εχει χρησιμοποιησει κανεις ή εχει ιδεα , αν εχει καποια αρνητικα - ανεπιθυμητα αποτελεσματα η τοποθετηση αυτης της "ταινιας" στην εξατμιση ?
εχει χρησιμοποιησει κανεις ή εχει ιδεα , αν εχει καποια αρνητικα - ανεπιθυμητα αποτελεσματα η τοποθετηση αυτης της "ταινιας" στην εξατμιση ?
1. Είναι άσχημο.
2. Δεν πλένεται.
3. Αν καλύψεις όλη την πολλαπλή με δαύτη το υπόλοιπο κομμάτι της εξάτμισης θα σηκώσει αρκετά μεγαλύτερη θερμοκρασία που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε πλαστικά που ίσως βρίσκονται στην περιοχή.
1.σε μαυρο ειναι καλυτεροΑρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
1. Είναι άσχημο.
2. Δεν πλένεται.
3. Αν καλύψεις όλη την πολλαπλή με δαύτη το υπόλοιπο κομμάτι της εξάτμισης θα σηκώσει αρκετά μεγαλύτερη θερμοκρασία που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε πλαστικά που ίσως βρίσκονται στην περιοχή.
2.ουτε στο χερι ουτε στο πολυντηριο?
![]()
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
1. Είναι άσχημο.
2. Δεν πλένεται.
3. Αν καλύψεις όλη την πολλαπλή με δαύτη το υπόλοιπο κομμάτι της εξάτμισης θα σηκώσει αρκετά μεγαλύτερη θερμοκρασία που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε πλαστικά που ίσως βρίσκονται στην περιοχή.
3.κατι τετοιο σκευτομουν-φοβομουν κι εγω .
αλλα ..
θα μπορουσε να μεταφερθει τοση θερμοκρασια , που να κανει ζημια ? ..
με ενα ψαξιμο στον γουγλη ειδα το χρησιμοποιουν αρκετα ..![]()
υ.γ. φοραω τιτανιου τελικα.
Το τελικό δεν έχει φόβο αλλά τα πλαστικά εάν υπάρχουν εκεί κοντά.Αρχικά δημιουργήθηκε από fournas
3.κατι τετοιο σκευτομουν-φοβομουν κι εγω .
αλλα ..
θα μπορουσε να μεταφερθει τοση θερμοκρασια , που να κανει ζημια ? ..
με ενα ψαξιμο στον γουγλη ειδα το χρησιμοποιουν αρκετα ..![]()
υ.γ. φοραω τιτανιου τελικα.
Στην αρχή θα καπνίζει μέχρι να στρώσει (είναι λίγο περίεργο στα φανάρια)
Επειδή το βλέπω σε διάφορες ιδιοκατασκευές, να ρωτήσω κι εγώ αν ξέρει κανείς τι πλεονεκτήματα προσφέρει σε σχέση με τους "γυμνούς" λαιμούς; Άν π.χ. είναι πουσαρισμένος ο κινητήρας έχει περίσσότερο νόημα;
Δεν πιστεύω να το βάζουν για να μην καίνε τα μπουτάκια τους...
εαν ενδιαφερει και καποιον αλλον ..
1. για να ελαχιστοποιουν τις θερμοκρασιες στις οποιες υποβαλλονται ολα τα εξαρτηματα που ειναι κοντα στους λαιμους (αμορτισερ, λαστιχα, ιμαντες κλπ.) απο την ζεστη που αυτοι απαγουν προς το περιβαλλον
2. για να υπαρχει γρηγοροτερη εκκενωση (scavenging) των καυσαεριων απο τον θαλαμο καυσης. Καθως τα καυσαερια στους λαιμους διατηρουν τη υψηλη θερμοκρασια τους (αφου αυτη δεν απαγεται μεσω του μεταλλικου σωληνα στο περιβαλλον) διατηρουν και μεγαλυτερη ταχυτητα αρα εκκενωνονται πιο γρηγορα απο το θαλαμο καυσης και "ταξιδευουν" πιο γρηγορα μεσα στους λαιμους. Δεν προλαβαινουν με αλλα λογια να παραμεινουν στα θαλαμο κατα τη φαση που οι βαλβιδες εξαγωγης ανοιγουν για να απαχθουν τα καυσαερια. Αυτο θεωρητικα βελτιωνει την παραγομενη ισχυ καθως το πιστονι αντιμετωπιζει λιγοτερη αντισταση απο τα καυσαερια κατα την ανοδο του στο ΑΝΣ και η καυση του μιγματος ειναι καλυτερη καθως δεν παραμενουν καυσαερια στο θαλαμο κατα τη φαση της εισαγωγης.
απο ducatisti.gr
![]()
Σ'ωραίος.... Δεν καταπονεί όμως περισσότερο την κεφαλή/εξαγωγή λόγω αυξημένης θερμοκρασίας (ελάχιστη ψύξη μέχρι το τελικό);Αρχικά δημιουργήθηκε από fournas
εαν ενδιαφερει και καποιον αλλον ..
1. για να ελαχιστοποιουν τις θερμοκρασιες στις οποιες υποβαλλονται ολα τα εξαρτηματα που ειναι κοντα στους λαιμους (αμορτισερ, λαστιχα, ιμαντες κλπ.) απο την ζεστη που αυτοι απαγουν προς το περιβαλλον
2. για να υπαρχει γρηγοροτερη εκκενωση (scavenging) των καυσαεριων απο τον θαλαμο καυσης. Καθως τα καυσαερια στους λαιμους διατηρουν τη υψηλη θερμοκρασια τους (αφου αυτη δεν απαγεται μεσω του μεταλλικου σωληνα στο περιβαλλον) διατηρουν και μεγαλυτερη ταχυτητα αρα εκκενωνονται πιο γρηγορα απο το θαλαμο καυσης και "ταξιδευουν" πιο γρηγορα μεσα στους λαιμους. Δεν προλαβαινουν με αλλα λογια να παραμεινουν στα θαλαμο κατα τη φαση που οι βαλβιδες εξαγωγης ανοιγουν για να απαχθουν τα καυσαερια. Αυτο θεωρητικα βελτιωνει την παραγομενη ισχυ καθως το πιστονι αντιμετωπιζει λιγοτερη αντισταση απο τα καυσαερια κατα την ανοδο του στο ΑΝΣ και η καυση του μιγματος ειναι καλυτερη καθως δεν παραμενουν καυσαερια στο θαλαμο κατα τη φαση της εισαγωγης.
Κάτι καλύτερο και σαν εμφάνιση και σαν απόδοση είναι το ceramic coating ή jet hot.Είναι σαν ηλεκτροστατική βαφή και μπορείς να διαλέξεις και χρώμα.Θέλω και εγώ να κάνω κάτι τέτοιο σε όλη την εξάτμιση αλλά δεν υπάρχει κάποιος εδώ στην ελλάδα που το κάνει απο όσο ξέρω.
http://jet-hot.com/
Απ΄όσο θυμάμαι υπάρχει κάποιος στην Νίκαια/Κορυδαλλό που κάνει, αλλά επίσης θυμάμαι οτι έβγαινε πιο φθηνά να βάλει κάποιος ολόσωμη τιτανίου παρά να βάψει τους λαιμούς...Αρχικά δημιουργήθηκε από Spyrious
Θέλω και εγώ να κάνω κάτι τέτοιο σε όλη την εξάτμιση αλλά δεν υπάρχει κάποιος εδώ στην ελλάδα που το κάνει απο όσο ξέρω.
http://jet-hot.com/
Αν βρεις τα στοιχεια του ποσταρε τα.Ευχαριστώ.
Σε ολόσομη ανοξείδωτη θέλω να το κάνω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Spyrious
Αν βρεις τα στοιχεια του ποσταρε τα.Ευχαριστώ.
Σε ολόσομη ανοξείδωτη θέλω να το κάνω.
turbo welding-καρακουλουξη 72 & Iκονίου Νικαια 2104935884
Εχε υπ΄όψη σου το παρακάτω (R1 '05)
Ημαρτον λέμε...:hypnotizeΑρχικά δημιουργήθηκε από argi6argi
Στον Turbo welding ρώτησα και μου είπε 350? για τελικά και Υ, όταν στην Αμερική η διαδικάσία για ΌΛΗ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΜΕ ΛΑΙΜΟΥΣ κτλ κοστίζει $160!!!!
Ελλάδα.Τι περιμένεις;Αλλά απο το να την στείλω Αγγλία,πιο φθηνά θα βγει.Θα το σκεφτώ.Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
turbo welding-καρακουλουξη 72 & Iκονίου Νικαια 2104935884
Εχε υπ΄όψη σου το παρακάτω (R1 '05)
Ημαρτον λέμε...:hypnotize