Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Μετατροπη ΚΤΜ950sm σε Se....γινεται??? και πως

  1. #1

    Μετατροπη ΚΤΜ950sm σε Se....γινεται??? και πως

    Τελευταια μου εχει κολλησει το μικροβιο του χωματος παλι.

    Θελω να αλλαξω το ΚΤΜ 950 SM με KTM 950 SE η με BMW HP2 εντουρο.

    Επειδη την μοτοσυκλετα μου την εχω αγορασει καινουργια και την εχω συντηριμενη αψογα σκεφτηκα αντι να την ανταλλαξω και να παρω μια αλλη μεταχειρισμενη που δεν θα ξερω τη χρηση ειχε κανει ο προυγουμενος,μηπως να αλλαζα τις ζαντες και τα λαστιχα της δικια μου.

    Αν γνωριζει καποιος να μου πει αν μετα θα θελουν και αλλα ελατηρια οι αναρτησεις μου,αν θα αλλαξει η κατανομη του βαρους και αν μπαινουν στενοτερες ζαντες στη θεση των δικων μου.

    Τελος αν ξερουμε και το κοστος τις μετατροπης ακομα καλυτερα...
    vagelino46

  2. #2
    για δε πας στην κοντινότερη αντιπροσωπεία της ΚΤΜ να σου πεί αν γίνεται, τι, πως και πόσο;

  3. #3
    Εχω σκοπο να το κανω αλλα αυτη τη στιγμη βρισκομαι εξωτερικο και ελεγα μηπως κανεις γνωριζει η ακομα καλυτερα εχει κανει κατι παρομοιο.Συνηθως γινεται το αντιθετο κανουν τα εντουρο μοταρτ.
    vagelino46

  4. #4
    γνώμη μου (πάντα) είναι ότι εκείνος που κατασκευάζει τις μοτοσυκλέτες τις γνωρίζει καλύτερα απο οποιοδήποτε άλλον.

    πάντως καλή η ιδέα σου να κρατήσεις τη μηχανή σου φαντάζομαι ότι μπορείς να το κάνεις μιας και βγάζει το ίδιο μοντέλο και σε χωμάτινο.




    τσάκο και μια ιντερνετική

  5. #5
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.206
    το πρόβλημα σου είναι διαδρομές αναρτήσεων και τα φρένα άγκυρες (ακατάλληλα για χώμα) του SM. το ανάποδο παίζει πιο ευκολα. η συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον δε σε συμφέρει οικονομικά

  6. #6
    Να πω πως ημουν κατοχος ΚΤΜ adventure 950S περιπου 2,5 χρονια και ημουν αρκετα ευχαριστημενος αλλα αφου το ανταλλαξα με το 950SM καταλαβα οτι τα φαιρινκ και τα πολλα πλαστικα δεν μου πολυ χρειαζονται.Ταξιδευω ανετα με αυτη την μηχανη,και ας μην σχεδιαστηκε για ταξιδια και συνχρονως ευχαριστιεμαι περισσοτερο την οδηγηση σε κλειστα κομματια.

    Οπως εγραψα και πριν ειμαι μεταξυ των HP2 και 950SE γιατι θελω να εχω αρκετα κυβικα για τα ταξιδια μου τριβαλιτσος και διπλος και συνχρονως να μην ειναι πολυ βαριες οι μηχανες και να εχουν μεγαλη δοση fun στην οδηγηση.

    Τελος επειδη σημερα δυσκολα πουλας κατι και επειδη τα μοντελα που με ενδιαφερουν υπαρχουν πλεον μονο σε μεταχειρισμενα ειπα μηπως κανω το δικο μου εντουρο και γλυτωσω ολες τις αλλες διαδικασιες.
    vagelino46

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Πως το'χασα αυτο το θρεντ!!!

    Θα ψαξω να σου βρω ενα θρεντ απο advrider απο καποιον που εκανε ακριβως αυτο.
    Σε γενικες γραμμες ειναι αρκετα πιο ευκολο απ'οτι θα νομιζε κανεις. Το ποσο θα σου κοστισει εχει να κανει με το σε ποια τιμη θα βρεις αυτα που θες.
    Σε γενικες γραμμες, ΔΕΝ χρειαζεσαι παραπανω διαδρομες αναρτησεων απο αυτες που εχεις. Εχω ενα SE και ουδεποτε χρησιμοποιησα πανω απο 17cm επι συνολου 25.5 που εχει, κι αυτο με πιο μαλακα ελατηρια απο αυτα που εχεις εσυ. Επιπροσθετα, το ελατωμα του SE ειναι το τεραστιο υψος του, που στο χωμα αν εισαι μετριος οδηγος και κατω απο 1.90 ειναι προβλημα στα δυσκολα.
    Αυτες τις μερες εχω στην μηχανη πισω αναρτηση απο superduke η οποια δουλευει τζαμι στο δρομο και μια χαρα στο χωμα παρ'ολα τα 14cm διαδρομης μονο και το δρομισιο σεταρισμα.

    Σε πρωτη φαση, τα πραγματα που θες ειναι:
    1) πισω τροχος απο adv η SE (+γραναζιερα) και ενδεχομενως και το μακρυτερο (και στενοτερο) ψαλιδι που εχουν τα adv/se, αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητο. Αν οι αξονες/αποστατες δεν ταιριαζουν γινεται ευκολα πατεντα.
    2) Μπροστινο τροχο απο adv και πατουρες για να βαλεις τους δισκους που εχεις στον τροχο του adv. Δεν συνιστω να εχεις και τους δυο δισκους για το χωμα, αλλα με την ιδια τρομπα, ενας μονο δισκος μπροστα θα δουλεψει μια χαρα.


    Αν θες, μετρησε μου το συνολικο μηκος του πηρουνιου σου απο το πανω μερος μεχρι το κεντρο του αξονα του τροχου, για να σου πω αν 21 ροδα μπροστα σε καλυπτει για να μην βρισκει ο τροχος στο ψυγειο σε συμπιεση. Ακομα μετρησε την αποσταση μεταξυ των δυο δισκων στον μπροστινο τροχο. Στην χειροτερη περιπτωση θα θελεις ενα μπροστινο πληρες απο adv, αν και ειμαι σχεδον σιγουρος, πως τελικα το μονο που θα χρειαστεις ειναι ο τροχος και μια φλαντζα για την μια δισκοπλακα σου.

    Γενικα, αν γουσταρεις τη φαση της μοντας, και γινεται και θα δουλεψει πολυ καλα, και θα ειναι πιο ευκολο στο χωμα απο ενα SE. Οι οποιες αλλαγες στην γεωμετρια προκυψουν, ειτε διορθωνονται ανοιγοντας αναρτησεις, ειτε απλα και μονο με σεταρισμα αν δεν ειναι πολυ μεγαλες. Αν κρατησεις το μπροστινο σου, θα εχεις αναγκαστικα μεγαλυτερο trail απο το SE, αλλα αυτο μαλλον θα ειναι για καλο...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Αν μαλιστα θες και εισαι στη Αθηνα, μπορουμε να συναντηθουμε για να δουμε ακριβως τι γινεται εχοντας και τις δυο μηχανες πλαι πλαι...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    αυτος εβαλε 17/19 τροχους. Μονο προβλημα οι εξατμισεις απο κατω που δεν προστατευονται, αλλα μπορουν.
    http://www.advrider.com/forums/showt...08#post4696527
    http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=175752


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sm_outdoors_001s.jpg 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	80,0 KB 
ID:	240256
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Αν μαλιστα θες και εισαι στη Αθηνα, μπορουμε να συναντηθουμε για να δουμε ακριβως τι γινεται εχοντας και τις δυο μηχανες πλαι πλαι...

    Πω πω ρε φιλε εκατσες και εκανες ολη αυτη την ερευνα για μενα,ευχαριστω πολυ.

    Καταρχην να πω οτι οι μηχανολογικες μου γνωσεις ειναι πολυ λιγες οποτε οταν διαβαζω απαντησεις με τεχνικους ορους δεν τα πιανω ολα.

    Τωρα βλεποντας τις φωτο απο το advider ειμαι σχεδον σιγουρος οτι μπορουμε να το καταφερουμε αν εχεις και διαθεση να με βοηθησεις ακομα καλυτερα.

    Να σου πω μαλιστα πως παιζει να βρω τις ροδες απο SE απο τσαμπα ως σε πολυ καλη τιμη,απο ενα φιλο σε καποιο αλλο φορουμ που εκανε το SE σε SM.

    Επισης να σου πω πως ειδα το δικο σου SE και φιλε απλα μου πηρε τα μυαλα.

    Δυστυχως ειμαι απο Θεσσαλονικη αλλα αυτο δεν με σταματα απο το κανω μια βολτιτσα και Αθηνα.

    Αποριες εχω παρα πολλες αλλα δεν ξερω απο που να πρωτοαρχισω.

    Πχ ο πισω τροχος απο SE ειναι πιο στενος απο τον δικο μου.Θα χρειαστουν ανταπτορες για να μπουν στο ψαλιδι μου?
    vagelino46

  12. #12
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Πριν οτιδηποτε αλλο, θα πρεπει να αποφασισεις δυο πραγματα:

    1) Μεχρι ποσα χρηματα θα διαθεσεις
    2) Αν σε ικανοποιει συνδυασμος 19ρι τροχου μπροστα και 17 πισω, αντι για 21/18. Στο μαυρο στην πρωτη φωτο που εβαλα πανω εχει γινει ακριβως αυτο. Στη φωτο του δικου μου που ειδες επισης υπαρχουν 19/17 τροχοι.

    Το πρωτο για προφανεις λογους, το δευτερο γιατι οπως ειδα στο advrider, 21 τροχος μπροστα θα δημιουργει προβλημα σε μεγαλη συμπιεση των πηρουνιων.

    Με 19/17 δεν κανεις τιποτε αλλο παρα να βρεις κεντρα τροχων, να πλεξεις τα καταλληλα στεφανια και να πας μια βολτα απο ενα μηχανουργειο να σου φτιαξει πατουρες για τους δισκους σου. Αυτη ειναι και η πιο απλη λυση. Μα αυτο το συνδυασμο θα χασεις κατι στο δρομο που θα το κερδισεις στο χωμα και η αλλαγη πισω στο original setup θα ειναι μια ωρα υποθεση. Επισης, θα σου δουλεψει και 18 πισω 19 μπροστα και θα εχεις ακριβως την γεωμετρια που εχεις τωρα, απλα με μεγαλυτερους τροχους.

    Αν θες 21/18 τροχους, τοτε θα χρειαστεις επιπλεον και πηρουνια, δαγκανες δισκους απο 950adv και η αλλαγη πισω σ'αυτο που εχεις τωρα θα ειναι λιγο πιο χρονοβορα προφανως...Αυτο το τελευταιο στην περιπτωση που τα πηρουνια στο δικο σου και το adv εχουν την ιδια διαμετρο, που νομιζω πως εχουν.

    Διαλεγεις και παιρνεις!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagelino46

    Πχ ο πισω τροχος απο SE ειναι πιο στενος απο τον δικο μου.Θα χρειαστουν ανταπτορες για να μπουν στο ψαλιδι μου?
    Ναι, αλλα ειναι πολυ ευκολη και φτηνη υποθεση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    DrBig παλι σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου.Εισαι ιδιαιτερα κατατοπιστικος.

    Οπως ειπες πολυ σωστα πρεπει να δω μεχρι που μπορει να φτασω οικονομινα.Η αληθεια ειναι οτι θα το γουσταρα πολυ να το κανω 21-18 αλλα αυτο μαλλον θα ξεφυγει απο αυτο που μπορω να διαθεσω τωρα.

    Επισης εχω βαλει εδω και καιρο στο ματι το safali tank με τα 30 λιτρα αλλα παλι δεν γνωριζω αν κουμπωνει στο δικο μου πλαισιο.

    Ετσι οπως τα σκεφτομαι τωρα τα πραγματα μαλλον θα παω για 19 μπροστα και πισω εσυ πες μου τι ειναι καλυτερο 17η 18.

    Μετα λεω να προσθεσω την καρινα και τα καγκελα απο την sw-motech και ισως και το κεντρικο σταντ και τελος το safari tank αν ταιριαζει μαζι με την σελα απο smr αλλα και τα πλαινα καπακια.

    Αργοτερα θα ηθελα να προσθεσω και το μικρο φαιριγκακι...
    vagelino46

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Τα ρεζερβουαρ δεν ειναι αμεσα συμβατο και δεν αξιζει και τον κοπο. Μπορεις πολυ ευκολα να προσθεσεις χιλιομετρα αυτονομιας και πολυ πιο φτηνα απο τα 800ευ που κοστιζει.
    Το ραλυ φαιρινγκ κατα την γνωμη μου αξιζει το κοπο γιατι δινει πολυ καλη καλυψη. Στην περιπτωση σου και μια και εισαι θεσσαλονικη, θα μπορουσες να παρεις μονο την αλουμινενια βαση και θα σου φτιαξει πολυεστερικο ο συντοπιτης σου Nemes που να ταιριαζει στο τεποζιτο σου, το οποιο εχει λιγο διαφορετικες γραμμες απο το SE.

    Εγω προσωπικα πιστευω οτι ειναι καλλιτερα να πας για 19/17 ζαντες. Keep it simple. Εξ'αλλου η μηχανη θα χρησιμοποιειται κυριως στο δρομο οπως καταλαβαινω.
    Με δεδομενο ομως οτι το πιθανοτερο ειναι να βρεις ολοκληρο τροχο απο 950/990adv ο οποιος ειναι 18αρης, τον βαζεις πρωτα αυτον πισω και βλεπεις.
    Για μπροστα ψαχνεις τροχο απο 950/990adv, κρατας το κεντρο και του πλεκεις 19αρι στεφανι.
    Μαζι με το κοστος μηχανουργιου, με τις τιμες μεταχειρισμενων που εχω δει κατα καιρους, κοιτας για 800-1000ευρω περιπου γκαι για τους δυο τροχους, στα οποια συμπεριλαμβανω καινουργιο 19 excel για μπροστα με τις ακτινες του. Τα κεντρα μονο μπρος πισω καινουργια κανουν περιπου 550 ευρω με την γραναζιερα. Αλλα τελευταια που ρωτησα, η ΚΤΜ εδω δεν τα ειχε. Το δευτερο πισω δικο μου το παραγγειλα απο αγγλια.

    Οποτε για τα παντα που θελεις μαζι με τροχους, ραλυ φερινγκ, καγκελα ποδιες κλπ, κοιτας για 1500-2000 ευ.

    Τι εξατμισεις εχεις και τι σεταρισμα στα καρμπυρατερ (αν ειναι διαφορετικο απο μαμα?)
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή λαδιών σε BMW F 650 , τι και πως;
    από kotsis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2012, 13:03
  2. Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 04/05/2005, 22:19
  3. «Γίνεται και με μια....»
    από periklisk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2005, 23:51
  4. Από FZ6 FAZER σε FZ6 naked και αντίστροφα.
    από Neri στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2004, 18:39
  5. ΑΠΟΣΥΡΣΗ, και πως την εχασα!
    από RapidShade στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2004, 09:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF