Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: ΔΙΛΗΜΜΑ Bmw F800gs H Tiger 1050 ?

  1. #1

    ΔΙΛΗΜΜΑ Bmw F800gs H Tiger 1050 ?

    Μετά από 2 χρονάκια συμβίωσης με ένα εξαιρετικό 650 μονοκύλινδρο, μάλλον ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα. Τα μηχανάκια που εξετάζω είναι όπως λέει και ο τίτλος τα εξής δύο :


    BMW F800GS
    TRIUMPH TIGER 1050 ΑΒS.


    Χώμα δεν με απασχολεί, η χρήση θα είναι 30% πόλη, 40% επαρχιακοί δρόμοι και 30% ταξίδια χοντρικά.


    Θα ήθελα τη γνώμη σας όσον αφορά το στήσιμο και τη γενικότερη συμπεριφορά στο δρόμο, για κινητήρα please μη μπείτε στον κόπο να κάνετε συγκρίσεις καθώς θεωρώ ότι ακόμα και το αργό από τα δύο (BMW) με καλύπτει μάλλον.

    Το κόστος συντήρησης (service + κατανάλωση) έχει μεγάλες διαφορές λέτε ?

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142
    Εφόσον δε σε ενδιαφέρει το χώμα πάρε το Tiger.

  3. #3
    Για τη χρηση που το θες το tiger υπερτερει σε όλα πλην καταναλωσης.

    Κοιτάς ψιλοανόμοια μηχανακια πάντως, όχι οτι παίζει ρολο αυτο ιδιαίτερα.

    Ισχυει αυτο που σΕ ειπε και ο αποπανω
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  4. #4
    Δεν ξερω και πολλα για τα συγκεκριμενα...οι κακες γλωσσες παντως μουρμουριζουν για την αξιοπιστια του Tiger.Οχι τιποτα φασαρια μεγαλη,απλα κατι εχω ακουσει για προβληματακια απο καποιους ιδιοκτητες...

  5. #5
    Για τι τιμές κατανάλωσης μιλάμε περίπου ?


    Ισχύει δηλαδή εν ολίγοις αυτό που ένας άσχετος υποψιάζεται βλέποντας τα 2 μηχανάκια ότι το BMW υπερτερεί μόνο στο χώμα και πουθενά αλλού ?

    Τα μηχανάκια είναι όντως ανόμοια. Κατέληξα σε αυτά ψάχνοντας ένα touring μηχανάκι με όρθια θέση οδήγησης, λίγο παραπάνω δύναμη από τα δικύλινδρα 650 και μαζεμένο σχετικά σε όγκο (σαφώς μικρότερο από varadero caponord κλπ).

    Οποιαδήποτε άλλη πρόταση που πιθανώς δεν έχω σκεφτεί ευπρόσδεκτη.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2009
    Μηνύματα
    128
    Για τη χρήση που το θέλεις θα ψηφίσω και εγώ tiger.

    Έχοντας το 800gs 15 μήνες και έχοντας 15.000χλμ αυτό που μπορώ να σου πω είναι πως είναι μεγάλο κρίμα να έχεις το μηχανάκι αυτό και να μην πατάς χώμα.

  7. #7
    Τωρα που το θυμηθηκα,για ριξε μια ματια στο νεο Honda Crossrunner 800 ABS.Αν σου αρεσει,κανε και ενα Test Drive πρωτα γιατι ειναι λιγο παραξενο μηχανακι σε ο,τι αφορα την θεση οδηγησης!

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142
    BMW F650GS (800cc δικύλινδρο)

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
    Τωρα που το θυμηθηκα,για ριξε μια ματια στο νεο Honda Crossrunner 800 ABS.Αν σου αρεσει,κανε και ενα Test Drive πρωτα γιατι ειναι λιγο παραξενο μηχανακι σε ο,τι αφορα την θεση οδηγησης!
    μπλιαχ....
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #10
    Αφού κοιτά που κοιτάς για TRIUMPH γιατί δεν εξετάζεις και το TIGER 800 / XC που είναι ουσιαστικά το BMW με μόνη διαφορά δύο ίδια φώτα μπροστά

    Μεταξύ των δύο που ανέφερες παραπάνω πάντως και για την χρήση που γράφεις, θα προτιμούσα το TIGER 1050

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CIRUS
    Αφού κοιτά που κοιτάς για TRIUMPH γιατί δεν εξετάζεις και το TIGER 800 / XC που είναι ουσιαστικά το BMW με μόνη διαφορά δύο ίδια φώτα μπροστά
    Το απλό θα έλεγα και όχι το XC. Aφου δε θελει χωμα ο ανθρωπος, ασε που και το απλό μια χαρα παει σε οποιοδηποτε πατημενο χωματοδρομο
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  12. #12
    Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε, το Tiger 800 θα ήταν μια πολύ λογική λύση γι αυτό που ψάχνω, καθώς η extra δύναμη του 1050 δεν μου είναι απαραίτητη.

    Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δε μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά.


    Το 1050 σε τι επίπεδα κατανάλωσης παίζει περίπου ?

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Το απλό θα έλεγα και όχι το XC. Aφου δε θελει χωμα ο ανθρωπος, ασε που και το απλό μια χαρα παει σε οποιοδηποτε πατημενο χωματοδρομο
    συμφωνώ, απλά έβαλα και το XC με κάθετο ωστε να του ρίξει μια ματιά μια που μοιάζει ακόμα περισσότερο στο BMW λόγω μύτης μπροστά

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από The_Scientist
    Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε, το Tiger 800 θα ήταν μια πολύ λογική λύση γι αυτό που ψάχνω, καθώς η extra δύναμη του 1050 δεν μου είναι απαραίτητη.

    Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δε μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά.

    Εκεί πάω paso ο καθένας έχει τα γούστα του στην εμφάνιση αν και για το συγκεκριμένο εμένα μου φαίνεται ίδιο με το bmw όπως είπα και πριν

  15. #15
    Αν δεν σου αρεσει εμφανισιακα,αστο καλυτερα...η μηχανη δεν ειναι πλυντηριο,την αγοραζουμε ΚΑΙ γιατι μας αρεσει Βεβαια,αν για σενα θα ειναι απλως ενα μεταφορικο μεσο που θα σε πηγαινει απο το σημειο Α στο Β με ασφαλεια και οικονομια,τοτε ελευθερα το Tiger 800

    Οσον αφορα την καταναλωση του 1050,ενας γνωστος μου που ειχε το μοντελο του 2008 ξεκινουσε απο 5.5 λιτρα για ηρεμη οδηγηση με λογικη ταχυτητα στην εθνικη και εφτανε μεχρι και 8+ μεσα στην πολη,με πολυ κινηση.Εσυ υπολογιζε μια μεση καταναλωση καπου στα 6.5-7 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Triumph Tiger 800 vs BMW F800GS
    από golis στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 209
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2011, 17:01
  2. Triumph Tiger 1050 2007
    από m1ke στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 78
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2008, 21:13
  3. Triumh Tiger 1050 Test drive.
    από 620 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2007, 15:33
  4. test ride Triumph Tiger 1050
    από el_hymador στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 18/03/2007, 02:39
  5. Περι Triumph Tiger 1050...
    από jimk στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2006, 13:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF