aprilia Shiver)
    τώρα το είδα...

    Ρε άιντε απο δω που ασχολούμαστε με Aprilia ..!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.706
    Και μια και δεν αντέδρασες, να το συνεχίσω ..

    Η μπαταρία σου είναι VRLA και στα 12.4 Volts είναι ξεφόρτιστη κατά 50% περίπου ..
    (πιθανόν να μην δίνει το απαραίτητο ρεύμα για να γυρίσει ικανοποιητικά η μίζα - γι αυτό και όταν στροφάρει το μοτέρ με ταχύτητα μπορεί και "σκάει" εύκολα ...)

    Υ.Γ.1
    Αυτό που μέτρησες στις 3000 σαλ ήταν η τάση φόρτισης, η οποία - κατά την γνώμη μου - πρέπει να είναι πάνω από 14 Volts (γύρω στα 14.2 -14.4) για τις συγκεκριμένες μπαταρίες ..

    Υ.Γ.2
    Αγαπάω Βαρώνο (πρώην Βύρωνα, αντιπρώην Σολομοστρόγκο) και απαντάω ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Εεε μααα ...

    Κάθε φορά που αλλάζει ο καιρός, αντί να πάνε σε έναν Φυσικοθεραπευτή να φτιάξουν το ισχίο τους έρχονται στα Τεχνικά να φτιάξουν την μανιβέλα τους ...
    :a07:
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση Περι Κλησεωσ
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2005, 10:22
  2. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 14/03/2005, 22:58
  3. Ερωτηση περι τρακαρισματος
    από BlueRider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2004, 08:34
  4. Περι Καμερών και Μπλόκων
    από psaroulis στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2004, 22:48
  5. Περι δημοκρατιας και λοιπα.
    από hornet στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/06/2004, 10:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF