Γεια χαρά παίδες,
Για όσους είναι από ΒΙΚΕΝΕΤ την ιστορία την ξέρουν,
Για τους υπόλοιπους και αφού δυστυχώς το κείμενο που είχα γράψει έχει χαθεί στο ΒΙΚΕΝΕΤ να σας πω με 2 λόγια για τι μιλάμε..
Μιλάμε για ένα μπούσα 2003 που το έχω παντρευτεί μιας και είναι μέσα στη καρδιά μου. Αποφάσισα να "προχωρήσω" μαζί του..
Εδώ να σημειώσω ότι στην όλη διαδικασία υπήρχε και ένα δυσάρεστο..Ο πρώτος μηχανικός ο οποίος ήτνα και μηχανικός μου για χρόνια με δούλεψε κανονικά και μου έφαγε 4000...
Συνεχίζω...
Εχομε και λέμε:
1) Full Akrapovic + OHLINS Rear (Αυτά υπήρχαν)...
2) Air Filter DNA
3) Power Commander
4) Γυαλισματάκι
5) Stage 1 yosh cams
6) Και το πιο σημαντικό, πολλές ώρες σωστής δουλειάς.
Το αποτέλεσμα θα το δείτε και στη δυναμομέτρηση που έκανα πριν 1 βδομάδα..επίσης θα δείτε και 2 φωτό πως ήταν η κεφαλή μετά τη "δουλεια" του πρώτου και πως είναι τώρα....
Δείχνει 183 άλογα στο τροχό + κάποια ακόμα που θα έρθουν από την τελεια ρύθμιση των εκκεντροφόρων μέσα στον Αύγουστο
Το σημαντικό για μένα είναι η ροπή όμως η οποία είναι 14,5 κιλά από τις 6.000 εώς και τις 9000 περίπου...
Είναι απίστευτο το πόσο έχει αλλάξει η μοτοσυκλέτα στη λειτουργία της.....Ετσι είναι όμως οι μ$#%4κίες πληρώνονται...
FYI...
η πρώτη δουλειά...
![]()