Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Mototrans 250 GP 1965

  1. #1
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.704
    Και ένα christmas special.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	trivia side.jpg 
Προβολές:	149 
Μέγεθος:	83,0 KB 
ID:	151159
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.704



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	trivia byron 2.jpg 
Προβολές:	155 
Μέγεθος:	82,7 KB 
ID:	151160
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.704



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	trivia byron.jpg 
Προβολές:	158 
Μέγεθος:	95,7 KB 
ID:	151161
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.704
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Αντε τωρα να βρούμε το 4κύλινδρο του byr0n.

    Ο ένας απο περιοδικό, ο άλλος απο βιβλίο

    Να βγαλω κι εγω τα βιβλία να σας τσακίσω κουφάλες
    To 4 κύλινδρο που έβαλα υπάρχει στο net. Αμα θέλεις καμμιά βοήθεια εδώ είμαστε....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Μοιάζει πολύ με το benelli 350 αλλά εχει την αλυσίδα απο την αλλη μεριά...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.704
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Μοιάζει πολύ με το benelli 350 αλλά εχει την αλυσίδα απο την αλλη μεριά...
    Όντως μοιάζει πάρα πολύ με Benelli, αλλά δεν είναι. Για να βοηθήσω λίγο.....

    Ο σχεδιαστής του είχε περάσει απ΄το εργοστάσιο της benelli. Εφυγε απο εκεί και σχεδίασε το παραπάνω 250άρι, που είχε μεν σχεδιαστικές ομοιότητες με το Benelli, αλλά και αρκετές διαφορές. Εκτός της αλυσίδας είχε δύο ξεχωριστά γρανάζια για την κίνηση των διπλών επικεφαλής εκκεντροφόρων (ενω το Benelli ένα).

    "Α significant change was the inclusion of two separate gear trains to drive the double overhead camshafts" αν το μετέφρασα σωστά.

    Ηταν 248cc (44,5Χ40mm), συμπίεση 10.5:1 και απέδιδε 50bhp στις 14.000 σαλ. Χρησιμοποιούσε 4 15mm Dell΄Orto και κιβώτιο 7 σχέσεων.
    Κατασκευάστηκε μόνο ένα πρωτότυπο το 1965, και έτρεξε και σε δύο τοπικούς αγώνες πριν πάρει την απόφαση το εργοστάσιο να εγκαταλείψει το project (για άσχετους λόγους και όχι επειδή ήταν κακό).
    Και μία από πίσω που φαίνονται οι μπούκες, τα Girling αμορτισσέρ και τα αγωνιστικά Dunlop της εποχής....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rear byron.jpg 
Προβολές:	143 
Μέγεθος:	36,4 KB 
ID:	151164
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.062
    ducati?
    Το χουμε ξαναπεί?
    Παίζει βέβαια και να έχω δεί όλες τις φωτο σε όλο το δίκτυο οπότε να μου φαίνονται όλα οτι τα χουμε ξαναπεί.

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.704
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    ducati?
    Το χουμε ξαναπεί?
    Παίζει βέβαια και να έχω δεί όλες τις φωτο σε όλο το δίκτυο οπότε να μου φαίνονται όλα οτι τα χουμε ξαναπεί.
    Stefane μάλλον εννοείς το τετρακύλινδρο της Ducati που ήταν 125 και μεταγενέστερο. Δεν είναι αυτό...

    ΥΓ:Πολύχρονος κιόλας φίλε
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Όντως μοιάζει πάρα πολύ με Benelli, αλλά δεν είναι. Για να βοηθήσω λίγο.....

    Ο σχεδιαστής του είχε περάσει απ΄το εργοστάσιο της benelli. Εφυγε απο εκεί και σχεδίασε το παραπάνω 250άρι, που είχε μεν σχεδιαστικές ομοιότητες με το Benelli, αλλά και αρκετές διαφορές. Εκτός της αλυσίδας είχε δύο ξεχωριστά γρανάζια για την κίνηση των διπλών επικεφαλής εκκεντροφόρων (ενω το Benelli ένα).

    "Α significant change was the inclusion of two separate gear trains to drive the double overhead camshafts" αν το μετέφρασα σωστά.

    Ηταν 248cc (44,5Χ40mm), συμπίεση 10.5:1 και απέδιδε 50bhp στις 14.000 σαλ. Χρησιμοποιούσε 4 15mm Dell΄Orto και κιβώτιο 7 σχέσεων.
    Κατασκευάστηκε μόνο ένα πρωτότυπο το 1965, και έτρεξε και σε δύο τοπικούς αγώνες πριν πάρει την απόφαση το εργοστάσιο να εγκαταλείψει το project (για άσχετους λόγους και όχι επειδή ήταν κακό).
    Και μία από πίσω που φαίνονται οι μπούκες, τα Girling αμορτισσέρ και τα αγωνιστικά Dunlop της εποχής....
    βοήθησες πολύ

    250 GP Mototrans (1967)
    Disappointed by the efforts of the parent company, the Spanish branch of Ducati Mototrans built its own in-line 4-cylinder racing model (based on a design by R. Armaroli). Known as the MT250 (and featuring a 44.5 x 40mm engine that put out 50 HP at 14,000 RPM), it was used by Bruno Spaggiari on the Monjuich track during the 1967 Barcelona GP practice, but was to be abandoned immediately afterwards in favour of his faithful single-cylinder Desmo.
    Following a further year's development, the bike reappeared for a few laps in another Spanish race, ridden once again by Spaggiari.

    Η επειδή το φτιάξανε οι Ισπανοί δεν το ήθελαν οι Ιταλοί, η ειχε πρόβλημα αξιοπιστίας, λέω εγω τωρα...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.704
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    βοήθησες πολύ

    250 GP Mototrans (1967)

    Η επειδή το φτιάξανε οι Ισπανοί δεν το ήθελαν οι Ιταλοί, η ειχε πρόβλημα αξιοπιστίας, λέω εγω τωρα...
    Αφού με ξέρεις....δεν μπορώ να το αφήσω πολύ δύσκολο

    Το κομμάτι που έβαλες μάλλον είναι απ΄το site της Ducati και υπάρχουν κάποιες διαφορές απ΄το κείμενο του Walker. Στο βιβλίο λέει ότι ο Armaroli πήγε στη Mototrans to 1964. To project MT250 ξεκίνησε αμέσως καθώς ο Armaroli μαλλον είχε έτοιμο το σχέδιο απ΄την εποχή που ήταν βοηθός του Aulo Savelli που είχε σχεδιάσει τα 4κύλινδρα της Βenelli.
    Το ΜΤ250 κατασκευάστηκε το 1965 και όχι το 1967 που λεει η Ducati. Μετά την κατασκευή και ακύρωση του ΜΤ, ο Armaroli επέστρεψε στην Ιταλία αρχίζοντας μια επιτυχημένη καριέρα ώς σχεδιαστής κινητήρων αλλά για αυτοκίνητα.

    Δεν θυμάμαι αν το έχουμε βάλει. Πότε κατασκευάστηκε το πρώτο εν σειρά τετρακύλινδρο?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.704
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Το εννοείς γενικώς?

    Αν δεν ειναι FN είναι ακόμα παλιότερο.
    Ναι γενικά μιλάω. Το FN ήταν το 1ο μαλλον, αλλα με διάταξη κατά μήκος. Την "συμβατική" (όπως την ξέρουμε) διάταξη, ποιός την χρησιμοποίησε πρώτος??
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Ναι γενικά μιλάω. Το FN ήταν το 1ο μαλλον, αλλα με διάταξη κατά μήκος. Την "συμβατική" (όπως την ξέρουμε) διάταξη, ποιός την χρησιμοποίησε πρώτος??
    Θα ειναι μαλλον το Gilera Rondine του 1937 με 4κύλινδρο σε σειρά και υπερσυμπιεστή.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gilera%20rondine%20500%201937.jpg 
Προβολές:	160 
Μέγεθος:	30,0 KB 
ID:	151202
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Παρόμοια θέματα

  1. 125-250-moto gp που???
    από gsx1400 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2009, 17:53
  2. 600cc αντί 2χρονων 250 απο το 2011 στα gp
    από road spirit στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2008, 17:07
  3. Ducati 250 GP Bicilindrico, 1960
    από sapila racing στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2008, 10:26
  4. Jawa 250 GP, 1976
    από byron στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2007, 16:24
  5. Polite Zxr-250 Moto Gp!!!
    από DrkAngel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2005, 22:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF