Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Exhaust Wrap ..

  1. #1
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801

    Exhaust Wrap ..

    εχει χρησιμοποιησει κανεις ή εχει ιδεα , αν εχει καποια αρνητικα - ανεπιθυμητα αποτελεσματα η τοποθετηση αυτης της "ταινιας" στην εξατμιση ?

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    1. Είναι άσχημο.
    2. Δεν πλένεται.
    3. Αν καλύψεις όλη την πολλαπλή με δαύτη το υπόλοιπο κομμάτι της εξάτμισης θα σηκώσει αρκετά μεγαλύτερη θερμοκρασία που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε πλαστικά που ίσως βρίσκονται στην περιοχή.

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    1. Είναι άσχημο.
    2. Δεν πλένεται.
    3. Αν καλύψεις όλη την πολλαπλή με δαύτη το υπόλοιπο κομμάτι της εξάτμισης θα σηκώσει αρκετά μεγαλύτερη θερμοκρασία που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε πλαστικά που ίσως βρίσκονται στην περιοχή.
    1.σε μαυρο ειναι καλυτερο
    2.ουτε στο χερι ουτε στο πολυντηριο?

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  4. #4
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    1. Είναι άσχημο.
    2. Δεν πλένεται.
    3. Αν καλύψεις όλη την πολλαπλή με δαύτη το υπόλοιπο κομμάτι της εξάτμισης θα σηκώσει αρκετά μεγαλύτερη θερμοκρασία που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε πλαστικά που ίσως βρίσκονται στην περιοχή.


    3.κατι τετοιο σκευτομουν-φοβομουν κι εγω .

    αλλα ..

    θα μπορουσε να μεταφερθει τοση θερμοκρασια , που να κανει ζημια ? ..

    με ενα ψαξιμο στον γουγλη ειδα το χρησιμοποιουν αρκετα ..


    υ.γ. φοραω τιτανιου τελικα.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fournas
    3.κατι τετοιο σκευτομουν-φοβομουν κι εγω .

    αλλα ..

    θα μπορουσε να μεταφερθει τοση θερμοκρασια , που να κανει ζημια ? ..

    με ενα ψαξιμο στον γουγλη ειδα το χρησιμοποιουν αρκετα ..


    υ.γ. φοραω τιτανιου τελικα.
    Το τελικό δεν έχει φόβο αλλά τα πλαστικά εάν υπάρχουν εκεί κοντά.
    Στην αρχή θα καπνίζει μέχρι να στρώσει (είναι λίγο περίεργο στα φανάρια )

  6. #6
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Επειδή το βλέπω σε διάφορες ιδιοκατασκευές, να ρωτήσω κι εγώ αν ξέρει κανείς τι πλεονεκτήματα προσφέρει σε σχέση με τους "γυμνούς" λαιμούς; Άν π.χ. είναι πουσαρισμένος ο κινητήρας έχει περίσσότερο νόημα;

    Δεν πιστεύω να το βάζουν για να μην καίνε τα μπουτάκια τους...

  7. #7
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    εαν ενδιαφερει και καποιον αλλον ..

    1. για να ελαχιστοποιουν τις θερμοκρασιες στις οποιες υποβαλλονται ολα τα εξαρτηματα που ειναι κοντα στους λαιμους (αμορτισερ, λαστιχα, ιμαντες κλπ.) απο την ζεστη που αυτοι απαγουν προς το περιβαλλον

    2. για να υπαρχει γρηγοροτερη εκκενωση (scavenging) των καυσαεριων απο τον θαλαμο καυσης. Καθως τα καυσαερια στους λαιμους διατηρουν τη υψηλη θερμοκρασια τους (αφου αυτη δεν απαγεται μεσω του μεταλλικου σωληνα στο περιβαλλον) διατηρουν και μεγαλυτερη ταχυτητα αρα εκκενωνονται πιο γρηγορα απο το θαλαμο καυσης και "ταξιδευουν" πιο γρηγορα μεσα στους λαιμους. Δεν προλαβαινουν με αλλα λογια να παραμεινουν στα θαλαμο κατα τη φαση που οι βαλβιδες εξαγωγης ανοιγουν για να απαχθουν τα καυσαερια. Αυτο θεωρητικα βελτιωνει την παραγομενη ισχυ καθως το πιστονι αντιμετωπιζει λιγοτερη αντισταση απο τα καυσαερια κατα την ανοδο του στο ΑΝΣ και η καυση του μιγματος ειναι καλυτερη καθως δεν παραμενουν καυσαερια στο θαλαμο κατα τη φαση της εισαγωγης.


    απο ducatisti.gr


  8. #8
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fournas
    εαν ενδιαφερει και καποιον αλλον ..

    1. για να ελαχιστοποιουν τις θερμοκρασιες στις οποιες υποβαλλονται ολα τα εξαρτηματα που ειναι κοντα στους λαιμους (αμορτισερ, λαστιχα, ιμαντες κλπ.) απο την ζεστη που αυτοι απαγουν προς το περιβαλλον

    2. για να υπαρχει γρηγοροτερη εκκενωση (scavenging) των καυσαεριων απο τον θαλαμο καυσης. Καθως τα καυσαερια στους λαιμους διατηρουν τη υψηλη θερμοκρασια τους (αφου αυτη δεν απαγεται μεσω του μεταλλικου σωληνα στο περιβαλλον) διατηρουν και μεγαλυτερη ταχυτητα αρα εκκενωνονται πιο γρηγορα απο το θαλαμο καυσης και "ταξιδευουν" πιο γρηγορα μεσα στους λαιμους. Δεν προλαβαινουν με αλλα λογια να παραμεινουν στα θαλαμο κατα τη φαση που οι βαλβιδες εξαγωγης ανοιγουν για να απαχθουν τα καυσαερια. Αυτο θεωρητικα βελτιωνει την παραγομενη ισχυ καθως το πιστονι αντιμετωπιζει λιγοτερη αντισταση απο τα καυσαερια κατα την ανοδο του στο ΑΝΣ και η καυση του μιγματος ειναι καλυτερη καθως δεν παραμενουν καυσαερια στο θαλαμο κατα τη φαση της εισαγωγης.
    Σ'ωραίος.... Δεν καταπονεί όμως περισσότερο την κεφαλή/εξαγωγή λόγω αυξημένης θερμοκρασίας (ελάχιστη ψύξη μέχρι το τελικό);

  9. #9
    Κάτι καλύτερο και σαν εμφάνιση και σαν απόδοση είναι το ceramic coating ή jet hot.Είναι σαν ηλεκτροστατική βαφή και μπορείς να διαλέξεις και χρώμα.Θέλω και εγώ να κάνω κάτι τέτοιο σε όλη την εξάτμιση αλλά δεν υπάρχει κάποιος εδώ στην ελλάδα που το κάνει απο όσο ξέρω.

    http://jet-hot.com/

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.633
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Spyrious
    Θέλω και εγώ να κάνω κάτι τέτοιο σε όλη την εξάτμιση αλλά δεν υπάρχει κάποιος εδώ στην ελλάδα που το κάνει απο όσο ξέρω.

    http://jet-hot.com/
    Απ΄όσο θυμάμαι υπάρχει κάποιος στην Νίκαια/Κορυδαλλό που κάνει, αλλά επίσης θυμάμαι οτι έβγαινε πιο φθηνά να βάλει κάποιος ολόσωμη τιτανίου παρά να βάψει τους λαιμούς...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    Αν βρεις τα στοιχεια του ποσταρε τα.Ευχαριστώ.
    Σε ολόσομη ανοξείδωτη θέλω να το κάνω.

  12. #12
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.633
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Spyrious
    Αν βρεις τα στοιχεια του ποσταρε τα.Ευχαριστώ.
    Σε ολόσομη ανοξείδωτη θέλω να το κάνω.

    turbo welding-καρακουλουξη 72 & Iκονίου Νικαια 2104935884

    Εχε υπ΄όψη σου το παρακάτω (R1 '05)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από argi6argi
    Στον Turbo welding ρώτησα και μου είπε 350? για τελικά και Υ, όταν στην Αμερική η διαδικάσία για ΌΛΗ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΜΕ ΛΑΙΜΟΥΣ κτλ κοστίζει $160!!!!
    Ημαρτον λέμε...:hypnotize
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #13
    οποτε μαλλον πας για wrap?
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    turbo welding-καρακουλουξη 72 & Iκονίου Νικαια 2104935884

    Εχε υπ΄όψη σου το παρακάτω (R1 '05)



    Ημαρτον λέμε...:hypnotize
    Ελλάδα.Τι περιμένεις;Αλλά απο το να την στείλω Αγγλία,πιο φθηνά θα βγει.Θα το σκεφτώ.Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Παρόμοια θέματα

  1. Exhausts Photos
    από ruyjin στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 94
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2016, 10:57
  2. TiForce Exhausts
    από Nikoskazer2000 στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2007, 20:16
  3. grips & exhaust gia bmw f650gs
    από Jero στο forum BMW
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2006, 12:07
  4. Undertail exhausts
    από anco στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2005, 02:07
  5. New Exhausts ordered!
    από Viagra_650 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2005, 09:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF