Αυτη η εταιρια εχει βγαλει plug n play κιτ για μετατροπη σε ψεκασμο:
http://ecotrons.com/400cc_to_800cc_Engine_EFI_kit.html
![]()
Αυτη η εταιρια εχει βγαλει plug n play κιτ για μετατροπη σε ψεκασμο:
http://ecotrons.com/400cc_to_800cc_Engine_EFI_kit.html
![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
γιατι να κανεις κατι τετοιο στον εαυτο σου????
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Δεν θα το κανω στον εαυτο μου, για μηχανες ειναιΑρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
γιατι να κανεις κατι τετοιο στον εαυτο σου????![]()
Παντως πιθανοι λογοι ειναι οι εξης:
1) Για παιχνιδι και να για μαθεις πραγματα και θαματα
2) Για να ειναι πιο ευκολη η τοποθετηση και ρυθμιση του τουρμπο
3) Για οικονομια αν κανεις πολλα χιλιομετρα
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
αν ειναι για μηχανη αλλουνου..... πασο
![]()
με ενα κατσαβιδακι το καρμπ το παλευεις
με αυτα τα πραματα του διαβολου... οδικη κ φυγαμε!!!
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Μη βάζεις τέτοια πράματα και πριζώνεις τον κόσμο... φτάνουν τα "θέλω" που έχω ήδη στο μυαλό μου και δεν ξέρω πού θα βρω χρόνο-χρήμα-γνώσεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αυτη η εταιρια εχει βγαλει plug n play κιτ για μετατροπη σε ψεκασμο:
http://ecotrons.com/400cc_to_800cc_Engine_EFI_kit.html
(Το ότι ψαχνόμουν και μόνος δεν το λέμε)
Η μόνη γνώση που χρειάζεσαι εδώ είναι πως να φτιαξεις ένα αποστάτη/αντάπτορα αν δεν έχει 42αρι καρμπυρατέρ..Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Μη βάζεις τέτοια πράματα και πριζώνεις τον κόσμο... φτάνουν τα "θέλω" που έχω ήδη στο μυαλό μου και δεν ξέρω πού θα βρω χρόνο-χρήμα-γνώσεις.![]()
(Τα βασικά για την ροϊκή εξομάλυνση θα τα βρεις εδώ ..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
όμορφο![]()
Τι να μετατρέψεις όμως; Και είναι φτηνό..
πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...
:rotflmao: :rotflmao:
"Qu ils mangent de la brioche"
Άσε καλύτερα, πήγα να κάνω σέρβις χρησιμοποιώντας το Zen and the art of motorcycle maintenance για μανουάλι και κόντεψα να πάρω τη μπιέλα στο χέριΑρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Η μόνη γνώση που χρειάζεσαι εδώ είναι πως να φτιαξεις ένα αποστάτη/αντάπτορα αν δεν έχει 42αρι καρμπυρατέρ..
(Τα βασικά για την ροϊκή εξομάλυνση θα τα βρεις εδώ ..)![]()
(αν και έχει ένα καλό τεχνικό κομμάτι για ηλεκτροκόλληση λεπτών φύλλων απ'όσο θυμάμαι)
Το θέμα έλλειψης γνώσεων δεν αφορά τόσο τη μετατροπή σε efi όσο άλλα μεγαλεπίβολα σχέδια από κάποιον που δεν έχει ρυθμίσει ούτε βαλβίδες. Ευτυχώς(?) υπάρχει και το φόρουμ και βλέπουμε άλλους να οργιάζουν.
τώρα μου βάζεις δίλημμα ... να παραγγείλω τα fcr ή το κίτ ....
ή μήπως ν΄αγοράσω το transalp του mcgyver και να κάνω τράμπα τα μοτερ?ψεκαστό το brosaki και καρμπυρατεράτο το ΤΑ ...χμμμ![]()
http://ecotrons.com/files/SE-EFI-tuning-guide.pdf
Αν διαβασετε το παραπανω μανουαλ θα δειτε οτι το 'fine tuning' ειναι αρκετα 'involved' διαδικασια και οχι για τους 'faint hearted'.![]()
Προφανως απευθυνεται αποκλειστικα σε χομπιστες που θελουν να μαθουν πεντε πραγματα και οχι για ασχετους που θελουν μια πρακτικη λυση στα καρμπυρατερο-προβληματα τους.
Υπαρχει και δυνατοτητα self-tuning σε κλειστο βροχο με narrow band Ο2 sensor (δηλαδη AFR 14.7) το οποιο ειναι ιδανικο για πολυ χαμηλη καταναλωση σε ταξιδι, αλλα οχι για τερμα γκαζι και καγκουριλικια.
Ακομα οι τυποι βγαζουν και διπλα σωματα ψεκασμου, καταλληλα για δικυλινδρα η μονοκυλινδρα με διπλες εισαγωγες.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Και πως διαολο δουλευει σε δικυλινδρο αυτο το πραμα???
::Τάσος::
παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...
Δηλαδη????Αρχικά δημιουργήθηκε από Gi_4ce
Και πως διαολο δουλευει σε δικυλινδρο αυτο το πραμα???
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Ασε. Ξεστραβώθηκα και διάβασα τι θέλει για να δουλεψει (εκτος απο πολλαπλη εισαγωγης...)
::Τάσος::
παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ή μήπως ν΄αγοράσω το transalp του mcgyver και να κάνω τράμπα τα μοτερ?ψεκαστό το brosaki και καρμπυρατεράτο το ΤΑ ...χμμμ![]()
![]()