Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Στα πολλά....τι γίνεται???

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2003
    Μηνύματα
    144

    Question Στα πολλά....τι γίνεται???

    Γεια σας παιδιά....τον τελευταιο καιρο
    σκεφτομαι σοβαρα την περιπτωση αγοραςτου V-Strom 1000...
    Θα ήθελα να μαθω αν η προστασία του φερινγκ στις υψηλες ταχυτητες
    ειναι καλή και αν στα πολλά km/h το μηχανακι ειναι
    σταθερο ή παρουσιαζει "κοσκινισματα"
    όπως διαβασα καπου....


    Ευχαριστώ!!!

  2. #2
    Φίλε καλωσήρθες...

    Μην πάρεις V-Strom… μας έχουν γαμήσει την ψυχολογία πια...

    Τα Multistrada 620 μας πατάνε από πάνω και τα Africa μας σνομπάρουν γιατί τα V-Strom είναι λέει είναι μοδάτα και εποχιακά μηχανάκια...

    Ξου, ξού σου λέω... μην πάρεις...
    "Γιατί ο δρόμος είναι αλήθεια, χίλια κι ένα παραμύθια
    είναι το σπίτι μας, δεν έχει τέλος"


    iMix

  3. #3
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Innersense
    Φίλε καλωσήρθες...

    Μην πάρεις V-Strom… μας έχουν γαμήσει την ψυχολογία πια...

    Τα Multistrada 620 μας πατάνε από πάνω και τα Africa μας σνομπάρουν γιατί τα V-Strom είναι λέει είναι μοδάτα και εποχιακά μηχανάκια...

    Ξου, ξού σου λέω... μην πάρεις...


    Επί της ουσίας τώρα, να αποφανθούν οι "χιλιάριδες" αδερφοί...

    αν και για κοσκίνισμα, πρώτη φορά ακούω...
    'Ενα Jameson με πάγο...

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2003
    Μηνύματα
    144
    και με το 650 υπαρχει τετοιο φαινομενο ή ραδιο αρβύλα είναι???

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Να σε πώ...

    Μιλάμε για περιοχή κοντερίσια 180-220...
    Φυσικά εξαρτάται ΚΑΙ από τις συνθήκες αέρα-δρόμου όπως άλλωστε σε όλα τα μηχανάκια.
    Σταθερό-βράχος με την έννοια των φαιρινγάτων σουπερ-σπόρ τετρακύλινδρων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ... Όχι όμως ότι έχει πρόβλημα ή είναι επικίνδυνο...Απλά ό τεράστιος όγκος του και η αεροδυναμική του το κάνουν συγκριτικά λίγο πιο ευάλωτο στους αέρηδες. Πουθενά δεν τρομάζει ή γίνεται επικίνδυνο...

    Η ζελατίνα στα 04 και μετά είναι ρυθμιζόμενη σε 3 θέσεις. Τις δοκίμασα όλες (είμαι 1,76) και η αλήθεια είναι ότι στην πιο ψηλή θέση προστατεύει λίγο καλύτερα, αλλά αισθητικά δεν μου αρέσει τόσο ψηλά γιατί τότε φαίνεται τεράστια-σαν παρμπρίζ βέσπας.....΄
    Γενικά προστατεύει πολύ καλά θώρακα, ώμους, λαιμό, αλλά (ανάλογα και το κράνος) δημιουργεί κάποιους στροβιλισμούς-ταλαντώσεις στην κορυφή του κεφαλιού. Με ελαφρό σκύψιμο εξαφανίζονται....
    Κυκλοφορούν και πιο ψηλές αφτερ-μάρκετ ζελατίνες για ακόμα καλύτερη προστασία (μου φαίνεται ότι και η Suzuki διαθέτει εξτρά).

    ΔΕΝ έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα σε ταξίδι (το αντίθετο μάλιστα-μιλάμε για τον ορισμό της άνεσης...) με ταχύτητες έως 170-180 συνεχόμενα....Αυτός είναι και ο σκοπός της μηχανής.

    Αν όμως γουστάρεις, θα βλέπεις 220 στο κοντέρ (γύρω στα 208 πραγματικά), και αν βγάλεις-παρακάμψεις τον περιοριστή γύρω στα 235...Αλλά εδώ που τα λέμε δεν πολυταιριάζουν στον χαρακτήρα του ταχύτητες πάνω από 200...

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2003
    Μηνύματα
    144
    Σε ευχαριστώ THEOD!!
    απ' ότι καταλαβα η μοτο είναι μια χαρα για
    τον χαρακτηρα της και τον όγκο της...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panos_sin
    Σε ευχαριστώ THEOD!!
    απ' ότι καταλαβα η μοτο είναι μια χαρα για
    τον χαρακτηρα της και τον όγκο της...
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ !!!!

  8. #8
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    ρε μια χαρα ειναι το μηχανακι δηλαδη ποσο θελετε να πηγαινετε δεν σε φτανουν τα 200 με 220 χλμ και με την προστασια που εχει απο τον αερα κανεις και γαμω τα ταξιδια.

  9. #9
    καμμένος.. Το avatar του/της ronin1
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    567
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Innersense
    Φίλε καλωσήρθες...

    Μην πάρεις V-Strom… μας έχουν γαμήσει την ψυχολογία πια...

    Τα Multistrada 620 μας πατάνε από πάνω και τα Africa μας σνομπάρουν γιατί τα V-Strom είναι λέει είναι μοδάτα και εποχιακά μηχανάκια...

    Ξου, ξού σου λέω... μην πάρεις...
    τα μουλτιμίξερ μπορεί να σας πατάνε όταν πάρουν μπροστά.Εγώ προτείνω η Ντουκάτι να τοποθετήσει μανιβέλα!!!

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2003
    Μηνύματα
    144
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,
    η ταχύτητα (ταξιδίου) που με ενδιαφερει θα
    είναι 140-160 οπότε απ'ότι καταλαβαίνω είναι μια χαρα (είτε 650 είτε 1000)...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panos_sin
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,
    η ταχύτητα (ταξιδίου) που με ενδιαφερει θα
    είναι 140-160 οπότε απ'ότι καταλαβαίνω είναι μια χαρα (είτε 650 είτε 1000)...
    Σε αυτά τα χιλιόμετρα ρίχνεις έναν υπνάκο και το μηχανάκι πάει μόνο του !!!

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD


    ΔΕΝ έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα σε ταξίδι (το αντίθετο μάλιστα-μιλάμε για τον ορισμό της άνεσης...) με ταχύτητες έως 170-180 συνεχόμενα....Αυτός είναι και ο σκοπός της μηχανής.

    Αυτο για την 650 δεν ισχυει με τιποτα.Οχι με 170.Ουτε με 120 δε μπορεις να πηγαινεις αν εχεις πλευρικους (τους οποιους συναντας ανα ποασα στιγμη). Αν ειναι μαλιστα και καπως δυνατοι αντε συγκρατισε την. Μετα απο ενα μηνα ακομα πονανε τα χερια μου και δεν ειναι υπερβολη. Και το νιωθεις αυτο κυριως στο μπροστινο. Εκτος αν πια ειμαι ο μοναδικος και παραξενος που του συμβαινει αυτο.
    Γιαννης
    http://www.geocities.com/jsalcon33/

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2003
    Μηνύματα
    144
    Σοβαρά έχεις τόσο πρόβλημα????
    Λόγω έλλειψης αεροδυναμικής και μεγάλης πλαγιο-μετωπικής επιφανειας μάλλον συμβαίνει αυτο....
    Αλλά το ίδιο δεν είναι και για το 1000???

    Εξάλλου άπνοια δύσκολα συναντάς στην εθνική...

    μπερδεύτικα τώρα....

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Ακραίο και υπερβολικό .....

    Αν ταξιδεύοντας με ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μοτοσυκλέτα συναντήσεις ριπές ΙΣΧΥΡΟΥ ΠΛΕΥΡΙΚΟΥ ανέμου έχεις φαινόμενα αστάθειας και μετατοπίσεων.

    Εξαίρεση αποτελούν τα ολόσωμα ντυμένα σουπερ-σπόρ που εισχωρούν πολύ καλύτερα στην ροή του αέρα και ταυτόχρονα έχουν και μικρή επιφάνεια, αλλά ακόμα και εκείνα σε πλευρικό άνεμο επηρεάζονται.

    Και επειδή έτυχε στο παρελθόν να ήμουν κάτοχος και 4κύλινδρων ημίγυμνων μπορώ να διαβεβαιώσω ότι το V-STROM δεν υστερεί στον τομέα αυτόν συγκριτικά με ένα φαιρινγκάτο Fazer για παράδειγμα (ή για να είμαι απόλυτα ειλικρινής είναι ελάχιστα χειρότερο...), και φυσικά είναι κλάσεις ανώτερο σε προστασία από κάτι εντελώς γυμνά όπως Χόρνετ, Ζ, Φέιζερ κλπ.
    Και δεν φαντάζομαι επίσης ότι είναι χειρότερο (ή καλύτερο) από τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά στην κατηγορία του μηχανάκια όπως Βαραντέρο, Κάπονορντ, Τζι εσ κλπ

    Αν μιλάμε για ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ πλευρικό άνεμο, εκεί έχεις πρόβλημα με ΟΛΕΣ τις μοτοσυκλέτες...Δεν θα μπορούσε το V-Strom να είναι η εξαίρεση...

  15. #15
    Να το διερευνήσουμε λίγο το θέμα...

    Φίλε sallako, έχεις ξαναταξιδέψει σε αυτές τις ταχύτητες με άλλα μηχανάκια;

    Σε σχέση με ποιά ακριβώς θα έλεγες ότι το V-Strom υστερεί στην συμπεριφορά σε πλευρικούς ανέμους;
    "Γιατί ο δρόμος είναι αλήθεια, χίλια κι ένα παραμύθια
    είναι το σπίτι μας, δεν έχει τέλος"


    iMix

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2008, 16:50
  2. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2005, 22:42
  3. Τι γίνεται με το ρελαντί; (CBF-250)
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2005, 10:26
  4. Μήπως ξέρει κανείς τι γίνεται ....
    από ctpanoramix στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2004, 15:48
  5. Ρε Τι Γινεται Οξω !!!
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 19:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF