πως μπορω να κανω διορθώσεις, σε κοματια carbon kevlar.(μετα θα τα βαψω)να κολησω καποια σπασμενα . να κανω κουρμπες.να κοψω.κλπ. ευχαρηστω!
πως μπορω να κανω διορθώσεις, σε κοματια carbon kevlar.(μετα θα τα βαψω)να κολησω καποια σπασμενα . να κανω κουρμπες.να κοψω.κλπ. ευχαρηστω!
Αρχικά δημιουργήθηκε από akispoulis
πως μπορω να κανω διορθώσεις, σε κοματια carbon kevlar.(μετα θα τα βαψω)να κολησω καποια σπασμενα . να κανω κουρμπες.να κοψω.κλπ. ευχαρηστω!
Σε Carbon/Kevlar από χλωμό έως αδύνατο.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
βασηκα τα καλουπια τους θελω. μετα θα τα βαψω.δλδ.δεν με ενδιαφερει.να εχουν και look carbon kevlar.πχ εχω ενα κοματι μισο fering. και θελω να το κοψω ,για να το κανω μονο καρηνα!
Κάτι δεν καταλαβαίνεις..Αρχικά δημιουργήθηκε από akispoulis
βασηκα τα καλουπια τους θελω. μετα θα τα βαψω.δλδ.δεν με ενδιαφερει.να εχουν και look carbon kevlar.πχ εχω ενα κοματι μισο fering. και θελω να το κοψω ,για να το κανω μονο καρηνα!
Δεν μπορείς στο σπίτι σου να φτιάξεις ή να επιδιορθώσεις Carbon/Kevlar.. Εκτός κι μιλάμε για πολυεστέρα και νομίζεις ότι είναι ίδιο με κάποια πλαστικά με look carbon..
Πολύ θα ήθελα να σε δω να κόβεις Κέβλαρ..![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
σηγουρα θα ξερεις κατι παραπανω. εαν εχεις καποιο τροπο ,να το κανω πες μου!
το carbon/kevlar ειναι υφασμα που το περνας εποξικη ρητινη. πριν περασεις την ρητινη μπορεις να το κοψεις και να του δωσεις το σχημα που θελεις(με τις κουρμπες του και τα ρεστα). αλλά μετά την ρητινη δεν μπορεις να κανεις τιποτα. αλλωστε δεν εχει νοημα πχ να ενωσεις δυο σπασμενα κομματια...
![]()
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.
φτιαχνονται αν και 8α φαινονται σημαδια μετα....
δες εδω σε κομματι που δεχεται και δυναμεις μαλιστα
http://www.youtube.com/watch?v=gCY8tLHyeJQ
στο youtube γενικα υπαρχουν παρα πολλα αμα ψαξεις.....
ενας που ασχολειται με καρμπον και κανει πολυ καλη δουλεια, ειναι ο carbon aramid
http://www.carbon-aramid.com/
επικοινωνισε μαζι του για να δεις τι 8α σου πει....σου λεω γι αυτον μιας και γνωριζω τη δουλεια του
ενας αλλος που δε ξερω τι κανει αλλα του εχουν στειλει καρμπον φεριγκ για μαζεμα ειναι αυτος
"perfect" Φίλλιπος Θηβών 202 Ρέντης
μιλας και με τους δυο και αποφασιζεις.....
Πήγαινε στόν aramid κάνει πολύ καλή δουλειά......![]()
ναι μπορείς να το κάνεις στο σπίτι σου άμα έχεις αντλία υποπίεσης εκτός απο τα υλικά αλλά να ξέρεις σαν υλικό είναι δύσκολο θέλει πολλές δοκιμές πρίν σου πετύχει , επίσεις άμα μπαλώσεις θα αφήσει σκαλοπατάκι ( τουλάχιστόν 2 φορές που είδα να το κάνουν φαινόταν.....)
Ηξερα πώς απάνω στη γή όσο ζούμε αυτό δέν είναι το λιμάνι όπου αράζεις είναι το λιμάνι απ'όπου ξεκινάς, ξανοίγεσαι σέ άγρια τρικυμισμένη θάλασσα και μάχεσαι ολοζωής ν'αράξεις
η διαδικασια ειναι παραπλησια με τον πολυεστερα,
αλλα για αξιοπρεπη αποτελεσματα θελει αρκετα πειραματα
για να φτιαξεις μηχανικα μερη με αντοχες κ ανοχες θελεις φουρνο για συγκεκριμενες τιμες υγρασιας θερμοκρασιας κτλ κτλ
αλλα για carbon look κατι γινεται σε in home diy
το καρμπον κ το κεβλαρ κοβεται με ψαλιδι αν βρεις τα "νερα" του
...οχι με το ψαλιδι που κανεις χειροτεχνιες!
Dorsoduro 750 & Norton 16H
σας ευχαρηστω ολους παιδια.! δεν θελω να κολλήσω σπασμενα κοματια. θελω να τα κοψω. θα το δοκιμάσω με ψαλίδι λαμαρηνας! οσο για τα γδαρσιματακια. νομηζω πως αν τα περασω πολυεστερα καπως θα στρώσουν!μετα ασταρι βαψημο... και βλεπουμε!![]()
Το Carbon το κόβεις με Dremel ή κάτι παρόμοιο και όχι ψαλίδι. Το κολλάς με εποξική ρητίνη και αν έχει μικρές γρατσουνιές τρίψε το με ψιλό γυαλόχαρτο, αν είναι πιο βαθιές γέμισε τες με ρητίνη και τρίψε καλά.
+ 100με ψυλο δισκακι του μαμας την μαμα
Το Carbon το κόβεις με Dremel ή κάτι παρόμοιο και όχι ψαλίδι. Το κολλάς με εποξική ρητίνη και αν έχει μικρές γρατσουνιές τρίψε το με ψιλό γυαλόχαρτο, αν είναι πιο βαθιές γέμισε τες με ρητίνη και τρίψε καλά.
αληθεια ο συναδελφος παραπανω με τι προσπαθησε να το κοψει
και λεει πως δεν κοβετε με τιποτα ???
μαντευω πως δεν προσπαθισε καν
KAFROS
www.myspace.com/maronsrad
το καρμπον ειναι υφασμα κ κοβεται με ψαλιδι, αφου αφειρεσεις μια ινα οδηγο.
με ντρεμελ κ δισκο μετα τις ρητινες
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Ως προς το Carbon
Εξαρταται το παχος (ποσο υφασμα εχει βαλει μεσα) αλλα και τoν χρονο που εχει περασει απο την κατασκευη.
Οταν ειναι φρεσκο (εβδομαδας π.χ.) κοβεται και με κοπιδι (και μαζι και τα χερια σου αν δεν προσεξεις)
Σε γενικες γραμμες (και μεχρι 3-4 φυλλα carbon) κοβεται ευκολα και με ψαλιδα για μεταλλα αλλα θα θελει συγουρα τρυψιμο μετα (μικρορογμες).
Τα DREMEL και τα δισκακια 0,8mm κανουν τρομερη δουλεια αλλα η σκονη/απειρα αιωρουμενα σωματιδεια γραφητη που θα καλυψουν ολο τον χωρο ειναι ακρως ενοχλητικα εως επικινδυνα.
απιστευτη φαγουρα σε χερια δακτηλα, μετωπο και οπου αλλου, γρατζουνιες στους οφθαλμους (πονος,κοληρια) ακομε και αν φορεσες μασκα και εντονος βηχας.
Παρτε και ενα ΤΤ600s full carbon που ειχα φτιαξει.
![]()
O πολυεστέρας ΔΕΝ κολάει σε κάτι που έχει κατασκευαστεί με εποξική ρητίνη - το ανάποδο ναιΑρχικά δημιουργήθηκε από akispoulis
σας ευχαρηστω ολους παιδια.! δεν θελω να κολλήσω σπασμενα κοματια. θελω να τα κοψω. θα το δοκιμάσω με ψαλίδι λαμαρηνας! οσο για τα γδαρσιματακια. νομηζω πως αν τα περασω πολυεστερα καπως θα στρώσουν!μετα ασταρι βαψημο... και βλεπουμε!![]()